Joost, die doet het al van schrik als ie daar gewichten ziet liggenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:24 schreef D.Rose het volgende:
ze moeten nu plassen, want dadelijk mag het niet meer
ben benieuwd wie het het eerst in zijn/haar broek doet
Tussentest, om te kijken hoe fit ze zijn,quote:Op woensdag 2 november 2005 14:29 schreef teamlead het volgende:
maarre..... wat gaan ze nu doenDie "ultieme test" zou toch pas vrijdag zijn
't is toch een heumeauxquote:Op woensdag 2 november 2005 14:31 schreef pullup het volgende:
Allemaal glimmende oogjes bij de dames![]()
9 verschillende oefeningenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:35 schreef Sassefras het volgende:
wat moeten ze doen???
individueel... er zijn totaal 9 verschillende oefeningen.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:35 schreef Giggio het volgende:
veel screen shots please... heb alleen geluid hier!!
moeten ze in duo's of individueel?
Een ouderwets indoor circuitjequote:Op woensdag 2 november 2005 14:35 schreef Sassefras het volgende:
wat moeten ze doen???
Geen beeld, geen geluid.. ben totaal afhankelijk van de streamverslagen en de caps. van Fok! dus!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
9 verschillende oefeningen
(geen beeld?)
Nee ze zijn aan het oefenen voor de set zo direct. Dit is op langzaam tempo zo direct gaat het om het aantal.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:37 schreef Stereotomy het volgende:
Hoorde ik nou: "Dit is op de echte set ook zo" ? Dat betekent dat ze dit vrijdag ook gaan doen?
Ik vind die sportinstructeur echt ongezond hyperactief. Die krijgt een hartstilstand op zijn 50e.
Apekooiquote:Op woensdag 2 november 2005 14:37 schreef Falco het volgende:
Het is één grote chaos, mên!
Dus ze is pas op haar 10e begonnen. Mijn nichtje op haar 5e al. En idd wat een gemiep om nix en arrogantie. IN Enschede lopen tientallen van die meisjes van haar leeftijd rond die hetzelfde hebben gedaan. Daar zat ook de riverdance in, daar dansten toch zeker 50 meisjes in mee.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:21 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
En ze brengt het alsof ze door die knieblessure een carrière bij het Nationaal ballet heeft gemist, maar als ze daar danste had ze echt het talent niet om zover te komen. Dan had ze sowieso eerder moeten beginnen en niet op pas op haar 10e. Daarbij komt dat ze dan veel en veel volwassener zou zijn nu. Mijn nichtje miept in ieder geval niet zo en haar klasgenoten ook niet (en die zijn jonger).
Maar Dido deed wel vreemd op die skippybal. Dat was volgens mij niet echt de goede manier.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:41 schreef wickie het volgende:
Het ziet er erg komisch uit, alleen Joost op de skippybal vond ik een wat minder aanzicht!
![]()
Ja, joost, de tanja impressie kennen we nu wel...quote:
Iets met vallen en een mand....quote:Op woensdag 2 november 2005 14:42 schreef Day het volgende:
Die squad zou Lieske nu niet moeten doen. Is heel slecht voor d'r knieën.
Welke oefening is squad?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:42 schreef Day het volgende:
Die squad zou Lieske nu niet moeten doen. Is heel slecht voor d'r knieën.
De 1e, waar je door je knieën moet en je kont naar achteren. Ze doen het overigens bijna allemaal fout. Alleen Ingrid en Nathalie zag ik het goed doen. Niet zo raar, want het is echt een aerobic/dans-oefenen.quote:
"Kijk Chantal, nu lijk ik op jou... Ik heb een dikke kont hihi"quote:
Dat heet mensen motiverenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
DIT IS JOUW OEFENING HE, KOMOP KOMOP!!!![]()
![]()
![]()
die instructeur heeft een draadje los
dat zuigtquote:Op woensdag 2 november 2005 14:46 schreef wickie het volgende:
Shit mn sigaretten zijn op en het regent.........
Even Off topic: Is dit niks voor jou: http://www.filedump.nl/ Dan komen de plaatjes niet als thumbnail op het forum en zien ze er iets mooier uit.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img302.imageshack.us/img302/7108/chantal020io.th.jpg]afbeelding][/URL]
Chantal will make you... jump jump!
Dat komt waarschijnlijk doordat ze zoveel getraind hebben de afgelopen dagenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:48 schreef wickie het volgende:
Roel en Joost zitten er nu al helemaal doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |