Hahaha, wat een mietje is het ookquote:Op woensdag 2 november 2005 17:15 schreef Micheal_Knight het volgende:
Ik kom namens Litpho melden dat hij deze TT boycot.
Ik heb echt zin in de nieuwe film... jij?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:15 schreef _Kimmie_ het volgende:
Jaaa echt heel fijn
Ja echt wel, en ik moet deel 6 nog lezen, die krijg ik als de nederlandse versie uit is.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb echt zin in de nieuwe film... jij?
Deel 6 is niet leukquote:Op woensdag 2 november 2005 17:21 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ja echt wel, en ik moet deel 6 nog lezen, die krijg ik als de nederlandse versie uit is.
November wordtHarry potter
maand
![]()
En ik al die tijd maar denken dat Harry Potter doodgingquote:Op woensdag 2 november 2005 17:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
Nee perkamentus gaat dood he.. ik weet het..
't gewoon helemaal vervelend, niet alleen die dood van Perkamentus... Maar goed, veel plezier met lezen straksquote:Op woensdag 2 november 2005 17:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ja eerst lezen en dan paar dagen daarna naar de filmquote:Op woensdag 2 november 2005 17:29 schreef melismay het volgende:
[..]
't gewoon helemaal vervelend, niet alleen die dood van Perkamentus... Maar goed, veel plezier met lezen straks
Ondertussen heb ik dus alweer (voor de zoveelste keer ) de neiging om naar de winkel te gaan en het engelse boek te gaan kopenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:29 schreef melismay het volgende:
[..]
't gewoon helemaal vervelend, niet alleen die dood van Perkamentus... Maar goed, veel plezier met lezen straks
Deel 6 vind ik dan weer het leukst van allemaal. Wat een hoop actie zat erin!quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://www.tshirthell.com/store/product.php?productid=510
Ik heb m in 2 dagen uitgelezen omdat ik veel te veel tussendoor moest doen, hij is ook echt heel erg spannend....quote:Op woensdag 2 november 2005 17:31 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik dus alweer (voor de zoveelste keer ) de neiging om naar de winkel te gaan en het engelse boek te gaan kopen![]()
Wel heel spannend ja, maar het is niet leuk wat er in t verhaal gebeurd, dat bedoelde ik eigenlijk...quote:Op woensdag 2 november 2005 17:33 schreef Sas22 het volgende:
[..]
Deel 6 vind ik dan weer het leukst van allemaal. Wat een hoop actie zat erin!![]()
Deze vind ik dan wel weer erg coolquote:Op woensdag 2 november 2005 17:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://www.tshirthell.com/store/product.php?productid=510
Hij`s geen verrader. Hij`s altijd zichzelf gebleven imo. Hij`s altijd een beetje een twijfelgeval geweest maar ik heb altijd gezegd dat hij een rasechte Death Eater was, tot grote frustratie van de Alan RickSnape fansquote:Op woensdag 2 november 2005 17:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Wel heel spannend ja, maar het is niet leuk wat er in t verhaal gebeurd, dat bedoelde ik eigenlijk...
En jij als Snape fan, is het nou een verrader of niet?
Ik heb niet voor niks het weekend dat het boek binnen komt vrij gevraagdquote:Op woensdag 2 november 2005 17:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb m in 2 dagen uitgelezen omdat ik veel te veel tussendoor moest doen, hij is ook echt heel erg spannend....
Ik doelde ook op de verrader theorie naar Perkamentus toe... Nou ja goed, kan niet wachten op deel 7, hoewel dat ook wel definitief gaat worden enzoquote:Op woensdag 2 november 2005 17:38 schreef Sas22 het volgende:
[..]
Hij`s geen verrader. Hij`s altijd zichzelf gebleven imo. Hij`s altijd een beetje een twijfelgeval geweest maar ik heb altijd gezegd dat hij een rasechte Death Eater was, tot grote frustratie van de Alan RickSnape fans![]()
Rot wat er idd gebeurd is maar het is nu eenmaal "oorlog" in het boek. En in complotten rondom de dood geloof ik ook niet. Wel dat ie flink klop gaat krijgen van Harry vrees ik...in boek 7.![]()
Ik heb een allnighter gedaan, ben ong 38 uur aan het lezen geweest. Een overdosis aan cola er aan overgehoudenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb m in 2 dagen uitgelezen omdat ik veel te veel tussendoor moest doen, hij is ook echt heel erg spannend....
Jammer dat er maar 7 delen zijn he?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik doelde ook op de verrader theorie naar Perkamentus toe... Nou ja goed, kan niet wachten op deel 7, hoewel dat ook wel definitief gaat worden enzo
Heel slim Kimmie! Ik heb de fout gemaakt teveel afspraken te maken dat weekendquote:Op woensdag 2 november 2005 17:39 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks het weekend dat het boek binnen komt vrij gevraagd![]()
*Wil daar liever nog niet aan denken*quote:Op woensdag 2 november 2005 17:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik doelde ook op de verrader theorie naar Perkamentus toe... Nou ja goed, kan niet wachten op deel 7, hoewel dat ook wel definitief gaat worden enzo
Ja dat kon ik dus niet door al die rotafsprakenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:40 schreef Sas22 het volgende:
[..]
Ik heb een allnighter gedaan, ben ong 38 uur aan het lezen geweest. Een overdosis aan cola er aan overgehouden![]()
Dat is ook niet zo handig he, mensen in mijn omgeving weten wel dat ik echt geen tijd heb voor ze tot dat boek uit is...quote:Op woensdag 2 november 2005 17:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Heel slim Kimmie! Ik heb de fout gemaakt teveel afspraken te maken dat weekend
Dumbledore_gaat_doodquote:Op woensdag 2 november 2005 17:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Deze vind ik dan wel weer erg cool
Jij had toch ook nog een leuk kloontje PP?
fotoooooooquote:
Ik ben net begonnen aan hoofdstuk 1, en weet nu al hoe het afloopt!quote:Op woensdag 2 november 2005 17:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
je haalt de woorden uit mn mondquote:Op woensdag 2 november 2005 18:46 schreef melismay het volgende:
Ik draag bijna nooit make-up, dus dat vrouwen en make-up valt wel mee hoor
sorry hoor...quote:Op woensdag 2 november 2005 18:47 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen aan hoofdstuk 1, en weet nu al hoe het afloopt!
bedankt...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |