Nou, XCode en Eclipse moeten erop, verder Office, iWork, iLife, Lotus Notes, Missing Sync, Toast, Popcorn, Reason, etc. etc. etc.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat ga je er allemaal mee doen dan?
Zo te zien zoekt hij het programma in de lokale directory (dus in je source directory). Staat er iets van een configure? of configure.ac bestand in dezelfde directory?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:25 schreef Tijn het volgende:
Ik probeer XMLDoc te compileren op m'n Mac. Standaard heeft OSX de benodigde libxml2 en libxslt libraries al aan boord, dus dat is mooi. Maar op het moment dat ik "make" in tik, krijg ik de volgende fout:
[ code verwijderd ]
Ik heb geen idee wat depcomp is en na wat Googlen ben ik nog niet echt opgeschoten. Iemand een idee hoe ik dit gefixed krijg?
Ik heb ./configure al gedraaid, maar als ik daarna dus make doe, krijg ik de fout die ik net omschreef. In de makefile zie ik dat depcomp een paar keer staan, maar verder kan ik er weinig over vinden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo te zien zoekt hij het programma in de lokale directory (dus in je source directory). Staat er iets van een configure? of configure.ac bestand in dezelfde directory?
Als je Reason 3.0 installeert is het erg de moeite waard om ook even de patch naar 3.03 of 3.04 te installeren. Dat versnelde Reason op m'n Mac aanzienlijk.quote:
http://www.fastcgi.com/cvs/fcgi2/depcompquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb ./configure al gedraaid, maar als ik daarna dus make doe, krijg ik de fout die ik net omschreef. In de makefile zie ik dat depcomp een paar keer staan, maar verder kan ik er weinig over vinden.
Cool!quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
http://www.fastcgi.com/cvs/fcgi2/depcomp
Oh, ok... dan make clean ik de boel weer ffquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:45 schreef Anthraxx het volgende:
Maar depcomp moet geloof ik door Automake/Autoconf worden geconfigureerd/aangemaakt. Dat zijn de tools die ook het configure script maken. Misschien kun je eventueel even 'automake' / 'autoconf' runnen?
Nee. Duits toetsenbord. Vandaar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:52 schreef Tijn het volgende:
Ik heb je verhaal even niet gevolgd. Je hebt je iBook binnen, maar zonder toetsenbord?
Dat bedoel ik. Als een toetsenbord op een iBook al geen delete-knop heeft, maar alleen een backspace, dan wil ik geen "ruimte verspillen" aan een ß. Verder tik ik blind, dus is het ook ontzettend irritant als opeens alle toetsen anders zitten. AWERTY ofzo ipv QWERTY geloof ik.quote:
fn + backspace werkt ook als delete, dat scheelt dan weer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als een toetsenbord op een iBook al geen delete-knop heeft, maar alleen een backspace
Ja precies. Prima hoor, daar niet van. Maar even om aan te geven hoe erg compact ze die dingen gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
fn + backspace werkt ook als delete, dat scheelt dan weer.
Stel eerst eens een andere screensaver in voor je hem probeert weg te gooien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Verdomde christenhonden!
Mijn beste vriend (een christen) komt dit weekend op mijn hondjes passen. Ik dacht hem te verrassen met een leuke christelijke screensaver. Dus 'Words of Encouragement' gedownload van Sterling Studios Inc. ( http://www.sterlingstudiosinc.com/Products.html ). Is een lelijk kutding, dus ik wilde hem er weer afhalen. Vergeet het maar! Dat lukt dus niet. Hij staat op mijn desktop en ik kan hem noch in de trash can, nog naar een andere plek slepen... Help anyone...?
Ook christenen zien liever je naakte appeltjesquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Verdomde christenhonden!
Mijn beste vriend (een christen) komt dit weekend op mijn hondjes passen. Ik dacht hem te verrassen met een leuke christelijke screensaver. Dus 'Words of Encouragement' gedownload van Sterling Studios Inc. ( http://www.sterlingstudiosinc.com/Products.html ). Is een lelijk kutding, dus ik wilde hem er weer afhalen. Vergeet het maar! Dat lukt dus niet. Hij staat op mijn desktop en ik kan hem noch in de trash can, nog naar een andere plek slepen... Help anyone...?
Dat helpt dus niet...quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:03 schreef XL het volgende:
Stel eerst eens een andere screensaver in voor je hem probeert weg te gooien.
Ejecten werkt dus ook niet, ook niet vanuit de Finder...quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:03 schreef XL het volgende:
Stel eerst eens een andere screensaver in voor je hem probeert weg te gooien.
Daar gaat het niet om; ik kan hem wel uitzetten, maar niet verwijderen. Het icoontje van dat kutding staat op de desktop (weliswaar in zijn account en niet de mijne) en wil daar niet af.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waarom niet gewoon de schuifregelaar van 'Schakel Schermbeveiliging in' helemaal naar rechts (i.e. Nooit) schuiven?
Yupquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Laat je mij gewoon zitten met dat gristelijke monster?
De oude (pre-white) iBooks worden "clamshells" genoemd. Omdat ze daarop lijken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:06 schreef super-muffin het volgende:
Is het zo'n classhell iBook? of een witte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |