Dat had ik dus ook,quote:Op donderdag 3 november 2005 09:24 schreef _Cara_ het volgende:
HP - films.. ook dit ontgaat me weer ff..:? (het zal toch niet? op de vroege morgen..?)![]()
Pas op met die woorden als Pheno in de buurd is, vindt 'i eng! Ohw, ik heb het ook over werken een post hoger,quote:Maar goed ik ga echt hard werken vanmorgen.. en kom pas weer in de pauze.. echt waar!!![]()
latur.quote:In de tussentijd zal wel duidelijk zijn wat HP-Films zijn..hoop ik..
tot laters![]()
Ik werk altijd hardquote:Op donderdag 3 november 2005 09:25 schreef Frezer het volgende:
Misschien is voor de verandering een keertje wél werken een alternatief?.
Ach, ik zou jouw alternatief prefereren boven Harry Potterquote:Op donderdag 3 november 2005 09:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook,. Maar het is iets met Harry, zie ook het vorige topic,
.
[..]
'Werk' (*ril*) ze!quote:Op donderdag 3 november 2005 09:28 schreef _Cara_ het volgende:
Ja ik had het gezien... en nu ben ik echt weg doei![]()
quote:
Gelukkig wel, maar dat komt door een online spelletje inclusief forumquote:Op donderdag 3 november 2005 09:30 schreef Frezer het volgende:
Werkse Caar,.
[..]
, je post gemiddelde is volgens mij anders nogal onderuit gekuukeld.
wtf?quote:
Ah, je hebt een nieuwe baan,quote:Op donderdag 3 november 2005 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig wel, maar dat komt door een online spelletje inclusief forum
I second that.quote:
Er is geen vorig topicquote:Op donderdag 3 november 2005 09:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook,. Maar het is iets met Harry, zie ook het vorige topic,
.
Zoiets jaquote:
berucht is een beter woordquote:Op donderdag 3 november 2005 09:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
Die reeks is wel beroemd geweest geloof ik
Zou er niet eens echt raar van opkijkenquote:Op donderdag 3 november 2005 09:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
Da's minder GF. Klinkt bijna als een oorontsteking, behalve de piepDat is meer gehoorschade lijkt het
Wij konden er ook niets aan doen dat Mukie en RATMEN de hele nacht door gingen met postenquote:Op donderdag 3 november 2005 09:53 schreef Pheno het volgende:
Slapeloze nachten voor mods
Hebben ze nou geneukt? Anders is dat ook voor niets geweestquote:Op donderdag 3 november 2005 10:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij konden er ook niets aan doen dat Mukie en RATMEN de hele nacht door gingen met posten.
Ik zal je d'r adres gevenquote:Op donderdag 3 november 2005 10:24 schreef Viper_74 het volgende:
over nuecken gesproken, wanneer is die date met twist nou
Daar is niets 'ineens' aan hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 10:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
Is die date niet uitgesteld voor 'onbepaalde tijd'![]()
Waarom wil iedereen ineens een date met Twist![]()
Die date zal altijd uitgesteld zijn voor onbepaalde tijdquote:Op donderdag 3 november 2005 10:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
Is die date niet uitgesteld voor 'onbepaalde tijd'![]()
Waarom wil iedereen ineens een date met Twist![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 3 november 2005 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die date zal altijd uitgesteld zijn voor onbepaalde tijd
jij ook al aan het daten met twist?quote:
Wat dat betreft was die reeks sowieso niet zo'n succes,quote:Op donderdag 3 november 2005 10:22 schreef Pheno het volgende:
geneukt? Anders is dat ook voor niets geweest
Nopequote:Op donderdag 3 november 2005 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
jij ook al aan het daten met twist?
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:40 schreef Viper_74 het volgende:
'k ga koffie halen
Ik ga vanavond maar eens neukenquote:Op donderdag 3 november 2005 10:38 schreef Viper_74 het volgende:
'k wil geen date met twist
ik wil nuecken
maarja twist is de enige optie at the moment
Je moet ook wel een beetje meebuigen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is pas echte tijdverspilling, Twist is zóóó stug![]()
Ik buig liever mee met een meisje dat ik vanavond in levenden lijve kan aanschouwenquote:Op donderdag 3 november 2005 10:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je moet ook wel een beetje meebuigen natuurlijk.
dacht dat pheno weg was vanavondquote:Op donderdag 3 november 2005 10:42 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ga vanavond maar eens neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |