Heb ik ook al aangekaart bij SE, het antwoord: wacht even op de nieuwe firmware.quote:Op maandag 7 november 2005 05:56 schreef Kaat800 het volgende:
Hallo,
Kan iemand me helpen met de configuratie van de W800i?
Elke keer als ik een sms wil maken nadat het toestel heeft uitgestaan krijg ik de melding dat configuratie vereist is. Hoe kan ik dit instellen zodat ie dit wel vast houdt? Het gaat alleen om de sms instellingen; mms en wap houdt ie wel vast.
Alvast bedankt, groet,
Karin
Ja, dat gezeur heb ik ook.quote:Op maandag 7 november 2005 05:56 schreef Kaat800 het volgende:
Hallo,
Kan iemand me helpen met de configuratie van de W800i?
Elke keer als ik een sms wil maken nadat het toestel heeft uitgestaan krijg ik de melding dat configuratie vereist is. Hoe kan ik dit instellen zodat ie dit wel vast houdt? Het gaat alleen om de sms instellingen; mms en wap houdt ie wel vast.
Alvast bedankt, groet,
Karin
Dat bedoel ik, dat heb ik ook niet gedaan.. onze telefoons zijn van de laatste lichting en veel daarvan hebben dit probleem...quote:Op zondag 6 november 2005 23:53 schreef infra-roodborstje het volgende:
Ik heb er dus geen nieuwe firmware opgezet.. gewoon die die er standaard op zat..
en ik heb ff gecheckd en idd al mijn filmpjes video's enz zijn weg!
voorlopig dan maar optijd backuppen...quote:Op maandag 7 november 2005 17:39 schreef Dudette het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat heb ik ook niet gedaan.. onze telefoons zijn van de laatste lichting en veel daarvan hebben dit probleem...
Klopt, dat disc2phone zuigt echt..quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:18 schreef infra-roodborstje het volgende:
Kheb een oplossinkje:
Als je nu muziek upload via de Disc2Phone software flikkert ie al je bestanden zoals plaatje filmpjes en andere muziek er vanaf, en schrijft ie de nieuwe tracks er ook niet bij, terwijl ie wel aan het uploaden is.
Verwijder die software maar, het gaat veel beter die de verkenner (deze computer).. Maak in de map MP3 een map aan met de naam van de artiest, in die map weer een mapje met de naam van het album, en daar in gooi je alle mp3tjes, dan heb je precies hetzeflde..
(ik vraag me dus eigenlijk af waarom die disc2phone meuk er überhaupt bij zit)
Daarom moet je ze OF los in de MP3 map gooien.. OF onder MP3 > Mapnaam > Mapnaam alleen dan herkent de w800 ze.. (dus niet onder MP3 > Mapnaam > (en hier de muziek) )quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:14 schreef Hanzel_lane het volgende:
als ik mn mp3tjes met de verkenner op mn telefoon gooi, pakt die walkman ze niet
en ik wil ook in de lijst met users die deze foon hebben
Disc2phone zit er toch bij om cd's te rippen in mp3 en dan op je foon te zetten (je kunt dus cd'tjes rippen met die software en als d2p ze niet op je foon kan gooien, waarom doe je dat dan zelf niet via verkenner vanuit de map waar d2p die mp3's neer heeft gezet... kleine moeite lijkt me... (ik gebruik zelf andere cd rip software))quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:18 schreef infra-roodborstje het volgende:
(ik vraag me dus eigenlijk af waarom die disc2phone meuk er überhaupt bij zit)
jaquote:Op woensdag 9 november 2005 01:31 schreef -Phoebe- het volgende:
Sommigen hebben het hier over die cardreader, kan ik daarmee foto's van deze gsm naar mijn pc krijgen (ik heb windows 98 SE).
alvast bedankt.
Zolang je de driver hebt wel. Die cardreaders werken meestal via USB en in 98 II is dat geen plug&play verhaal.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:31 schreef -Phoebe- het volgende:
Sommigen hebben het hier over die cardreader, kan ik daarmee foto's van deze gsm naar mijn pc krijgen (ik heb windows 98 SE).
alvast bedankt.
Beetje extra spanning in je leven; crashtie na 2 of 5 uur?quote:
sommigen kochten zelfs de eerste onstabiele batch Xboxen met BSODs, dus mij verbaast nix meerquote:Op woensdag 9 november 2005 11:42 schreef Skv het volgende:
Als je bluescreen-errors erg geil vindt, kan ik me er iets bij voorstellen.
ik heb m ook joh!quote:Op woensdag 9 november 2005 12:45 schreef infra-roodborstje het volgende:
Fok!kers die deze telefoon hebben:
infra-roodborstje
Skv
Roellio
fvivif
Erasmusch
Whizzkith
crammetje
Randa_v
One_conundrum
MrX1982
spectrumanalyser
scarefreak
Crudus
MisterICE
Slomy
SocialDisorder
NehcslowZ
Duiveltja
dutchdevil
Kabuto_Raiger
grunge-metal
Eilanden
Wuder
Zo-is-dat
Pekkeman
Biogarde
rompompom
Hanzel_lane
CecilBDemented
Totaal: 29 users
Tis idd leuker als we iets exclusiefs hebben jaquote:Op woensdag 9 november 2005 17:03 schreef CittaR het volgende:
[lijst]
maar niet iedereen moet em kopen, want ik begin em nu wat vaker te zien en dat is niet vet
ik heb precies hetzelfde, en we hebben em nog bijna gelijk gekocht ookquote:Op woensdag 9 november 2005 17:15 schreef infra-roodborstje het volgende:
Wat ik wel relaxed vind is dat een goeie vriend van me de k750 heeft...
Dat is exact het zelfde ding, maar dan zwart..
Dus hebben we gewoon de zelfe telefoon (handig), maar bijna niemand ziet het (want dat zou raar zijn)![]()
eens! welke nadelen?quote:Op woensdag 9 november 2005 20:21 schreef SocialDisorder het volgende:
mp3-volume is idd laag op de w800i. Wordt opgelost met een firmware. Maar daar kleven ook weer nadelen aan.
Tas Transparant SonyEricsson K750i/D750i/W800i hier is hij 6,95 en niet uitverkochtquote:Op donderdag 10 november 2005 14:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
moet je even 't topic op got.tweakers.net kijken daar staat ie in. was tijdje terug uitverkocht, kostte 7,50 euro. helemaal mooi transparant
Wat duur man, abbo aktie van telfort en belcompany blijft nog steeds super goedkoop,.. en denk niet dat er ooit weer zo'n goedkoop abbo komt.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:27 schreef hugo_afca het volgende:
Bij orange besteld, toestel gratis bij een 1jarige 42,50¤ free abbo.
Geen aansluit kosten, 1 maand gratis bundel, Orange free welkomstpakket(wat zou dat zijn?)
Niet slecht vond ik!
Hij is wel duurder dus.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:44 schreef Skv het volgende:
¤ 379,- + ¤ 7,25 is goedkoopste W800i.
¤ 389,- + ¤ 7,25 is goedkoopste D600.
Maakt dus een keer een tientje uit
Welk abbo heb jij dan?? Telfort aktie met belcompany>?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
woe wat ben ik blij met m'n abbo zeg. die megadeal liep tot 12 oktober en sindsdien ben ik nog niets vergelijkbaars tegengekomen. m'n eerste rekening was 25 euro, in totaal ben ik dus nog maar 75 euro kwijt
ik moet nog wel dat fijne transparante hoesjes scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |