demopods zie je ook vrijwel nergens alleen in de mediamarkt staan ze nog, en in sommige mediamarkten, zoals eindhoven staan wel demo podsquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
Wel vaag dat er minder dan een maand voor de launch nog geen demopods in NL zijn.
Bij Ridge Racer heb ik nooit het gevoel gehad dat je zelf controle hebt over je drift. Het is meer dat het automatisch gaat en dat je alleen even hoeft te wachten tot je drift sequence over is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:30 schreef Fillipe het volgende:
Nieuw filmpje Ridge Racer 6
Vind het driften in de bochten er redelijk goedkoop uitzien moet ik zeggen.
zoals al meerdere keren vermeld is in dit topic, download gewoon eens wat demo filmpjes met een resolutie van 1280x720, en bekijk ze op je pc scherm en, als je over de mogelijkheid beschikt, bekijk het zelfde filmpje op je tv d.m.v de tv-out van je pc.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:15 schreef Fillipe het volgende:
Wat ik me afvraag: Zijn er geen plaatjes cq foto's waarbij je het verschil kan zien tussen een spel dat gespeeld wordt op een HDTV en hetzelfde spel wat gespeeld wordt op een 'normale' TV. En dan bedoel ik uiteraard met het oog op de grafische verschillen. Lijkt me toch sterk dat hier geen multimedia van aanwezig is.
ik kan je vertellen de graphics zijn ook prima, er gebeurt ook nog eens zoveel in de omgeving.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:45 schreef Laton het volgende:
[..]
Dat gezeik over graphics altijd; oordeel eens op gameplay man.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gameplay? Dat is zoooooo begin jarig 90! Het gaat om graphics!
Ik zwoor eerst ook bij de grote controllers, maar toen ik de crystal xbox kocht vond ik de S controllers eigenlijk een stuk prettigerquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef Klonk het volgende:
Vanmiddag ff Call of Duty gespeeld op een van de demo 360's in de MM in Eindhoven.
Zag er allemaal best wel lekker uit, alleen die controler, ik heb een paar kolenschoppen van moeder natuur gekregen en was erg blij met die grote xbox controlers, en de controlers van de 360 zijn voor mijn gevoel aan de kleine kant, maar alles went.
Apparaat zag er wel netjes uit, ben benieuwd naar de frontjes.
Maar daar krijg je en slechte graphics en kiddie gameplayquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je gameplay wil ga je maar naar een nintendo topic.
Wat doe je dat met 5 DS'en thuisquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gameplay? Dat is zoooooo begin jarig 90! Het gaat om graphics!
Dat viel mij ook op ja, zal waarschijnlijk ook komen omdat ze aan de demopod vastzaten waardoor je ze niet helemaal in je handen hebt. Was wel jammer dat ze geen Kameo hadden in Rotterdam, die had ik graag even gespeeld.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef Klonk het volgende:
Zag er allemaal best wel lekker uit, alleen die controler, ik heb een paar kolenschoppen van moeder natuur gekregen en was erg blij met die grote xbox controlers, en de controlers van de 360 zijn voor mijn gevoel aan de kleine kant, maar alles went.
Demopods zijn altijd zo laagquote:Op zondag 6 november 2005 10:58 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb grote en kleine controllers voor de Xbox, ik vind ze allebei wel fijn eigenlijk. Behalve de knopjes zelf op de grote controller dan, die zijn me iets te rond. Ook de plaatsing van wit en zwart was niet briljant.
Ik heb de 360 controller gewoon relax in een bureaustoel in mn hand gehad en even mee gespeeld en het is dan wel een kleine controller, maar als je eenmaal gewoon in je hand hebt, zonder dat je staat, ligt hij erg lekker in je hand. Echt zonde van die demopods dat je daar nooit echt een goed gevoel van kan krijgen. Je hebt ze echt in een verkeerde hoek vast. Zo zou je ze nooit vast hebben als je zit
Waar in Rotterdam staan de demopods dan? MediaMarkt? En dan in het centrum of bij Alexandrium?quote:Op zondag 6 november 2005 10:14 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja, zal waarschijnlijk ook komen omdat ze aan de demopod vastzaten waardoor je ze niet helemaal in je handen hebt. Was wel jammer dat ze geen Kameo hadden in Rotterdam, die had ik graag even gespeeld.
Freerecordshop op de Lijnbaan, Mediamarkt Centrum en de E-plaza (naast de MM).quote:Op zondag 6 november 2005 12:44 schreef H.Flick het volgende:
Waar in Rotterdam staan de demopods dan? MediaMarkt? En dan in het centrum of bij Alexandrium?
Want dan ga ik van de week even kijken.
mee eens, ik speel nu altijd met de grote controller. Ik dacht ook dat de nieuwe controller te klein zou zijn, maar hij ligt echt prima in de handquote:Op zondag 6 november 2005 10:58 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb grote en kleine controllers voor de Xbox, ik vind ze allebei wel fijn eigenlijk. Behalve de knopjes zelf op de grote controller dan, die zijn me iets te rond. Ook de plaatsing van wit en zwart was niet briljant.
Ik heb de 360 controller gewoon relax in een bureaustoel in mn hand gehad en even mee gespeeld en het is dan wel een kleine controller, maar als je eenmaal gewoon in je hand hebt, zonder dat je staat, ligt hij erg lekker in je hand. Echt zonde van die demopods dat je daar nooit echt een goed gevoel van kan krijgen. Je hebt ze echt in een verkeerde hoek vast. Zo zou je ze nooit vast hebben als je zit
Ik verwacht niks andersquote:Op zondag 6 november 2005 13:19 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat de nieuwe controller te klein zou zijn, maar hij ligt echt prima in de hand
Daar heb je een punt inderdaad, maar dan blijft het een onzinpunt want de dreamcast moest tegen daadwerkelijk technisch superieure tegenstanders, bij de Xbox 360 vs. PS3 is dat nog maar afwachten.quote:Op zondag 6 november 2005 20:19 schreef H.Flick het volgende:
Dat "far superior" staat niet voor niks tussen aanhalingstekens. Ze bedoelen volgens mij dat Sony met allerlei tech demo's die nooit haalbaar zijn de aandacht probeert te trekken.
hopen dat ze em net zo goed maken als red dead revolver kwa sfeer, zaten nog wat kleine irritante dingen in wat gameplay betreft, maar het was een super leuk spelquote:Op zondag 6 november 2005 20:28 schreef MMaRsu het volgende:
Gun is van Rockstar, een western shooter oid.
Is dat dan gewoon niet een actie van Neversoft onder het motto van: jullie mogen onze games nu al reviewen, mits ze maar een 90% score of hoger krijgen. Ik bedoel, zo goed zien die games er echt niet uit. Tony Hawk's Wasteland is natuurlijk helemaal 10x niks....quote:Op zondag 6 november 2005 20:26 schreef H.Flick het volgende:
Ik zie net op gamerankings.com dat de eerste 2 reviews van Xbox360 games bekend zijn en ze scoren allebei 90%.
http://www.gamerankings.com/itemrankings/default_x360/1029
Owja kloptquote:Op zondag 6 november 2005 21:26 schreef H.Flick het volgende:
Hij is trouwens niet van Rockstar maar van Neversoft (de makers van Tony Hawk).
Precies, hartsikke nep natuurlijk. Dat zegt meteen wat over de geloof/rechtwaardigheid van de desbetreffende website.quote:Op maandag 7 november 2005 01:22 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Is dat dan gewoon niet een actie van Neversoft onder het motto van: jullie mogen onze games nu al reviewen, mits ze maar een 90% score of hoger krijgen. Ik bedoel, zo goed zien die games er echt niet uit. Tony Hawk's Wasteland is natuurlijk helemaal 10x niks....![]()
Ja, want EDGE is altijd zo lekker met z'n scoresquote:Op maandag 7 november 2005 02:16 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Precies, hartsikke nep natuurlijk. Dat zegt meteen wat over de geloof/rechtwaardigheid van de desbetreffende website.
We moeten gewoon de reviews van EDGE afwachten.
Gamespotquote:Op maandag 7 november 2005 09:16 schreef washandje het volgende:
[..]
Ja, want EDGE is altijd zo lekker met z'n scores
Die geven sowieso die nieuwe Tony Hawk een 5, want het is niet vernieuwend meer. Hoe tof de game ook is. Ik wacht op GameSpot, die vind ik altijd het best
Edge heb ik ook totaal geen vertrouwen meer in, die geven sommige hype games top cijfers, en toppers die niet gehyped zijn b-cijfers.quote:Op maandag 7 november 2005 02:16 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Precies, hartsikke nep natuurlijk. Dat zegt meteen wat over de geloof/rechtwaardigheid van de desbetreffende website.
EDGE is het meest waardeloze blad om je aankopen op te baseren, cijfers kloppen voor geen kant bij zequote:Op maandag 7 november 2005 02:16 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Een 7 of 8 is prima als cijfer, maar 10'en geven voor spellen zoals Nintendogs gaat er bij mij niet in. IGN, Gamespot, etc geven ook te vaak veels te hoge cijfers.quote:Op maandag 7 november 2005 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Edge is een geweldig blad. En de als je de legenda bij de cijfers zou lezen zou je dat kunnen zien. Een 7 of 8 is geen slecht cijfer. Dat wil gewoon zeggen dat het een voor de doelgroep leuk spel is maar weinig vernieuwend. Nee, dan Gamespot en vooral IGN. Hun cijferreeks gaat van 8 t/m 10 lijkt het wel.
Daar ben ik het ook zelden mee oneens, maar gamespot (iig voor PC) is minstens zo goed imho.quote:Op maandag 7 november 2005 11:45 schreef H.Flick het volgende:
De enige reviews waar ik echt waarde aan hecht zijn de reviews van Eurogamer
Inderdaad. Een 7 in Edge is voor mij vaak reden om een spel te kopen wanneer het genre of de setting me aanspreekt. Ook zijn hun Time Extended artikelen vaak zeer de moeite waard, zo heb ik toch nog wat juweeltjes kunnen ontdekken.quote:Op maandag 7 november 2005 11:49 schreef Tain het volgende:
Een 7 of 8 is prima als cijfer, maar 10'en geven voor spellen zoals Nintendogs gaat er bij mij niet in. IGN, Gamespot, etc geven ook te vaak veels te hoge cijfers.
nintendogs een 10quote:Op maandag 7 november 2005 11:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Een 7 of 8 is prima als cijfer, maar 10'en geven voor spellen zoals Nintendogs gaat er bij mij niet in. IGN, Gamespot, etc geven ook te vaak veels te hoge cijfers.
Edge is fantastisch met artikelen, de reviews, voor zover die er uberhaupt nog in stan, slaan gewoon vaak nergens op (of iig de cijfers die er aan vast zitten).quote:Op maandag 7 november 2005 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Edge is een geweldig blad. En de als je de legenda bij de cijfers zou lezen zou je dat kunnen zien. Een 7 of 8 is geen slecht cijfer. Dat wil gewoon zeggen dat het een voor de doelgroep leuk spel is maar weinig vernieuwend. Nee, dan Gamespot en vooral IGN. Hun cijferreeks gaat van 8 t/m 10 lijkt het wel.
Je moet de reviews van EDGE ook lezen en niet alleen naar het cijfer kijken. Verder lijken zij zich nog het minst van hype an te trekken van iedereen. Als een spel mega gehyped wordt, goed verkoopt en overal goede cijfers scoort maar het gewoon een baggergame is dan zijn ze bij de EDGE niet bang om het gewoon een dikke onvoldoende te geven. En vice versa.quote:Op maandag 7 november 2005 16:21 schreef washandje het volgende:
[..]
Edge is fantastisch met artikelen, de reviews, voor zover die er uberhaupt nog in stan, slaan gewoon vaak nergens op (of iig de cijfers die er aan vast zitten).
Maareh.. de Xbox 360
EDGE gaf Nintendogs een 7, de enige reviewers die Nintendogs een 10 gaf was de Famitsu volgens mij.quote:Op maandag 7 november 2005 11:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze hebben ooit met de gedachten gespeeld om geen cijfers meer te geven. Hebben ze zelf in een nummer gedaan.quote:Op maandag 7 november 2005 16:26 schreef piet_pelle het volgende:
Je moet de reviews van EDGE ook lezen en niet alleen naar het cijfer kijken. Verder lijken zij zich nog het minst van hype an te trekken van iedereen. Als een spel mega gehyped wordt, goed verkoopt en overal goede cijfers scoort maar het gewoon een baggergame is dan zijn ze bij de EDGE niet bang om het gewoon een dikke onvoldoende te geven. En vice versa.
quote:Op maandag 7 november 2005 20:04 schreef Robhimself.2 het volgende:
Afgelopen 20 posts het woord XBOX360 niet meer gezien....
Geen dank.quote:
Lol.quote:Op maandag 7 november 2005 20:09 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik ging de xbox 360 testen bij de lokale bart smit en toen ik Kameo ging spelen liep ie vast
is normaalquote:Op maandag 7 november 2005 20:09 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik ging de xbox 360 testen bij de lokale bart smit en toen ik Kameo ging spelen liep ie vast
Ook Games Radar UK, GamerFeed en Times Online beloonden Nintendogs met een 10.quote:Op maandag 7 november 2005 16:38 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
EDGE gaf Nintendogs een 7, de enige reviewers die Nintendogs een 10 gaf was de Famitsu volgens mij.
Afgelopen weekend kon ik in Utrecht geen demopod vinden, ga het komend weekend wel weer even proberen.quote:Op maandag 7 november 2005 20:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Lol.
Heb je zo'n beetje overal in Nederland X360's? Dan ga ik even testen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |