Het zou sowieso erg kortzichtig zijn om zo'n beslissing van één kwalificatie af te laten hangen. Maar verder heeft elke club natuurlijk een hekel aan Afrikaanse internationals, wat dat betreft zou het voor hem, PSV en z'n carriere verstandiger zijn voor NL te kiezen.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:59 schreef Meki het volgende:
denk het niet
Marokko gaat niet richting WK NL wel
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Zal wel voor Marokko kiezen ook, uiteindelijk.
Nee, hij is best normaalquote:Op donderdag 17 november 2005 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind hem meer Nederlander eigenlijk.
Hij heeft geen Marokkaans gedrag en trekjes.
Door zulke argumenten te gebruiken ben je al helemaal niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:41 schreef Edenoniphobic het volgende:
Gewoon opstellen die toppert. Hij zit op een heel stuk hoger niveau dan VdV op die leeftijd was. Die scoorde en soleerde veel, maar had bij lange na niet de spelverdelers klasse die Aissaiti nu heeft.
Het karakter en de mentaliteit van deze jongen is ook nog eens dusdanig nederig dat je hem nauwelijks de kop kan gekmaken zoals VdV dat deed met rare hypeboekjes etc.
Bovendien is er geen Febo in EIndhoven, dus fysiek ziet de toekomst er ook goed uit. Ik verwacht geen dip van Heitinga-proportie's bij deze speler. Gewoon minuten laten maken zolang je geen roofbouw pleegt en ie mentaal fris blijft en deze vorm etaleert. En natuurlijk meenemen naar D'land als ie zo doorgaat.
Ach, jeugdspelers gaan daar erg onbevangen mee om, heeft iemand me eens verteld.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Die druk joh, van al die Marokkanen. Zwaar hoor.
Ik wou het net zeggen jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:26 schreef rubbereend het volgende:
voor de volledigheid, er is wel degelijk een Febo in Eindhoven
Laat 'm eerst maar een Europees talent van het jaar worden. Maat goed is-ie zeker en ik ben er voor om 'm mee te nemen naar WK06!quote:Op donderdag 17 november 2005 10:41 schreef Edenoniphobic het volgende:
Gewoon opstellen die toppert. Hij zit op een heel stuk hoger niveau dan VdV op die leeftijd was. Die scoorde en soleerde veel, maar had bij lange na niet de spelverdelers klasse die Aissaiti nu heeft.
Preciesquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:26 schreef rubbereend het volgende:
voor de volledigheid, er is wel degelijk een Febo in Eindhoven
* leolinedance eensch isquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:54 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Theo r0x
'Het enige goeie wa uit Amsterdam komt is de trein noar Eindhovuh...' En daar stappen Ibi en Isi gezamenlijk uit in Eindhoven
Gewoon de MC manquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:58 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Blegh... geef mij maar Subway food
Alhoewel... ik was daar vlak voor PSV-AC Milan geweest, toen was al het brood op
Als de titel Europees Talent v/h Jaar het criteria is om bij oranje te komen, blijft er wel niet veel over van de selectie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:52 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Laat 'm eerst maar een Europees talent van het jaar worden. Maat goed is-ie zeker en ik ben er voor om 'm mee te nemen naar WK06!
Waar staat dat-ie eerst Europees talent van het jaar moet zijn voor geselecteerd te worden? Ik zeg alleen dat voordat je claim dat-ie verder is dan VDV een titel ETvhJ zou helpenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:46 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Als de titel Europees Talent v/h Jaar het criteria is om bij oranje te komen, blijft er wel niet veel over van de selectie.
En er ligt misschien wel een Febo in Ehv, maar daar komen die jeugdspelertjes nooit, want ze worden altijd meteen gekidnapt in die PSV busjes aan de taxikant van het station. Vaak zat gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |