probeerde onder de deur van de voormalige babykamer te kijken...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:04 schreef bunnyma het volgende:
Wat was Ingrid aan het doen?
Waarom?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
probeerde onder de deur van de voormalige babykamer te kijken...
Misschien dat ze dan toch beter is dan wij allemaal geloven. Maar je kunt nog steeds jou mening geven en stemmen op de Poll: Wie verpest vrijdag 4 november de weekopdrachtquote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef teamlead het volgende:
Chantal: "Ik had nog wel verder gekund"![]()
![]()
een darkroomquote:Op woensdag 2 november 2005 16:08 schreef bunnyma het volgende:
Misschien zijn ze daar een romantisch kamertje aan het bouwen voor de lovers van Chantal die morgen komen.![]()
Scan ik zal hier even reageren.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Uit de streamverslagen:
[..]
De bank van Lieske was niet zwaar?? Rob moest eens weten dat de nummer 1, 2 en 3 toen op de bank zaten
Dat half uurtje sport was toch wel heavy hoor, ik zou nu dood zijn!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:15 schreef bunnyma het volgende:
Dido is volledig ingestort!
Zij ligt volledig uitgeput op de bank.
Dat had ik niet verwacht.
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:17 schreef scanman01 het volgende:
Lekker decootje van Channy
[afbeelding]
Wat bedoel je eigenlijk, met "veel"?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:19 schreef Jappie het volgende:
Was niet veel he ? van wat ik zag tenminste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |