Zie hier het grote verschil tussen Ajax en PSVquote:Op donderdag 3 november 2005 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Het resultaat kan je niet over zeuren, maar het spel en de rest wel lijkt me.
Ja, dat waren leuke goals.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:38 schreef LiverpoolFC het volgende:
Je kan lullen wat je wilt maar die twee doelpunten (en de opzet naar die doelpunten toe) op het eind waren echt heel mooi
ja pienaar liet zien dat hij in het centrum hoortquote:Op donderdag 3 november 2005 12:38 schreef LiverpoolFC het volgende:
Je kan lullen wat je wilt maar die twee doelpunten (en de opzet naar die doelpunten toe) op het eind waren echt heel mooi
Er mag voldoende geklaagd worden over het belabberde spel.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat waren leuke goals.
En waarom mogen we niet huilen? Als er geen blessuretijd was geweest was het 2-2 geweest, een blamage. Je hebt gewoon een keertje MAZZEL in de blessuretijd, maar verder was het een drama van een wedstrijd....
Waarom zet je de teams die bij ajax in de poule spelen ook niet in het lijstje erbij?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Als we het toch over lucky ploegen hebben:
Doelsaldo van psv 2-3
milan 5-4
schalke 7-6
fener 7-8
Ajax 8-5
hebben we wel verdiend, een beetje mazzelquote:Op donderdag 3 november 2005 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat waren leuke goals.
En waarom mogen we niet huilen? Als er geen blessuretijd was geweest was het 2-2 geweest, een blamage. Je hebt gewoon een keertje MAZZEL in de blessuretijd, maar verder was het een drama van een wedstrijd....
Thun wilde koste wat het kost winnen van ajax, de hele verdediging lag open.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:01 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Er mag voldoende geklaagd worden over het belabberde spel.
Er mag ook veel gejuichd worden over het resultaat.
Wat ik nog miste was het bejubelen van de schoonheid van die laatste twee doelpunten, die ik heel mooi vond - en met name de opzet er naar toe. Echt schitterend.
Ja, dat wel natuurlijk. We hebben een beetje teveel pech gehad de laatste maanden...quote:Op donderdag 3 november 2005 13:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
hebben we wel verdiend, een beetje mazzelsteeds maar net niet. en nu net wel
Ik wil maar zeggen dat psv heel veel geluk heeft gehad tot nu toe, en dat dat blijkt uit het doelsaldoquote:Op donderdag 3 november 2005 13:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waarom zet je de teams die bij ajax in de poule spelen ook niet in het lijstje erbij?
Of verbleekt jullie doelsaldo dan weer?
Dat je dit nu moet zeggen na de baggerwedstrijd van Ajax en de goede wedstrijd van PSV tegen Milan maakt het er niet echt geloofwaardiger opquote:Op donderdag 3 november 2005 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik wil maar zeggen dat psv heel veel geluk heeft gehad tot nu toe, en dat dat blijkt uit het doelsaldo
Of heb ik andere wedstrijden gezien?
Dat Ajax in een bagger poule zit is bekend. Maar daarom gaan ze ook door.
De wedstrijd tegen Schalke heb ik niet gezien, maar ze hebben gister zeker geen mazzel gehad hoor. Ze speelden gewoon goed en hebben terecht gewonnen. Maar goed... laten we hopen dat we bij Ajax de doelpunten van gister met het vertoonde spel van de (meeste) wedstrijden daarvoor kunnen combineren.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee je hebt gelijk psv heeft geen geluk gehad tegen schalke en milaan
nu blij?
idd, vooral even GEEN tegendoelpunten. die hebben we genoeg gehad het seizoenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Schalke heb ik niet gezien, maar ze hebben gister zeker geen mazzel gehad hoor. Ze speelden gewoon goed en hebben terecht gewonnen. Maar goed... laten we hopen dat we bij Ajax de doelpunten van gister met het vertoonde spel van de (meeste) wedstrijden daarvoor kunnen combineren.
NEC - AJAX 0-3 !![]()
Als Babel dit seizoen afmaakt in de spits, dus centraal, dan gaan we een hele andere Babel zien.quote:Ook ben ik nog steeds niet zo gecharmeerd van Babel, maar dat is misschien meer persoonlijk. Hij kan misschien af en toe wat leuks laten zien, maar ik vind dat niet opwegen tegen het aantal keer dat hij de bal kwijtraakt door teveel willen, en wellicht zo betere kansen voor anderen om zeep helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |