Joost, die doet het al van schrik als ie daar gewichten ziet liggenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:24 schreef D.Rose het volgende:
ze moeten nu plassen, want dadelijk mag het niet meer
ben benieuwd wie het het eerst in zijn/haar broek doet
Tussentest, om te kijken hoe fit ze zijn,quote:Op woensdag 2 november 2005 14:29 schreef teamlead het volgende:
maarre..... wat gaan ze nu doenDie "ultieme test" zou toch pas vrijdag zijn
't is toch een heumeauxquote:Op woensdag 2 november 2005 14:31 schreef pullup het volgende:
Allemaal glimmende oogjes bij de dames![]()
9 verschillende oefeningenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:35 schreef Sassefras het volgende:
wat moeten ze doen???
individueel... er zijn totaal 9 verschillende oefeningen.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:35 schreef Giggio het volgende:
veel screen shots please... heb alleen geluid hier!!
moeten ze in duo's of individueel?
Een ouderwets indoor circuitjequote:Op woensdag 2 november 2005 14:35 schreef Sassefras het volgende:
wat moeten ze doen???
Geen beeld, geen geluid.. ben totaal afhankelijk van de streamverslagen en de caps. van Fok! dus!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
9 verschillende oefeningen
(geen beeld?)
Nee ze zijn aan het oefenen voor de set zo direct. Dit is op langzaam tempo zo direct gaat het om het aantal.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:37 schreef Stereotomy het volgende:
Hoorde ik nou: "Dit is op de echte set ook zo" ? Dat betekent dat ze dit vrijdag ook gaan doen?
Ik vind die sportinstructeur echt ongezond hyperactief. Die krijgt een hartstilstand op zijn 50e.
Apekooiquote:Op woensdag 2 november 2005 14:37 schreef Falco het volgende:
Het is één grote chaos, mên!
Dus ze is pas op haar 10e begonnen. Mijn nichtje op haar 5e al. En idd wat een gemiep om nix en arrogantie. IN Enschede lopen tientallen van die meisjes van haar leeftijd rond die hetzelfde hebben gedaan. Daar zat ook de riverdance in, daar dansten toch zeker 50 meisjes in mee.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:21 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
En ze brengt het alsof ze door die knieblessure een carrière bij het Nationaal ballet heeft gemist, maar als ze daar danste had ze echt het talent niet om zover te komen. Dan had ze sowieso eerder moeten beginnen en niet op pas op haar 10e. Daarbij komt dat ze dan veel en veel volwassener zou zijn nu. Mijn nichtje miept in ieder geval niet zo en haar klasgenoten ook niet (en die zijn jonger).
Maar Dido deed wel vreemd op die skippybal. Dat was volgens mij niet echt de goede manier.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:41 schreef wickie het volgende:
Het ziet er erg komisch uit, alleen Joost op de skippybal vond ik een wat minder aanzicht!
![]()
Ja, joost, de tanja impressie kennen we nu wel...quote:
Iets met vallen en een mand....quote:Op woensdag 2 november 2005 14:42 schreef Day het volgende:
Die squad zou Lieske nu niet moeten doen. Is heel slecht voor d'r knieën.
Welke oefening is squad?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:42 schreef Day het volgende:
Die squad zou Lieske nu niet moeten doen. Is heel slecht voor d'r knieën.
De 1e, waar je door je knieën moet en je kont naar achteren. Ze doen het overigens bijna allemaal fout. Alleen Ingrid en Nathalie zag ik het goed doen. Niet zo raar, want het is echt een aerobic/dans-oefenen.quote:
"Kijk Chantal, nu lijk ik op jou... Ik heb een dikke kont hihi"quote:
Dat heet mensen motiverenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
DIT IS JOUW OEFENING HE, KOMOP KOMOP!!!![]()
![]()
![]()
die instructeur heeft een draadje los
dat zuigtquote:Op woensdag 2 november 2005 14:46 schreef wickie het volgende:
Shit mn sigaretten zijn op en het regent.........
Even Off topic: Is dit niks voor jou: http://www.filedump.nl/ Dan komen de plaatjes niet als thumbnail op het forum en zien ze er iets mooier uit.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img302.imageshack.us/img302/7108/chantal020io.th.jpg]afbeelding][/URL]
Chantal will make you... jump jump!
Dat komt waarschijnlijk doordat ze zoveel getraind hebben de afgelopen dagenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:48 schreef wickie het volgende:
Roel en Joost zitten er nu al helemaal doorheen.
is dit een fakequote:Op woensdag 2 november 2005 14:47 schreef BB5kijker het volgende:
SCHANDALIG is het. En Chankwal komt ernog weg mee ook. Die doet dus echt niks.[afbeelding]
Maar de instructeur heeft wel gelijkquote:Op woensdag 2 november 2005 14:49 schreef bunnyma het volgende:
Keek die Menno even vuil toen die instructeur zei dat de vrouwen beter waren dan de mannen![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:47 schreef BB5kijker het volgende:
SCHANDALIG is het. En Chankwal komt ernog weg mee ook. Die doet dus echt niks.[afbeelding]
Wij doen het bij de Bodypumpen en dan met gewichten op je nek. Knieen mogen niet voor de voeten uitsteken, kont naar achteren dus ipv bovenlijf naar voren.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:46 schreef Day het volgende:
[..]
De 1e, waar je door je knieën moet en je kont naar achteren. Ze doen het overigens bijna allemaal fout. Alleen Ingrid en Nathalie zag ik het goed doen. Niet zo raar, want het is echt een aerobic/dans-oefenen.
Zo zijn de meeste instructeurs, de 3 die ik heb meegemaakt iig wel. Beulen zijn het.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:47 schreef bunnyma het volgende:
Tjezus wat is die instructeur druk!
Alleen van die man wordt je al doodmoe.
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:46 schreef style het volgende:
Het is te hopen dat deze test individueel beoordeeld wordt anders gaat Joost het weer eens verpesten voor de groep. Wat een vreselijke lamzak is dat zeg.
Dat kun je niet menen, ik hoor alleen maar gezeur en zie echt niet iemand die inzet toontquote:Op woensdag 2 november 2005 14:50 schreef cuall het volgende:
[..]
ik zie hem anders best wel goed bezig zijn, zijn motoriek is niet je van het, maar zijn inzet is goed
Hoor jij die anderen zo kreunen en aanstellen? Ik niet, dus het zal best meevallenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:52 schreef Utwodublin het volgende:
Is dat echt zo zwaar wat Joost nu doet, dat hangen op die mat
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:53 schreef pullup het volgende:
De grap is nu wel dat je kunt zien dat wanneer ze voor zichzelf oefenen ze eigenlijk erg weinig intensief bezig zijn.
Ik zie ze nu pas zweten en rode koppen krijgen.
Chantal is wel gecharmeerd van hem. En andersom????quote:Op woensdag 2 november 2005 14:54 schreef aidyl het volgende:
ah bah ik zou echt geen kwartier daar bij willen zitten, wat een verschrikkelijke man die instructeur!
ik denk dat ik de neiging zou krijgen om hem met zo'n gewicht op zijn schedel te slaan iddquote:Op woensdag 2 november 2005 14:54 schreef aidyl het volgende:
ah bah ik zou echt geen kwartier daar bij willen zitten, wat een verschrikkelijke man die instructeur!
Hummie zal hem wel gewaarschuwd hebben voor Joost. Dat hij hem moest aansporen.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:54 schreef style het volgende:
Het is dat die instructeur constant op Joost zijn lip zit anders was Joost al lang gaan liggen nietsdoen![]()
Niet?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:55 schreef regenworm het volgende:
Degene die deze week hard hebben getraind hebben het makkelijk
Maar degene die weinig heeft gegaan heeft het moeilijk
Joost heeft een ook moeilijk maar hij is een hark.
Je kan niet zeggen dat hij zijn snor heeft gedrukt
Joost wordt met Iwan alleen in dat hok opgeslotenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:57 schreef style het volgende:
Hopenlijk moeten nav deze tussentest een aantal mensen extra trainen![]()
Let ook even op Roel, die macho is ook motorisch gestoord, hij kan niet springen en klappenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:40 schreef style het volgende:
Joost is werkelijk te triest voor woorden![]()
Misschien wordt het dan nog iets van een manquote:Op woensdag 2 november 2005 14:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Joost wordt met Iwan alleen in dat hok opgesloten
Ik heb hem onder leiding van Menno aardig veel zien trainen. Ik denk dat jij op andere tijden heb gekeken dan ik.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:56 schreef style het volgende:
[..]
Niet?
Heb jij hem veel zien trainen dan de laatste dagen?
Ik niet. Dit is dus een logisch gevolg van zijn eigen luiheid, kan er geen medelijden mee hebben![]()
Niet iedereenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:58 schreef Sassefras het volgende:
doet iedereen de oefeningen goed?
hoelang zijn ze al bezig? staat het zweet al overal?
Joost is de hark die we verwachtten... en dit gaan ze niet redden met z'n allen.. chantal, roel en joost beginnen al tekenen van verzwakking te tonen... Op zich gaan de oefeningen wel redelijk (behalve bij joost natuurlijk)quote:Op woensdag 2 november 2005 14:58 schreef Sassefras het volgende:
doet iedereen de oefeningen goed?
hoelang zijn ze al bezig? staat het zweet al overal?
En buiten die trainingen van Menno om deed hij dus helemaal niets. Af en toe even op de fiets liggenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb hem onder leiding van Menno aardig veel zien trainen. Ik denk dat jij op andere tijden heb gekeken dan ik.
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:59 schreef mamapan het volgende:
[..]
Let ook even op Roel, die macho is ook motorisch gestoord, hij kan niet springen en klappen
\quote:Op woensdag 2 november 2005 14:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
Joost is de hark die we verwachtten... en dit gaan ze niet redden met z'n allen.. chantal, roel en joost beginnen al tekenen van verzwakking te tonen... Op zich gaan de oefeningen wel redelijk (behalve bij joost natuurlijk)
Even voor de duidelijkheid we hebben over joostquote:Op woensdag 2 november 2005 14:56 schreef style het volgende:
[..]
Niet?
Heb jij hem veel zien trainen dan de laatste dagen?
Ik niet. Dit is dus een logisch gevolg van zijn eigen luiheid, kan er geen medelijden mee hebben![]()
Hij deed samen met Menno 3 trainingssessie's per dag maar hij heeft nog nooit gesport in zijn leven.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:01 schreef style het volgende:
[..]
En buiten die trainingen van Menno om deed hij dus helemaal niets. Af en toe even op de fiets liggen
Maar misschien heb ik wel heel veel trainingen van Joost gemist![]()
Wel verbazend dat hij zo'n slechte conditie heeft als hij zoveel getraind heeft![]()
Lieske gaat ook goed.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:04 schreef cuall het volgende:
Ingrid lijkt er weinig moeite mee te hebben
maar ook bij die trainingssessies met Menno was zijn inzet bagger.. meer janken en krijsen en aandacht trekken dan daadwerkelijk trainen...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:04 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hij deed samen met Menno 3 trainingssessie's per dag maar hij heeft nog nooit gesport in zijn leven.
Hij vertelde ook dat hij vroeger met gym niets kon maar altijd wel een voldoende kreeg vanwege zijn inzet.
Ging het maar zo makkelijk, dat je met een paar dagen trainen een flinke conditie op kon bouwen. Helaas...............quote:Op woensdag 2 november 2005 15:01 schreef style het volgende:
Wel verbazend dat hij zo'n slechte conditie heeft als hij zoveel getraind heeft![]()
Ik zat me ook al te verbazen: Joost en inzetquote:Op woensdag 2 november 2005 15:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar ook bij die trainingssessies met Menno was zijn inzet bagger.. meer janken en krijsen en aandacht trekken dan daadwerkelijk trainen...
ik denk dat Ingrid de beste conditie heeft van allemaal, en van iedereen in het huis wint met armpje drukken.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:04 schreef cuall het volgende:
Ingrid lijkt er weinig moeite mee te hebben
ik ook hoor.. .dit zou ik niet reddenquote:
Ik denk dat het een Kelly is...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
ik denk dat Ingrid de beste conditie heeft van allemaal, en van iedereen in het huis wint met armpje drukken.![]()
Idem hierquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nu mis ik tanja: "Kom op jongen, zo zwaar is het niet.. Weet je wat zwaar is zwanger zijn en blablablabla...."
Geen flinke conditie, maar wel wat beter dan dit.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ging het maar zo makkelijk, dat je met een paar dagen trainen een flinke conditie op kon bouwen. Helaas...............
moet die vetklep maar gezonder leven...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:08 schreef style het volgende:
[..]
Geen flinke conditie, maar wel wat beter dan dit.
Een normale jongen van zijn leeftijd die niet sport heeft echt een betere conditie. De meeste kettingrokers hebben nog een betere conditie![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nu mis ik tanja: "Kom op jongen, zo zwaar is het niet.. Weet je wat zwaar is zwanger zijn en blablablabla...."
er zijn wel meer vrouwen dan mannenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:09 schreef pullup het volgende:
Die vrouwen zijn (behalve chantal) echt veel sportiever dan de mannen![]()
Dacht ik ook al!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:10 schreef Ashy het volgende:
Is dat niet dezelfde "drilmeneer" die ook altijd bij de fysieke battles in bb3 aanwezig was?
Dat zou inderdaad wel eens kunnenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:10 schreef Ashy het volgende:
Is dat niet dezelfde "drilmeneer" die ook altijd bij de fysieke battles in bb3 aanwezig was?
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:12 schreef versabommie het volgende:
ja nu nog ff een anderhalf uur er ECHT tegenaan, meneer de drilmeneer!![]()
past goed bij haar uitgeleefde uiterlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 15:13 schreef regenworm het volgende:
heerlijk beeld chantal op sterven na dood![]()
![]()
Zou ik ook doenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:16 schreef bunnyma het volgende:
Er zijn er veel die bij deze oefeningen alleen hun hoofd optillen.
Dat schijnt inzet te hetenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:16 schreef frizti het volgende:
Die Josti beweegt alleen zijn nek met die buikspieroefeningen. Wat een lamzak.
Dat zou ik na zoveel weken niets doen en dan zo'n test denk ik ook doenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:16 schreef bunnyma het volgende:
Er zijn er veel die bij deze oefeningen alleen hun hoofd optillen.
Dat ga je vanzélf doen, als je het niet meer redt om verder omhoog te komen.quote:
Ik denk dat Roel eerst aan de beurt is. Hij moet al bijna kotsen, zegt hij.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:19 schreef teamlead het volgende:Ik kan niet wachten tot joost begint te janken... kwestie van minuten lijkt me
wat doet hij dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:20 schreef style het volgende:
Joost heeft blijkbaar nog energie zat om de clown weer uit te hangen![]()
Kijk jij echt naar dezelfde streams als ik?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:22 schreef regenworm het volgende:
Je kan alles van joost zeggen maar hij toont wel inzet.
En dit kan je niet zeggen van chantal en roel. [afbeelding]
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:22 schreef regenworm het volgende:
Ik heb Joost niet zien trainen, maar tijdens deze test vind ik hem toch ook wel inzet tonen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:22 schreef style het volgende:
[..]
Kijk jij echt naar dezelfde streams als ik?![]()
Jij ziet alleen maar slechte dingen van Joost.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:22 schreef style het volgende:
[..]
Kijk jij echt naar dezelfde streams als ik?![]()
Leg eens uit wat daar zo leuk aan isquote:
Ik kan niet zeggen wie zijn snor het meest heeft gedruktquote:Op woensdag 2 november 2005 15:22 schreef regenworm het volgende:
En dit kan je niet zeggen van chantal en roel. [afbeelding]
Welnee. Als ik hem goede dingen zie doen zeg ik dat ook hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:24 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Jij ziet alleen maar slechte dingen van Joost.![]()
Joh, nu je het zegtquote:Op woensdag 2 november 2005 15:25 schreef bunnyma het volgende:
Ik vind het wel knap van Rob dat je bijna niet in de gaten hebt dat hij toch gehandicapt is.
hoezo? Gehandicapten zijn ook mensen hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 15:25 schreef bunnyma het volgende:
Ik vind het wel knap van Rob dat je bijna niet in de gaten hebt dat hij toch gehandicapt is.
Ik ook, al is het op de Joost-manier.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:23 schreef Ashy het volgende:
[..]
Ik heb Joost niet zien trainen, maar tijdens deze test vind ik hem toch ook wel inzet tonen.
johquote:Op woensdag 2 november 2005 15:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hoezo? Gehandicapten zijn ook mensen hoor![]()
Lekker gevoel in je spieren, krijg je kippevel van. Maar ik denk niet dat jij dat zal begrijpen, luie hond.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Leg eens uit wat daar zo leuk aan is![]()
Natuurlijk, maar ik bedoel dat hij geen enkele keer zal zeggen dat hij moeite heeft met de oefeningen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hoezo? Gehandicapten zijn ook mensen hoor![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lekker gevoel in je spieren, krijg je kippevel van. Maar ik denk niet dat jij dat zal begrijpen, luie hond.![]()
Heel goed bezig geweest!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:28 schreef Foreverblue het volgende:
Zo, zijn dit genoeg screamcaps geweest voor de mensen die de streams niet konden zien?
Idd lekker zweten en vooral volhouden om jezelf kapot te makenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lekker gevoel in je spieren, krijg je kippevel van. Maar ik denk niet dat jij dat zal begrijpen, luie hond.![]()
Dank je... it was a dirty job... but somebody had to do itquote:
omdat je anders vrijdag niet alles kan geven.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:31 schreef bloebert het volgende:
Menno deed het heel erg rustig aan, waarom ???????
Hij is dus waarschijnlijk de enige die er over nadenkt... again....quote:Op woensdag 2 november 2005 15:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
omdat je anders vrijdag niet alles kan geven.
Baie Dankie!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:28 schreef Foreverblue het volgende:
Zo, zijn dit genoeg screamcaps geweest voor de mensen die de streams niet konden zien?
Alle vrouwen soppen op die Iwanquote:Op woensdag 2 november 2005 15:32 schreef StephanL het volgende:
Natte lie vindt hem een lekker lijf hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |