abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31999256
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gameplay? Dat is zoooooo begin jarig 90! Het gaat om graphics!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Als je gameplay wil ga je maar naar een nintendo topic.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:19:43 #252
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32007364
Vanmiddag ff Call of Duty gespeeld op een van de demo 360's in de MM in Eindhoven.

Zag er allemaal best wel lekker uit, alleen die controler, ik heb een paar kolenschoppen van moeder natuur gekregen en was erg blij met die grote xbox controlers, en de controlers van de 360 zijn voor mijn gevoel aan de kleine kant, maar alles went.

Apparaat zag er wel netjes uit, ben benieuwd naar de frontjes.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_32009092
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef Klonk het volgende:
Vanmiddag ff Call of Duty gespeeld op een van de demo 360's in de MM in Eindhoven.

Zag er allemaal best wel lekker uit, alleen die controler, ik heb een paar kolenschoppen van moeder natuur gekregen en was erg blij met die grote xbox controlers, en de controlers van de 360 zijn voor mijn gevoel aan de kleine kant, maar alles went.

Apparaat zag er wel netjes uit, ben benieuwd naar de frontjes.
Ik zwoor eerst ook bij de grote controllers, maar toen ik de crystal xbox kocht vond ik de S controllers eigenlijk een stuk prettiger
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 6 november 2005 @ 08:42:40 #254
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32017137
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 19:29 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Als je gameplay wil ga je maar naar een nintendo topic.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Maar daar krijg je en slechte graphics en kiddie gameplay
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 6 november 2005 @ 10:01:45 #255
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32017578
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gameplay? Dat is zoooooo begin jarig 90! Het gaat om graphics!
Wat doe je dat met 5 DS'en thuis
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
The truth was in here.
  zondag 6 november 2005 @ 10:14:09 #256
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_32017706
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef Klonk het volgende:
Dat viel mij ook op ja, zal waarschijnlijk ook komen omdat ze aan de demopod vastzaten waardoor je ze niet helemaal in je handen hebt. Was wel jammer dat ze geen Kameo hadden in Rotterdam, die had ik graag even gespeeld.
  zondag 6 november 2005 @ 10:58:01 #257
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_32018233
Ik heb grote en kleine controllers voor de Xbox, ik vind ze allebei wel fijn eigenlijk. Behalve de knopjes zelf op de grote controller dan, die zijn me iets te rond. Ook de plaatsing van wit en zwart was niet briljant.

Ik heb de 360 controller gewoon relax in een bureaustoel in mn hand gehad en even mee gespeeld en het is dan wel een kleine controller, maar als je eenmaal gewoon in je hand hebt, zonder dat je staat, ligt hij erg lekker in je hand. Echt zonde van die demopods dat je daar nooit echt een goed gevoel van kan krijgen. Je hebt ze echt in een verkeerde hoek vast. Zo zou je ze nooit vast hebben als je zit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 13% gewijzigd door Fliepke op 06-11-2005 11:06:18 ]
  zondag 6 november 2005 @ 11:07:43 #258
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_32018351
quote:
Op zondag 6 november 2005 10:58 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb grote en kleine controllers voor de Xbox, ik vind ze allebei wel fijn eigenlijk. Behalve de knopjes zelf op de grote controller dan, die zijn me iets te rond. Ook de plaatsing van wit en zwart was niet briljant.

Ik heb de 360 controller gewoon relax in een bureaustoel in mn hand gehad en even mee gespeeld en het is dan wel een kleine controller, maar als je eenmaal gewoon in je hand hebt, zonder dat je staat, ligt hij erg lekker in je hand. Echt zonde van die demopods dat je daar nooit echt een goed gevoel van kan krijgen. Je hebt ze echt in een verkeerde hoek vast. Zo zou je ze nooit vast hebben als je zit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Demopods zijn altijd zo laag
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  zondag 6 november 2005 @ 12:44:10 #259
100496 H.Flick
Turn-based
pi_32020768
quote:
Op zondag 6 november 2005 10:14 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Dat viel mij ook op ja, zal waarschijnlijk ook komen omdat ze aan de demopod vastzaten waardoor je ze niet helemaal in je handen hebt. Was wel jammer dat ze geen Kameo hadden in Rotterdam, die had ik graag even gespeeld.
Waar in Rotterdam staan de demopods dan? MediaMarkt? En dan in het centrum of bij Alexandrium?

Want dan ga ik van de week even kijken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_32021683
quote:
Op zondag 6 november 2005 11:07 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Demopods zijn altijd zo laag
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Jij bent zo hoog
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Who knew?
  zondag 6 november 2005 @ 13:17:05 #261
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_32021729
quote:
Op zondag 6 november 2005 12:44 schreef H.Flick het volgende:
Waar in Rotterdam staan de demopods dan? MediaMarkt? En dan in het centrum of bij Alexandrium?

Want dan ga ik van de week even kijken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Freerecordshop op de Lijnbaan, Mediamarkt Centrum en de E-plaza (naast de MM).

Misschien nog wel bij meer zaken, ben ook niet overal geweest.
  zondag 6 november 2005 @ 13:19:19 #262
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32021764
quote:
Op zondag 6 november 2005 10:58 schreef Fliepke het volgende:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
mee eens, ik speel nu altijd met de grote controller. Ik dacht ook dat de nieuwe controller te klein zou zijn, maar hij ligt echt prima in de hand
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
The line is a dot to you!
  zondag 6 november 2005 @ 19:39:29 #263
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32033585
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:19 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat de nieuwe controller te klein zou zijn, maar hij ligt echt prima in de hand
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik verwacht niks anders
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dat gegil ook altijd om controllers.... heb het ook prima kunnen doen met die kleine gruwelijke NES en SNES controllers..... toen zeikten mensen daar nog niet om
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Tijden !....
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 6 november 2005 @ 20:07:33 #264
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_32034467
Wow, veel gelijkenissen met de Dreamcast.
Lees dit artikel van 1up maar eens.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_32034783
Ja, werd een paar dagen terug al gelinkt. Maar ik vind een hoop in dat artikel gezocht, en er zitten ook gewoon onwaarheden in ( Facing a "far superior" next-generation PlayStation console that wowed gamers with fancy tech demos.) evenals bullshit ( Had tons of amazing games...but no Halo 3.)
  zondag 6 november 2005 @ 20:19:33 #266
100496 H.Flick
Turn-based
pi_32034879
Dat "far superior" staat niet voor niks tussen aanhalingstekens. Ze bedoelen volgens mij dat Sony met allerlei tech demo's die nooit haalbaar zijn de aandacht probeert te trekken.

Maar er staan inderdaad wel wat andere vage dingen in, zoals dat de Xbox een groot succes is. Want dat valt volgens mij ook wel mee.
  zondag 6 november 2005 @ 20:26:16 #267
100496 H.Flick
Turn-based
pi_32035101
Ik zie net op gamerankings.com dat de eerste 2 reviews van Xbox360 games bekend zijn en ze scoren allebei 90%.

http://www.gamerankings.com/itemrankings/default_x360/1029

Wat is Gun voor een game? Ik heb d'r nog nooit van gehoord, maar als het zo goed scoort en het is een launchtitel dan moet ik er maar eens over gaan nadenken.
  zondag 6 november 2005 @ 20:28:12 #268
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32035154
Gun is van Rockstar, een western shooter oid.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 6 november 2005 @ 20:34:53 #269
100496 H.Flick
Turn-based
pi_32035346
Ik heb net even een trailer bekeken. Het ziet er qua graphics niet echt next-gen uit (maar hij komt ook op de huidige gen consoles uit, dus dat verklaart het enigzins), maar qua sfeer lijkt het mee een geweldige game.

Er zijn te weinig western-games.
pi_32035814
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:19 schreef H.Flick het volgende:
Dat "far superior" staat niet voor niks tussen aanhalingstekens. Ze bedoelen volgens mij dat Sony met allerlei tech demo's die nooit haalbaar zijn de aandacht probeert te trekken.
Daar heb je een punt inderdaad, maar dan blijft het een onzinpunt want de dreamcast moest tegen daadwerkelijk technisch superieure tegenstanders, bij de Xbox 360 vs. PS3 is dat nog maar afwachten.
  zondag 6 november 2005 @ 21:24:28 #271
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_32037254
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:28 schreef MMaRsu het volgende:
Gun is van Rockstar, een western shooter oid.
hopen dat ze em net zo goed maken als red dead revolver kwa sfeer, zaten nog wat kleine irritante dingen in wat gameplay betreft, maar het was een super leuk spel
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 6 november 2005 @ 21:26:24 #272
100496 H.Flick
Turn-based
pi_32037331
Hij is trouwens niet van Rockstar maar van Neversoft (de makers van Tony Hawk).
pi_32045146
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:26 schreef H.Flick het volgende:
Ik zie net op gamerankings.com dat de eerste 2 reviews van Xbox360 games bekend zijn en ze scoren allebei 90%.

http://www.gamerankings.com/itemrankings/default_x360/1029
Is dat dan gewoon niet een actie van Neversoft onder het motto van: jullie mogen onze games nu al reviewen, mits ze maar een 90% score of hoger krijgen. Ik bedoel, zo goed zien die games er echt niet uit. Tony Hawk's Wasteland is natuurlijk helemaal 10x niks....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  maandag 7 november 2005 @ 01:41:39 #274
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32045507
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:26 schreef H.Flick het volgende:
Hij is trouwens niet van Rockstar maar van Neversoft (de makers van Tony Hawk).
Owja klopt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_32045943
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:22 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Is dat dan gewoon niet een actie van Neversoft onder het motto van: jullie mogen onze games nu al reviewen, mits ze maar een 90% score of hoger krijgen. Ik bedoel, zo goed zien die games er echt niet uit. Tony Hawk's Wasteland is natuurlijk helemaal 10x niks....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Precies, hartsikke nep natuurlijk. Dat zegt meteen wat over de geloof/rechtwaardigheid van de desbetreffende website.

We moeten gewoon de reviews van EDGE afwachten.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop