Ja, want EDGE is altijd zo lekker met z'n scoresquote:Op maandag 7 november 2005 02:16 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Precies, hartsikke nep natuurlijk. Dat zegt meteen wat over de geloof/rechtwaardigheid van de desbetreffende website.
We moeten gewoon de reviews van EDGE afwachten.
Gamespotquote:Op maandag 7 november 2005 09:16 schreef washandje het volgende:
[..]
Ja, want EDGE is altijd zo lekker met z'n scores
Die geven sowieso die nieuwe Tony Hawk een 5, want het is niet vernieuwend meer. Hoe tof de game ook is. Ik wacht op GameSpot, die vind ik altijd het best
Edge heb ik ook totaal geen vertrouwen meer in, die geven sommige hype games top cijfers, en toppers die niet gehyped zijn b-cijfers.quote:Op maandag 7 november 2005 02:16 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Precies, hartsikke nep natuurlijk. Dat zegt meteen wat over de geloof/rechtwaardigheid van de desbetreffende website.
EDGE is het meest waardeloze blad om je aankopen op te baseren, cijfers kloppen voor geen kant bij zequote:Op maandag 7 november 2005 02:16 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Een 7 of 8 is prima als cijfer, maar 10'en geven voor spellen zoals Nintendogs gaat er bij mij niet in. IGN, Gamespot, etc geven ook te vaak veels te hoge cijfers.quote:Op maandag 7 november 2005 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Edge is een geweldig blad. En de als je de legenda bij de cijfers zou lezen zou je dat kunnen zien. Een 7 of 8 is geen slecht cijfer. Dat wil gewoon zeggen dat het een voor de doelgroep leuk spel is maar weinig vernieuwend. Nee, dan Gamespot en vooral IGN. Hun cijferreeks gaat van 8 t/m 10 lijkt het wel.
Daar ben ik het ook zelden mee oneens, maar gamespot (iig voor PC) is minstens zo goed imho.quote:Op maandag 7 november 2005 11:45 schreef H.Flick het volgende:
De enige reviews waar ik echt waarde aan hecht zijn de reviews van Eurogamer
Inderdaad. Een 7 in Edge is voor mij vaak reden om een spel te kopen wanneer het genre of de setting me aanspreekt. Ook zijn hun Time Extended artikelen vaak zeer de moeite waard, zo heb ik toch nog wat juweeltjes kunnen ontdekken.quote:Op maandag 7 november 2005 11:49 schreef Tain het volgende:
Een 7 of 8 is prima als cijfer, maar 10'en geven voor spellen zoals Nintendogs gaat er bij mij niet in. IGN, Gamespot, etc geven ook te vaak veels te hoge cijfers.
nintendogs een 10quote:Op maandag 7 november 2005 11:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Een 7 of 8 is prima als cijfer, maar 10'en geven voor spellen zoals Nintendogs gaat er bij mij niet in. IGN, Gamespot, etc geven ook te vaak veels te hoge cijfers.
Edge is fantastisch met artikelen, de reviews, voor zover die er uberhaupt nog in stan, slaan gewoon vaak nergens op (of iig de cijfers die er aan vast zitten).quote:Op maandag 7 november 2005 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Edge is een geweldig blad. En de als je de legenda bij de cijfers zou lezen zou je dat kunnen zien. Een 7 of 8 is geen slecht cijfer. Dat wil gewoon zeggen dat het een voor de doelgroep leuk spel is maar weinig vernieuwend. Nee, dan Gamespot en vooral IGN. Hun cijferreeks gaat van 8 t/m 10 lijkt het wel.
Je moet de reviews van EDGE ook lezen en niet alleen naar het cijfer kijken. Verder lijken zij zich nog het minst van hype an te trekken van iedereen. Als een spel mega gehyped wordt, goed verkoopt en overal goede cijfers scoort maar het gewoon een baggergame is dan zijn ze bij de EDGE niet bang om het gewoon een dikke onvoldoende te geven. En vice versa.quote:Op maandag 7 november 2005 16:21 schreef washandje het volgende:
[..]
Edge is fantastisch met artikelen, de reviews, voor zover die er uberhaupt nog in stan, slaan gewoon vaak nergens op (of iig de cijfers die er aan vast zitten).
Maareh.. de Xbox 360
EDGE gaf Nintendogs een 7, de enige reviewers die Nintendogs een 10 gaf was de Famitsu volgens mij.quote:Op maandag 7 november 2005 11:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze hebben ooit met de gedachten gespeeld om geen cijfers meer te geven. Hebben ze zelf in een nummer gedaan.quote:Op maandag 7 november 2005 16:26 schreef piet_pelle het volgende:
Je moet de reviews van EDGE ook lezen en niet alleen naar het cijfer kijken. Verder lijken zij zich nog het minst van hype an te trekken van iedereen. Als een spel mega gehyped wordt, goed verkoopt en overal goede cijfers scoort maar het gewoon een baggergame is dan zijn ze bij de EDGE niet bang om het gewoon een dikke onvoldoende te geven. En vice versa.
quote:Op maandag 7 november 2005 20:04 schreef Robhimself.2 het volgende:
Afgelopen 20 posts het woord XBOX360 niet meer gezien....
Geen dank.quote:
Lol.quote:Op maandag 7 november 2005 20:09 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik ging de xbox 360 testen bij de lokale bart smit en toen ik Kameo ging spelen liep ie vast
is normaalquote:Op maandag 7 november 2005 20:09 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik ging de xbox 360 testen bij de lokale bart smit en toen ik Kameo ging spelen liep ie vast
Ook Games Radar UK, GamerFeed en Times Online beloonden Nintendogs met een 10.quote:Op maandag 7 november 2005 16:38 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
EDGE gaf Nintendogs een 7, de enige reviewers die Nintendogs een 10 gaf was de Famitsu volgens mij.
Afgelopen weekend kon ik in Utrecht geen demopod vinden, ga het komend weekend wel weer even proberen.quote:Op maandag 7 november 2005 20:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Lol.
Heb je zo'n beetje overal in Nederland X360's? Dan ga ik even testen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |