Ik vind het niet echt sympathiek van je om BrauN zijn familie zo belachelijk te maken hoorquote:Op maandag 5 december 2005 03:29 schreef zoalshetis het volgende:
nee niet gezien, maar ik ken gezinnen die niet anders dan frikandellen voorzetten in nederland. heeft niks met geld te maken maar met inspiratieloosheid, liefdeloosheid en pure dommigheid.
quote:Op maandag 5 december 2005 03:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt sympathiek van je om BrauN zijn familie zo belachelijk te maken hoor![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 03:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Wie zoekt, die vindt wat
http://connections.smsd.org/nieman/veggietales.htm
Een lint gemaakt van een met een kaasschaaf in de lengte dun geschaafde plak komkommerquote:Op maandag 5 december 2005 03:46 schreef Nembrionic het volgende:
wat is komkommerlint?
quote:Op maandag 5 december 2005 03:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Echt helemaal geweldig
De broccoli-poedel is ook cool!
Deze dus:
[afbeelding]
Hey wat grappig....nog nooit aan gedachtquote:Op maandag 5 december 2005 03:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een lint gemaakt van een met een kaasschaaf in de lengte dun geschaafde plak komkommer
Is leuk als je het als rand gebruikt voor een mousse o.i.d.quote:Op maandag 5 december 2005 03:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey wat grappig....nog nooit aan gedacht
Idd heel gaafquote:Op maandag 5 december 2005 03:57 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind die poedel inks onder nog leuker gelukt. met dat staartje!
Ja ik zie het al helemaal voor me. Een schaal vol met een lekkere dressing en wat slasausquote:Op maandag 5 december 2005 03:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is leuk als je het als rand gebruikt voor een mousse o.i.d.
Maar ook lekker én mooi als je meerdere linten schaaft, in een kom doet en lekker marineert in wat je maar lekker vindt. Veel oppervlak dus veel smaak en het zit er echt gaaf uit
Wat heb je gedaan met je rug Bluezz?quote:Op maandag 5 december 2005 15:13 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz moet nog een week thuisblijven met die kapotte rug
Maar veel fokken en rondhobbelen door het huis en rond het huis dan maar
Die beesten zijn echt erg leuk zeg!!
Zonde dat ze alleen hier in de slowchat staan, ik ga er even een topicje aan wijden
Sterkte Bluezz, als je nog een consultje ergotherapie (gericht op ergonomie enzo) wil via de MSN, dat kan altijd natuurlijkquote:Op maandag 5 december 2005 15:13 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz moet nog een week thuisblijven met die kapotte rug
Stoer topic!quote:Die beesten zijn echt erg leuk zeg!!
Zonde dat ze alleen hier in de slowchat staan, ik ga er even een topicje aan wijden
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:43 schreef Euc- het volgende:
De Witte Tafel, een opleidingsrestaurant van het ROC in Eindhoven in samenwerking met de Designacademy heeft de brabantse cultuurprijs gekregen, schijnbaar een heel prestigeuze prijs enzo, en daardoor ook 20000 euro gewonnen. Hadden we een borrel aangeboden gekregen, daar is wat sterke drank doorheengegaan, was gisteren om 7 uur thuis en direct naar bed gegaan.
Borrel begon om 4 uur, 3 uur in de stad aan het bier begonnen, toen daarheen aan de champagne, maar het bier was te laat aangesloten en daardoor was het pislauw en gewoon ruk. Dus toen aan de baco, alleen toen was op een gegeven moment de bacardi op, toen aan de wacko, overgegaan op bayleys om af te sluiten met wodka jus. teeeeering!
ik moest het met bier doen. en nee niet echt veel meegemaakt. ga zo wel voor het eerst ijs maken met de ijsmachine die ik van sint heb gekregen.quote:
Ja dat geloof ik graag als ik al zie wat jij gedronken hebt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef Euc- het volgende:
Best veel doorelkaar drinken, sommigen waren best ziek op het einde.
Oeeee, wat voor ijs ben je aan het maken?quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik moest het met bier doen. en nee niet echt veel meegemaakt. ga zo wel voor het eerst ijs maken met de ijsmachine die ik van sint heb gekregen.
Had niet eens de hond van de buren erin geplast?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
ik had mijn schoen bij de verwarming gezet maar er zat niets in
Ik ben net ergonomisch onverantwoord in en uit bad gestapt, waardoor ik dit keer mijn sokken niet eens meer kon aantrekkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Sterkte Bluezz, als je nog een consultje ergotherapie (gericht op ergonomie enzo) wil via de MSN, dat kan altijd natuurlijk![]()
Ohhhhh, discriminatie! Spanjaarden zijn helemaal niet dom hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:18 schreef Bluezz het volgende:
Dat domme koppel is mijn huis ook voorbij gegaan
Ik had die sokken niet eens gevraagd maar de Sint (lees: mijn vriend) vond dat ik ze nodig hadquote:Wat fijn kip dat je niet meer uitglijdt he
hij is net klaar en ik ben heel erg tevreden. had niet gedacht dat het zo lekker zou worden! wow!quote:
Oh oh oh... da's niet zo mooi...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben net ergonomisch onverantwoord in en uit bad gestapt, waardoor ik dit keer mijn sokken niet eens meer kon aantrekken
![]()
Mijn heup in mindere mate en 1 SI gewricht vertonen slijtage.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh oh oh... da's niet zo mooi...
Welk niveau in je rug zit de ellende (arthrose, begrijp ik dat goed?)
Er zijn trouwens sok-aantrekhulpjes, maar dat lijkt me nog iets te drastisch voor jou
Maar serieus, als je een adviesje wil, MSN staat vaak aan hier![]()
Hmmm, dat klinkt heel erg lekker!quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij is net klaar en ik ben heel erg tevreden. had niet gedacht dat het zo lekker zou worden! wow!
bbq: het was een simpel yoghurt citroenijsje, lekker straks na het eten nemen we een flink bolletje.
voor zaterdag staat er jasmijnthee/bananen ijs op het prgram als mijn ouders komen eten.
Probeer met sokken aantrekken eens op bed te gaan zitten (of op een stoel) en zet dan de voet waar de sok omheen moet op een krukje, dan hoef je niet zo ver te reiken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn heup in mindere mate en 1 SI gewricht vertonen slijtage.
Als dank voor 20 jaar in de zorg gewerkt te hebben![]()
En soms breekt het me op, en is een week of 2 zwaar klote.
Tnxx voor je aanbod
Deze trucs ken ik Zuster, maar ben vaak eigenwijs zusterquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Probeer met sokken aantrekken eens op bed te gaan zitten (of op een stoel) en zet dan de voet waar de sok omheen moet op een krukje, dan hoef je niet zo ver te reiken.
Wat je ook kunt proberen is om je benen over elkaar te slaan bij het sokken aantrekken.
Maar het blijft kut van je rug hoor, daar niet van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |