Zo zou ik het doen. Gewoon koken, alleen niet te ver, dat doen zoveel mensen al... Maar goed, koken en kaas erover, dan de oven in. Ik zou persoonlijk ipv brie een iets betere smeltkaas gebruiken, maar brie is natuurlijk wel lekker goedkoop!quote:Op maandag 7 november 2005 13:48 schreef Koningin het volgende:
Even een vraagje, hopelijk staat het hier op de juiste plaats.
Ik heb ooit eens spruitjes gemaakt met brie erover heen uit de oven. Maar ik weet niet meer hoe ik dat heb gedaan......
Het was een recept van internet, maar ik ben het kwijt.
Zou het kunnen dat ik de spruitjes gewoon moet koken, en daarna effe in de oven met de brie erover heen??
Ik heb toevallig nog brie liggen, vandaar.quote:Op maandag 7 november 2005 15:44 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Zo zou ik het doen. Gewoon koken, alleen niet te ver, dat doen zoveel mensen al... Maar goed, koken en kaas erover, dan de oven in. Ik zou persoonlijk ipv brie een iets betere smeltkaas gebruiken, maar brie is natuurlijk wel lekker goedkoop!
Het bedrijf waar jij werkt Euc?quote:Op maandag 7 november 2005 17:34 schreef Euc- het volgende:
Jeuj! Plaatsje 97 in de lekker top 100 dames!
Congratsquote:Op maandag 7 november 2005 17:34 schreef Euc- het volgende:
Jeuj! Plaatsje 97 in de lekker top 100 dames!
Bedankt, en Helder staat idd 3e, net als vorig jaarquote:Op maandag 7 november 2005 20:14 schreef rashudo het volgende:
[..]
CongratsEn CH staat 3e? Of kijk ik in de verkeerde lijst?
Noodles ! Waterkoker staat nu aanquote:Op donderdag 10 november 2005 01:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Jippie, het is weer eens tijd om 's nachts door te werken.
Tips voor niet al te ongezonde midnight snacks, anyone?![]()
Was dat die ene van FOK! ?quote:Op donderdag 10 november 2005 01:35 schreef Euc- het volgende:
Heb vandaag wat meegemaakt joh, ben uitgescholden (door een gast die véél te veel gedronken had) voor bijdehandje, kut leerling van een kut bedrijf en "wie meende ik wel niet te zijn". Hij maakte ook een paar enorme rot opmerkingen richting de topkok waar ik al eens eerder mee gewerkt had. De gast bleef maar zo doorgaan, en is met knallende ruzie de deur uitgewerkt. Als je het hele verhaal wilt weten moet je mar op msn komen, dat ga ik hier niet zo neerzetten.
Je bedoelt die I-Spy dude?quote:
En heeft die gast wel betaald?quote:Op donderdag 10 november 2005 01:45 schreef rashudo het volgende:
En mag die gast nog terugkomen?
Omdat jij ongelijk hebt?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
Hij is niet macho, dus dat maakt me niet zoveel uitquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Als je echt een basiskookboek wilt hebben, moet je het Margriet kookboek hebben. Er staan niet zo veel originele of aparte recepten in, maar alle basismaaltijden die je kunt bedenken worden erin beschreven, en op een niveau dat de grootste n00b het kan maken.
Nou is Margriet misschien niet zo heel erg geschikt voor een man, beetje schadelijk voor het macho-image, maar als hij het toch moet leren...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |