abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31924619
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Het resultaat kan je niet over zeuren, maar het spel en de rest wel lijkt me.
Zie hier het grote verschil tussen Ajax en PSV
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_31924831
Je kan lullen wat je wilt maar die twee doelpunten (en de opzet naar die doelpunten toe) op het eind waren echt heel mooi
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_31925022
Als we het toch over lucky ploegen hebben:

Doelsaldo van psv 2-3
milan 5-4
schalke 7-6
fener 7-8

Ajax 8-5
Houd van een lijntje.
  donderdag 3 november 2005 @ 12:52:48 #254
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31925225
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:38 schreef LiverpoolFC het volgende:
Je kan lullen wat je wilt maar die twee doelpunten (en de opzet naar die doelpunten toe) op het eind waren echt heel mooi
Ja, dat waren leuke goals.

En waarom mogen we niet huilen? Als er geen blessuretijd was geweest was het 2-2 geweest, een blamage. Je hebt gewoon een keertje MAZZEL in de blessuretijd, maar verder was het een drama van een wedstrijd....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31925370
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:38 schreef LiverpoolFC het volgende:
ja pienaar liet zien dat hij in het centrum hoort
pi_31925453
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En waarom mogen we niet huilen? Als er geen blessuretijd was geweest was het 2-2 geweest, een blamage. Je hebt gewoon een keertje MAZZEL in de blessuretijd, maar verder was het een drama van een wedstrijd....
Er mag voldoende geklaagd worden over het belabberde spel.
Er mag ook veel gejuichd worden over het resultaat.

Wat ik nog miste was het bejubelen van de schoonheid van die laatste twee doelpunten, die ik heel mooi vond - en met name de opzet er naar toe. Echt schitterend.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_31925634
Toch wel eens leuk om slecht te spelen en toch te winnen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31925769
toen die 2-2 van thun erin ging dacht ik echt van dit verliest ajax nog maar die goals van anastaciou en boukhari maakte alles goed. maar dast bewijst toch maar weer dat yannis gewoon in de spits moet want hij heeft nu in 2 wedstrijden 3 keer gescoord in de CL lijkt me genoeg reden voor blind om yannis gewoon altijd in de spits te zetten en niet alleen in de CL
  donderdag 3 november 2005 @ 13:14:47 #259
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31925800
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Als we het toch over lucky ploegen hebben:

Doelsaldo van psv 2-3
milan 5-4
schalke 7-6
fener 7-8

Ajax 8-5
Waarom zet je de teams die bij ajax in de poule spelen ook niet in het lijstje erbij?
Of verbleekt jullie doelsaldo dan weer?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31925849
Die vergelijking in doelsaldo is ook onzinnig.
That's all folks!
  donderdag 3 november 2005 @ 13:19:03 #261
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31925927
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

hebben we wel verdiend, een beetje mazzel steeds maar net niet. en nu net wel
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_31926348
quote:
Op donderdag 3 november 2005 13:01 schreef LiverpoolFC het volgende:

[..]

Er mag voldoende geklaagd worden over het belabberde spel.
Er mag ook veel gejuichd worden over het resultaat.

Wat ik nog miste was het bejubelen van de schoonheid van die laatste twee doelpunten, die ik heel mooi vond - en met name de opzet er naar toe. Echt schitterend.
Thun wilde koste wat het kost winnen van ajax, de hele verdediging lag open.
De doelpunten zagen er mooi uit, maar combineren en uitspelen was ook erg makkelijk.
Die coach van Thun heeft gewoon een fout gemaakt door vol op de aanval te gaan spelen.
Maar goed, ze moeten er natuurlijk wel in
  donderdag 3 november 2005 @ 13:37:04 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31926477
quote:
Op donderdag 3 november 2005 13:19 schreef Houniet het volgende:

[..]

hebben we wel verdiend, een beetje mazzel steeds maar net niet. en nu net wel
Ja, dat wel natuurlijk. We hebben een beetje teveel pech gehad de laatste maanden...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 3 november 2005 @ 13:44:00 #264
82589 S-Two
barba macacu
pi_31926694
Jezus, was wat dat slecht gister zeg. Emanuelson speelde wel weer aardig, en Sneijder speelde wel behoorlijk. Babel was af en toe dreigend, maar voor de rest was het echt slecht. Desalniettemin ben ik natuurlijk wel tevreden met het resultaat, en nu moeten we ons ook gewoon plaatsen voor de tweede ronde.

Het grootste probleem van gister vond ik trouwens het centrum. Maduro is geen verdediger en moet gewoon op het middenveld. Grygera speelde ook belabberd en mag wel eens beter op zijn man gaan letten en Galasek speelde ook weer zeer matig. Veel onnodig balverlies en geen enkele dreiging vooruit.

Maar goed, laten we maar verder niet meer gaan zeiken, we hebben 4x gescoord in een wedstrijd.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 3 november 2005 @ 13:48:37 #265
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31926861
Inderdaad, dat was het enigste positieve Maduro vond ik ook slecht spelen gister, erg veel balverlies.

De eerstvolgende wedstrijd van Ajax is uit tegen NEC. Dit duel wordt op zondag 6 november om 12.30 uur gespeeld.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_31926918
quote:
Op donderdag 3 november 2005 13:14 schreef PyTh het volgende:

[..]

Waarom zet je de teams die bij ajax in de poule spelen ook niet in het lijstje erbij?
Of verbleekt jullie doelsaldo dan weer?
Ik wil maar zeggen dat psv heel veel geluk heeft gehad tot nu toe, en dat dat blijkt uit het doelsaldo

Of heb ik andere wedstrijden gezien?

Dat Ajax in een bagger poule zit is bekend. Maar daarom gaan ze ook door.
Houd van een lijntje.
  donderdag 3 november 2005 @ 13:52:19 #267
82589 S-Two
barba macacu
pi_31927012
quote:
Op donderdag 3 november 2005 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik wil maar zeggen dat psv heel veel geluk heeft gehad tot nu toe, en dat dat blijkt uit het doelsaldo

Of heb ik andere wedstrijden gezien?

Dat Ajax in een bagger poule zit is bekend. Maar daarom gaan ze ook door.
Dat je dit nu moet zeggen na de baggerwedstrijd van Ajax en de goede wedstrijd van PSV tegen Milan maakt het er niet echt geloofwaardiger op
pi_31927364
Nee je hebt gelijk psv heeft geen geluk gehad tegen schalke en milaan

nu blij?
Houd van een lijntje.
  donderdag 3 november 2005 @ 14:10:50 #269
82589 S-Two
barba macacu
pi_31927577
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee je hebt gelijk psv heeft geen geluk gehad tegen schalke en milaan

nu blij?
De wedstrijd tegen Schalke heb ik niet gezien, maar ze hebben gister zeker geen mazzel gehad hoor. Ze speelden gewoon goed en hebben terecht gewonnen. Maar goed... laten we hopen dat we bij Ajax de doelpunten van gister met het vertoonde spel van de (meeste) wedstrijden daarvoor kunnen combineren.

NEC - AJAX 0-3 !
  donderdag 3 november 2005 @ 14:15:34 #270
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31927739
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:10 schreef S-Two het volgende:

[..]

De wedstrijd tegen Schalke heb ik niet gezien, maar ze hebben gister zeker geen mazzel gehad hoor. Ze speelden gewoon goed en hebben terecht gewonnen. Maar goed... laten we hopen dat we bij Ajax de doelpunten van gister met het vertoonde spel van de (meeste) wedstrijden daarvoor kunnen combineren.

NEC - AJAX 0-3 !
idd, vooral even GEEN tegendoelpunten. die hebben we genoeg gehad het seizoen pienaar zal niet meedoen, misschien een debuut van de jeugd sneijder zal zeker meedoen, dat maakt zeker een verschil ten opzichte van de wedstrijd tegen heereveen. aangezien nec ook een mindere ploeg is dan heereveen, moet 0-3 zeker kunnen
pi_31927765
heerlijk, drie wedstrijden in de competitie zonder Pienaar
pi_31927794
Sparta uit was bagger winnen we
Thun uit was bagger winnen we

Meeste andere wedstrijden waren *aardig* (als je Blind moet geloven) en wonnen we niet. Nou laat ze dan maar slecht spelen!
Houd van een lijntje.
pi_31927818
Natuurlijk mag er gejuicht worden omdat dit goed is voor de punten voor in de UEFA, het leuk is voor de Ajax-aanhang als Ajax de volgende ronde gaat halen, maar ben bang dat het daarna snel over is. De punten waren binnen, maar dat is tegen een FC Thun, die niet onaardig speelden, maar van een heel ander kaliber zijn dan een zootje andere ploegen die Ajax eventueel zal treffen in de volgende ronde.

Ik ben geen Ajax-fan, maar gun elke Nederlandse ploeg in de CL en UEFA-cup het beste. Natuurlijk kan je gaan juichen als bijv PSV-fan als Ajax er meteen uitligt, maar stel dat we dan UEFA punten verspillen, en PSV volgend jaar 2e wordt in de competitie en dan geen kans heeft op een kwalificatie voor de CL.
Lijkt mij prima om te discussieren over elkanders club, want het spel kan vaak altijd wel beter, en zwakke punten vragen altijd de nodige aandacht, maar lijkt me dat we in Europees verband wel 1 zijn (behalve als PSV en Ajax onverhoopt tegen elkaar spelen in de CL).

Overigens vind ik de kwaliteiten die er binnen het team zijn bij Ajax niet slecht, maar het kan zoveel beter, het is vaak te wisselvallig. Ook mis ik iets, wat later de commentator ook nog zei, er komt bij Ajax vaak te weinig druk. Tot een meter of 10 over de middenhelft tikken ze goed rond, netjes balbezit, maar het ontbreekt Ajax aan het constant druk zetten, in mijn ogen. Ook ben ik nog steeds niet zo gecharmeerd van Babel, maar dat is misschien meer persoonlijk. Hij kan misschien af en toe wat leuks laten zien, maar ik vind dat niet opwegen tegen het aantal keer dat hij de bal kwijtraakt door teveel willen, en wellicht zo betere kansen voor anderen om zeep helpt.
  donderdag 3 november 2005 @ 14:18:58 #274
82589 S-Two
barba macacu
pi_31927850
Sparta uit speelden we toch heel behoorlijk meende ik me te herinneren. Maar goed, gewoon Vermaelen achterin, Maduro naar het middenveld en dan moet het gewoon goed gaan
  donderdag 3 november 2005 @ 14:20:32 #275
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31927899
offtopic: snellejelle, vette avatar

ontopic:
quote:
Ook ben ik nog steeds niet zo gecharmeerd van Babel, maar dat is misschien meer persoonlijk. Hij kan misschien af en toe wat leuks laten zien, maar ik vind dat niet opwegen tegen het aantal keer dat hij de bal kwijtraakt door teveel willen, en wellicht zo betere kansen voor anderen om zeep helpt.
Als Babel dit seizoen afmaakt in de spits, dus centraal, dan gaan we een hele andere Babel zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')