Ligt eraan, je kan concluderen dat je er minder erg aan toe bent en gerustgesteld, maar het kan ook dat je het jammer vind.quote:
Het kan ook zijn dat bier.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ligt eraan, je kan concluderen dat je er minder erg aan toe bent en gerustgesteld, maar het kan ook dat je het jammer vind.
Ja, dat is het denk ik. Bier is de oplossing voor alles.quote:
Zal vast wel een keer vergeten zijn, of er is gewoon een scriptje dat het er automatisch inzet.quote:
Jij hebt er ook al aardig wat hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:37 schreef SCH het volgende:
Ik ben gewoon jaloersch heb ik ontdekt
Zou hij me dat vergeven?
Ik ben barmhartig SCH.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:37 schreef SCH het volgende:
Ik ben gewoon jaloersch heb ik ontdekt
Zou hij me dat vergeven?
Je mag zelfs m'n voeten kussen.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:13 schreef Maikuuul het volgende:
Tong80 zou ik jou met mijn vinger mogen aanraken ?
Dat laat me herinneren aan mijn communie er was zoeen liedje dat ging zoiets van :quote:
Heb hem van een Belg gekocht. Vandaar.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:19 schreef pc-fr34k het volgende:
Waarom is je usericon eigen in spiegelbeeld met de-smiley?
Weet ik veel, vond het wel een mooi woord.quote:
k zou zeggen loop ze allemaal even naquote:
jouw aantal gaat sneller omhoogquote:Op woensdag 2 november 2005 10:23 schreef dolle_hond het volgende:
goh
iemand die nog meer heeft.
ik vond mijn aantal al aanzienlijk
Ergens op de voorpagina van een NRC zien staan?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik veel, vond het wel een mooi woord.
Alsof ik tijd heb om een krant te lezen.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ergens op de voorpagina van een NRC zien staan?![]()
Ik had het niet over een krant lezen...quote:Op woensdag 2 november 2005 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ik tijd heb om een krant te lezen.
Ja raar dat ik dat dacht.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik had het niet over een krant lezen...![]()
Ah je wil het topic volkrijgen.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:02 schreef Arcee het volgende:
Jongens, echt... reeeeeteveel heeft-ie d'r.
Wat was er mis met die post?quote:
zeg dat wél!quote:Op woensdag 2 november 2005 19:02 schreef Arcee het volgende:
Jongens, echt... reeeeeteveel heeft-ie d'r.
het aantal post van tong80.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:07 schreef peaceman het volgende:
Wat is eigenlijk reteveel?
Veel is een rekbaar begrip toch?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het aantal post van tong80.
ts vond dit blijkbaar mooierquote:Op woensdag 2 november 2005 19:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Veel is een rekbaar begrip toch?
Tja Arcee he?!quote:Op woensdag 2 november 2005 19:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ts vond dit blijkbaar mooier
met ze scriptonzin waardoor hij aan zijn postaantal komtquote:
Ah, je bent jaloers op Arcee's scriptje.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
met ze scriptonzin waardoor hij aan zijn postaantal komt
Van Tong zijn retevele postquote:Op woensdag 2 november 2005 19:26 schreef SCH het volgende:
Er circuleert ook een video
óóh die, die heb ik al een maand geleden gezien johquote:Op woensdag 2 november 2005 19:28 schreef SCH het volgende:
Everything you always wanted to know about Tongs retevele posts.
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
met ze scriptonzin waardoor hij aan zijn postaantal komt
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:49 schreef SCH het volgende:
Foutje bij GTST denk ik
vies hequote:Op woensdag 2 november 2005 23:40 schreef pc-fr34k het volgende:
En hij heeft er inmiddels al weer een stuk bij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |