dat zal wel komen omdat ze met een roel, tob, joost en menno in huis zitten. Ik kan me niet voorstellen dat je wegsopt op zon ventquote:
vandaar ook die opmerking van Ingrid netquote:Op woensdag 2 november 2005 15:37 schreef aidyl het volgende:
[..]
dat zal wel komen omdat ze met een roel, tob, joost en menno in huis zitten. Ik kan me niet voorstellen dat je wegsopt op zon vent
http:\\forum.fok.nl/topic/772936/1quote:Op woensdag 2 november 2005 15:38 schreef bunnyma het volgende:
Hebben ze eigenlijk van de week nog deodorant gekregen?
Die was toch op.
zeker weten en dan donderen ze allemaal pontificaal van de bank af!!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
En ze gaan weer lekker verder MEnno bashen
Die laat ze vrijdag wel een poepie ruiken.
Had je er geen link van kunnen maken?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
http:\\forum.fok.nl/topic/772936/1
Is een goede redelijk voor Ingrid om een keer te douchen
yep.... en als Menno vrijdag wel tot het uiterste gaat, is het vast ook weer niet goed....quote:Op woensdag 2 november 2005 15:40 schreef bunnyma het volgende:
Viel Ingrid nu Menno aan, dat hij te weinig had gedaan?
STFUquote:Op woensdag 2 november 2005 15:41 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Had je er geen link van kunnen maken?![]()
ik hoop het... vannacht om 3 uur straftraining voor joost, roel en chantal door Iwan... 2 uur langquote:Op woensdag 2 november 2005 15:52 schreef regenworm het volgende:
Zou er nog een oordeel van BB komen over deze test.
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop het... vannacht om 3 uur straftraining voor joost, roel en chantal door Iwan... 2 uur lang
schijnt wel heavy geweest te zijn!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de 'marteling' dus gemist? Wat jammer nou
de martelgang van chantal was heel heel erg leuk om te zienquote:Op woensdag 2 november 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de 'marteling' dus gemist? Wat jammer nou
Joost niet hij heeft echt veel meer getraind dan roel en chantal samenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop het... vannacht om 3 uur straftraining voor Joost, roel en chantal door Iwan... 2 uur lang
Joost heeft als enige meteen gedoucht.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:43 schreef teamlead het volgende:
Heeft Joost zich nu wel omgekleed maar niet gedoucht![]()
Niet te geloven!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef teamlead het volgende:
Chantal: "Ik had nog wel verder gekund"![]()
![]()
in haar dromen want ze was bekaf.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef teamlead het volgende:
![]()
Vast stoerdoenerijquote:Op woensdag 2 november 2005 16:01 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Niet te geloven!!!
Meent ze dat nou?
probeerde onder de deur van de voormalige babykamer te kijken...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:04 schreef bunnyma het volgende:
Wat was Ingrid aan het doen?
Waarom?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
probeerde onder de deur van de voormalige babykamer te kijken...
Misschien dat ze dan toch beter is dan wij allemaal geloven. Maar je kunt nog steeds jou mening geven en stemmen op de Poll: Wie verpest vrijdag 4 november de weekopdrachtquote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef teamlead het volgende:
![]()
een darkroomquote:Op woensdag 2 november 2005 16:08 schreef bunnyma het volgende:
Misschien zijn ze daar een romantisch kamertje aan het bouwen voor de lovers van Chantal die morgen komen.![]()
Scan ik zal hier even reageren.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Uit de streamverslagen:
[..]
De bank van Lieske was niet zwaar?? Rob moest eens weten dat de nummer 1, 2 en 3 toen op de bank zaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |