ja ruk heb t ding online besteld.. ik zal een contact op nemen met onze vrienden van de vodafone online schop...quote:Op donderdag 10 november 2005 19:56 schreef Skv het volgende:
Dan issie kapot.
terug naar de winkel, zeggen dat het door die kutupdate kwam en dat ze je maar een nieuwe moeten geven.
ik bied 5,50 incl. verzendenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:58 schreef Dudette het volgende:
[..]
5 incl. verzenden. nooit gebruikt, heb zelfs orginele envelopverpakking er nog wel omheen voor je![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ik bied 5,50 incl. verzenden
Er was ooit ergens een 7 euro aanbieding weet ik nog.. weet iemand nog de link ervan?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:58 schreef Skv het volgende:
Ik heb [afbeelding]
Dies opzich wel prima, maar wel ff wennen.
Maar dan wel voor de w800i eh..
Dan is mijn batterij om de 2 uur op, omdat dat kutschuifje steeds in mijn broekzak open gaatquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:18 schreef Oosthoek het volgende:
Tering zeg, al die mietjes met die beschermingskapjesDurf je daar echt mee rond te lopen? Ik laat m liever 3 keer op straat kapot vallen dan als beschermingshoesgebruiker door t leven te gaan.
Wat mij betreft verkocht, laat t maar weten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ik bied 5,50 incl. verzenden
Ik stop mijn mobiel altijd bij de sleutels in een broekzak. De andere is gereserveerd voor de portemonnee. De kontzakken(roller's eerste doel) gebruik ik voor bonnetjes of onbelangrijke troep.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:18 schreef Oosthoek het volgende:
Tering zeg, al die mietjes met die beschermingskapjesDurf je daar echt mee rond te lopen? Ik laat m liever 3 keer op straat kapot vallen dan als beschermingshoesgebruiker door t leven te gaan.
ik heb wel een lederen hoesje voor je.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:10 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ik stop mijn mobiel altijd bij de sleutels in een broekzak. De andere is gereserveerd voor de portemonnee. De kontzakken(roller's eerste doel) gebruik ik voor bonnetjes of onbelangrijke troep.
Dus krasjes zullen er zeker wel komen zonder hoesje. Ik kijk morgen of maandag als ik Amsterdam ben wel of ik er een koop op de markt.
Hoe ziet het eruit?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:51 schreef crammetje het volgende:
[..]
ik heb wel een lederen hoesje voor je.
Nieuwprijs 13.50
doe maar een mooi bod
quote:
Dit is 'mquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:41 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ja, hoe ziet het eruit?
(maar eigenlijk ga ik denk ik voor een houder/hoes met nieuwerwetse materialen.)
Past het nog in je broekzak als je dat ding eromheen doet?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:11 schreef crammetje het volgende:
[..]
[..]
Dit is 'm
\/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |