Let ook even op Roel, die macho is ook motorisch gestoord, hij kan niet springen en klappenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:40 schreef style het volgende:
Joost is werkelijk te triest voor woorden![]()
Misschien wordt het dan nog iets van een manquote:Op woensdag 2 november 2005 14:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Joost wordt met Iwan alleen in dat hok opgesloten
Ik heb hem onder leiding van Menno aardig veel zien trainen. Ik denk dat jij op andere tijden heb gekeken dan ik.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:56 schreef style het volgende:
[..]
Niet?
Heb jij hem veel zien trainen dan de laatste dagen?
Ik niet. Dit is dus een logisch gevolg van zijn eigen luiheid, kan er geen medelijden mee hebben![]()
Niet iedereenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:58 schreef Sassefras het volgende:
doet iedereen de oefeningen goed?
hoelang zijn ze al bezig? staat het zweet al overal?
Joost is de hark die we verwachtten... en dit gaan ze niet redden met z'n allen.. chantal, roel en joost beginnen al tekenen van verzwakking te tonen... Op zich gaan de oefeningen wel redelijk (behalve bij joost natuurlijk)quote:Op woensdag 2 november 2005 14:58 schreef Sassefras het volgende:
doet iedereen de oefeningen goed?
hoelang zijn ze al bezig? staat het zweet al overal?
En buiten die trainingen van Menno om deed hij dus helemaal niets. Af en toe even op de fiets liggenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb hem onder leiding van Menno aardig veel zien trainen. Ik denk dat jij op andere tijden heb gekeken dan ik.
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:59 schreef mamapan het volgende:
[..]
Let ook even op Roel, die macho is ook motorisch gestoord, hij kan niet springen en klappen
\quote:Op woensdag 2 november 2005 14:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
Joost is de hark die we verwachtten... en dit gaan ze niet redden met z'n allen.. chantal, roel en joost beginnen al tekenen van verzwakking te tonen... Op zich gaan de oefeningen wel redelijk (behalve bij joost natuurlijk)
Even voor de duidelijkheid we hebben over joostquote:Op woensdag 2 november 2005 14:56 schreef style het volgende:
[..]
Niet?
Heb jij hem veel zien trainen dan de laatste dagen?
Ik niet. Dit is dus een logisch gevolg van zijn eigen luiheid, kan er geen medelijden mee hebben![]()
Hij deed samen met Menno 3 trainingssessie's per dag maar hij heeft nog nooit gesport in zijn leven.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:01 schreef style het volgende:
[..]
En buiten die trainingen van Menno om deed hij dus helemaal niets. Af en toe even op de fiets liggen
Maar misschien heb ik wel heel veel trainingen van Joost gemist![]()
Wel verbazend dat hij zo'n slechte conditie heeft als hij zoveel getraind heeft![]()
Lieske gaat ook goed.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:04 schreef cuall het volgende:
Ingrid lijkt er weinig moeite mee te hebben
maar ook bij die trainingssessies met Menno was zijn inzet bagger.. meer janken en krijsen en aandacht trekken dan daadwerkelijk trainen...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:04 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hij deed samen met Menno 3 trainingssessie's per dag maar hij heeft nog nooit gesport in zijn leven.
Hij vertelde ook dat hij vroeger met gym niets kon maar altijd wel een voldoende kreeg vanwege zijn inzet.
Ging het maar zo makkelijk, dat je met een paar dagen trainen een flinke conditie op kon bouwen. Helaas...............quote:Op woensdag 2 november 2005 15:01 schreef style het volgende:
Wel verbazend dat hij zo'n slechte conditie heeft als hij zoveel getraind heeft![]()
Ik zat me ook al te verbazen: Joost en inzetquote:Op woensdag 2 november 2005 15:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar ook bij die trainingssessies met Menno was zijn inzet bagger.. meer janken en krijsen en aandacht trekken dan daadwerkelijk trainen...
ik denk dat Ingrid de beste conditie heeft van allemaal, en van iedereen in het huis wint met armpje drukken.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:04 schreef cuall het volgende:
Ingrid lijkt er weinig moeite mee te hebben
ik ook hoor.. .dit zou ik niet reddenquote:
Ik denk dat het een Kelly is...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
ik denk dat Ingrid de beste conditie heeft van allemaal, en van iedereen in het huis wint met armpje drukken.![]()
Idem hierquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nu mis ik tanja: "Kom op jongen, zo zwaar is het niet.. Weet je wat zwaar is zwanger zijn en blablablabla...."
Geen flinke conditie, maar wel wat beter dan dit.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ging het maar zo makkelijk, dat je met een paar dagen trainen een flinke conditie op kon bouwen. Helaas...............
moet die vetklep maar gezonder leven...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:08 schreef style het volgende:
[..]
Geen flinke conditie, maar wel wat beter dan dit.
Een normale jongen van zijn leeftijd die niet sport heeft echt een betere conditie. De meeste kettingrokers hebben nog een betere conditie![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nu mis ik tanja: "Kom op jongen, zo zwaar is het niet.. Weet je wat zwaar is zwanger zijn en blablablabla...."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |