Nee mijn stage komt toch echt op de eerste plaats, alleen weet ik nog steeds niet of die precies op 1 maart begint of niet. En om dan 30 euro uit te geven voor iets waar ik misschien niet heen kan gaan vind ik wel zonde...quote:Op maandag 16 januari 2006 21:45 schreef kreuk050 het volgende:
Dan zijn de Kaiser Chiefs duidelijk niet je hoogste prioriteit. Mijne ook niet hoor maar heb die avond 100% nix te doen dus heb ze al gekocht.
* meldtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:01 schreef Love Mae King het volgende:
En uiteraard zijn we allemaal ruim op tijd aanwezig in de HMH om de support act We Are Scientists te gaan kijken?
Nog nooit van gehoord, maar ik ben al wat aan het downloaden van ze, ben benieuwdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef LeroyBrown het volgende:
D'r is nog een supportact bijgekomen zag ik op de site van Mojo: The Challets...
Ik heb d'r nog nooit van gehoord iig. Wat ik van We Are Scientics gehoord heb klonk wel lekker, dus die wil ik zeker zien.
Cash Cow is zo'n vet nummer!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:59 schreef JeroenV het volgende:
We Are Scientist is goed zeg, net ff wat binnen gehaald van ze. Wordt een leuk avondje, helemaal als Infadels de afterparty gaat verzorgen. Drie goede bands op 1 avond.
Zoek ons ff op....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:38 schreef MadMaster het volgende:
De kennismaking met de Kaiser Chiefs als voorprogramma van U2 vorig jaar smaakte naar meer.
Heb net 2 kaarten weten te bemachtigen voor een redelijke prijs, dus ik ben ook van de partij...![]()
quote:
Zie mijn fotoboek om te zien hoe wij eruit zienquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:53 schreef MadMaster het volgende:
Is goed.
De shows die ik tot nu toe van ze heb gehoord duurden ongeveer een uurtje, ook het concert in Brixton eind vorig jaar dat uitgezonden werd door de BBC.
Ik hoop dat het morgen wel iets langer is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |