Tja dat is waar..... de vorige keer ook al op een woensdag. Maarre ..... we zouden kunnenquote:Op woensdag 2 november 2005 13:09 schreef peaceman het volgende:
Klote dat het op woensdag is....
Thanx newbiequote:Op woensdag 2 november 2005 23:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Joh..1 maart 2005..da's toch allang geweest
Geweldige tvp... als jij verwend bent, dan ik ook... ik heb ze trouwens wel alleen in Ned. gezien en ik denk dat wij 1 maart toch weer gaan..... ik vind het een geweldige liveband.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:18 schreef pino.in.disguise het volgende:
Alweer? Of ben ik nu verwend dat ik ze al 3 keer gezien heb? Niet alleen in Ned natuurlijk
Mooi verstopte tvp he
quote:Jaag Nine Black Alps niet op de kast
Eén van de leukste verrassingen van London Calling van dit jaar heeft alle reden een gat in de lucht te springen. De nieuwe single Just Friends van de nieuwe gitaarsensatie Nine Black Alps is vers van de pers en ligt dus nèt in de winkels; vandaar dat de vier mannen uit Manchester terecht blij zijn. Want in de afgelopen paar jaar is het allemaal razendsnel gegaan.
Want in het tweejarig bestaan heeft de band al heel wat gepresteerd: vier opruiende singles, een ijzersterk album (Everything Is) plus een tournee samen met de alom geprezen Kaiser Chiefs. Het kan allemaal niet op voor Nine Black Alps. Maar begin nìet over Nirvana, want dan jaag je ze meteen op de kast. Weet je meteen waar je deze bergen moet plaatsen...
Di 8 nov: Melkweg (Amsterdam)
Ik ga er ook wel naartoe hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geweldige tvp... als jij verwend bent, dan ik ook... ik heb ze trouwens wel alleen in Ned. gezien en ik denk dat wij 1 maart toch weer gaan..... ik vind het een geweldige liveband.
Ik vind de prijs ook echt veel te hoog!! Al helemaal als je de capaciteit van de HMH gaat vergelijken met die van Paradiso...quote:Op donderdag 3 november 2005 03:15 schreef Klingon het volgende:
Tjezus, kaartje in vergelijking met Paradiso opeens 2x zo duur. Paradiso was gaaf, maar denk dat ik deze maar laat schieten.
Is dat al uitverkocht? Daar wil ik eigenlijk ook heenquote:Op maandag 7 november 2005 20:21 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben er bij, met mn zusje. Één dag daarvoor ben ik ook al in de HMH voor dEUS.![]()
Ik krijg nog geen foutmelding op ticketservice.nlquote:Op maandag 7 november 2005 20:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is dat al uitverkocht? Daar wil ik eigenlijk ook heen![]()
Gelukkig wel. Na hun DVD gezien te hebben heb ik er al helemaal zin in. Jammer alleen dat het in de HMH is, daar zijn ze doorgaans wat strikter met regeltjes en met een hoop crew. Gezien Ricky's escapades ben ik benieuwd wat dat gaat worden.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef Elusive het volgende:
heb er maar 2 op ebay moeten kopen (marktplaats homos vertrouw ik voor geen meter)
Een smashing performance, voorman ricky wilson had z'n been/voet gebroken ofzo bij lowlands, maar was nog steeds springend op krukken en welquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:09 schreef kreuk050 het volgende:
Heb eergisteren kaartjes besteld en vandaag binnen! Wat kan ik verwachten van hun live? Heb ze nog nooit live gezien....
Ik heb ze nu 3 keer live gezien: Op Pinkpop2005, Lowlands 2005 en in paradiso. Ik moet zeggen dat ik ze alle drie keer helemaal geweldig vond, het is echt een feestje. Op pinkpop zag ik ze voor het eerst en kende ze nog niet echt, maar daar ben ik echt enthousiast geworden. Helaas daar maar een half optreden gezien omdat we nog een ander optreden wilden zien en ik dacht dat ik ze wel weer op ROck Werchter zou zien, maar die hadden ze ivm Live8 afgezegd, dus moest wachten tot Lowlands om ze weer te zien... en toen waren ze weer geweldig, ondanks de gekneusde/gebroken (or whatever) voet van Ricky was het weer een feest. Paradiso (we hebben gelukkig kaartjes kunnen krijgen) was heel bijzonder... zo'n geweldige liveband in zo'n relatief klein zaaltje... heb echt van begin tot eind genoten.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:15 schreef hose het volgende:
Ik heb de kaartjes binnen!
Ik ben erg benieuwd wat ik van ze kan verwahcten. Ik heb verschillende opnames van de Kaiser Chiefs gezieen op 3Voor12-tv, lijkt me echt super om heen te gaan!
Wie is al eens bij een live optreden van ze geweest?
Ze waren goed. Wel wat tammetjes vergeleken met andere optredens.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:37 schreef Nesto het volgende:
Tipje
Het is dat de officiele Kaiser Chiefs website al een paar dagen ligt te bitchen, maar anders had je daar op kunnen lezen dat ze te gast zijn bij Jools? Annual Hootenanny met oud en nieuw. Vanaf 0.00 uur Nederlandsche tijd, op BBC 2.
Ik wil heel graag maar weet niet zeker of ik die avond kanquote:Op maandag 16 januari 2006 21:11 schreef VixenFromHell het volgende:
als iemand nog echt graag wil, heb nog 2 kaartjes
Nee mijn stage komt toch echt op de eerste plaats, alleen weet ik nog steeds niet of die precies op 1 maart begint of niet. En om dan 30 euro uit te geven voor iets waar ik misschien niet heen kan gaan vind ik wel zonde...quote:Op maandag 16 januari 2006 21:45 schreef kreuk050 het volgende:
Dan zijn de Kaiser Chiefs duidelijk niet je hoogste prioriteit. Mijne ook niet hoor maar heb die avond 100% nix te doen dus heb ze al gekocht.
* meldtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:01 schreef Love Mae King het volgende:
En uiteraard zijn we allemaal ruim op tijd aanwezig in de HMH om de support act We Are Scientists te gaan kijken?
Nog nooit van gehoord, maar ik ben al wat aan het downloaden van ze, ben benieuwdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef LeroyBrown het volgende:
D'r is nog een supportact bijgekomen zag ik op de site van Mojo: The Challets...
Ik heb d'r nog nooit van gehoord iig. Wat ik van We Are Scientics gehoord heb klonk wel lekker, dus die wil ik zeker zien.
Cash Cow is zo'n vet nummer!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:59 schreef JeroenV het volgende:
We Are Scientist is goed zeg, net ff wat binnen gehaald van ze. Wordt een leuk avondje, helemaal als Infadels de afterparty gaat verzorgen. Drie goede bands op 1 avond.
Zoek ons ff op....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:38 schreef MadMaster het volgende:
De kennismaking met de Kaiser Chiefs als voorprogramma van U2 vorig jaar smaakte naar meer.
Heb net 2 kaarten weten te bemachtigen voor een redelijke prijs, dus ik ben ook van de partij...![]()
quote:
Zie mijn fotoboek om te zien hoe wij eruit zienquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:53 schreef MadMaster het volgende:
Is goed.
De shows die ik tot nu toe van ze heb gehoord duurden ongeveer een uurtje, ook het concert in Brixton eind vorig jaar dat uitgezonden werd door de BBC.
Ik hoop dat het morgen wel iets langer is.
Wat een toeval, wij gaan ook eerst Amsterdam inquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:04 schreef MadMaster het volgende:
Het OV zal ook afgeladen zijn met Oranje mafketels, die eerst in de stad hun alcoholpromilage op peil gaan brengen...
Moet kunnen lukkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal uitkijken naar een roodharig kuifje tussen de 5.500 aanwezigen...
Lekker kut is dat idd....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:59 schreef JeroenV het volgende:
Het parkeren zal lekker druk worden trouwens, met het Nederlands elftal in de Arena.
Hoe komt dat?quote:
Uit mijn ervaringen weet ik dat tussen het voorprogramme en hoofd act wel (meer dan) een half uur zit, dat is zo irritant..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:48 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Lekker kut is dat idd....
Weet iemand van jullie een beetje een timetable? Meer uit ervaring van eerdere concerten want weet dattie niet online staat.
Ik denk zelf:
20.00-21.15 We are Scientists
21.30-22.30 Kaiser Chiefs
22.30-23.30 The Infadels
Geheel uit een gok gehaald, klopt dit een beetje?
Onder de Arena(transferium), is er naast. Gaat perfectquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
Waar kunnen wij het beste parkeren trouwens... wij als niet-Amsterdammers...
Zou met iemand meegaan maar dat gaat helaas niet meer doorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
Nee, ik zou met die persoon meegaan dus ik had zelf geen kaartje...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is jammer zeg.... heb je nu een kaartje over?
Ow dat is echt balen zeg..... vind het erg sneu voor je.... troostquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee, ik zou met die persoon meegaan dus ik had zelf geen kaartje...
Thanksquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is echt balen zeg..... vind het erg sneu voor je.... troost
Heb je ze nog helemaal niet gezien? Ow dat is echt jammer.. ze zijn live echt geweldig.... sorry...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksIk zit heel erg te hopen dat ze op Lowlands of Rock Werchter gaan komen, dan kan ik ze toch eens gaan zien! Wil ze wel graag zien namelijk, één van mijn favo bands
Ik denk morgen overal, behalve in de buurt van de Arena.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
Ik gok rond een 23.00/23.30 uur.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:24 schreef JeroenV het volgende:
Hoe laat denken jullie dat de afterpartye begint? Dat is toch boven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |