abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 december 2005 @ 07:42:44 #201
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32800212
ja! Maar het is nu 07:45 in NL
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zondag 4 december 2005 @ 07:44:03 #202
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32800215
quote:
Op zondag 4 december 2005 07:42 schreef Nembrionic het volgende:
ja! Maar het is nu 07:45 in NL
Hier ook hoor

Oh, dit is Nederland?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_32808060
Zeg kip, ga jij wel eens op stok snachts
Enneh Nembrio, woon jij niet in NL?

Vergeef me tevens mijn blonde vragen
  zondag 4 december 2005 @ 18:07:59 #204
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32813092
quote:
Op zondag 4 december 2005 07:44 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Hier ook hoor

Oh, dit is Nederland?
Fuck...ben ik 3 minuten te vroeg naar bed gegaan
  zondag 4 december 2005 @ 18:08:44 #205
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32813114
quote:
Op zondag 4 december 2005 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Enneh Nembrio, woon jij niet in NL?

Vergeef me tevens mijn blonde vragen
Jawel...maar nu ff niet
Zit in Engeland voor m'n werk. En we lopen ook nog eens een uur achter hier
pi_32825773
quote:
Op zondag 4 december 2005 18:08 schreef Nembrionic het volgende:

Jawel...maar nu ff niet
Zit in Engeland voor m'n werk. En we lopen ook nog eens een uur achter hier
Engeland

Het is hier zo stilletjes
  maandag 5 december 2005 @ 01:34:21 #207
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32825788
engeland stelt culinair gezien niet zo gek veel voor vind ik.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 5 december 2005 @ 01:38:22 #208
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_32825839
The Fat Duck, Gordon Ramsay en the Waterside Inn
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  maandag 5 december 2005 @ 01:41:01 #209
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32825872
quote:
Op maandag 5 december 2005 01:38 schreef Euc- het volgende:
The Fat Duck, Gordon Ramsay en the Waterside Inn
ja en jamie. maar dan nog is dat een tendens die nog niet zo oud is. doe mij maar italië en frankrijk dan. ik vind de echte engelse keuken nogal bleek.
  maandag 5 december 2005 @ 01:44:56 #210
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_32825920
Jamie vind ik geen kok, das een tv kok, dat is iets totaal anders.

Verder klopt het idd, de engelse keuken is ruk, maar gaat zich steeds meer verbeteren. De restaurants die ik noemde zijn eigenlijk ook \gericht op de klassieke franse keuken.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  maandag 5 december 2005 @ 01:47:05 #211
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32825944
quote:
Op maandag 5 december 2005 01:44 schreef Euc- het volgende:
Jamie vind ik geen kok, das een tv kok, dat is iets totaal anders.

Verder klopt het idd, de engelse keuken is ruk, maar gaat zich steeds meer verbeteren. De restaurants die ik noemde zijn eigenlijk ook \gericht op de klassieke franse keuken.
jamie probeert tenminste nog wat kleur te geven aan de keuken, net als ramsey maar hij is kwa koken idd net zo engels als een tarte tatin.
  maandag 5 december 2005 @ 01:50:35 #212
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_32825987
Ik moet die hele jamie gewoon niet, al is het maar om zijn "lovely delicious recipies". Praat gewoon normaal, ben iets minder commercieel, dan is er met die hele gast op zich niks mis. Maar ook zijn kookstijl moet ik niks van hebben, alles maar snelsnel klaar, lovely this, beautiful that, little basil there, little pepper there, dash of salt over here". fuck op

Maar ik ga nog wat herhalingen van het nieuws kijken en dan naar bed, truste
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  maandag 5 december 2005 @ 01:59:13 #213
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32826049
quote:
Op maandag 5 december 2005 01:50 schreef Euc- het volgende:
Ik moet die hele jamie gewoon niet, al is het maar om zijn "lovely delicious recipies". Praat gewoon normaal, ben iets minder commercieel, dan is er met die hele gast op zich niks mis. Maar ook zijn kookstijl moet ik niks van hebben, alles maar snelsnel klaar, lovely this, beautiful that, little basil there, little pepper there, dash of salt over here". fuck op

slaap zacht en bedenk een briljant receptje in je droom.
  maandag 5 december 2005 @ 02:15:35 #214
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_32826210
quote:
Op maandag 5 december 2005 01:50 schreef Euc- het volgende:

Voor het huis tuin en keukenkoken vind ik dat hij een prima kok is. Hij laat zien dat thuis recepten koken niet neerkomt op een afgestreken theelepel hier en 9 gram daar. Hijj laat prima zien dat je thuis niet alles uit knorrpakjes hoeft te halen en dat je om de hoek mooie verse producen kan krijgen.

Van zijn presenteerstijl hou je nu eenmaal of niet (zoals jij dus Euc). Ik ben het niet met je eens dat alles bij hem snel klaar moet zijn. Hij heeft zowel in zn programma als in zn boeken recepten zitten waar rustig de tijd voor koken wordt genomen.
Hij is alleen niet een half uur bezig met de compositie op het bord idd. Maar ja, doe je dat thuis wel?
Het enige jammere momenteel is dat hij zijn naam commercieel aan het uitbuiten is met zijn productlijn met veels te dure soms onzinnige ( een knoflookpelrollerrubbertje, hoe verzin je het).

Ik ben juist geen fan van Ramsey. Zijn afbraakmethode bij jonge leergierige koks staat mij niet aan. Af en toe een uitbrander prima. Maar niet continu dat "doe het maar overnieuw". Den Blijker laat zien dat het trucje dat hij doet in zijn progamma, een stuk beter, sympatieker en leerzamer kan brengen.

The fat duck kun volgens mij niet echt vergelijken met de klassieke franse keuken. (als ik het goed heb hoor) Ze zijn daar op een bijna wetenschappelijke manier bezig met voedsel. In een labaratorium kijekn wat bij elkaar past enzo. De basis zal wel geschroeid zijn op de franse keuken, maar ik zou het niet zo willen noemen.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  maandag 5 december 2005 @ 02:20:54 #215
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826255
quote:
Op zondag 4 december 2005 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben een nachtmensje en vaak 's nachts wakker als ik niet kan slapen...
Dan hangt ik een beetje op internet en zulks soortige dingen

Gordon Ramsey is overigens een geboren Schot, geen Engelsman, misschien dat hij daar zijn grofheid vandaan heeft?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 5 december 2005 @ 02:22:15 #216
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826270
Ik zag van Jamie Oliver een potje kruiden voor 3,50 (of was het 4,50?) in de schappen van AH staan...

DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Met zo'n duur potje zout mag je van mij opzouten!
  maandag 5 december 2005 @ 02:25:05 #217
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826293
Ow, Zoalshetis, ik ga proberen de Vitello tonnato op het kerstmenu te krijgen
Misschien een lekker eendje als hoofdgerecht of tussengerecht en in ieder geval een licht dessert en een kaasplakje toe... jammie
  maandag 5 december 2005 @ 02:26:39 #218
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826298
Leuke site gevonden trouwens:
http://koken.met.aschwin.net/synergy/docs/bpwebsite.asp

Die "linzen met worstje", "limabonen met venkel" en tomatensoep lijken me errrg lekker
  maandag 5 december 2005 @ 02:27:09 #219
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32826305
quote:
Op maandag 5 december 2005 02:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Ow, Zoalshetis, ik ga proberen de Vitello tonnato op het kerstmenu te krijgen
Misschien een lekker eendje als hoofdgerecht of tussengerecht en in ieder geval een licht dessert en een kaasplakje toe... jammie

het menu klinkt mij zeer lekker in de oren. zorg je er wel voor dat je in het gevogelte bij de huid wat inkepinkjes maakt en er wat ganzenvet onder stopt? fazant is ook lekker trouwens.
  maandag 5 december 2005 @ 02:29:23 #220
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32826323
quote:
Op maandag 5 december 2005 02:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuke site gevonden trouwens:
http://koken.met.aschwin.net/synergy/docs/bpwebsite.asp

Die "linzen met worstje", "limabonen met venkel" en tomatensoep lijken me errrg lekker
staat in de favorieten! ziet er leuk uit. misschien iets té, maar wel leuk om eens te proberen.
  maandag 5 december 2005 @ 02:32:12 #221
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826349
Tuurlijk, en dan lekker op het vet bakken!
Ik zit zelf te denken aan een frambozensaus erbij, heb enorm lekkere frambozensaus meegenomen van een standje van www.raspberry-maxx.nl
Nog ideetjes wat ik er verder mee zou kunnen doen om het lekkerder te maken? (er zit nu 67% frambozen in en de rest suiker, citroen en pectine)
We gaan van de week het menu samenstellen dus ik kan niet alleen beslissen, maar met goede ideeën komen werkt natuurlijk alleen maar in mijn voordeel
  maandag 5 december 2005 @ 02:33:25 #222
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826357
quote:
Op maandag 5 december 2005 02:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

staat in de favorieten! ziet er leuk uit. misschien iets té, maar wel leuk om eens te proberen.
Die gast is zwaar doorgeslagen in zijn hobby als je het mij vraagt
Bladerdeeg zelf maken om te verwerken in een snackje... veel teveel werk voor te weinig resultaat als je het gebruikt in een snack.
  maandag 5 december 2005 @ 02:33:44 #223
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32826360
quote:
Op maandag 5 december 2005 02:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Tuurlijk, en dan lekker op het vet bakken!
Ik zit zelf te denken aan een frambozensaus erbij, heb enorm lekkere frambozensaus meegenomen van een standje van www.raspberry-maxx.nl
Nog ideetjes wat ik er verder mee zou kunnen doen om het lekkerder te maken? (er zit nu 67% frambozen in en de rest suiker, citroen en pectine)
We gaan van de week het menu samenstellen dus ik kan niet alleen beslissen, maar met goede ideeën komen werkt natuurlijk alleen maar in mijn voordeel
misschien aanmaken met wat chutney? of wat pruimen?
  maandag 5 december 2005 @ 02:37:48 #224
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826398
quote:
Op maandag 5 december 2005 02:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

misschien aanmaken met wat chutney? of wat pruimen?
Gehakte halfgedroogde pruimen vind ik wel een lekker idee

En wat zal ik er verder bij doen voor groenten en aardappeltjes/whatever.
Zit zelf te denken aan krieltjes in de schil met boter in de magnetron gegaard, met zo'n lekker knapperig schilletje (dat vind ik echt geweldig altijd )
Maar groenten kan ik even niet verzinnen...
pi_32826401
Eens wat betreft Ramsey... heeft veel in huis, ongetwijfeld, maar zijn bejegening, ook in die programma's...
Enneh Jamie vond ik altijd erg ontwapenend, nieuw, maar als iemand zijn kop op TV vertoond is het geloof ik niet gauw goed. Terwijl je dus weet dat je alleen maar dát stukje ziet.
Presentatie,doorgeregiseerde meuk.
pi_32826412
Oh en ik hang aan jullie lippen... kwijlend
  Redactie Games maandag 5 december 2005 @ 02:40:25 #227
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32826420
Ik heb m'n duivenrecept alweer vertaald...Topic heeft alleen maar views en amper reacties..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 5 december 2005 @ 02:40:46 #228
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32826425
quote:
Op maandag 5 december 2005 02:37 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Gehakte halfgedroogde pruimen vind ik wel een lekker idee

En wat zal ik er verder bij doen voor groenten en aardappeltjes/whatever.
Zit zelf te denken aan krieltjes in de schil met boter in de magnetron gegaard, met zo'n lekker knapperig schilletje (dat vind ik echt geweldig altijd )
Maar groenten kan ik even niet verzinnen...
zelf gemaakte aardappelkroketjes met een lichte vleug gruyere?

groenten zou wel eens lekker kunnen zijn met gesmoorde courgette reepjes, die in contrast met het zoete van de jam, wellicht een klein beetje citroen kunnen gebruiken.
pi_32826427
quote:
Op maandag 5 december 2005 02:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb m'n duivenrecept alweer vertaald...Topic heeft alleen maar views en amper reacties..
Ik ga kijken, je bent een scheet
  maandag 5 december 2005 @ 02:48:34 #230
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826481
quote:
Op maandag 5 december 2005 02:38 schreef Bluezz het volgende:
Eens wat betreft Ramsey... heeft veel in huis, ongetwijfeld, maar zijn bejegening, ook in die programma's...
Enneh Jamie vond ik altijd erg ontwapenend, nieuw, maar als iemand zijn kop op TV vertoond is het geloof ik niet gauw goed. Terwijl je dus weet dat je alleen maar dát stukje ziet.
Presentatie,doorgeregiseerde meuk.
Ik zou nooit met iemand als Ramsey kunnen werken, ben ik het type niet voor.
Je moet het kunnen denk ik, zo niet, dan moet je ergens anders gaan werken, dat hiërarchische is prima op zich (werkt in het leger en in ziekenhuizen ook prima), maar niets voor mij.

Jamie vond ik wel lekker verfrissend, maar inmiddels zwaar over zijn top heen.
De commerciële bende die hij ervan maakt vind ik niet leuk meer en recepten worden steeds saaier heb ik het idee.
Nee, doe mij maar Gary Rodhes, zoals hij tegen/over lamsvlees praat
  maandag 5 december 2005 @ 02:50:24 #231
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826492
quote:
Op maandag 5 december 2005 02:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zelf gemaakte aardappelkroketjes met een lichte vleug gruyere?

groenten zou wel eens lekker kunnen zijn met gesmoorde courgette reepjes, die in contrast met het zoete van de jam, wellicht een klein beetje citroen kunnen gebruiken.
Courgette vind ik een topidee, met thijm lijkt me wel erg lekker erg, combineert ook mooi met de pruimen en de eend denk ik

Ik ga het allemaal voorleggen aan de familie, ben benieuwd wat ze ervan vinden (vaak vinden ze een lekker stuk vlees en een zak Aviko namelijk al voldoende...)
  maandag 5 december 2005 @ 02:54:05 #232
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32826512
quote:
Op maandag 5 december 2005 02:50 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Courgette vind ik een topidee, met thijm lijkt me wel erg lekker erg, combineert ook mooi met de pruimen en de eend denk ik

Ik ga het allemaal voorleggen aan de familie, ben benieuwd wat ze ervan vinden (vaak vinden ze een lekker stuk vlees en een zak Aviko namelijk al voldoende...)
lol. succes. wie kookt er meestal? jij of de mensen die een zak aviko ook prima vinden?
  maandag 5 december 2005 @ 02:57:36 #233
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826538
quote:
Op maandag 5 december 2005 02:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol. succes. wie kookt er meestal? jij of de mensen die een zak aviko ook prima vinden?
Mijn vader kookte altijd alles met kerst, stond rustig voor 20 man een 5 gangen menu te maken
We hebben nu afgesproken om ieder 1 gerecht te maken, want mijn moeder zag het allemaal niet zo zitten en wij ook niet aangezien zij meer het type is kruimige aardappels, doorgekookte sperziebonen uit pot en een filetlappie doordeweeks en met speciale gelegenheden een lekker stuk vlees en een zak roerbakgroenten van de AH en een zak Aviko
  maandag 5 december 2005 @ 03:01:51 #234
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32826554
quote:
Op maandag 5 december 2005 02:57 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Mijn vader kookte altijd alles met kerst, stond rustig voor 20 man een 5 gangen menu te maken
We hebben nu afgesproken om ieder 1 gerecht te maken, want mijn moeder zag het allemaal niet zo zitten en wij ook niet aangezien zij meer het type is kruimige aardappels, doorgekookte sperziebonen uit pot en een filetlappie doordeweeks en met speciale gelegenheden een lekker stuk vlees en een zak roerbakgroenten van de AH en een zak Aviko
ik vind je dapper, mondig en smaakvol genoeg om meer dan een gang te maken. ter ere van je vader dan. daarnaast, het komt niet zo vaak per jaar voor dat je voor familie kan koken.
pi_32826564
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:01 schreef zoalshetis het volgende:

ik vind je dapper, mondig en smaakvol genoeg om meer dan een gang te maken. ter ere van je vader dan. daarnaast, het komt niet zo vaak per jaar voor dat je voor familie kan koken.
Dat is mijn tekst
  maandag 5 december 2005 @ 03:05:43 #236
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32826569
quote:
Op maandag 5 december 2005 01:34 schreef zoalshetis het volgende:
engeland stelt culinair gezien niet zo gek veel voor vind ik.
Compleet eens. Het lekkerste is de Indier, maar dat reken ik dus niet als Engels alhoewel het wel helemaal in de maatschappij verwikkeld zit.

Eigenlijk wel grappid nl want ik had er gisteren een discussie over met een paar vrienden hier.

Ik vind het Engelse eten nogal flauw en saai op de een of andere manier.
Dus al snel kwamen de typische gerechten op tafel(bijna grappig) en daaruit kwam dat je bij hun aan een Roast moet denken.

Het grappige is dat vrijwel iedereen aan fish & chips denkt. Daar waren ze half gepikeerd over

Nu denk ik dat ik met vrij grote zekerheid kan stellen dat een Hollandsche pot bestaat uit gekookte aardappels, vlees, groenten, jus/saus.
Al dan niet allemaal door elkaar gestampt.

Dus begonnen ze allemaal te roepen dat ze DAT nogal flauw en suf leek.

Het vervelende voor hun is/was, is dat zij geen vergelijkingsmateriaal hebben, en ik wel
Ik blijf er dus bij: in Engeland stelt het OVER HET ALGEMEEN niet zoveel voor.

En dus heb ik draadjesvlees gemaakt(naar oma's recept, zie draadjesvlees topic), aardappels gekookt en gebakken en doperwtjes erbij. ERG simpel maar ik kan eerlijk zeggen dat het HEEL goed in de smaak is gevallen

Het was echt zo op....
  maandag 5 december 2005 @ 03:06:30 #237
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32826571
oh, allemaal nog wakker zie ik...gezellie!
  maandag 5 december 2005 @ 03:07:16 #238
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826573
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik ben pas 3 jaar uit huis en we wonen allemaal nog in de buurt, mijn zusje zelfs nog thuis en mede daarom zijn we nog een heel hecht gezin. Ik ben ook pas 22 natuurlijk, dus heb nog niet mijn "eigen gezinnetje" ofzo.
Ik zie mijn moeder en zusjes heel geregeld en we eten ook zo'n 2 keer per maand met zijn allen, alleen gaat het dan meer om de gezelligheid en is het in mijn ouders' keuken, dus dat is niet "mijn terrein" zeg maar en gaat het op mijn moeders manier en dus niet helemaal "perfect" (of in die buurt).
Met kerst is alles net even iets specialer, dus dan ligt het wat meer voor de hand voor iedereen om alles extra lekker klaar te maken en speciale, maar vooral goede ingrediënten te gebruiken
  maandag 5 december 2005 @ 03:09:21 #239
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826580
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:06 schreef Nembrionic het volgende:
oh, allemaal nog wakker zie ik...gezellie!
Tuurlijk! Eindelijk weer eens wat sjeu (of moet ik in het kader van CUL "jus" zeggen ) in dit topicje

Echt Engels eten is niet echt om over naar huis te schrijven nee, met de Schotse keuken heb ik wat meer feeling (heb ik al 50 x gezegd denk ik, maar bij deze dan de 51e keer )
Maar het is ook net of je iemand treft denk ik die goed kan koken en creatief is, de Nederlandse keuken staat ook niet echt bekend alszijnde "geweldig", maar dat zegt niets over Nederlanders individueel.
  maandag 5 december 2005 @ 03:11:10 #240
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32826588
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:07 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik ben pas 3 jaar uit huis en we wonen allemaal nog in de buurt, mijn zusje zelfs nog thuis en mede daarom zijn we nog een heel hecht gezin. Ik ben ook pas 22 natuurlijk, dus heb nog niet mijn "eigen gezinnetje" ofzo.
Ik zie mijn moeder en zusjes heel geregeld en we eten ook zo'n 2 keer per maand met zijn allen, alleen gaat het dan meer om de gezelligheid en is het in mijn ouders' keuken, dus dat is niet "mijn terrein" zeg maar en gaat het op mijn moeders manier en dus niet helemaal "perfect" (of in die buurt).
Met kerst is alles net even iets specialer, dus dan ligt het wat meer voor de hand voor iedereen om alles extra lekker klaar te maken en speciale, maar vooral goede ingrediënten te gebruiken
ik hoop dat jullie een heerlijke kerstmaaltijd tegemoet gaan zien. en vooral ook gezellig met veel leuke verhalen uit de oude doos. eten is wat dat betreft bijzaak, maar het is voor mij iets om altijd te blijven onthouden als het lekker is.
pi_32826593
Gezellie, klinkt het kip

En waar ik engeland bedoelde, doelde ik absoluut niet op het eten. pfff wat een rampenplan daaro.
Ook Sch tland... jezus zeg wat een ramp.
Culinair niet het beste, maar ach.... er zijn krentjes in de pap

Maar als je het als niet CUL beziet, is het wel ach... het witte huisje aan het loch met een paar schaapjes, poezen he
  maandag 5 december 2005 @ 03:13:14 #242
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32826595
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:05 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Compleet eens. Het lekkerste is de Indier, maar dat reken ik dus niet als Engels alhoewel het wel helemaal in de maatschappij verwikkeld zit.

Eigenlijk wel grappid nl want ik had er gisteren een discussie over met een paar vrienden hier.

Ik vind het Engelse eten nogal flauw en saai op de een of andere manier.
Dus al snel kwamen de typische gerechten op tafel(bijna grappig) en daaruit kwam dat je bij hun aan een Roast moet denken.

Het grappige is dat vrijwel iedereen aan fish & chips denkt. Daar waren ze half gepikeerd over

Nu denk ik dat ik met vrij grote zekerheid kan stellen dat een Hollandsche pot bestaat uit gekookte aardappels, vlees, groenten, jus/saus.
Al dan niet allemaal door elkaar gestampt.

Dus begonnen ze allemaal te roepen dat ze DAT nogal flauw en suf leek.

Het vervelende voor hun is/was, is dat zij geen vergelijkingsmateriaal hebben, en ik wel
Ik blijf er dus bij: in Engeland stelt het OVER HET ALGEMEEN niet zoveel voor.

En dus heb ik draadjesvlees gemaakt(naar oma's recept, zie draadjesvlees topic), aardappels gekookt en gebakken en doperwtjes erbij. ERG simpel maar ik kan eerlijk zeggen dat het HEEL goed in de smaak is gevallen

Het was echt zo op....
dat gebeurt vaak met stampotten. dat mensen het zo lekker vinden en soms zelfs eisen als ze weer eens overkomen.
  maandag 5 december 2005 @ 03:14:58 #243
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826602
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik hoop dat jullie een heerlijke kerstmaaltijd tegemoet gaan zien. en vooral ook gezellig met veel leuke verhalen uit de oude doos. eten is wat dat betreft bijzaak, maar het is voor mij iets om altijd te blijven onthouden als het lekker is.
Zelfde hier!
Lekker kletsen, eten, kletsen, eten en nog veel meer kletsen
Het is niet één treurige bende met kerst hoor (en daarbuiten ook gelukkig niet), gelukkig gaat het met allemaal gewoon goed, iedereen gaat goed met mijn vaders overlijden om (alsin mooie herinneringen onthouden en bewaren en zijn ziekzijn gewoon lekker vergeten) en dat scheelt een hoop
  maandag 5 december 2005 @ 03:16:33 #244
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32826612
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:09 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Tuurlijk! Eindelijk weer eens wat sjeu (of moet ik in het kader van CUL "jus" zeggen ) in dit topicje

Echt Engels eten is niet echt om over naar huis te schrijven nee, met de Schotse keuken heb ik wat meer feeling (heb ik al 50 x gezegd denk ik, maar bij deze dan de 51e keer )
Maar het is ook net of je iemand treft denk ik die goed kan koken en creatief is, de Nederlandse keuken staat ook niet echt bekend alszijnde "geweldig", maar dat zegt niets over Nederlanders individueel.
Eens

Maar wat ik bv typisch vind is al het kant en klare eten hier in de supermarkten. Engelse vrienden van mij die dus in NL zijn geweest liepen te klagen dat er zo weinig te krijgen was in de NL winkels.

Het grappige is juist dat men in NL vind dat er teveel kant en klaar in de winkels ligt
Nou, ze moeten hier eens kijken! Ik werd gek toen ik dat voor het eerst zag. Wat een Amerikanen zeg
  maandag 5 december 2005 @ 03:16:51 #245
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32826613
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:14 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Zelfde hier!
Lekker kletsen, eten, kletsen, eten en nog veel meer kletsen
Het is niet één treurige bende met kerst hoor (en daarbuiten ook gelukkig niet), gelukkig gaat het met allemaal gewoon goed, iedereen gaat goed met mijn vaders overlijden om (alsin mooie herinneringen onthouden en bewaren en zijn ziekzijn gewoon lekker vergeten) en dat scheelt een hoop
fijn om te horen.
  maandag 5 december 2005 @ 03:17:19 #246
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826614
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:12 schreef Bluezz het volgende:
Gezellie, klinkt het kip

En waar ik engeland bedoelde, doelde ik absoluut niet op het eten. pfff wat een rampenplan daaro.
Ook Sch tland... jezus zeg wat een ramp.
Culinair niet het beste, maar ach.... er zijn krentjes in de pap

Maar als je het als niet CUL beziet, is het wel ach... het witte huisje aan het loch met een paar schaapjes, poezen he
Je kunt natuurlijk gewoon lekker zelf koken als je in Schotland woont met meneer Golfer
In Durness (in het hoge noord-westen) zit een geweldig restaurant, echt sterwaardig
Als je er eens in de buurt bent, GAAN!
  maandag 5 december 2005 @ 03:20:11 #247
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826626
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:16 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Eens

Maar wat ik bv typisch vind is al het kant en klare eten hier in de supermarkten. Engelse vrienden van mij die dus in NL zijn geweest liepen te klagen dat er zo weinig te krijgen was in de NL winkels.

Het grappige is juist dat men in NL vind dat er teveel kant en klaar in de winkels ligt
Nou, ze moeten hier eens kijken! Ik werd gek toen ik dat voor het eerst zag. Wat een Amerikanen zeg
Daar heb je zeker gelijk in, in dat laatste...
Ik schrok echt toen ik sommige mensen uit hun auto zag waggelen (zo dik...) naar een scootmobiel van het merk Tesco, om daarin de supermarkt door te crossen en gefrituurde kipstukken, take-aways en fruitcobblers in te laden, omdat ze zelf amper kunnen lopen
Vond ik echt wel shocking.
Ben zelf niet de dunste ( ) maar dat was echt erg...
  maandag 5 december 2005 @ 03:22:15 #248
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32826636
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat gebeurt vaak met stampotten. dat mensen het zo lekker vinden en soms zelfs eisen als ze weer eens overkomen.
Ik verwacht ook dat ze het gaan eisen...dan kan ik volgende keer een dikke lading veeeeels te hete pepersaus er doorheen gooien

Gisteren nog bij iemand in een marshmellow gestopt. Was 500.000 op de Scoville schaal
Ik heb een heel klein beetje geprobeerd maar echt niet te houden
  maandag 5 december 2005 @ 03:23:44 #249
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32826640
Dit draadje vlamt!
  maandag 5 december 2005 @ 03:24:15 #250
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32826641
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:22 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik verwacht ook dat ze het gaan eisen...dan kan ik volgende keer een dikke lading veeeeels te hete pepersaus er doorheen gooien

Gisteren nog bij iemand in een marshmellow gestopt. Was 500.000 op de Scoville schaal
Ik heb een heel klein beetje geprobeerd maar echt niet te houden
houd de nederlandse keuken hoog
  maandag 5 december 2005 @ 03:26:19 #251
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826651
Hebben jullie van de week dat programma gezien op een RTL-zender, over een gezin met 15 kindern in Engeland?
Ze aten bijna elke dag friet met kipnuggets en erwtjes uit blik
  maandag 5 december 2005 @ 03:28:44 #252
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32826658
EEEW
  maandag 5 december 2005 @ 03:29:52 #253
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32826662
nee niet gezien, maar ik ken gezinnen die niet anders dan frikandellen voorzetten in nederland. heeft niks met geld te maken maar met inspiratieloosheid, liefdeloosheid en pure dommigheid.
  maandag 5 december 2005 @ 03:31:07 #254
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826666
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:29 schreef zoalshetis het volgende:
nee niet gezien, maar ik ken gezinnen die niet anders dan frikandellen voorzetten in nederland. heeft niks met geld te maken maar met inspiratieloosheid, liefdeloosheid en pure dommigheid.
Ik vind het niet echt sympathiek van je om BrauN zijn familie zo belachelijk te maken hoor
  maandag 5 december 2005 @ 03:31:33 #255
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32826672
wehehe
  maandag 5 december 2005 @ 03:31:42 #256
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32826673
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:31 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik vind het niet echt sympathiek van je om BrauN zijn familie zo belachelijk te maken hoor
  maandag 5 december 2005 @ 03:38:14 #257
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826692
Iemand nog een leuk recept voor heldere bospaddestoelensoep? (met een scheut sherry natuurlijk )
  maandag 5 december 2005 @ 03:41:19 #258
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32826698
misschien wat stukjes gerookte paling er in?
  maandag 5 december 2005 @ 03:42:42 #259
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826705
Nee dat niet, vis zit al in een andere gang (komkommerlint gevuld met zalmmousse leek me wel leuk)
  maandag 5 december 2005 @ 03:43:59 #260
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826709
  maandag 5 december 2005 @ 03:45:18 #261
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32826712
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Wie zoekt, die vindt wat
http://connections.smsd.org/nieman/veggietales.htm

die bananen teckel is leuk voor mijn neefjes!
  maandag 5 december 2005 @ 03:46:20 #262
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32826716
wat is komkommerlint?
  maandag 5 december 2005 @ 03:46:51 #263
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826717
Echt helemaal geweldig
De broccoli-poedel is ook cool!

Deze dus:
  maandag 5 december 2005 @ 03:48:00 #264
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826720
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:46 schreef Nembrionic het volgende:
wat is komkommerlint?
Een lint gemaakt van een met een kaasschaaf in de lengte dun geschaafde plak komkommer
  maandag 5 december 2005 @ 03:48:24 #265
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32826722
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Echt helemaal geweldig
De broccoli-poedel is ook cool!

Deze dus:
[afbeelding]
pi_32826730
Tis echt Geweldig die Poedel
  maandag 5 december 2005 @ 03:53:03 #267
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826736
Een kromkommer, ook leuk:

Ik zoek een leuk plaatje van een komkommerlint, maar zit me alleen maar kapot te lachen achter mijn pc
  maandag 5 december 2005 @ 03:56:21 #268
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32826742
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:48 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Een lint gemaakt van een met een kaasschaaf in de lengte dun geschaafde plak komkommer
Hey wat grappig....nog nooit aan gedacht
  maandag 5 december 2005 @ 03:57:12 #269
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32826745
ik vind die poedel inks onder nog leuker gelukt. met dat staartje!
  maandag 5 december 2005 @ 03:57:57 #270
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826748
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:56 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Hey wat grappig....nog nooit aan gedacht
Is leuk als je het als rand gebruikt voor een mousse o.i.d.
Maar ook lekker én mooi als je meerdere linten schaaft, in een kom doet en lekker marineert in wat je maar lekker vindt. Veel oppervlak dus veel smaak en het zit er echt gaaf uit
  maandag 5 december 2005 @ 03:59:00 #271
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826751
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:57 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind die poedel inks onder nog leuker gelukt. met dat staartje!
Idd heel gaaf

Nog zo'n soort site:

http://davidfunk.net/happyfood/gallery.htm
  maandag 5 december 2005 @ 03:59:04 #272
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32826752
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:57 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Is leuk als je het als rand gebruikt voor een mousse o.i.d.
Maar ook lekker én mooi als je meerdere linten schaaft, in een kom doet en lekker marineert in wat je maar lekker vindt. Veel oppervlak dus veel smaak en het zit er echt gaaf uit
Ja ik zie het al helemaal voor me. Een schaal vol met een lekkere dressing en wat slasaus
  maandag 5 december 2005 @ 04:07:07 #273
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32826761
ik ga naar bed! later mensen
  maandag 5 december 2005 @ 04:09:48 #274
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32826764
Tukse!
  maandag 5 december 2005 @ 09:41:27 #275
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_32828289
Mogguh, weer het begin van een lange week
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_32836220
* Bluezz moet nog een week thuisblijven met die kapotte rug

Maar veel fokken en rondhobbelen door het huis en rond het huis dan maar
Die beesten zijn echt erg leuk zeg!!
Zonde dat ze alleen hier in de slowchat staan, ik ga er even een topicje aan wijden
  maandag 5 december 2005 @ 17:54:48 #277
83951 rashudo
project 2501
pi_32840489
Die site van aschwin is leuk, stap-voor-stap en met mooie foto's *bookmark*
Their eyes opaque.
  maandag 5 december 2005 @ 19:35:22 #278
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_32843269
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:13 schreef Bluezz het volgende:

Maar veel fokken en rondhobbelen door het huis en rond het huis dan maar
Zonde dat ze alleen hier in de slowchat staan, ik ga er even een topicje aan wijden
Wat heb je gedaan met je rug Bluezz?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 6 december 2005 @ 09:59:54 #279
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32856199
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte Bluezz, als je nog een consultje ergotherapie (gericht op ergonomie enzo) wil via de MSN, dat kan altijd natuurlijk
quote:
Stoer topic!
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:43:00 #280
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_32861251
De Witte Tafel, een opleidingsrestaurant van het ROC in Eindhoven in samenwerking met de Designacademy heeft de brabantse cultuurprijs gekregen, schijnbaar een heel prestigeuze prijs enzo, en daardoor ook 20000 euro gewonnen. Hadden we een borrel aangeboden gekregen, daar is wat sterke drank doorheengegaan, was gisteren om 7 uur thuis en direct naar bed gegaan.

Borrel begon om 4 uur, 3 uur in de stad aan het bier begonnen, toen daarheen aan de champagne, maar het bier was te laat aangesloten en daardoor was het pislauw en gewoon ruk. Dus toen aan de baco, alleen toen was op een gegeven moment de bacardi op, toen aan de wacko, overgegaan op bayleys om af te sluiten met wodka jus. teeeeering!
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:48:47 #281
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32861401
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:43 schreef Euc- het volgende:
De Witte Tafel, een opleidingsrestaurant van het ROC in Eindhoven in samenwerking met de Designacademy heeft de brabantse cultuurprijs gekregen, schijnbaar een heel prestigeuze prijs enzo, en daardoor ook 20000 euro gewonnen. Hadden we een borrel aangeboden gekregen, daar is wat sterke drank doorheengegaan, was gisteren om 7 uur thuis en direct naar bed gegaan.

Borrel begon om 4 uur, 3 uur in de stad aan het bier begonnen, toen daarheen aan de champagne, maar het bier was te laat aangesloten en daardoor was het pislauw en gewoon ruk. Dus toen aan de baco, alleen toen was op een gegeven moment de bacardi op, toen aan de wacko, overgegaan op bayleys om af te sluiten met wodka jus. teeeeering!
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:51:35 #282
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_32861471
Best veel doorelkaar drinken, sommigen waren best ziek op het einde.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:54:11 #283
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32861530
als het maar gezellig was
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:56:55 #284
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_32861600
Dat zeker

Jij nog iets meegemaakt?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:59:57 #285
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32861673
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:56 schreef Euc- het volgende:
Dat zeker

Jij nog iets meegemaakt?
ik moest het met bier doen. en nee niet echt veel meegemaakt. ga zo wel voor het eerst ijs maken met de ijsmachine die ik van sint heb gekregen.
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:51:58 #286
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_32865930
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef Euc- het volgende:
Best veel doorelkaar drinken, sommigen waren best ziek op het einde.
Ja dat geloof ik graag als ik al zie wat jij gedronken hebt.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_32866376
Is het gelukt zhi met je ijs
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:09:09 #288
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32866387
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik moest het met bier doen. en nee niet echt veel meegemaakt. ga zo wel voor het eerst ijs maken met de ijsmachine die ik van sint heb gekregen.
Oeeee, wat voor ijs ben je aan het maken?

Ik heb vandaag met mijn nieuwe vulpen geschreven en heb nu mijn huissokjes aan (met anti-slip nopjes ) die ik van de Sint heb gekregen

Mijn saucijzenletter viel trouwens weer erg in de smaak, alleen wat veel tartaar als vulling, volgende keer wat minder. Maar lekker wassie
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:13:15 #289
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32866505
ik had mijn schoen bij de verwarming gezet maar er zat niets in
pi_32866659
Dat domme koppel is mijn huis ook voorbij gegaan

Wat fijn kip dat je niet meer uitglijdt he

Ooohhh eucje zuiplappie
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:19:47 #291
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32866693
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
ik had mijn schoen bij de verwarming gezet maar er zat niets in
Had niet eens de hond van de buren erin geplast?

Zieligerd... sinterklaas is zo leuk, daar moet je nooit mee stoppen!
Anders kom je volgende keer maar hier vieren hoor, the more the merrier!
pi_32866738
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 09:59 schreef BBQ-kip het volgende:

Sterkte Bluezz, als je nog een consultje ergotherapie (gericht op ergonomie enzo) wil via de MSN, dat kan altijd natuurlijk
Ik ben net ergonomisch onverantwoord in en uit bad gestapt, waardoor ik dit keer mijn sokken niet eens meer kon aantrekken

In het kader van lekker voor je rug, een warm bad, ik trap er niet meer in
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:21:23 #293
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32866740
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:18 schreef Bluezz het volgende:
Dat domme koppel is mijn huis ook voorbij gegaan
Ohhhhh, discriminatie! Spanjaarden zijn helemaal niet dom hoor
quote:
Wat fijn kip dat je niet meer uitglijdt he
Ik had die sokken niet eens gevraagd maar de Sint (lees: mijn vriend) vond dat ik ze nodig had
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:22:19 #294
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32866769
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:08 schreef Bluezz het volgende:
Is het gelukt zhi met je ijs
hij is net klaar en ik ben heel erg tevreden. had niet gedacht dat het zo lekker zou worden! wow!

bbq: het was een simpel yoghurt citroenijsje, lekker straks na het eten nemen we een flink bolletje.

voor zaterdag staat er jasmijnthee/bananen ijs op het prgram als mijn ouders komen eten.
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:23:56 #295
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32866824
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ben net ergonomisch onverantwoord in en uit bad gestapt, waardoor ik dit keer mijn sokken niet eens meer kon aantrekken

Oh oh oh... da's niet zo mooi...
Welk niveau in je rug zit de ellende (arthrose, begrijp ik dat goed?)
Er zijn trouwens sok-aantrekhulpjes, maar dat lijkt me nog iets te drastisch voor jou
Maar serieus, als je een adviesje wil, MSN staat vaak aan hier
pi_32866937
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:23 schreef BBQ-kip het volgende:

Oh oh oh... da's niet zo mooi...
Welk niveau in je rug zit de ellende (arthrose, begrijp ik dat goed?)
Er zijn trouwens sok-aantrekhulpjes, maar dat lijkt me nog iets te drastisch voor jou
Maar serieus, als je een adviesje wil, MSN staat vaak aan hier
Mijn heup in mindere mate en 1 SI gewricht vertonen slijtage.
Als dank voor 20 jaar in de zorg gewerkt te hebben
En soms breekt het me op, en is een week of 2 zwaar klote.
Tnxx voor je aanbod
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:28:25 #297
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32866951
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hij is net klaar en ik ben heel erg tevreden. had niet gedacht dat het zo lekker zou worden! wow!

bbq: het was een simpel yoghurt citroenijsje, lekker straks na het eten nemen we een flink bolletje.

voor zaterdag staat er jasmijnthee/bananen ijs op het prgram als mijn ouders komen eten.
Hmmm, dat klinkt heel erg lekker!
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:30:22 #298
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32867012
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Mijn heup in mindere mate en 1 SI gewricht vertonen slijtage.
Als dank voor 20 jaar in de zorg gewerkt te hebben
En soms breekt het me op, en is een week of 2 zwaar klote.
Tnxx voor je aanbod
Probeer met sokken aantrekken eens op bed te gaan zitten (of op een stoel) en zet dan de voet waar de sok omheen moet op een krukje, dan hoef je niet zo ver te reiken.
Wat je ook kunt proberen is om je benen over elkaar te slaan bij het sokken aantrekken.
Maar het blijft kut van je rug hoor, daar niet van
pi_32867031
* Bluezz gaat richting de ijssalon van zhi
pi_32867061
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:30 schreef BBQ-kip het volgende:

Probeer met sokken aantrekken eens op bed te gaan zitten (of op een stoel) en zet dan de voet waar de sok omheen moet op een krukje, dan hoef je niet zo ver te reiken.
Wat je ook kunt proberen is om je benen over elkaar te slaan bij het sokken aantrekken.
Maar het blijft kut van je rug hoor, daar niet van
Deze trucs ken ik Zuster, maar ben vaak eigenwijs zuster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')