Dat had ik dus ook,quote:Op donderdag 3 november 2005 09:24 schreef _Cara_ het volgende:
HP - films.. ook dit ontgaat me weer ff..:? (het zal toch niet? op de vroege morgen..?)![]()
Pas op met die woorden als Pheno in de buurd is, vindt 'i eng! Ohw, ik heb het ook over werken een post hoger,quote:Maar goed ik ga echt hard werken vanmorgen.. en kom pas weer in de pauze.. echt waar!!![]()
latur.quote:In de tussentijd zal wel duidelijk zijn wat HP-Films zijn..hoop ik..
tot laters![]()
Ik werk altijd hardquote:Op donderdag 3 november 2005 09:25 schreef Frezer het volgende:
Misschien is voor de verandering een keertje wél werken een alternatief?.
Ach, ik zou jouw alternatief prefereren boven Harry Potterquote:Op donderdag 3 november 2005 09:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook,. Maar het is iets met Harry, zie ook het vorige topic,
.
[..]
'Werk' (*ril*) ze!quote:Op donderdag 3 november 2005 09:28 schreef _Cara_ het volgende:
Ja ik had het gezien... en nu ben ik echt weg doei![]()
quote:
Gelukkig wel, maar dat komt door een online spelletje inclusief forumquote:Op donderdag 3 november 2005 09:30 schreef Frezer het volgende:
Werkse Caar,.
[..]
, je post gemiddelde is volgens mij anders nogal onderuit gekuukeld.
wtf?quote:
Ah, je hebt een nieuwe baan,quote:Op donderdag 3 november 2005 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig wel, maar dat komt door een online spelletje inclusief forum
I second that.quote:
Er is geen vorig topicquote:Op donderdag 3 november 2005 09:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook,. Maar het is iets met Harry, zie ook het vorige topic,
.
Zoiets jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |