Zou ie dat begrjipen? Straks print ie ze nog uit en probeert ie ze er in te drukkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:37 schreef MMaRsu het volgende:
stop er mp3's in
uitgesteld naar Q1 2006quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:02 schreef number50 het volgende:
Trouwens.... kwam Tales of Eternia gisteren niet uit?
Heeft iemand 'm toevallig al gehaald? Ben zelf nog druk bezig met GTA:LCS maar TOE word bijna zeker m'n volgende game.
Neem een stopcontact bij je bed, heb ik ook voor m'n handheldsquote:Op zaterdag 12 november 2005 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Echter, toen ik vannacht de film wilde afkijken in bed viel de batterij weg
LOL ja dat begrijp ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:43 schreef JK het volgende:
[..]
Zou ie dat begrjipen? Straks print ie ze nog uit en probeert ie ze er in te drukken![]()
Ik had er in elk geval totaal geen moeite mee, behalve dan met de filmpjes, maar daar zat gewoon een 'regeltje' achter wat je gewoon moet weten.
Dat had ik dus gisteren toen ik GTA in de trein wou gaan spelen ....ga er net lekker voor zitten... valt ie uit.... gvd!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis een haat liefde relatie wat ik heb met dat ding hoor, echtquote:
Zo wordt je PSP wel héél erg dik!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
Accupack 4400mHA. Is ook tegelijk lader/cradle. Kost hier maar £39.95 (¤61,90)!
Lijkt me echt ideaal voor als je echt lang zonder stroom zit (on the road/vakantie etc).
[afbeelding]
Kan alleen niet vinden over verzendkosten, bedrijf zit in Engeland..
Review van een gebruiker:
Arrived this morning (FAST DELIVERY THANKS)
cant believe how much battery life I have
so far its been on for 8 hours with 50% remaining !
Ben jij zo gek om zo een andere adapter erin te drukken? Wel gekeken naar de plus en min pool? Die zullen wel goed zijn, anders ging het lampje niet branden, maar voor het zelfde geld hoorde je een klein plofje en was het 'bye bye psp'.quote:Op zondag 13 november 2005 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan ik met mijn Philips discman adapter ook de PSP opladen? Ding heeft een output van 4,5 V en 300mA. Op d PSP zelf staat allen 5V, niets over het aantal ampere...
De twee tellen dat ik de accu in de PSP en in het stopcontact had ging het lampje gewoon branden, maar ik weet niet of dat ne verloop van tijd nog kwaad kan?
Ligt eraan wat voor je game je op je memorycard wilt zetten. Een gedownloade ISO van een commerciele game mag natuurlijk niet.quote:Op zondag 13 november 2005 13:59 schreef renz0r het volgende:
Yo vraagje.
Als je een PSP game op je pc heb en je wilt het op je psp spelen. Dan zet je logischerwijs dat spel op je memorycardjes. Moet dat nog in een speciale map ofzo??? Hoe gaat dat?
YO renzor,quote:Op zondag 13 november 2005 13:59 schreef renz0r het volgende:
Yo vraagje.
Als je een PSP game op je pc heb en je wilt het op je psp spelen. Dan zet je logischerwijs dat spel op je memorycardjes. Moet dat nog in een speciale map ofzo??? Hoe gaat dat?
met legale homebrew is niks misquote:Op zondag 13 november 2005 15:39 schreef Fliepke het volgende:
YO renzor,
dat mag je hier niet bespreken.
quote:Op zondag 13 november 2005 15:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
met legale homebrew is niks mis
leg jij dan maar eens uit wat er verkeerd is aan niet-commerciele, zelfgemaakte spelletjes.quote:Op zondag 13 november 2005 15:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Waar hebben we die al eerder gehoord
quote:Op zondag 13 november 2005 15:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
met legale homebrew is niks mis
Zo bedoel ik het niet, maar 99 van de 100 keer dat je dat hoort zijn mensen eigenlijk gewoon druk bezig met het overzetten van commerciele spelletjes. Vandaar mijn opmerking.quote:Op zondag 13 november 2005 15:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
leg jij dan maar eens uit wat er verkeerd is aan niet-commerciele, zelfgemaakte spelletjes.
Dat vraag ik me nou ook af.quote:Op maandag 14 november 2005 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik blijf erbij, waarom PSP op je grote tv spelen?
Filmpje/foto's afspelen misschien?quote:Op maandag 14 november 2005 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik blijf erbij, waarom PSP op je grote tv spelen?
En wat als je ergens bent waar je geen dvd tot beschikking hebt?quote:Op maandag 14 november 2005 01:06 schreef MrX1982 het volgende:
Dat kan je toch ook gewoon op je computer bekijken of op dvd/cd branden.
Stuk goedkoper.
omg!! hoe lang ben je dan bezigquote:Op zondag 13 november 2005 22:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zit nu @ 800xxx @ lumines
Moet _ 999999 _ punten _ halen _
2.5 uurquote:Op maandag 14 november 2005 02:11 schreef SureZal het volgende:
[..]
omg!! hoe lang ben je dan bezig
ik zit nu op 360xxx (dacht ik, wel ergens in die richting) en ben dan een uur bezig
Gewoon kopen die PSP! (en nee, ikzelf het geen ervaringen met GTA en ik denk ook niet dat ik 'm zal kopen)quote:Op maandag 14 november 2005 19:04 schreef OG-Loco het volgende:
Ik wil dus heel graag een PSP.
Alleen ik heb nog geen echte gebruikerservaringen gehoord van GTA, ( terwijl een vriend van mij hem ( geen import! ) al heeft. ) maar ik krijg hem niet te pakken voor ervaringen. Maar is er hier al iemand die hem heeft?
En welke spellen zijn nog meer aan te raden?
Racen is tof, schieten ook, en Lumines schijnt een verslavend puzzelspel te zijn, en daar hou ik ook wel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |