Er staat Pub Slowchat in het Grieks!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb je er zo lang over gedaan om die TT te verzinne![]()
Maak er maar van dat Dribbel jullie lief vindquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:40 schreef Messenga het volgende:
Maak dr maar :
PUB SC #370: Wat heb jij met Unox rookworst ?![]()
van
Jij kunt hem wel zien dusquote:
Ik kan me nog behoorlijk redden in deze samenleving hoor!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:45 schreef cerror het volgende:
Net foto gezien van ts.
Ik begrijp de fout, ieder kind met het syndroom van down kan die fout maken.
Je weet dat ze deze TT in Griekenland niet kunnen lezen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik kan me nog behoorlijk redden in deze samenleving hoor!
En zo is het mongoloide makker!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik kan me nog behoorlijk redden in deze samenleving hoor!
Ik had zo'n sigma van op het eind van de zin erin, dus wel een sigmafoutquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:46 schreef Palau het volgende:
Christiaan, zal ik je eens verbeteren? Sigmafouten bestaan niet.
Zo zal het zijn, maat.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:47 schreef Palau het volgende:
[..]
Je weet dat ze deze TT in Griekenland niet kunnen lezen?
Wat is een sigma?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik had zo'n sigma van op het eind van de zin erin, dus wel een sigmafout
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:47 schreef Palau het volgende:
[..]
Je weet dat ze deze TT in Griekenland niet kunnen lezen?
Griekse letter die je uitspreekt als s maar die ziet er op het eind van het woord anders uit als op een andere plek en ik gebruikte die van op het eind van een woord.quote:
Pallas! We gaan volgende week met boek 2 beginnenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:50 schreef Palau het volgende:
Zoek maar op in het woordenboek dan.
En patsen met Grieks is wel heel matig en dan te bedenken dat je net het alfabet hebt gehad en zinnen hebt gehad als :
Herakles is geen god.
Herakles is geen mens.
Herakles is een halfgod.
wijzig maar :/quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:50 schreef Bupatih het volgende:
Moet de TT nog gewijzigd worden of denk je van "Nee, laat maar lekker zo"
Die dus.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:50 schreef Bupatih het volgende:
Neen!quote:
Eerste gedeelte pakt ie niet, tweede gedeelte kunnen ze niet lezen , omdat veel mensen daar geen Engels spreken.quote:
Ja verander in. Dribbel vindt jullie liefquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:50 schreef Bupatih het volgende:
quote:
Naar wie moet ik nou luisteren?quote:
Qua letters is er toch geen verschil tussen nieuw en oud?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:51 schreef Palau het volgende:
[..]
Eerste gedeelte pakt ie niet, tweede gedeelte kunnen ze niet lezen , omdat veel mensen daar geen Engels spreken.
Ook is het Oud-Grieks wat hij phonetisch probeert te dumpen
Duidelijk nu?
Zo he. Dat is snel. We begonnen pas na paar maanden aan deel 2quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Pallas! We gaan volgende week met boek 2 beginnen.
Het slaat toch volkomen nergens op dat jij de letters veranderd in griekse letters en dat zij het dan gelijk kunnen lezenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Qua letters is er toch geen verschil tussen nieuw en oud?
mja christiaan die heeft het zelf verzonnen, dus die zal niet gaan zeggen dat het veranderd moet wordenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Naar wie moet ik nou luisteren? [afbeelding]
snopprinses natuurlijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |