Hahaha, wat een mietje is het ookquote:Op woensdag 2 november 2005 17:15 schreef Micheal_Knight het volgende:
Ik kom namens Litpho melden dat hij deze TT boycot.
Ik heb echt zin in de nieuwe film... jij?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:15 schreef _Kimmie_ het volgende:
Jaaa echt heel fijn
Ja echt wel, en ik moet deel 6 nog lezen, die krijg ik als de nederlandse versie uit is.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb echt zin in de nieuwe film... jij?
Deel 6 is niet leukquote:Op woensdag 2 november 2005 17:21 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ja echt wel, en ik moet deel 6 nog lezen, die krijg ik als de nederlandse versie uit is.
November wordtHarry potter
maand
![]()
En ik al die tijd maar denken dat Harry Potter doodgingquote:Op woensdag 2 november 2005 17:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
Nee perkamentus gaat dood he.. ik weet het..
't gewoon helemaal vervelend, niet alleen die dood van Perkamentus... Maar goed, veel plezier met lezen straksquote:Op woensdag 2 november 2005 17:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ja eerst lezen en dan paar dagen daarna naar de filmquote:Op woensdag 2 november 2005 17:29 schreef melismay het volgende:
[..]
't gewoon helemaal vervelend, niet alleen die dood van Perkamentus... Maar goed, veel plezier met lezen straks
Ondertussen heb ik dus alweer (voor de zoveelste keer ) de neiging om naar de winkel te gaan en het engelse boek te gaan kopenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:29 schreef melismay het volgende:
[..]
't gewoon helemaal vervelend, niet alleen die dood van Perkamentus... Maar goed, veel plezier met lezen straks
Deel 6 vind ik dan weer het leukst van allemaal. Wat een hoop actie zat erin!quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://www.tshirthell.com/store/product.php?productid=510
Ik heb m in 2 dagen uitgelezen omdat ik veel te veel tussendoor moest doen, hij is ook echt heel erg spannend....quote:Op woensdag 2 november 2005 17:31 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik dus alweer (voor de zoveelste keer ) de neiging om naar de winkel te gaan en het engelse boek te gaan kopen![]()
Wel heel spannend ja, maar het is niet leuk wat er in t verhaal gebeurd, dat bedoelde ik eigenlijk...quote:Op woensdag 2 november 2005 17:33 schreef Sas22 het volgende:
[..]
Deel 6 vind ik dan weer het leukst van allemaal. Wat een hoop actie zat erin!![]()
Deze vind ik dan wel weer erg coolquote:Op woensdag 2 november 2005 17:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://www.tshirthell.com/store/product.php?productid=510
Hij`s geen verrader. Hij`s altijd zichzelf gebleven imo. Hij`s altijd een beetje een twijfelgeval geweest maar ik heb altijd gezegd dat hij een rasechte Death Eater was, tot grote frustratie van de Alan RickSnape fansquote:Op woensdag 2 november 2005 17:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Wel heel spannend ja, maar het is niet leuk wat er in t verhaal gebeurd, dat bedoelde ik eigenlijk...
En jij als Snape fan, is het nou een verrader of niet?
Ik heb niet voor niks het weekend dat het boek binnen komt vrij gevraagdquote:Op woensdag 2 november 2005 17:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb m in 2 dagen uitgelezen omdat ik veel te veel tussendoor moest doen, hij is ook echt heel erg spannend....
Ik doelde ook op de verrader theorie naar Perkamentus toe... Nou ja goed, kan niet wachten op deel 7, hoewel dat ook wel definitief gaat worden enzoquote:Op woensdag 2 november 2005 17:38 schreef Sas22 het volgende:
[..]
Hij`s geen verrader. Hij`s altijd zichzelf gebleven imo. Hij`s altijd een beetje een twijfelgeval geweest maar ik heb altijd gezegd dat hij een rasechte Death Eater was, tot grote frustratie van de Alan RickSnape fans![]()
Rot wat er idd gebeurd is maar het is nu eenmaal "oorlog" in het boek. En in complotten rondom de dood geloof ik ook niet. Wel dat ie flink klop gaat krijgen van Harry vrees ik...in boek 7.![]()
Ik heb een allnighter gedaan, ben ong 38 uur aan het lezen geweest. Een overdosis aan cola er aan overgehoudenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb m in 2 dagen uitgelezen omdat ik veel te veel tussendoor moest doen, hij is ook echt heel erg spannend....
Jammer dat er maar 7 delen zijn he?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik doelde ook op de verrader theorie naar Perkamentus toe... Nou ja goed, kan niet wachten op deel 7, hoewel dat ook wel definitief gaat worden enzo
Heel slim Kimmie! Ik heb de fout gemaakt teveel afspraken te maken dat weekendquote:Op woensdag 2 november 2005 17:39 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks het weekend dat het boek binnen komt vrij gevraagd![]()
*Wil daar liever nog niet aan denken*quote:Op woensdag 2 november 2005 17:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik doelde ook op de verrader theorie naar Perkamentus toe... Nou ja goed, kan niet wachten op deel 7, hoewel dat ook wel definitief gaat worden enzo
Ja dat kon ik dus niet door al die rotafsprakenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:40 schreef Sas22 het volgende:
[..]
Ik heb een allnighter gedaan, ben ong 38 uur aan het lezen geweest. Een overdosis aan cola er aan overgehouden![]()
Dat is ook niet zo handig he, mensen in mijn omgeving weten wel dat ik echt geen tijd heb voor ze tot dat boek uit is...quote:Op woensdag 2 november 2005 17:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Heel slim Kimmie! Ik heb de fout gemaakt teveel afspraken te maken dat weekend
Dumbledore_gaat_doodquote:Op woensdag 2 november 2005 17:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Deze vind ik dan wel weer erg cool
Jij had toch ook nog een leuk kloontje PP?
fotoooooooquote:
Ik ben net begonnen aan hoofdstuk 1, en weet nu al hoe het afloopt!quote:Op woensdag 2 november 2005 17:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
je haalt de woorden uit mn mondquote:Op woensdag 2 november 2005 18:46 schreef melismay het volgende:
Ik draag bijna nooit make-up, dus dat vrouwen en make-up valt wel mee hoor
sorry hoor...quote:Op woensdag 2 november 2005 18:47 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen aan hoofdstuk 1, en weet nu al hoe het afloopt!
bedankt...
![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:25 schreef _Cara_ het volgende:
Een maskertje op zijn tijd is goed voor de huid.. en heel relaxing...
MANNEN! tssssss..
kijk.. een medestander! heeft er hier trouwens iemand die reclame gezien van die vrouw met een blikje bier die dr man het hele huis schoon laat likken?quote:
Nee ken ik niet helaasquote:Op woensdag 2 november 2005 19:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb hier trouwens drie kratten bier naast me staan, maar die kan ik nog niet drinken
Ik kom ook net onder de douche vandaanquote:Op woensdag 2 november 2005 19:18 schreef _Cara_ het volgende:
En lush is lekker.. ik kom net onder de douche vandaan.. lekker puh!!
het is eigenlijk een naamtopic he... en die mogen nietquote:Op woensdag 2 november 2005 19:34 schreef Pheno het volgende:
leuke harry potter spoilers hierboven voor de mensen die het boek nog moeten lezen zoals Kimmie
zou zo maar kunnen, dat boek heb ik ergens hier zien rondslingerenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:38 schreef melismay het volgende:
Je vrouwtje blijkbaar ook
Ik zal je binnenkort onderwijzenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb nog geen harry boek of film gezien. Nou hoor ik er niet meer bij he
gefeliciteerd twistmeis, nu hoor je bij de toffe mensenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb een gedeelte gezien van 1 van die delen. Voorspelbare kinderfilmsquote:Op woensdag 2 november 2005 19:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat een falersquote:Op woensdag 2 november 2005 19:45 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom ben ik weer eens een speciaal geval?
Ik moest vandaag voor mijn medisch onderzoek voor bloeddonatie. Kunnen ze mijn aderen niet vinden. De tweede vrouw kon met veel moeite er een naald in prikken in mijn linkerarm. Affijn, het komt er op neer dat dat na 3 seconde stopte met bloeden. Dus dan maar in mijn rechterarm. Na enig geprik vonden ze daar wel een goede ader die bleef lopen
En mijn bloeddruk is te hoog. Maar mijn ijzergehalte was volgens hun perfect en mijn hartslag ook (dus mijn conditie was gewoon goed). Heel erg raar
goed bezig Annie!quote:Op woensdag 2 november 2005 19:45 schreef Anthraxx het volgende:
Ik moest vandaag voor mijn medisch onderzoek voor bloeddonatie. Kunnen ze mijn aderen niet vinden. De tweede vrouw kon met veel moeite er een naald in prikken in mijn linkerarm. Affijn, het komt er op neer dat dat na 3 seconde stopte met bloeden. Dus dan maar in mijn rechterarm. Na enig geprik vonden ze daar wel een goede ader die bleef lopen
En mijn bloeddruk is te hoog. Maar mijn ijzergehalte was volgens hun perfect en mijn hartslag ook (dus mijn conditie was gewoon goed). Heel erg raar
Ja, dit waren nog alleen die 5 buisjesquote:Op woensdag 2 november 2005 19:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
goed bezig Annie!sommige mensen zijn moeilijker te prikken, ik heb het ook een keer gehad dat ie niet liep.. moest ik de hele tijd in zo'n balletje knijpen. Maar dit waren alleen die 5 buisjes voor onderzoek?
en er is een mooi topic waar je dan kan pimpen met je donorschapquote:Op woensdag 2 november 2005 19:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
Een van de gaafste dingen is dat je na afloop een kopje soep krijgt, of iets anders versterkends![]()
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ookEven naar mijn vriendin
Relaxed. Het lijkt me wel gaaf om te doen. Ze kunnen het goed gebruikenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
en er is een mooi topic waar je dan kan pimpen met je donorschapik zoek em even op
Bloedgeven (2) deze dus
Ik hoorde dat het meevalt. Je moet gewoon goed fit zijn voordat je bloed geeft en dan komt het wel goed. Maar volgens mij mag je dan geen bloed geven metquote:Op woensdag 2 november 2005 19:52 schreef Wolkje het volgende:
Ben je niet duizelig na afloop?
Ik ben nogal een fragiel tiepje, volgens mij zou ik er wel duizelig van worden met mijn 45 kilo.
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:14 schreef Pheno het volgende:
Kut TT
quote:Wanneer mag u bloed geven
U kunt bloed geven als u 18 jaar of ouder bent. Het bloeddonorschap eindigt bij het bereiken van de 70 jarige leeftijd. Donor worden is niet meer mogelijk vanaf uw 65e. Uw gewicht moet minimaal 50 kg zijn
Say what?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ookEven naar mijn vriendin
afgelopen keer wel, maar de keren daarvoor niets aan het handje..quote:Op woensdag 2 november 2005 19:52 schreef Wolkje het volgende:
Ben je niet duizelig na afloop?
Ik ben nogal een fragiel tiepje, volgens mij zou ik er wel duizelig van worden met mijn 45 kilo.
Sorry, was een geintjequote:
Snel doorpostenquote:
Mijn bloed willen ze toch niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:53 schreef melismay het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen bloedprikken anders had ik t misschien ook wel gedaan
Oh ik dacht misschien heb ik iets flink gemist ofzoquote:Op woensdag 2 november 2005 19:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Sorry, was een geintje. Kijken of jullie nog wakker waren
.
Wil jij mijn handje vast komen houden?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn bloed willen ze toch niet.
Dan heb jij een beter excuus dan ikquote:Op woensdag 2 november 2005 19:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn bloed willen ze toch niet.
10.1quote:
wat een discriminatiequote:Op woensdag 2 november 2005 19:59 schreef nixxx het volgende:
Ah wat Bttd zegt dan, jij mag helemaal niet
Ja!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:00 schreef GF het volgende:
Krijg je een roze koek als je bloed geeft?
ja glacees liggen er.. en bifisquote:Op woensdag 2 november 2005 20:00 schreef GF het volgende:
Krijg je een roze koek als je bloed geeft?
Ligt er aan wat ik daar voor terug krijg.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wil jij mijn handje vast komen houden?
Brute sex in de donorkamer.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ik daar voor terug krijg.![]()
Das heul geen roze koekquote:
Nee, was het maar zoquote:Op woensdag 2 november 2005 19:58 schreef GF het volgende:
[..]
Oh ik dacht misschien heb ik iets flink gemist ofzo
goedzoquote:
Slachten dat varkentjequote:Op woensdag 2 november 2005 20:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
goedzovetmesten en leegbloeden
wat zeg ik nu toch weer
Daarom begin ik er ook niet aanquote:
Riiiiiiiigghhttquote:
Ik had ook romantisch bloed doneren kunnen opteren, maar jij kan dat weer nietquote:Op woensdag 2 november 2005 20:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij weet tenminste hoe je een meisje moet versieren.
tsja.. als je daar toch versuft ligt te wezen van het bloedverlies.....quote:Op woensdag 2 november 2005 20:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Jij weet tenminste hoe je een meisje moet versieren.
truequote:Op woensdag 2 november 2005 20:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had ook romantisch bloed doneren kunnen opteren, maar jij kan dat weer niet![]()
Dus zullen we maar een keer romantisch met zijn tweeen gaan dineren, wijntje erbij, muziekje erbij aan de Utrechtse gracht onder een volle maan?quote:
romantiekquote:Op woensdag 2 november 2005 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus zullen we maar een keer romantisch met zijn tweeen gaan dineren, wijntje erbij, muziekje erbij aan de Utrechtse gracht onder een volle maan?
Het was toch bier voor Twist, of heb ik iets gemist? Af is het altijd goed, mits met alcohol?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus zullen we maar een keer romantisch met zijn tweeen gaan dineren, wijntjebier erbij, muziekje erbij aan de Utrechtse gracht onder een volle maan?
Mag ik dan ook mee? Als toekomstig bruidsmeisje enzoquote:Op woensdag 2 november 2005 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus zullen we maar een keer romantisch met zijn tweeen gaan dineren, wijntje erbij, muziekje erbij aan de Utrechtse gracht onder een volle maan?
Waarom ben je in godsnaam geschokt?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:14 schreef GF het volgende:
[..]
Ik ben geschokt![]()
Al had ik dezelfde instelling
Make up your damn mind womenquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Waarom ben je in godsnaam geschokt?
Ik had de brute sex in de donorkamer nog heul niet afgewezen hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 20:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Make up your damn mind women
Je wilt geen brute sex, maar romantisch dineren bij maanlicht is ook weer niet goed. Wat wil je dan?
daar zijn die ligstoelen/bedden denk ik uitermate geschikt voor..quote:Op woensdag 2 november 2005 20:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik had de brute sex in de donorkamer nog heul niet afgewezen hoor
Ik zie nixxx al gaanquote:Op woensdag 2 november 2005 20:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar zijn die ligstoelen/bedden denk ik uitermate geschikt voor..![]()
zal een van de leuke verpleegstertjes daar eens naar vragen volgende keer
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
goedzovetmesten en leegbloeden
wat zeg ik nu toch weer
mannenquote:
Over vijf weken word ik opgeroepen. Plan het alvast inquote:Op woensdag 2 november 2005 20:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik had de brute sex in de donorkamer nog heul niet afgewezen hoor
quote:
Beetje vooronderzoek kan geen kwaadquote:Op woensdag 2 november 2005 20:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar zijn die ligstoelen/bedden denk ik uitermate geschikt voor..![]()
zal een van de leuke verpleegstertjes daar eens naar vragen volgende keer
lief zijn we hequote:
* Twisted_fok pakt agenda erbijquote:Op woensdag 2 november 2005 20:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Over vijf weken word ik opgeroepen. Plan het alvast in
Tssss... mooi niet! Mannen zijn het allerallerstomstquote:
Tof!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok pakt agenda erbij![]()
Ja maar jullie zijn begonnen!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Tssss... mooi niet! Mannen zijn het allerallerstomst
ja, met jullie appel enzo in het paradijs.. allemaal jullie schuldquote:
Allemaal leugensquote:Op woensdag 2 november 2005 20:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja, met jullie appel enzo in het paradijs.. allemaal jullie schuld
Hoe heb je in godsnaam die vriending van je aan de haak geslagen!?quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja, met jullie appel enzo in het paradijs.. allemaal jullie schuld
Een vrouwbeest bedoel je?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:31 schreef melismay het volgende:
vriending
nietes, vrouwen zijn slecht..quote:
Jij leek zo schattig, maar dat valt nu vies tegenquote:
Ik ben kei schattig joh.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij leek zo schattig, maar dat valt nu vies tegen
Ik vond m wel leuk van mezelfquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vond m wel leuk van mezelf
Dat het een typo was laten we maar weg he!?
Ik vind het allemaal de schuld van de slang. Dit uiteraard om alleen mijn status bij de vrouwen te verbeterenquote:
Ik ben naast kei schattig ook kei leuk ja.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:38 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb ergens in een topic liggen verkondigen dat mannen leuk zijn...daar kan ik nu moeilijk op terugkomen hé?![]()
je kunt bepaalde mannen nog uitsluitenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:38 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb ergens in een topic liggen verkondigen dat mannen leuk zijn...daar kan ik nu moeilijk op terugkomen hé?![]()
staat genoteerd, jij bent de eerste tegen de muur als de revolutie komtquote:Op woensdag 2 november 2005 20:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal de schuld van de slang. Dit uiteraard om alleen mijn status bij de vrouwen te verbeteren
Vrouwen zijn dus zo stom dat ze zich vanalles wijs laten maken door een slang. Mannen zijn weer zo zwak dat nog in die waanzin volgen ook.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal de schuld van de slang. Dit uiteraard om alleen mijn status bij de vrouwen te verbeteren
how sadquote:Op woensdag 2 november 2005 20:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is gewoonweg dieptriest Wolkjequote:Op woensdag 2 november 2005 20:52 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Over sad gesproken, ik had net 'Wannabe' van de Spice girls op staan![]()
ow... dat is echt erg... ik zal via via eens niet zien of jij niet een ban kunt krijgenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:52 schreef Wolkje het volgende:
Over sad gesproken, ik had net 'Wannabe' van de Spice girls op staan![]()
Omdat ik voetbal leuk vind!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
waarom kijk je voetbal als je ook film kan kijken?
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:20 schreef Frezer het volgende:
Alweer voetbal?
When does the hurting stop??.
Das wel heel definitief enzo! Zo lang kun je ons vast niet missen,quote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef nixxx het volgende:
vaarwel!
quote:
T gaat niet werken tussen ons als je voetbal hurting vindt... sorryquote:
Tussen ons werkt het toch ookquote:Op woensdag 2 november 2005 21:28 schreef melismay het volgende:
[..]
T gaat niet werken tussen ons als je voetbal hurting vindt... sorry
Ja, maar jij duimt wel netjes voor mijquote:Op woensdag 2 november 2005 21:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tussen ons werkt het toch ook
Melis, je avatarquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Melis, je avatar
Wat doe je ??
dat is zoquote:Op woensdag 2 november 2005 21:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, maar jij duimt wel netjes voor mij
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga weer verder met databases lerenIndices
Krijg ik natuurlijk net een geil SMS'je binnen van mijn danspartner. Nou ja, semi-geil
Zit mij eens niet verkeerd te quoten!quote:
Terug SMS'en natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:58 schreef melismay het volgende:
[..]
dank je dat je m'n quote verbetert!
geen auto en het regent.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:13 schreef melismay het volgende:
Hey PP, ga leuk je vriendin pesten ofzo
Ach mietje, stel je aan zegquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:22 schreef GF het volgende:
Wie zei daar hasj?
Ja, je moet het natuurlijk zelf weten, mij heb je er niet mee, weet je nogquote:
Ik heb m ergens van internet afgeplukt en ik wil heus wel een betere, maar dat kan ik zelf nietquote:Op woensdag 2 november 2005 22:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
maar serieus Melis, wie heeft dat icoon voor je in elkaar gedraaid? Dat icoon matig noemen is een belediging voor andere matige iconen.
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb m ergens van internet afgeplukt en ik wil heus wel een betere, maar dat kan ik zelf niet
Helemaal mee eens, maar de 3 punten tellenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:38 schreef Anthraxx het volgende:
Nou. Wat een verschrikkelijke kut wedstrijd was Ajax zeg.
Goed planquote:Op woensdag 2 november 2005 22:46 schreef Breetai het volgende:
Voetbal boeit niet.
Ik ga zo maar eens maffen.
dat geeft niet, iedereen heeft wel vreemde kanten, maar dat hoef je nog niet te uiten in je user-icoon.quote:
Nouquote:Op woensdag 2 november 2005 22:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dat geeft niet, iedereen heeft wel vreemde kanten, maar dat hoef je nog niet te uiten in je user-icoon.
Weer zo'n GG-fanquote:Op woensdag 2 november 2005 22:50 schreef Frezer het volgende:
Gaat het nu nóg over voetbal? Schopje naar Sport!
Wat is GG?quote:
Ik ben ook GG fan EN ik hou van voetbal!quote:
Niet. Je houdt van GG en Ajax.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben ook GG fan EN ik hou van voetbal!
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:54 schreef _Cara_ het volgende:
En idd wat is GG???
Als gevolg van al dat keiharde werk moet je vast in therapie??quote:Op woensdag 2 november 2005 22:52 schreef _Cara_ het volgende:
Nee over keukenkastjes...die schoongemaakt zijn vanavond bléh!!
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben ook GG fan EN ik hou van voetbal!
Nee niet in therapie.. wel naar bed...eigenlijk..quote:Op woensdag 2 november 2005 22:55 schreef Frezer het volgende:
Als gevolg van al dat keiharde werk moet je vast in therapie??
Ik zou bijna gaan uitzoeken wanneer het komt. Maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het een deceptie zal zijn,quote:
Ik heb geen minuut ervan gezien . . .quote:Op woensdag 2 november 2005 22:38 schreef Anthraxx het volgende:
Nou. Wat een verschrikkelijke kut wedstrijd was Ajax zeg.![]()
IK WIL HARRY!!!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik heb deze ook nog Melis, alhoewel ik het niet iets voor jou vind..
[afbeelding]
of dees;
[afbeelding]
Slaap wil ook wel eens een therapeutische werking hebben,quote:Op woensdag 2 november 2005 22:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee niet in therapie.. wel naar bed...eigenlijk..![]()
Ik zit niet in therapie, ik heb geen relatie, laat staan relatieproblemen en krassen is voor mietjes. En nu?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:50 schreef Frezer het volgende:
Gaat het nu nóg over voetbal? Schopje naar Sport!
Of je nieuwe therapie aanslaat, relatieproblemen, krassen, dat soort dingen willen we (of blijkbaar ik) horen,
.
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik heb geen minuut ervan gezien . . .![]()
Maar Ajax en winnen ?? Kan dat dan nog wel onder Blind ??![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan uitzoeken wanneer het komt. Maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het een deceptie zal zijn,.
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zit niet in therapie, ik heb geen relatie, laat staan relatieproblemen en krassen is voor mietjes. En nu?
quote:
Op mijn ava dan!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
die is veel te jong voor jou!
En die schijnt al met z'n kaptertje te scharrelen . . .quote:Op woensdag 2 november 2005 23:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
die is veel te jong voor jou!
Met zijn wie!?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En die schijnt al met z'n kaptertje te scharrelen . . .
Als je mij blijft ontkennen wel!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Noujah, nog steeds geen relatieproblemen dus
Ze is nu vast heel verbolgen dat je haar vergat.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Noujah, nog steeds geen relatieproblemen dus
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja, ik heb mn haar geknipt. Leuk he.
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:10 schreef GF het volgende:
Die kapper zal ook wel lelijk zijn dan.
quote:
reactie daarop denk ik!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En die schijnt al met z'n kaptertje te scharrelen . . .
Neuken is zo 19zoveel . . .quote:
Dan was het vast niet zo populair nuquote:
Ja maar, die heb ik poos niet meer gezienquote:Op woensdag 2 november 2005 23:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
Niet klagen GF, jij hebt een vriendin om mee te neuken
Ow, hoe komt dat zoquote:Op woensdag 2 november 2005 23:20 schreef GF het volgende:
[..]
Ja maar, die heb ik poos niet meer gezien![]()
Het is niet eerlijk!quote:
School, werken, verjaardagen.. Nu is ze naar een musical ofzoquote:
Ik wilde ook elke keer, dus wat zeur je nou!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]. jij hebt je kans gehad!
Cool, nou heb je in ieder geval wat om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:26 schreef GF het volgende:
[..]
School, werken, verjaardagen.. Nu is ze naar een musical ofzo
Volhouden tot vrijdag![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Cool, nou heb je in ieder geval wat om naar uit te kijken
Voor mij geldt dat wat minder. Naja, een blik rechtsonderin mijn scherm leert mij dat het morgen alweer donderdag is, dus wie weet
Zekerquote:Op woensdag 2 november 2005 23:33 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
Gewoon lol gaan maken![]()
Ik ga wat minder uit de laatste tijd. Weer wordt ook minder. Vrijdag in Rotterdam uit in ieder geval. Zaterdags zit ik tegenwoordig vaker op de bank
Keurig! Tot later. Ik ga ook maar kappen met leren, neem nu toch niks meer opquote:Op woensdag 2 november 2005 23:39 schreef melismay het volgende:
Ik ga maar eens in bed film kijken... Doeg!
welke?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:39 schreef melismay het volgende:
Ik ga maar eens in bed film kijken... Doeg!
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zekerkomt goed!
Uitgaan doe ik wel. Ook als het kutweer is. Behalve als het spoelt van de regen... Verder ben ik bijna elke week wel een keer in de stad te vinden
Truste GF, ik ga nog ff muziek luisteren en dan ook maar pittenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:10 schreef GF het volgende:
[..]
Precies
Ik ga slapen, trusten allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |