Zou ie dat begrjipen? Straks print ie ze nog uit en probeert ie ze er in te drukkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:37 schreef MMaRsu het volgende:
stop er mp3's in
uitgesteld naar Q1 2006quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:02 schreef number50 het volgende:
Trouwens.... kwam Tales of Eternia gisteren niet uit?
Heeft iemand 'm toevallig al gehaald? Ben zelf nog druk bezig met GTA:LCS maar TOE word bijna zeker m'n volgende game.
Neem een stopcontact bij je bed, heb ik ook voor m'n handheldsquote:Op zaterdag 12 november 2005 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Echter, toen ik vannacht de film wilde afkijken in bed viel de batterij weg
LOL ja dat begrijp ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:43 schreef JK het volgende:
[..]
Zou ie dat begrjipen? Straks print ie ze nog uit en probeert ie ze er in te drukken![]()
Ik had er in elk geval totaal geen moeite mee, behalve dan met de filmpjes, maar daar zat gewoon een 'regeltje' achter wat je gewoon moet weten.
Dat had ik dus gisteren toen ik GTA in de trein wou gaan spelen ....ga er net lekker voor zitten... valt ie uit.... gvd!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis een haat liefde relatie wat ik heb met dat ding hoor, echtquote:
Zo wordt je PSP wel héél erg dik!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
Accupack 4400mHA. Is ook tegelijk lader/cradle. Kost hier maar £39.95 (¤61,90)!
Lijkt me echt ideaal voor als je echt lang zonder stroom zit (on the road/vakantie etc).
[afbeelding]
Kan alleen niet vinden over verzendkosten, bedrijf zit in Engeland..
Review van een gebruiker:
Arrived this morning (FAST DELIVERY THANKS)
cant believe how much battery life I have
so far its been on for 8 hours with 50% remaining !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |