Tja dat is waar..... de vorige keer ook al op een woensdag. Maarre ..... we zouden kunnenquote:Op woensdag 2 november 2005 13:09 schreef peaceman het volgende:
Klote dat het op woensdag is....
Thanx newbiequote:Op woensdag 2 november 2005 23:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Joh..1 maart 2005..da's toch allang geweest
Geweldige tvp... als jij verwend bent, dan ik ook... ik heb ze trouwens wel alleen in Ned. gezien en ik denk dat wij 1 maart toch weer gaan..... ik vind het een geweldige liveband.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:18 schreef pino.in.disguise het volgende:
Alweer? Of ben ik nu verwend dat ik ze al 3 keer gezien heb? Niet alleen in Ned natuurlijk
Mooi verstopte tvp he
quote:Jaag Nine Black Alps niet op de kast
Eén van de leukste verrassingen van London Calling van dit jaar heeft alle reden een gat in de lucht te springen. De nieuwe single Just Friends van de nieuwe gitaarsensatie Nine Black Alps is vers van de pers en ligt dus nèt in de winkels; vandaar dat de vier mannen uit Manchester terecht blij zijn. Want in de afgelopen paar jaar is het allemaal razendsnel gegaan.
Want in het tweejarig bestaan heeft de band al heel wat gepresteerd: vier opruiende singles, een ijzersterk album (Everything Is) plus een tournee samen met de alom geprezen Kaiser Chiefs. Het kan allemaal niet op voor Nine Black Alps. Maar begin nìet over Nirvana, want dan jaag je ze meteen op de kast. Weet je meteen waar je deze bergen moet plaatsen...
Di 8 nov: Melkweg (Amsterdam)
Ik ga er ook wel naartoe hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geweldige tvp... als jij verwend bent, dan ik ook... ik heb ze trouwens wel alleen in Ned. gezien en ik denk dat wij 1 maart toch weer gaan..... ik vind het een geweldige liveband.
Ik vind de prijs ook echt veel te hoog!! Al helemaal als je de capaciteit van de HMH gaat vergelijken met die van Paradiso...quote:Op donderdag 3 november 2005 03:15 schreef Klingon het volgende:
Tjezus, kaartje in vergelijking met Paradiso opeens 2x zo duur. Paradiso was gaaf, maar denk dat ik deze maar laat schieten.
Is dat al uitverkocht? Daar wil ik eigenlijk ook heenquote:Op maandag 7 november 2005 20:21 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben er bij, met mn zusje. Één dag daarvoor ben ik ook al in de HMH voor dEUS.![]()
Ik krijg nog geen foutmelding op ticketservice.nlquote:Op maandag 7 november 2005 20:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is dat al uitverkocht? Daar wil ik eigenlijk ook heen![]()
Gelukkig wel. Na hun DVD gezien te hebben heb ik er al helemaal zin in. Jammer alleen dat het in de HMH is, daar zijn ze doorgaans wat strikter met regeltjes en met een hoop crew. Gezien Ricky's escapades ben ik benieuwd wat dat gaat worden.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef Elusive het volgende:
heb er maar 2 op ebay moeten kopen (marktplaats homos vertrouw ik voor geen meter)
Een smashing performance, voorman ricky wilson had z'n been/voet gebroken ofzo bij lowlands, maar was nog steeds springend op krukken en welquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:09 schreef kreuk050 het volgende:
Heb eergisteren kaartjes besteld en vandaag binnen! Wat kan ik verwachten van hun live? Heb ze nog nooit live gezien....
Ik heb ze nu 3 keer live gezien: Op Pinkpop2005, Lowlands 2005 en in paradiso. Ik moet zeggen dat ik ze alle drie keer helemaal geweldig vond, het is echt een feestje. Op pinkpop zag ik ze voor het eerst en kende ze nog niet echt, maar daar ben ik echt enthousiast geworden. Helaas daar maar een half optreden gezien omdat we nog een ander optreden wilden zien en ik dacht dat ik ze wel weer op ROck Werchter zou zien, maar die hadden ze ivm Live8 afgezegd, dus moest wachten tot Lowlands om ze weer te zien... en toen waren ze weer geweldig, ondanks de gekneusde/gebroken (or whatever) voet van Ricky was het weer een feest. Paradiso (we hebben gelukkig kaartjes kunnen krijgen) was heel bijzonder... zo'n geweldige liveband in zo'n relatief klein zaaltje... heb echt van begin tot eind genoten.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:15 schreef hose het volgende:
Ik heb de kaartjes binnen!
Ik ben erg benieuwd wat ik van ze kan verwahcten. Ik heb verschillende opnames van de Kaiser Chiefs gezieen op 3Voor12-tv, lijkt me echt super om heen te gaan!
Wie is al eens bij een live optreden van ze geweest?
Ze waren goed. Wel wat tammetjes vergeleken met andere optredens.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:37 schreef Nesto het volgende:
Tipje
Het is dat de officiele Kaiser Chiefs website al een paar dagen ligt te bitchen, maar anders had je daar op kunnen lezen dat ze te gast zijn bij Jools? Annual Hootenanny met oud en nieuw. Vanaf 0.00 uur Nederlandsche tijd, op BBC 2.
Ik wil heel graag maar weet niet zeker of ik die avond kanquote:Op maandag 16 januari 2006 21:11 schreef VixenFromHell het volgende:
als iemand nog echt graag wil, heb nog 2 kaartjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |