johquote:Op woensdag 2 november 2005 15:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hoezo? Gehandicapten zijn ook mensen hoor![]()
Lekker gevoel in je spieren, krijg je kippevel van. Maar ik denk niet dat jij dat zal begrijpen, luie hond.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Leg eens uit wat daar zo leuk aan is![]()
Natuurlijk, maar ik bedoel dat hij geen enkele keer zal zeggen dat hij moeite heeft met de oefeningen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hoezo? Gehandicapten zijn ook mensen hoor![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lekker gevoel in je spieren, krijg je kippevel van. Maar ik denk niet dat jij dat zal begrijpen, luie hond.![]()
Heel goed bezig geweest!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:28 schreef Foreverblue het volgende:
Zo, zijn dit genoeg screamcaps geweest voor de mensen die de streams niet konden zien?
Idd lekker zweten en vooral volhouden om jezelf kapot te makenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lekker gevoel in je spieren, krijg je kippevel van. Maar ik denk niet dat jij dat zal begrijpen, luie hond.![]()
Dank je... it was a dirty job... but somebody had to do itquote:
omdat je anders vrijdag niet alles kan geven.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:31 schreef bloebert het volgende:
Menno deed het heel erg rustig aan, waarom ???????
Hij is dus waarschijnlijk de enige die er over nadenkt... again....quote:Op woensdag 2 november 2005 15:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
omdat je anders vrijdag niet alles kan geven.
Baie Dankie!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:28 schreef Foreverblue het volgende:
Zo, zijn dit genoeg screamcaps geweest voor de mensen die de streams niet konden zien?
Alle vrouwen soppen op die Iwanquote:Op woensdag 2 november 2005 15:32 schreef StephanL het volgende:
Natte lie vindt hem een lekker lijf hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |