quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreven dazzled en cerror het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Loop ze!quote:
Ik vind alles geweldig..quote:Op woensdag 2 november 2005 01:03 schreef JDude het volgende:
Goed dat je het zegt J'tje. Zo beter.
Verkapte-kijk-mij-eens-fokkers-kennen-post..quote:Op woensdag 2 november 2005 01:05 schreef cerror het volgende:
Trouwens die quote van Dazzled is eigenlijk van mij.
Ik zat alleen ff bij Dazz achter de pc.
Check die OPquote:Op woensdag 2 november 2005 01:05 schreef cerror het volgende:
Trouwens die quote van Dazzled is eigenlijk van mij.
Ik zat alleen ff bij Dazz achter de pc.
Nah, snookermutsch!quote:Op woensdag 2 november 2005 01:06 schreef djenneke het volgende:
Je wil gewoon twee quotes! Jatkees!
Nou weet ik waarom vrouwen niet kunnen snookeren! Het dragen van mutsen tijdens snookerwedstrijden is niet toegestaan... ofzo...quote:Op woensdag 2 november 2005 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Nah, snookermutsch!
Echt van mij hoor!
Dat mag ook.quote:
Mag ik nou intussen al mn rok uit het bier in de op halen?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Nah, snookermutsch!
Echt van mij hoor!
Wel ff in de was dan!quote:Op woensdag 2 november 2005 01:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mag ik nou intussen al mn rok uit het bier in de op halen?
(ik had het toen gemorst)
Zal ik doen..quote:Op woensdag 2 november 2005 01:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel ff in de was dan!
En ohja, ik ging pitten
Ik zit aan de blue curacao..quote:Op woensdag 2 november 2005 01:12 schreef cerror het volgende:
Nog een pilsje!
Breezerchick aan het worden?quote:
quote:
Blue curacao, gemengd met witte wijn en tequilla is níet breezah..quote:
Mixmensch dan.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Blue curacao, gemengd met witte wijn en tequilla is níet breezah..
*Lalt* Mix nog even met mij.. tadadadadadaa...quote:
Een sensatie niet?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:20 schreef The_Terminator het volgende:
Gadverdamme, ik verslikte me net vreselijk in me bier. Ik voel nu bier in me neus
Dat komt door dat blauwe kleurtje...quote:Op woensdag 2 november 2005 01:20 schreef The_Terminator het volgende:
Gadverdamme, ik verslikte me net vreselijk in me bier. Ik voel nu bier in me neus
Ddoe die oude usericon maar weer terug. Die was toch beter.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:20 schreef The_Terminator het volgende:
Ha fobolurkerquote:
Ik stottterquote:Op woensdag 2 november 2005 01:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ddoe die oude usericon maar weer terug. Die was toch beter.
Niet waarquote:Op woensdag 2 november 2005 01:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat komt door dat blauwe kleurtje...
Heyyy.. *kijkt naar blue curacao.. heyyy.. blauw!
Daar drinken we er nog eentje op!
Waarom, deze vind IK leukerquote:Op woensdag 2 november 2005 01:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ddoe die oude usericon maar weer terug. Die was toch beter.
Ik nooit.quote:
Je stott-tert?quote:
Nee, want jij bent stoerquote:
Wat heeft ze nou eigenlijk in dr smoelwerk zitten?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom, deze vind IK leuker![]()
jja, ikikik gegeloof hettuttut wel...quote:Op woensdag 2 november 2005 01:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je stott-tert?
[..]
Nee, want jij bent stoer
Moet dat nu zo sarcastisch?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je stott-tert?
[..]
Nee, want jij bent stoer
Hier is het volledige plaatje:quote:Op woensdag 2 november 2005 01:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat heeft ze nou eigenlijk in dr smoelwerk zitten?
Jij ook hoor zussiequote:
Sorry..quote:
Je hebt mijn eerste ondertitel gejat!quote:Op woensdag 2 november 2005 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier is het volledige plaatje:
[afbeelding]
Nu weet je het vast wel![]()
Tuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij ook hoor zussie
[..]
Sorry..
Nee.. want jij bent stoer!
Naja.. stoer.. stoer..quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 01:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je hebt mijn eerste ondertitel gejat!
Ik had een half jaar lang beetje vreemd als ondertitel!quote:
Owquote:Op woensdag 2 november 2005 01:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik had een half jaar lang beetje vreemd als ondertitel!
Daarna had ik vreemd meisje. (Maar toen werd ik daar te oud voorquote:Op woensdag 2 november 2005 01:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik heb deze maar ff snel verzonnen omdat ik nog geen ondertitel had. Ik heb em niet van jou gejat, wist niet eens dat je zo'n ondertitel gehad hebt![]()
Jouw ava lijkt me trouwens niet erg practisch of comfortabel..quote:Op woensdag 2 november 2005 01:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
leuk, na eerst ge-emmer over een ava stappen we nu over naar de ondertitel
Dat qu63 een jongetje is? Ik heb nooit anders gedacht...quote:Op woensdag 2 november 2005 01:40 schreef cerror het volgende:
En iedereen mist het belangrijkste nieuws.
Vreemd meisje is er alquote:Op woensdag 2 november 2005 01:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daarna had ik vreemd meisje. (Maar toen werd ik daar te oud voor) Komt die nou bij jou ook hierna?
![]()
Dan is het goed.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat qu63 een jongetje is? Ik heb nooit anders gedacht...![]()
eh... nee..quote:Op woensdag 2 november 2005 01:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, dat zou jij ook niet weten
quote:Op woensdag 2 november 2005 01:48 schreef djenneke het volgende:
ik leef hoor...
Kut.. geen koffie en cake..quote:Op woensdag 2 november 2005 01:49 schreef GoLLeM het volgende:
Insgelijks.
Wel chipsquote:Op woensdag 2 november 2005 01:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Kut.. geen koffie en cake..
Kut... geen koffie en cake en bliebmuziek..quote:Op woensdag 2 november 2005 01:50 schreef cerror het volgende:
Same here.
Ik kan wel even iemand doodwensen.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Kut.. geen koffie en cake..
quote:Op woensdag 2 november 2005 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kan wel even iemand doodwensen.
Tuurlijk, wie?quote:
Pffffff... wees maar creatief..quote:
Zal toch nietquote:
quote:
Beetje positief blijven hequote:
Volgende reeks KeCquote:
Eerste titel:quote:
Dodenmars natuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 01:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat voor muziek draaien we erbij?
Derde titel:quote:Op woensdag 2 november 2005 01:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eerste titel:
[KeC] *Wens hier iemand RIP toe*
Tweede titel:
[KeC] cerror en zijn verwensingen..
Als we em dan in r&p zetten kan iedereen er komen melden dat ze iemand verloren zijnquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 01:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je speech staat al in je fobo
beetje jammerquote:Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als we em dan in r&p zetten kan iedereen er komen melden dat ze iemand verloren zijn
Handen wel gewassen?quote:Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef GoLLeM het volgende:
sorry, ik zat me even af te trekken
Vierde titel:quote:Op woensdag 2 november 2005 02:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Derde titel:
[KeC] Cerror, wanneer mag hij weer posten![]()
Moet ik ook eens doen.quote:
Niet grappigquote:Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als we em dan in r&p zetten kan iedereen er komen melden dat ze iemand verloren zijn
voor als je weer eens niet kan slapenquote:Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik zag het ja..
Hmm.. repelsteeltje..
quote:
quote:
en dan roep je mij niet even??quote:Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef GoLLeM het volgende:
sorry, ik zat me even af te trekken
Oh ja, gouden handjes.quote:Op woensdag 2 november 2005 02:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en dan roep je mij niet even??![]()
Ik moet nog...quote:Op woensdag 2 november 2005 02:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en dan roep je mij niet even??![]()
Lijkt me best hard..quote:
Ik ruk altijd voor het slapengaan.quote:Op woensdag 2 november 2005 02:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moeten?? of je zit nu met een stijve te posten of het is al gewoonte dat je rukt??
Ik val altijd in slaap na het rukken.quote:Op woensdag 2 november 2005 02:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ruk altijd voor het slapengaan.![]()
Ja Litso?quote:
Daarom.quote:Op woensdag 2 november 2005 02:09 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik val altijd in slaap na het rukken.
quote:Op woensdag 2 november 2005 02:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ruk altijd voor het slapengaan.![]()
Die van jou zijn zeker van fluweelquote:Op woensdag 2 november 2005 02:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lijkt me best hard..Die handen men! Die handen!
Alsof dat het enige moment is waarop ik ruk.quote:Op woensdag 2 november 2005 02:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
daar is het spontane dus ook al vanaf![]()
daarom is het zo irritant om gewend zijn in slaap te vallenquote:Op woensdag 2 november 2005 02:11 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Alsof dat het enige moment is waarop ik ruk.![]()
![]()
Neuh..quote:Op woensdag 2 november 2005 02:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Die van jou zijn zeker van fluweel
Ok, hallo, zolang je maar geen kissyface- of hartjes-smileys gaat gebruiken.quote:
Heerlijke kerels zoek je maar elders.quote:Op woensdag 2 november 2005 02:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vraag me nu af waar die heerlijke kerels gebleven zijn die het nachten konden volhouden.. die niet voor de anticlimax zorgden na hun hoogtepunt...![]()
Die liggen nog te neukenquote:Op woensdag 2 november 2005 02:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vraag me nu af waar die heerlijke kerels gebleven zijn die het nachten konden volhouden.. die niet voor de anticlimax zorgden na hun hoogtepunt...![]()
zal dan ook nog wel heel 'spontaan' 's morgens zijn als je met je okol wakker wordt??quote:Op woensdag 2 november 2005 02:11 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Alsof dat het enige moment is waarop ik ruk.![]()
![]()
alleen stoere smileys alsquote:Op woensdag 2 november 2005 02:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ok, hallo, zolang je maar geen kissyface- of hartjes-smileys gaat gebruiken.![]()
Tot die tijd moeten we het maar met jou doen?quote:Op woensdag 2 november 2005 02:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Heerlijke kerels zoek je maar elders.
volgens mij kennen wij elkaar van een vorig levenquote:Op woensdag 2 november 2005 02:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zal dan ook nog wel heel 'spontaan' 's morgens zijn als je met je okol wakker wordt??
ontzettend klamme ochtend lul?quote:Op woensdag 2 november 2005 02:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zal dan ook nog wel heel 'spontaan' 's morgens zijn als je met je okol wakker wordt??
sorry, maar in ggt zat nog één ouwe lulquote:Op woensdag 2 november 2005 02:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Heerlijke kerels zoek je maar elders.
Ik laat em eerst altijd even weer slap worden; anders duurt zo'n ruksessie al gauw een uur.quote:Op woensdag 2 november 2005 02:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
bijna, ik dacht aan kleinequote:Op woensdag 2 november 2005 02:14 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
ontzettend klamme ochtend lul?
of korte?
of kromme?
Precies... no gay stuff.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 02:19 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
och laat nick toch, hij is een beetje homofoob
Tja.. een homo die bang is voor andere homo's..quote:
Ik..quote:Op woensdag 2 november 2005 02:21 schreef cerror het volgende:
Dood? Wie?
Nee hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 02:19 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
och laat nick toch, hij is een beetje homofoob
tja dat is dan wel weer okayquote:Op woensdag 2 november 2005 02:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee hoorIk vind ze gewoon erg grappig als ze pissig worden.
![]()
van die onvervalste relnichtenquote:Op woensdag 2 november 2005 02:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee hoorIk vind ze gewoon erg grappig als ze pissig worden.
![]()
Met wie chat ik nu dan?quote:
Mijn geest..quote:
en dan nog verwijfder vechten dan meisjes van 12.quote:Op woensdag 2 november 2005 02:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
van die onvervalste relnichten![]()
Die zijn het leukst idd.quote:Op woensdag 2 november 2005 02:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
van die onvervalste relnichten![]()
ik heb zo'n teamleider gehadquote:Op woensdag 2 november 2005 02:24 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
en dan nog verwijfder vechten dan meisjes van 12.
maar 's avonds wel die pik even in elkaars poeperdje stoppen
Geile geest heb je.quote:
SG's SCquote:
die het eerste deed of het tweede?quote:Op woensdag 2 november 2005 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb zo'n teamleider gehad![]()
SG?quote:Op woensdag 2 november 2005 02:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
SG's SCDie was nog altijd het beste
Absoluut..quote:
Hehehehehehe.quote:Op woensdag 2 november 2005 02:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Absoluut..
Ow wacht.. ik dacht dat je zei.. zieke geest.. sorry..
Praat gaat dat ie zich heeft laten pijpen in de bus toen ze met zijn allen van een personeelsfeest afkwamen, heeft verder al drie van de storingsdienst afgewerkt en is nu bezig met iemand die hij dus onder zich heeftquote:Op woensdag 2 november 2005 02:25 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
die het eerste deed of het tweede?
dan ben je blij dat je een vrouwtje bent
Waaaaaay to much info..quote:Op woensdag 2 november 2005 02:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Praat gaat dat ie zich heeft laten pijpen in de bus toen ze met zijn allen van een personeelsfeest afkwamen, heeft verder al drie van de storingsdienst afgewerkt en is nu bezig met iemand die hij dus onder zich heeft![]()
quote:
Valt best mee hoor..quote:Op woensdag 2 november 2005 02:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik misselijk, jullie nu dus ook![]()
Daar kan ik geen nee op zeggen.quote:
Echt niet?quote:
jouw verbinding...quote:Op woensdag 2 november 2005 02:32 schreef GoLLeM het volgende:
Lag fok er nou ff uit? Of mijn verbinding?
Zoen in je nek en een likje op je oor.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 02:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Zoen in je nek en een likje op je oor.
*blijft kijken, misschien kan ze nog wat lerenquote:Op woensdag 2 november 2005 02:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Reactie andere fokkers: Get a room..
Reactie Janetje: Oeh.. goed plan..
quote:Op woensdag 2 november 2005 02:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*blijft kijken, misschien kan ze nog wat leren![]()
Zoiets als een voetballer leren schieten!quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 02:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
moet gelijk weer aan haar teamleider denken![]()
![]()
Of zoals Seedorf een penalty laten missen...quote:Op woensdag 2 november 2005 02:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Zoiets als een voetballer leren schieten!
ik snap hem nog steeds nietquote:Op woensdag 2 november 2005 02:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zucht...
Chello = UPC
UPC = teamleider
![]()
en dat wil ik dus voorkomen!quote:Op woensdag 2 november 2005 02:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of zoals Seedorf een penalty laten missen...
Hij moet er altijd in bij jou?quote:Op woensdag 2 november 2005 02:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en dat wil ik dus voorkomen!
storingsdienstquote:Op woensdag 2 november 2005 02:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
doe dan eens teruglezen, staat wel wat over mijn teamleider
P2P, dát was pas nachtbaggerquote:Op woensdag 2 november 2005 02:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toevallig probeerde ik het gisteren weer van de grond te krijgen
SweetGirly's Revival
Lijkt er wel op hequote:
quote:[02:37:38] <DaMook> jammer dat de helpdesk nu niet bereikbaar isHeb genoeg gedronken om heel boos te worden
Je internet werkt toch?quote:Op woensdag 2 november 2005 02:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lijkt er wel op he
En om mezelf nog even van irc te quoten
[..]
Dat was de Ultime nachtbaggerquote:
zat jij daar ook al bij?quote:Op woensdag 2 november 2005 02:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat was de Ultime nachtbaggerDie goede oude tijd
FF een quote van msnquote:
Zo ging het dusquote:[v-Town]DaMook! zegt:
KLOTE CHELLO
[v-Town]DaMook! zegt:
best vet
[v-Town]DaMook! zegt:
maar om op chello terug te komen
[v-Town]DaMook! zegt:
eerst alles eruit
[v-Town]DaMook! zegt:
ongeveer 2 minuten
FOK!frontpage - _moder8or_ zegt:
[v-Town]DaMook! zegt:
1 min up en daarna irc en inet eruit
ok
[v-Town]DaMook! zegt:
klote chello
[v-Town]DaMook! zegt:
als de helpdesk nu open was had ik boos gebeld heb genoeg gedronken om geen blad voor mijn mond te nemen
Uiteraardquote:
Vet.quote:
Ik zal ff zoekenquote:Op woensdag 2 november 2005 02:49 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Vet.
Ik heb echt heel lang nog gezocht naar dat logo dat we toen hadden, maar niemand had het meer
ik had net precies het zelfde ideequote:Op woensdag 2 november 2005 02:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow niet dus want de Experimentele nieuwe search_lite. Deel je ideeën. is 's nachts down
Ik heb hem al aangeboden om hem op mijn server te draaien , maar ik heb nog steeds geen mail met de hoe en watquote:Op woensdag 2 november 2005 02:54 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
ik had net precies het zelfde idee
trustenquote:Op woensdag 2 november 2005 02:56 schreef cerror het volgende:
Ik ga slapen, een goeden nacht.
Dan ga ik zo met je mee..quote:Op woensdag 2 november 2005 02:56 schreef cerror het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2005 02:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan ga ik zo met je mee..
Naar mijn eigen bed dan he..
Ik heb het nogmaals voorgesteldquote:Op woensdag 2 november 2005 02:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb hem al aangeboden om hem op mijn server te draaien , maar ik heb nog steeds geen mail met de hoe en wat
Truste Cquote:Op woensdag 2 november 2005 02:56 schreef cerror het volgende:
Hoeft niet hoorquote:
Tuurlijk, ben altijd in voor een feesiequote:Op woensdag 2 november 2005 15:00 schreef cerror het volgende:
Zijn jullie nu al aan de zuip?
I wish!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:00 schreef cerror het volgende:
Zijn jullie nu al aan de zuip?
*heeft optie gedaan voor nieuwe dealquote:Op woensdag 2 november 2005 15:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
*checkt...
*leest..
*typt...
*klikt...
Je blijft bezig mij bang te proberen te maken he.quote:
Deze is al heel oud hoor, dit was mijn uploadicon, ik had eerst eens electereen mijn icon en daar stond deze en een hoop anderende flashy icons ook tussen. Het is trouwens maar tijdelijk tot ik iets nieuws bedacht heb.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jezus, deze icon is nóg irritanter, voor zover mogelijk
ik vind em zo leukquote:Op woensdag 2 november 2005 16:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jezus, deze icon is nóg irritanter, voor zover mogelijk
ik vind het zo leuk om te zien hoe hard jij dan weglooptquote:Op woensdag 2 november 2005 16:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je blijft bezig mij bang te proberen te maken he..
quote:
probeer iets met een bijl. misschien dat ik dan bang van jou wordquote:Op woensdag 2 november 2005 16:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Deze is al heel oud hoor, dit was mijn uploadicon, ik had eerst eens electereen mijn icon en daar stond deze en een hoop anderende flashy icons ook tussen. Het is trouwens maar tijdelijk tot ik iets nieuws bedacht heb.
Damn!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:57 schreef pc-fr34k het volgende:
http://members.lycos.nl/pfusericon/
Daar staan pas wat irritante tussen..
het flikkert alleen maarquote:Op woensdag 2 november 2005 17:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Damn!
Gelukkig staat de enige normale toch nog op de derde plek! Die vind ik wel ok trouwens [afbeelding]
had me één verteld (zat even in zwaar weer hier)quote:Op woensdag 2 november 2005 17:10 schreef pc-fr34k het volgende:
Bedoel je de derde of de derde onder de streep?
Ik had het over de enige stilstaandequote:Op woensdag 2 november 2005 17:10 schreef pc-fr34k het volgende:
Bedoel je de derde of de derde onder de streep?
En straks is het werken en fok!kenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:40 schreef Janetje het volgende:Wat een saai leven eigenlijk.. huiswerk en fok!ken
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
En straks is het werken en fok!ken
Ja zo spannend is het de laatste tijd niet meer..quote:
In ONZ niet nee. Maar er is wat mij betreft wel meer dan ONZquote:Op woensdag 2 november 2005 18:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja zo spannend is het de laatste tijd niet meer..
wat dat betreft is KLB volgens mijhet nieuwe ONZquote:Op woensdag 2 november 2005 18:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
In ONZ niet nee. Maar er is wat mij betreft wel meer dan ONZ
Daar kom ik nou eigenlijk bijna nooitquote:Op woensdag 2 november 2005 18:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat dat betreft is KLB volgens mijhet nieuwe ONZ
*AUW MN OOG!!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:00 schreef rompompom het volgende:
* port met stokje in bewegingsloze BeF
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, lag jij daar! Ik dacht al, wat ziet die BeF er goed uit tegenwoordig!
Oei..quote:Op woensdag 2 november 2005 21:24 schreef cerror het volgende:
Kut, geen bier.
Drie weken op zee, jeweetquote:
We wachten vol spanning afquote:Op woensdag 2 november 2005 22:14 schreef Zebbie het volgende:
De reden dat je mij hier tegenwoordig nog zo weinig aantreft is omdat ik nu zo'n beetje elke dag wel een proefwerk heb, en ook nog werkstukken tussendoor. De week na volgende week ben ik hier weer hoop ik
![]()
*Kratje in midden van groep neerzet
Vertelquote:Op woensdag 2 november 2005 23:30 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben weer terug van het badminton, en ben gewond.!
Ik kreg van een paar potjes al een blaar en die was open gegaan, en dat vel ging er dus met een dikke laag vanaf waardoor ik dus een heel open stuk vlees had waar telkens zweet tegenaan kwam(zout, au.quote:
quote:
Volgende keer een handschoen aanquote:Op woensdag 2 november 2005 23:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kreg van een paar potjes al een blaar en die was open gegaan, en dat vel ging er dus met een dikke laag vanaf waardoor ik dus een heel open stuk vlees had waar telkens zweet tegenaan kwam(zout, au.)en ook dat raket. Na het potje maar eventjes ene pleister erop die nogal kut zat.
. Brand nu nog een beetje, kutpleister er maar af gedaan, het heelt nu vanzelf wel. Maar om ermee door te spelen was best wel kut.
Daar zat ik serieus aan te denken, ik zag niemand met zo'n ding lopen dus ik dacht bij mezelf 'dat niemand daar nog niet aan heeft gedacht.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgende keer een handschoen aan
Bij golf is die taboe-doorbraak wel gekomen, hehehe!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar zat ik serieus aan te denken, ik zag niemand met zo'n ding lopen dus ik dacht bij mezelf 'dat niemand daar nog niet aan heeft gedacht..'
Maarja, ik speel natuurlijk gewoon verder he..
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bij golf is die taboe-doorbraak wel gekomen, hehehe!
Ik heb het gedaan met school. En in Noordwijk afslaan enzo, da's ook wel tofquote:Op woensdag 2 november 2005 23:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
. Gold, lijkt me wel leuk om een eker te doen, tot nu toe alleen maar midgetgolf.
. Jammer dat we hier niet van die vette banen hebben net als in Amerika waar je echt grote clownsneuzen moet raken en door windmolens heen moet enzo.
Goeie actie van Pearl!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:01 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb de OP trouwens aangepast, die 'bef zooi site' werd allang niet meer geudate en is zelfs weg het is nu een open dir geworden, waar zelfs een of andere lelijke gothick-foto in staat..
http://members.lycos.nl/dephiax/?section=bef&ld=info
Uit de OP ermee, dat rijmt..
Moest je ook heel de tijd vier gaan roepen?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan met school. En in Noordwijk afslaan enzo, da's ook wel tof
quote:[..]
Goeie actie van Pearl!
Dat is ons wel uitgelegd jaquote:Op donderdag 3 november 2005 00:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Moest je ook heel de tijd vier gaan roepen?.
[..]
.
Whehehe, zo zeggen van: Waarom Engels lullen, integreren! En dan eigenwijs vier gaan roepen.quote:
Doe het dan echt goed: VODDAN!!!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehehe, zo zeggen van: Waarom Engels lullen, integreren! En dan eigenwijs vier gaan roepen..
Half aan het werk nogquote:Op donderdag 3 november 2005 00:47 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg, is er niemand emer die [BeF]t?.
Of je gaat two roepen, net als die vader van cow en chicken.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doe het dan echt goed: VODDAN!!!!!
Werk.quote:
Meet?quote:
Beetje laat.. maarrequote:
We zitten hier toch niet in TTK.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 02:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We zitten hier toch niet in TTK..
Ja, jij weet het verschil toch wel, oude TTK-spelletjes postopkrikkert.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 02:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, jij weet het verschil toch wel, oude TTK-spelletjes postopkrikkert..
quote:Op donderdag 3 november 2005 02:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We zitten hier toch niet in TTK..
Ja, meestal is er rond drieen nog wel wat te beleven hier. Welkom!quote:Op donderdag 3 november 2005 03:03 schreef Nachtbraacker het volgende:
Hoi hier is het wel druk geloof ik..
Gezellig.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, meestal is er rond drieen nog wel wat te beleven hier. Welkom!
Nog gekotst?
Bedtijdquote:Op donderdag 3 november 2005 03:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, meestal is er rond drieen nog wel wat te beleven hier. Welkom!
Nog gekotst?
Heb je gedronken dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 03:05 schreef Nachtbraacker het volgende:
[..]
Gezellig.
Nee, vanavond niet.. misschien later nog
tijdens je pauzequote:Op donderdag 3 november 2005 03:08 schreef Nachtbraacker het volgende:
[..]
Niet tijdens mijn werk, niet tijdens mijn werk..
Ja maar dan moet ik daarna weer verder met werken.. dat is geen goed plan.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
tijdens je pauzetijdens je pauze
![]()
Eerst braken natuurlijk! Geen centje pijnquote:Op donderdag 3 november 2005 03:11 schreef Nachtbraacker het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik daarna weer verder met werken.. dat is geen goed plan.
Nou ja.. jij ooit een paar weken lang iedere nacht gekotst? Lijkt me ook niet heel prettig..quote:Op donderdag 3 november 2005 03:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eerst braken natuurlijk! Geen centje pijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |