abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31887298
Er komt wel meer in jouw woordenboek voor dat je in het Nederlands woordenboek niet terug kan vinden volgens mij.
  woensdag 2 november 2005 @ 02:42:16 #52
44906 merino
World of Sleepers
pi_31887305
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:40 schreef illusions het volgende:
Er komt wel meer in jouw woordenboek voor dat je in het Nederlands woordenboek niet terug kan vinden volgens mij.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_31887377
Ik date niet via internet
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31887566
die van mij begon terpentine te zuipen... enkeltje huis
Free people own guns! Slaves do not!
pi_31887573
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:24 schreef merino het volgende:

[..]
en ik ben echt helemaal niet bekakt hoor, heb gewoon een hekel aan breezah/tmf/internet taal en dat is iets heel anders als Nederlands als zwakste vak hebben...
Sorry, ik kon het niet laten.
Assie enzo
pi_31887635
quote:
Weet wel dat ik als universitair student niet representatief ben voor de gemiddelde Nederlander
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  woensdag 2 november 2005 @ 05:41:30 #57
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_31887688
Veel vreemde I-Dates in dit topic
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_31887892
uren lange discussies welke lettertje waar moet staat en welke ontbreekt!
  woensdag 2 november 2005 @ 08:59:31 #59
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_31888556
ze was 30 en nog maagd ... het ging met mij ook niet gebeuren
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_31889044
Ik heb jaren terug weleens via The Box teletekst chat afgesproken met een meid uit Rotterdam, ze zag er op zich best wel leuk uit.. maar ze heeft 2 uur lang alleen maar over zichzelf zitten praten

We hadden afgesproken dat we nog eens zouden afspreken om uit te gaan, maar ik heb haar telefoontjes genegeerd en smsjes meteen verwijderd

My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
pi_31889297
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:29 schreef Et-Cetera het volgende:
Ik heb jaren terug weleens via The Box teletekst chat afgesproken met een meid uit Rotterdam, ze zag er op zich best wel leuk uit.. maar ze heeft 2 uur lang alleen maar over zichzelf zitten praten

We hadden afgesproken dat we nog eens zouden afspreken om uit te gaan, maar ik heb haar telefoontjes genegeerd en smsjes meteen verwijderd

Waarom zeg je dan in godsnaam dat je nog eens gaat afspreken als je daar zeker en vast geen zin zal in hebben?

Mijn eerste i-date met een kerel van Antwerpen. Reis ik naar Antwerpen met de trein als mijn ouders net één dag in het buitenland zitten.
Ik had hem heel duidelijk gemaakt dat ik niet het type meisje ben dat graag gaat winkelen. Sleurt hij mij eerst anderhalfuur mee op de Antwerpse Meir en daarna met de bus naar Wijnegem Shopping Center.
En dan wou hij mij nog een kus geven, maar daar had ik echt helemaal geen zin. Bleek verliefd te zijn op mij en heeft achteraf nog een hele scčne gemaakt omdat ik hem niet zag zitten.

Toen ik terug naar huis ging met de trein heb ik wel anderhalf uur met een schitterende kerel zitten praten waarmee ik dan wel nog uren gechat heb achteraf
  woensdag 2 november 2005 @ 09:44:56 #62
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_31889328
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:29 schreef Et-Cetera het volgende:

Mijn held!!!

Grappig topic trouwens! Zelf heb ik (nog) geen vreemde internetdate meegemaakt. Ik heb nog maar 1x iemand via het internet ontmoet. Dat was drie jaar geleden. We hebben nog steeds contact.

Verder heb ik 1x een blinddate gehad. Ik werd gekoppeld door een vriendin. Helaas was het enige dat we gemeen hadden, dat we beide mens waren... (hoewel ik daar ook nog steeds mijn twijfels over heb).
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_31890512
Op zich geen rare I-date, maar wel een absurde reactie erop.

Ik had met een jongen afgesproken die ik via het chatten had leren kennen. Hij woonde bij Utrecht en ik ging naar hem toe, na al veel gechat, gebeld en gesmst te hebben. Het bleek IRL ook echt te klikken, dus hebben we er een gezellige dag van gemaakt. 's Avonds de trein "gemist" en blijven dlapen. Wel even naar huis gebeld (woonde op dat moment samen met mijn zus in een appartement). Zij kreeg bijna een beroerte omdat ik "zomaar" bij iemand die zij niet kende bleef slapen. Ze eistte dat ik zijn telefoonnummer en adres aan haar doorgaf, voor het geval dat ik verkracht en vermoord zou worden. En last but not least heeft ze meteen m'n ouders gebeld die mij daarna weer meteen belden...

Op dat moment vond ik het allemaal de grootste onzin, omdat ik me op mijn gemak voelde bij hem. We hebben ook een kleine 2 jaar een relatie gehad. Achteraf snap ik ook wel dat ze bezorgd was...
Probeer niet subtiel te zijn, als je iets belangrijks wilt zeggen!
  woensdag 2 november 2005 @ 10:44:07 #64
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_31890608
Totaal onverwachts SMSde ze me dat ze ook naar die ene disco kwam. We hadden elkaar nog niet eerder gezien en ze nam haar man mee :-)
De spanning op zo een avond is giga dan! Egwel... en op een gegeven moment hebben we gezoend ... met op drie meter afstand haar man .. maar door de drukte zag die ons niet ...

Weird op de meest fijne manier was dat!
pi_31890856
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:44 schreef jwjw het volgende:
Totaal onverwachts SMSde ze me dat ze ook naar die ene disco kwam. We hadden elkaar nog niet eerder gezien en ze nam haar man mee :-)
De spanning op zo een avond is giga dan! Egwel... en op een gegeven moment hebben we gezoend ... met op drie meter afstand haar man .. maar door de drukte zag die ons niet ...

Weird op de meest fijne manier was dat!
Ehm mag ik je even verwijzen naar dit topic?
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_31891187
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:43 schreef leonieke het volgende:

[..]

Waarom zeg je dan in godsnaam dat je nog eens gaat afspreken als je daar zeker en vast geen zin zal in hebben?
Ze drong erop aan. Het was de makkelijkste manier om van haar af te komen
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
  woensdag 2 november 2005 @ 11:11:00 #67
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_31891284
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:09 schreef Godshand het volgende:
ik zal me niet te veel proberen te irriteren verder aan dat soort mensen...
ERGEREN!

En dit zijn dus dingen waardoor ik geen internetdates heb
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_31891381
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:11 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

ERGEREN!

En dit zijn dus dingen waardoor ik geen internetdates heb
Taalfoudverbedteraars
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_31891712
Mijn meest vreemde date:
Afspraak met meisje, dagje leuk weggeweest ed ,'s avonds sex gehad en daarna nooit meer wat van d'r gehoord.
(en dat was niet omdat de sex zo slecht was )
Vaag maar maakt niet uit, one night stands zijn ook best okee soms
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31891780
Zo sprak ik eens af met een meisje dat een opel kadett met sportvelgen en een vlag van NEC in de auto bleek te hebben.

Ze hoefde me niet perse meer thuis af te zetten.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 2 november 2005 @ 11:37:30 #71
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31892008
De meeste internetdates lopen wel een beetje onverwacht, in vergelijking met normale dates. Dat maakt het juist leuk
Vampire Romance O+
pi_31892075
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:19 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

Oke dan!

Mijn meest vreemde i-date was toch wel een jaar of 8 geleden..
Al een hele tijd superleuk mail contact met een meisje, veel toch wel redelijk intieme gesprekken mee gehad, en het klikte allemaal lekker! Had ook al diverse foto's van d'r gezien, en zag er allemaal leuk uit.

Dus uiteindelijk een date afgesproken, vrijdagavond 8 uur bij een gezellig kroegje
Ik kom daar binnen, nog geen date te zien. Dus ik bestel wat te drinken en ga even aan de bar zitten, alwaar ik vrijwel direct aangesproken wordt door een meid die me volslagen onbekend was, met de vraag of ik BlueEyed ben.
Na daar bevestigend op geantwoord te hebben blijkt de dame in kwestie dus mijn date te zijn. Op mijn wedervraag hoe het mogelijk is dat zo totaal niet lijkt op het meisje van de foto's die ze me had doorgestuurd kreeg ik als antwoord dat ze zichzelf niet echt knap vond, en daarom maar de foto's van een vriendin van haar had opgestuurd

Je snapt dat deze date vrij snel voorbij was

saillant detail is dat het meisje in kwestie verre van lelijk was
Euhm, waarom kap je een date af omdat ze een verkeerde foto gestuurd had??
Je zegt zelf dat ze verre van lelijk was, dan kan je toch gewoon verder daten
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Redactie Games woensdag 2 november 2005 @ 11:55:50 #73
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_31892486
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:40 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Euhm, waarom kap je een date af omdat ze een verkeerde foto gestuurd had??
Je zegt zelf dat ze verre van lelijk was, dan kan je toch gewoon verder daten
Uhm, als ze daar al over liegt, over wat zou ze dan nog meer liegen?

Maar je hebt wel gelijk, voor 1 nacht is het wel prima
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_31892943
tvp
pi_31893231
Ik heb nog nooit een vreemde date gehad via internet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')