Dat half uurtje sport was toch wel heavy hoor, ik zou nu dood zijn!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:15 schreef bunnyma het volgende:
Dido is volledig ingestort!
Zij ligt volledig uitgeput op de bank.
Dat had ik niet verwacht.
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:17 schreef scanman01 het volgende:
Lekker decootje van Channy
[afbeelding]
Wat bedoel je eigenlijk, met "veel"?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:19 schreef Jappie het volgende:
Was niet veel he ? van wat ik zag tenminste
Ga dan maar eens vol naakt voor de camera staan in een gebukte houding. Misschien dat Talpa afspraken wil maken met Playboy? Is vast ook nog nooit eerder geweest, playboy shoot in het huis...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:28 schreef Bocaj het volgende:
Lieske ligt er niet wakker van dat de streamers haar naakt zien...
En meteen staat ze er best mooi opquote:Op woensdag 2 november 2005 16:33 schreef cuall het volgende:
[..]
zowaar een foto waar ze niet aan haar wang zit te kluiven
![]()
Zou best kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:34 schreef Giggio het volgende:
of ze moeten nu... Menno moest naar de DBK
als die het huis heeft verlaten: dus NOMINEER Joost!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:35 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer gaat Joost eens ophouden met dat irritante "Roos" ??
\quote:Op woensdag 2 november 2005 16:44 schreef Bocaj het volgende:
Is dat zo dat shag betere soort tabak is dat filtersigaretten?
Dat mens is echt voortdurend aan het poseren. Alleen op die foto rechtsonder niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:43 schreef scanman01 het volgende:
Zo maar een paar shots van Nathalie op de bank
[afbeelding]
Dat zeg je verkeerd...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:43 schreef Art_Core het volgende:
Shag roken is gezonder dan sigaretten![]()
Mooiere kleur dan die van Lieskes broek idd.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:51 schreef scanman01 het volgende:
Deze ging me voornamelijk om dat mooie paarse kussen.
[afbeelding]
Dat was een quote (van Nathalie)quote:Op woensdag 2 november 2005 16:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd...
Shag roken is minder slecht dan sigaretten...
Maar iig, het is even slecht allemaal, omdat je bij een filter sigaret minder binnen krijgt dan bij een sjaggie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |