SNap ook niet waarom ze een pookje gebruikenquote:Op donderdag 10 november 2005 14:48 schreef Skv het volgende:
Ik vind alleen dat pookje kut, en de firmware-ondersteuning van SE.
D600 geen optie, heb nu de 500...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:29 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Wat duur man, abbo aktie van telfort en belcompany blijft nog steeds super goedkoop,.. en denk niet dat er ooit weer zo'n goedkoop abbo komt.
Trouwens er is nu een aktie van orange
Orange ¤ 32,50 1jr
Extra actie!!!
* Geen aansluitkosten
* 3 maanden 50% korting op je belbundel
http://www.telecomadvies.nl/telecomadvies/shop
![]()
Ik ben 340 kwijt aan de telefoon en 9 euro per maand aan abo voor 275 min/sms.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:35 schreef hugo_afca het volgende:
[..]
D600 geen optie, heb nu de 500...
Weet niet dat die actie bij belcompany is...maar Orange toch 1 van de goedkoopste wat ik gezien heb!!
Een foon los kopen en een sim only abbo is ook wel heel erg goedkoop zeg...volgend jaar eens naar kijken
dan zou die toch al kapot zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 17:26 schreef Skv het volgende:
Ik hoop dat je printplaatjes zijn gesmolten
Staat er in de handleiding niet de beste temperaturen om de telefoon te gebruiken (i.v.m. batterij)?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:59 schreef Hanzel_lane het volgende:
maar kan dat serieus geen kwaad?
gohquote:Op donderdag 10 november 2005 18:06 schreef Skv het volgende:
Ik zou het gewoon niet nog een keer proberen.
Dudette - zondag 6 november 2005 @ 20:21quote:Op donderdag 10 november 2005 18:29 schreef Hanzel_lane het volgende:
http://194.150.224.115/images/ppw/6785.jpg
is er iemand die ervaringen heeft met deze kutbescherming?
hoeveel?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:11 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Dudette - zondag 6 november 2005 @ 20:21
http://telecomtelecom.nl/?p=30&id=411&gid=11
Deze heb ik gister binnengekregen en ik vind het niks... hij zit goed, maar ik vind een hoes toch niet mooi en hij zat we dusdanig stevig dat ik de foon er met moeite weer uit kreeg. Kopen?
Zet je telefoon eens aan zonder memorycard er in.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:27 schreef infra-roodborstje het volgende:
Xit me nou toch met een probleem!
Er is iets mis gegaan toen ik foto's van de mem.card af wilde halen, en nu kan ik mn telefoon niet meer aanzetten als de mem.card erin zit. De computer herkend de mem.card niet meer als ie in de telefoon zit, (telefoon aangesloten aan pc), en de memcard rechtstreeks in de pc levert ook geen resultaat op!
In de verkenner verschijnt wel een nieuwe schijf zoals normaal. Maar ik kan deze schijf niet openen, er zit geen medium in word dan gemeld...
Hoe de fok los ik dit op?
goed bedacht..quote:Op donderdag 10 november 2005 19:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Zet je telefoon eens aan zonder memorycard er in.
Daarna in stand-by (normale) modus knal je je card er in.
Dan ga je naar Menu -> Bestandsbeheer -> Meer -> Extern Geheugen Formatteren.
Hopen dat 'ie het dan wel weer doet
Anders teruggaan naar de winkel.
5 incl. verzenden. nooit gebruikt, heb zelfs orginele envelopverpakking er nog wel omheen voor jequote:
ja ruk heb t ding online besteld.. ik zal een contact op nemen met onze vrienden van de vodafone online schop...quote:Op donderdag 10 november 2005 19:56 schreef Skv het volgende:
Dan issie kapot.
terug naar de winkel, zeggen dat het door die kutupdate kwam en dat ze je maar een nieuwe moeten geven.
ik bied 5,50 incl. verzendenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:58 schreef Dudette het volgende:
[..]
5 incl. verzenden. nooit gebruikt, heb zelfs orginele envelopverpakking er nog wel omheen voor je![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ik bied 5,50 incl. verzenden
Er was ooit ergens een 7 euro aanbieding weet ik nog.. weet iemand nog de link ervan?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:58 schreef Skv het volgende:
Ik heb [afbeelding]
Dies opzich wel prima, maar wel ff wennen.
Maar dan wel voor de w800i eh..
Dan is mijn batterij om de 2 uur op, omdat dat kutschuifje steeds in mijn broekzak open gaatquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:18 schreef Oosthoek het volgende:
Tering zeg, al die mietjes met die beschermingskapjesDurf je daar echt mee rond te lopen? Ik laat m liever 3 keer op straat kapot vallen dan als beschermingshoesgebruiker door t leven te gaan.
Wat mij betreft verkocht, laat t maar weten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ik bied 5,50 incl. verzenden
Ik stop mijn mobiel altijd bij de sleutels in een broekzak. De andere is gereserveerd voor de portemonnee. De kontzakken(roller's eerste doel) gebruik ik voor bonnetjes of onbelangrijke troep.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:18 schreef Oosthoek het volgende:
Tering zeg, al die mietjes met die beschermingskapjesDurf je daar echt mee rond te lopen? Ik laat m liever 3 keer op straat kapot vallen dan als beschermingshoesgebruiker door t leven te gaan.
ik heb wel een lederen hoesje voor je.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:10 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ik stop mijn mobiel altijd bij de sleutels in een broekzak. De andere is gereserveerd voor de portemonnee. De kontzakken(roller's eerste doel) gebruik ik voor bonnetjes of onbelangrijke troep.
Dus krasjes zullen er zeker wel komen zonder hoesje. Ik kijk morgen of maandag als ik Amsterdam ben wel of ik er een koop op de markt.
Hoe ziet het eruit?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:51 schreef crammetje het volgende:
[..]
ik heb wel een lederen hoesje voor je.
Nieuwprijs 13.50
doe maar een mooi bod
quote:
Dit is 'mquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:41 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ja, hoe ziet het eruit?
(maar eigenlijk ga ik denk ik voor een houder/hoes met nieuwerwetse materialen.)
Past het nog in je broekzak als je dat ding eromheen doet?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:11 schreef crammetje het volgende:
[..]
[..]
Dit is 'm
\/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |