Laat hem eerst maar eens rustig rijpen en uitgroeien.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft het inzich en alles mee om een wereldtopper te worden. (dit zeg ik niet snel)
Zeker een ruw diamantje. Laat zich nog iets te veel terugzakken om ballen op te halen, maar kan in de toekomst tot een spelbepalende nr. 10 uitgroeien.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef Radegast het volgende:
Ruw diamantje hoor, misschien ietsjes te traag...
Dat zou je ze bij Ajax dan ook eens moeten vertellen, maar ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar eens rustig rijpen en uitgroeien.
Wat mij betreft nog te vroeg om een net 17-jarig ventje zo te hypen en op te hemelen.
Proest. Altijd lachen, die mensen die er menen kijk op te hebben hier.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:48 schreef twi het volgende:
Hij deed het redelijk, maar niet zo buitengewoon als de commentator deed overkomen. Hij was erg balvast en durfde risico te nemen, maar voor een "10" vond 'ie wel erg weinig de spits en speelde hij wel erg veel breed.
Nogmaals, het zal best een talent zijn, maar alles wat hij met een bal doet wordt fantastisch gevonden. Tikkies breed, tikkes terug, een pass in de diepte die helaas net te hard is maar heel goed gezien en gedurfd om te proberen. Je wordt er een beetje moedeloos van als (semi) objectieve kijker.
en de journalisten die daar wonen...quote:Op donderdag 17 november 2005 09:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zou je ze bij Ajax dan ook eens moeten vertellen, maar ik ben het met je eens.
Heeft ie klitteband?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:00 schreef pfaf het volgende:
Aissati mag de veters van Rafael nog niet strikken man.
Was over Afellayquote:Op donderdag 17 november 2005 01:02 schreef cultheld het volgende:
Gomes heeft al eens aan hem gerefereerd als nieuwe Ronaldinho. En dat was nog voordat hij bij het eerste elftal stage mocht lopen. Hij kan iets wat slecht weinigen van zijn leeftijd al kunnen: Met relatief risicoloos spel een optimaal rendement behalen.
Van Bommel zei dit over Afellay, Cocu over Aissati volgens mijquote:Op donderdag 17 november 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:
van Bommel en Cocu hebben al gezged dat hij u verder is op deze leeftijd als beide heren destijds op die leeftijd. Hopelijk groeit hij door! Hij heeft alles in zich om heel groot te worden.
oja, dat zou kunnenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Van Bommel zei dit over Afellay, Cocu over Aissati volgens mij
quote:Op donderdag 17 november 2005 09:41 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Proest. Altijd lachen, die mensen die er menen kijk op te hebben hier.
Bij je vriend Maduro val je net als elke Ajacied in zwijm als ie weer eens zijn befaamde saaie breedtepasjes en tikkie's terug geeft. Dan kakelen ze elkaar na en roepen ze : goooh, was is die kerel volwassen en balvast. Typisch dat ze allerlei onzin gaan roepen zodra die speler niet meer uit A'dam afkomstig is.
Jong Oranje speelt helemaal niet met een een echte 10, hij is echt een centrale middenvelder daar omdat de defensie op lijn staat met 4 man. Voor iemand die zo controlerend moet spelen van Foppe, liet ie juist uitzondelrijk veel oplossingen naar voren zien met steekpasjes en inspeelpasjes. Deze jongen is extreem rustig aan de bal als ie onder druk wordt gezet, en durft lang te wachten en te kijken totdat zijn medespelers die voor hem staan vrijlopen. Dat zie je niet vaak, 9 van de 10 voetballers raken de kluts kwijt zodra pressie gespeeld wordt. Sneijder en VdV raken dan heel veel de bal kwijt. En Maduro gaat altijd voor de saaie zekere breedtebal dan.
Voor zijn leeftijd is ie al extreem ver. Zijn aanname en handelingssnelheid is uitzonderlijk, en overzicht en spelinzicht is abnormaal voor die leeftijd. Hiddink, toch iemand die al met heel wat grote voetballers heeft gewerkt in zijn carriere, heeft nog nooit zo'n volwassen 17 jarige speler meegemaakt, zei die. Dat jij niet ziet waarom die jongen zo goed, zegt genoeg over jou. Wat verder niet erg is, maar die denigrerende texten van jou maken het gewoon irritant, zeker omdat je je kennelijik als enige objectieve kenner hier beschouwd naar eigen zeggen.
En weer 36 herhalingen uit 16 hoeken en standen, je wordt er een beetje moedeloos van als (semi-) objectieve kijker hequote:
Het zou sowieso erg kortzichtig zijn om zo'n beslissing van één kwalificatie af te laten hangen. Maar verder heeft elke club natuurlijk een hekel aan Afrikaanse internationals, wat dat betreft zou het voor hem, PSV en z'n carriere verstandiger zijn voor NL te kiezen.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:59 schreef Meki het volgende:
denk het niet
Marokko gaat niet richting WK NL wel
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Zal wel voor Marokko kiezen ook, uiteindelijk.
Nee, hij is best normaalquote:Op donderdag 17 november 2005 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind hem meer Nederlander eigenlijk.
Hij heeft geen Marokkaans gedrag en trekjes.
Door zulke argumenten te gebruiken ben je al helemaal niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:41 schreef Edenoniphobic het volgende:
Gewoon opstellen die toppert. Hij zit op een heel stuk hoger niveau dan VdV op die leeftijd was. Die scoorde en soleerde veel, maar had bij lange na niet de spelverdelers klasse die Aissaiti nu heeft.
Het karakter en de mentaliteit van deze jongen is ook nog eens dusdanig nederig dat je hem nauwelijks de kop kan gekmaken zoals VdV dat deed met rare hypeboekjes etc.
Bovendien is er geen Febo in EIndhoven, dus fysiek ziet de toekomst er ook goed uit. Ik verwacht geen dip van Heitinga-proportie's bij deze speler. Gewoon minuten laten maken zolang je geen roofbouw pleegt en ie mentaal fris blijft en deze vorm etaleert. En natuurlijk meenemen naar D'land als ie zo doorgaat.
Ach, jeugdspelers gaan daar erg onbevangen mee om, heeft iemand me eens verteld.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Die druk joh, van al die Marokkanen. Zwaar hoor.
Ik wou het net zeggen jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:26 schreef rubbereend het volgende:
voor de volledigheid, er is wel degelijk een Febo in Eindhoven
Laat 'm eerst maar een Europees talent van het jaar worden. Maat goed is-ie zeker en ik ben er voor om 'm mee te nemen naar WK06!quote:Op donderdag 17 november 2005 10:41 schreef Edenoniphobic het volgende:
Gewoon opstellen die toppert. Hij zit op een heel stuk hoger niveau dan VdV op die leeftijd was. Die scoorde en soleerde veel, maar had bij lange na niet de spelverdelers klasse die Aissaiti nu heeft.
Preciesquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:26 schreef rubbereend het volgende:
voor de volledigheid, er is wel degelijk een Febo in Eindhoven
* leolinedance eensch isquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:54 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Theo r0x
'Het enige goeie wa uit Amsterdam komt is de trein noar Eindhovuh...' En daar stappen Ibi en Isi gezamenlijk uit in Eindhoven
Gewoon de MC manquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:58 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Blegh... geef mij maar Subway food
Alhoewel... ik was daar vlak voor PSV-AC Milan geweest, toen was al het brood op
Als de titel Europees Talent v/h Jaar het criteria is om bij oranje te komen, blijft er wel niet veel over van de selectie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:52 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Laat 'm eerst maar een Europees talent van het jaar worden. Maat goed is-ie zeker en ik ben er voor om 'm mee te nemen naar WK06!
Waar staat dat-ie eerst Europees talent van het jaar moet zijn voor geselecteerd te worden? Ik zeg alleen dat voordat je claim dat-ie verder is dan VDV een titel ETvhJ zou helpenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:46 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Als de titel Europees Talent v/h Jaar het criteria is om bij oranje te komen, blijft er wel niet veel over van de selectie.
En er ligt misschien wel een Febo in Ehv, maar daar komen die jeugdspelertjes nooit, want ze worden altijd meteen gekidnapt in die PSV busjes aan de taxikant van het station. Vaak zat gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |