Er staat Pub Slowchat in het Grieks!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb je er zo lang over gedaan om die TT te verzinne![]()
Maak er maar van dat Dribbel jullie lief vindquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:40 schreef Messenga het volgende:
Maak dr maar :
PUB SC #370: Wat heb jij met Unox rookworst ?![]()
van
Jij kunt hem wel zien dusquote:
Ik kan me nog behoorlijk redden in deze samenleving hoor!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:45 schreef cerror het volgende:
Net foto gezien van ts.
Ik begrijp de fout, ieder kind met het syndroom van down kan die fout maken.
Je weet dat ze deze TT in Griekenland niet kunnen lezen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik kan me nog behoorlijk redden in deze samenleving hoor!
En zo is het mongoloide makker!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik kan me nog behoorlijk redden in deze samenleving hoor!
Ik had zo'n sigma van op het eind van de zin erin, dus wel een sigmafoutquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:46 schreef Palau het volgende:
Christiaan, zal ik je eens verbeteren? Sigmafouten bestaan niet.
Zo zal het zijn, maat.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:47 schreef Palau het volgende:
[..]
Je weet dat ze deze TT in Griekenland niet kunnen lezen?
Wat is een sigma?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik had zo'n sigma van op het eind van de zin erin, dus wel een sigmafout
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:47 schreef Palau het volgende:
[..]
Je weet dat ze deze TT in Griekenland niet kunnen lezen?
Griekse letter die je uitspreekt als s maar die ziet er op het eind van het woord anders uit als op een andere plek en ik gebruikte die van op het eind van een woord.quote:
Pallas! We gaan volgende week met boek 2 beginnenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:50 schreef Palau het volgende:
Zoek maar op in het woordenboek dan.
En patsen met Grieks is wel heel matig en dan te bedenken dat je net het alfabet hebt gehad en zinnen hebt gehad als :
Herakles is geen god.
Herakles is geen mens.
Herakles is een halfgod.
wijzig maar :/quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:50 schreef Bupatih het volgende:
Moet de TT nog gewijzigd worden of denk je van "Nee, laat maar lekker zo"
Die dus.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:50 schreef Bupatih het volgende:
Neen!quote:
Eerste gedeelte pakt ie niet, tweede gedeelte kunnen ze niet lezen , omdat veel mensen daar geen Engels spreken.quote:
Ja verander in. Dribbel vindt jullie liefquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:50 schreef Bupatih het volgende:
quote:
Naar wie moet ik nou luisteren?quote:
Qua letters is er toch geen verschil tussen nieuw en oud?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:51 schreef Palau het volgende:
[..]
Eerste gedeelte pakt ie niet, tweede gedeelte kunnen ze niet lezen , omdat veel mensen daar geen Engels spreken.
Ook is het Oud-Grieks wat hij phonetisch probeert te dumpen
Duidelijk nu?
Zo he. Dat is snel. We begonnen pas na paar maanden aan deel 2quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Pallas! We gaan volgende week met boek 2 beginnen.
Het slaat toch volkomen nergens op dat jij de letters veranderd in griekse letters en dat zij het dan gelijk kunnen lezenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Qua letters is er toch geen verschil tussen nieuw en oud?
mja christiaan die heeft het zelf verzonnen, dus die zal niet gaan zeggen dat het veranderd moet wordenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Naar wie moet ik nou luisteren? [afbeelding]
snopprinses natuurlijk.![]()
Psst. Ik zit in de derde en we zijn in de tweede al begonnen. Oftwel 1¼ jaar voor 1quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:52 schreef Palau het volgende:
[..]
Zo he. Dat is snel. We begonnen pas na paar maanden aan deel 2
Ik ben er nu vanaf, maar ik moet nog mn certificaat ritselen...
M'n TT, wat doe jequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Naar wie moet ik nou luisteren? [afbeelding]
snopprinses natuurlijk.![]()
Jawel, de tekens zijn hetzelfde gebleven, maar sommige zijn bij taalregels vervangen door andere tekens enzo, dus kloppen veel dingen niet meer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Qua letters is er toch geen verschil tussen nieuw en oud?
Woorden wist ik maar andere uitspraak nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:54 schreef Palau het volgende:
[..]
Jawel, de tekens zijn hetzelfde gebleven, maar sommige zijn bij taalregels vervangen door andere tekens enzo, dus kloppen veel dingen niet meer.
Ook zijn de woorden helemaal anders geworden van betekenis. Alleen afgeleiden van Oud-Grieks zie je in andere talen.
Mag ik je neushaar verorberen?quote:
mandarijntje in de koffie deppenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:55 schreef snopprinses het volgende:
zal ik een mandarijntje nemen of koffie
verkapte check mij gezond zijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik eet een tomaat
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:55 schreef Palau het volgende:
Goed zo Bupa, Christiaan kan er ook niks aan doen dat ie blij is met zn Oud-Grieks..
Nee, soms is de nu ineens een ander teken bedoel ik... uitspraak komt aardig overeen..quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Woorden wist ik maar andere uitspraak niet
bahquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:55 schreef C2C het volgende:
[..]
mandarijntje in de koffie deppen
beste van 2 werelden![]()
ga je em commanderenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
Geef antwoord, B. Mag ik je neushaar verorberen?
Doe niet zo quasi grappigquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maak van je scheet een donderslag!
Gaarne.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mag ik je neushaar verorberen?
Lekkers!quote:
niet?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee
maar de cominatie mandarijntje en koffie trekt me niet zo
Verzin zelf ietsquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:00 schreef Bupatih het volgende:
Oké, genoeg geklooid met de modknopjes.
Kom eens met een goede, Nederlandse TT?
Laat zienquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:01 schreef snopprinses het volgende:
ohhh mn schildpadjes zijn zo schattig
die kunnen fucking hard bijten hequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:01 schreef snopprinses het volgende:
Dudequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wie heeft er Gilmorge Girls gezien?Geweldig hoe ze tekeer ging tegen die sneeuw echt mooi
zal zometeen ff foto postenquote:
het schijnt ja..nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
die kunnen fucking hard bijten he
ze werd er boos op en verbrak haar relatie met de sneeuwquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:03 schreef Palau het volgende:
Tegen die sneeuw? Ging ze vechten of wa?
ze gaan erg stinken als je ze minder dan 1x per week schoonmaaktquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:01 schreef snopprinses het volgende:
Ben je een manwijf? of durf je er niet voor uit te komen dat je homo bent? of ben je echt een meisje?quote:
Rory? Das echt een waterhoofd mênquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ze werd er boos op en verbrak haar relatie met de sneeuw
Whehequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
moet je eens met google plaatjes zoeken met als term 'bupatih'. Je krijgt de meest rare dingen
http://images.google.nl/images?q=bupatih&hl=nl
Wat voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
De meesten zijn trouwens wel fok-gerelateerd, maar zo ga je toch anders naar iemand kijken
Nee Lorelai.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Rory? Das echt een waterhoofd mên
2e rechts dan 100 meter rechtdoor dan linksaf en vervolgens nog 2x recht, en dan naast die gele boomquote:
echt waar?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef Palau het volgende:
Het schijnt dat wanneer je koffie met mandarijnen mengt dat de oplossing van de vitaminen in de koffie voor een giftig goedje zorgen ...
ik ging wat drinken en het stond toevallig op, maar ik vind het zoiezo grappig.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ben je een manwijf? of durf je er niet voor uit te komen dat je homo bent? of ben je echt een meisje?
Type?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
2e rechts dan 100 meter rechtdoor dan linksaf en vervolgens nog 2x recht, en dan naast die gele boom
Nee. PRobeer maar esquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ik ging wat drinken en het stond toevallig op, maar ik vind het zoiezo grappig.
Dan nodig ik jou uit om even te kijken hoe ik dan al fokkend de Gilmore girls kan kijken?quote:
Ja vitaminen zijn heel giftig jaquote:
Ik weet wel dat Dribbel naar rammstein luistertquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is jouw autoweet je dan helemaal niks
maar die heb jij dus gewoon gepost hier ooitquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe
En veel Kristin Davisen halfblote dames.
Nee dankje, betere dingen te doen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dan nodig ik jou uit om even te kijken hoe ik dan al fokkend de Gilmore girls kan kijken?
jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:09 schreef Palau het volgende:
[..]
Ja vitaminen zijn heel giftig ja
Arsenicum is pas giftig...
Moek een schets maken?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dan nodig ik jou uit om even te kijken hoe ik dan al fokkend de Gilmore girls kan kijken?
wo the vek is christiaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:10 schreef B_BOY het volgende:
toch geen naam-topic voor die christiaan he?
jawel tog wel dus
matigheid. en nog door zichzelf geopend.
dat word morgen ff noob roepen op school.
Duh, alles waarvan je te veel neemt is giftig.quote:
jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:11 schreef Palau het volgende:
[..]
Duh, alles waarvan je te veel neemt is giftig.
Te veel vitaminen is slecht voor je , te veel water ook...
Dribbel kijkt ook naar rammstein video's en gaat ook naar rammstein concertenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:09 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Dribbel naar rammstein luistert
JALOERS!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:10 schreef B_BOY het volgende:
jawel tog wel dus
Heeft ie zelf niet gedaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:10 schreef B_BOY het volgende:
jawel tog wel dus
En heeft dribbel ook zwarte haren en een lage schreeuw stem?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dribbel kijkt ook naar rammstein video's en gaat ook naar rammstein concerten![]()
Wellek?quote:
Wel zwarte harenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:11 schreef Chanandler het volgende:
[..]
En heeft dribbel ook zwarte haren en een lage schreeuw stem?
Grunten is not donequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:12 schreef Messenga het volgende:
Weetje, ik wil Dribbel_ wel eens horen Grunten.
guaaaarhaaaaaaaagaragegedingesapperaatquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:12 schreef Messenga het volgende:
Weetje, ik wil Dribbel_ wel eens horen Grunten.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:13 schreef C2C het volgende:
[..]
guaaaarhaaaaaaaagaragegedingesapperaat
Mama Mama, ik wil wat drinken.quote:
Ja daarom nodigde ik messenga uit ik heb geen tv namelijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:15 schreef Palau het volgende:
[..]
Mama Mama, ik wil wat drinken.
Roy, ik pak het wel even Jij bent al druk genoeg met Gilmore Girls kijken.
Hier stond een prachtige schets van een tv naaste een pc
a-ha.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja daarom nodigde ik messenga uit ik heb geen tv namelijk
Aha. Ik wel dus ik ging daar vanuitquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja daarom nodigde ik messenga uit ik heb geen tv namelijk
en jij wilde mij dat laten eten/drinken!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef Palau het volgende:
Het schijnt dat wanneer je koffie met mandarijnen mengt dat de oplossing van de vitaminen in de koffie voor een giftig goedje zorgen ...
ligt eraan, ik heb een goede filter erin zitten die ervoor zorgt dat ze niet gaan stinkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef C2C het volgende:
[..]
ze gaan erg stinken als je ze minder dan 1x per week schoonmaakt
ja k had ookg een filter, dat zal het geweest zijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en jij wilde mij dat laten eten/drinken!
[..]
ligt eraan, ik heb een goede filter erin zitten die ervoor zorgt dat ze niet gaan stinken
Maak ze 1 tot 2 keer week schoon
en een beloofde foto van 1 van mn schildpadjes
[afbeelding]
en de beloofde foto met mn bril van twee topics geleden
[afbeelding]
en ja hij staat scheef![]()
Je bril staat scheefquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
[..]
ligt eraan, ik heb een goede filter erin zitten die ervoor zorgt dat ze niet gaan stinken
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:20 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
yequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:21 schreef Palau het volgende:
En het glas glimt
En natuurlijk wilde ik het je laten drinken..
toen ik nog geen filter had, moest ik die beesten paar keer per week schoonmaken..geen pretje :/quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:21 schreef C2C het volgende:
[..]
ja k had ookg een filter, dat zal het geweest zijn
Leuk, trouwens, je bril staat scheef.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
gekquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Leuk, trouwens, je bril staat scheef.
spuit 11quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Leuk, trouwens, je bril staat scheef.
Ben je op haar foto aant spuiten ?quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ben je op haar foto aant spuiten ?
Smerige viezerik !!
Zet je fopneus is afquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Smerige viezerik !!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Smerige viezerik !!
quote:
Ben je de leukste thuis ofzo?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Smerige viezerik !!
Mag ik niet zeggen voor me moederquote:
echtquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk het wel, je kan me zo opvegen
thnx ^^quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wat een lief schilpadje![]()
Leuke foto's![]()
Beter antwoord: Nee de koffiepot want die bezeikt alle tasen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk het wel, je kan me zo opvegen
En wat ga je doen als ze te groot voor je bak zijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:26 schreef snopprinses het volgende:
[..]
thnx ^^
ze groeien vet snel, elke keer als iemand op mn kamer komt krijg ik te horen dat ze zo groot zijn![]()
Voor nog welquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Of zeg je : nee dat is mn moederquote:
NEEquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Beter antwoord: Nee de koffiepot want die bezeikt alle tasen.![]()
Is ook leuk om ze uit je hand te voerenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:26 schreef snopprinses het volgende:
[..]
thnx ^^
ze groeien vet snel, elke keer als iemand op mn kamer komt krijg ik te horen dat ze zo groot zijn![]()
Een ketting heb je om beste knulquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:27 schreef Maikuuul het volgende:
Vandaag had ik trouwens me versace ketting aan
Heb je dan elk jaar andere ofzo?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:26 schreef snopprinses het volgende:
[..]
thnx ^^
Owja gek typfoutquote:
verwarming hebben ze ook, zijn warmwater beesten hequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is ook leuk om ze uit je hand te voerendie soort opgedroogde garnaaltjes ofzo wat ze eten
Zijn wel leuke beestjes, wij hadden er ook een verwarming in gedaan![]()
ik krijg deze week een grote bak van een vriend van mequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wat ga je doen als ze te groot voor je bak zijn![]()
Heeft ie niet gedaan, deed Bupatih.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:32 schreef brainster het volgende:
Waarom geeft christaan zichzelf een naamtopique?
Altijd, ze krijgt nog steeds een Massage van me.quote:
Dagquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Altijd, ze krijgt nog steeds een Massage van me.
Anyway, ik ben weg, heb weer een moooi aantal posts
Massagequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Altijd, ze krijgt nog steeds een Massage van me.
Anyway, ik ben weg, heb weer een moooi aantal posts
Altijdquote:
hey saawquote:
klotequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hey saaw![]()
Hoe was die lange schooldag?![]()
ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:38 schreef saaw het volgende:
[..]
kloteben net een half uurtje thuis
ga zo mn bed in, ben helemaal klaar met vandaag
nopquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:37 schreef Eix het volgende:
Ey Saaw... Nog op vakantie geweest in de herfstvakantie?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:39 schreef saaw het volgende:
[..]
nop
was het eerste weekend ziek en heb me de rest van de week prima vermaakt in nederland
downloaden dusquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef Eix het volgende:
Ik ben trouwens lui.
Ik wil wat meer liedjes van radiohead luisteren, maar de cds liggen onder.
Neu.quote:
heb je morgen vrij of weer een lange dag?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:38 schreef saaw het volgende:
[..]
kloteben net een half uurtje thuis
ga zo mn bed in, ben helemaal klaar met vandaag
Ik heb echt geen fucking ideequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik jou ookHoelang ben je nog geband in ONZ?
![]()
luiquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:42 schreef Eix het volgende:
[..]
Neu.Veels te veel klikken en werk enzo.
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En dat zeg ik als ajacied Nederlander !
morgen een gewone dag van 9 tot 5quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:42 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heb je morgen vrij of weer een lange dag?
beh das ook lang, moet ook van 8:30 tot 17:00quote:
Hier in het gat Sittard is nooit wat te beleven. Alleen afgelopen vrijdag was tof.quote:
ooh je was dus toch naar die reggea gegaan! leukquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Hier in het gat Sittard is nooit wat te beleven. Alleen afgelopen vrijdag was tof.Toen was die reggae avond in de Fenix, dus belande ik uiteindelijk in een cafétje bij de markt waar een live bandje zat te spelen. Die maakte wel toffe muziek (Funk ofzo, ben niet goed in genres.
) en twas gezellig.
Je hebt Fok! nogquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
beh das ook lang, moet ook van 8:30 tot 17:00
stomme dagen ook..en vandaag heeft het enige meisje waar ik echt veel mee vertelde ontslag genomen
dus het zal wel een gezellige boel gaan worden![]()
Sittard heeft tenminste nog winkels. Hier gaat de ene na de andere winkel weg wegens faillissement.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Hier in het gat Sittard is nooit wat te beleven. Alleen afgelopen vrijdag was tof.Toen was die reggae avond in de Fenix, dus belande ik uiteindelijk in een cafétje bij de markt waar een live bandje zat te spelen. Die maakte wel toffe muziek (Funk ofzo, ben niet goed in genres.
) en twas gezellig.
true, mn baas is wel relaxquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je hebt Fok! nog![]()
Of loopt je baas de hele tijd mee te loeren?![]()
Ik ben er alleen niet binnen geweest.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:48 schreef saaw het volgende:
[..]
ooh je was dus toch naar die reggea gegaan! leuk
Krijg je als je in Geleen woondquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
Sittard heeft tenminste nog winkels. Hier gaat de ene na de andere winkel weg wegens faillissement.![]()
!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Krijg je als je in Geleen woondpauperdorp
t is nog altijd n stadquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Krijg je als je in Geleen woondpauperdorp
tis nu toch sittard-geleen ofzoiets?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
t is nog altijd n stadMaar wel n pauperstad
![]()
Hoi Imberrquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hey![]()
haii Mookie![]()
![]()
Doegg Rooytjuhh ofzoiets![]()
Stadquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
t is nog altijd n stadMaar wel n pauperstad
![]()
Dan zou ik er naar een week al genoeg van hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
true, mn baas is wel relax
die is of weg of zit aan zn eigen bureau
maar stel je voor zeg..nog tot 13 januari zonder "echte" gesprekken te hebben..
kzit daar echt tussen een stelletje dode mensen ofzo :/
Ach, t zijn eigenlijk twee steden die samen zijn. Maar ze zijn toch wel verschillend...quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
tis nu toch sittard-geleen ofzoiets?
yep.. met born er ook nog bij..quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
tis nu toch sittard-geleen ofzoiets?
Hallo, Hoi, Goedenavond, Moiquote:
nou iedereen neemt zelf pauze wanneer die wil..allemaal apartquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan zou ik er naar een week al genoeg van hebben![]()
Heb een keer 2 weken in een fabriek gewerkt waar iedereen in de pauze maar een beetje voor zich uit zat te kijken en helemaal doodstil![]()
Zo had ik laatst mn leraar Nederlands helemaal aan het flippen. Had ik snel een blaadje geleend van iemand anders (mn eigen viavia kopie vergetenquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jouw zonder w he voor de nerds die weer gaan zeiken, jou dus
Wat voor thee? Normale of speciale, Mango ofzo?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:56 schreef saaw het volgende:
zo thee drinken en mn bed in
dat ook nogquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
yep.. met born er ook nog bij..![]()
@Dribbel: stad ja
yea, mn vader zegt ook altijd gewoon sittard ipv allemaal samenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:55 schreef Eix het volgende:
[..]
Ach, t zijn eigenlijk twee steden die samen zijn. Maar ze zijn toch wel verschillend...![]()
van 3 tot 5 elke minuut naar de klok starenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nou iedereen neemt zelf pauze wanneer die wil..allemaal apart![]()
dus ik ga fijn naar huis (5min fietsen) dat is wel fijn
En ik kon het nu goed uithouden omdat ik echt super veel met dat meisje praatte, soms waren we gewoon van 3tot5 aant praten..en dan gingen we naar huis zonder iets uitgevoerd te hebben
ben echt benieuwd hoe het nu zal gaan
Jij verbetert het dus ...quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jouw zonder w he voor de nerds die weer gaan zeiken, jou dus
mango theequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:57 schreef Eix het volgende:
[..]
Wat voor thee? Normale of speciale, Mango ofzo?
Ken ik nie.quote:
van 8:30 tot 5 bedoel je..quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
van 3 tot 5 elke minuut naar de klok staren![]()
Wij hebben nu Lentequote:
Herkenbaar . Ik nam bij vakantiewerk elke dag tijdschrift mee dan had ik altijd wat te doenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:59 schreef snopprinses het volgende:
[..]
van 8:30 tot 5 bedoel je..
ze hebben ook geen werk voor me![]()
kga morgen mn markers meenemen en wit papier
ga ik wel tekenen voor school
Je mag wel tegen mij praten op msnquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Discriminatieniemand praat tegen me op msn, en niemand houd van me
*krassen gaat
Geen herfsttheequote:
Same herequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Discriminatieniemand praat tegen me op msn, en niemand houd van me
*krassen gaat
Ik had een klok recht voor me neus hangenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef Palau het volgende:
[..]
Herkenbaar . Ik nam bij vakantiewerk elke dag tijdschrift mee dan had ik altijd wat te doen
maar vakantiewerk kun je ontslag nemen en verdien je ietsquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef Palau het volgende:
[..]
Herkenbaar . Ik nam bij vakantiewerk elke dag tijdschrift mee dan had ik altijd wat te doen
Ik een horloge om mn pols!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik had een klok recht voor me neus hangen![]()
![]()
Wanneer moet je weer op school zijn?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:59 schreef snopprinses het volgende:
[..]
van 8:30 tot 5 bedoel je..
ze hebben ook geen werk voor me![]()
kga morgen mn markers meenemen en wit papier
ga ik wel tekenen voor school
wij hebben volgens mij geen klok, kheb mn computerklokjequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik had een klok recht voor me neus hangen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |