abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32352693
Zal wel voor Marokko kiezen ook, uiteindelijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32352882
denk het niet

Marokko gaat niet richting WK NL wel
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 17 november 2005 @ 20:01:58 #228
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32352967
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:59 schreef Meki het volgende:
denk het niet

Marokko gaat niet richting WK NL wel
Het zou sowieso erg kortzichtig zijn om zo'n beslissing van één kwalificatie af te laten hangen. Maar verder heeft elke club natuurlijk een hekel aan Afrikaanse internationals, wat dat betreft zou het voor hem, PSV en z'n carriere verstandiger zijn voor NL te kiezen.
pi_32353006
Die druk joh, van al die Marokkanen. Zwaar hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32353121
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Zal wel voor Marokko kiezen ook, uiteindelijk.
Ik hoop het niet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32356667
hij speelt nu toch voor Jong Oranje.. Lijkt me duidelijk.
pi_32357875
Ik vind hem meer Nederlander eigenlijk.
Hij heeft geen Marokkaans gedrag en trekjes.
  donderdag 17 november 2005 @ 22:37:56 #233
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_32357899
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind hem meer Nederlander eigenlijk.
Hij heeft geen Marokkaans gedrag en trekjes.
Nee, hij is best normaal
  donderdag 17 november 2005 @ 22:50:50 #234
82589 S-Two
barba macacu
pi_32358333
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:41 schreef Edenoniphobic het volgende:
Gewoon opstellen die toppert. Hij zit op een heel stuk hoger niveau dan VdV op die leeftijd was. Die scoorde en soleerde veel, maar had bij lange na niet de spelverdelers klasse die Aissaiti nu heeft.

Het karakter en de mentaliteit van deze jongen is ook nog eens dusdanig nederig dat je hem nauwelijks de kop kan gekmaken zoals VdV dat deed met rare hypeboekjes etc.

Bovendien is er geen Febo in EIndhoven, dus fysiek ziet de toekomst er ook goed uit. Ik verwacht geen dip van Heitinga-proportie's bij deze speler. Gewoon minuten laten maken zolang je geen roofbouw pleegt en ie mentaal fris blijft en deze vorm etaleert. En natuurlijk meenemen naar D'land als ie zo doorgaat.
Door zulke argumenten te gebruiken ben je al helemaal niet meer serieus te nemen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 november 2005 @ 00:26:44 #235
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32361273
voor de volledigheid, er is wel degelijk een Febo in Eindhoven
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32362219
hij praat ook best wel raar, net een kleuter, zo zoemend
maar wat jullie zeggen is waar, hij gedraagt niet echt als een marokkaan [wat van persie wel doet]
pi_32363914
Ik zie hem ook persoonlijk liever dan VdV in de vrije rol. Voor de ideale nummer 10 denk ik toch altijd aan de tijd van Bergkamp in oranje en bij Ajax, met zijn snelheid en techniek was ie met bal altijd levensgevaarlijk met zijn spints richting goal. In volle sprint tikte ie dan in 1 beweging mensen uit. Dat heeft VdV gewoon niet door zijn traagheid. Wanneer is het de laatste keer dat VdV een 1 tegen 1 met bal richting goal ging, en een paar tegenstanders passeerde. Dat had ie al jaren niet bij Ajax, en in oranje is ie vooral druk bezig op het middenveld.

Hij bikkelt wel behoorlijk tegenwoordig maar voor een middenvelder met een aanvallende uitzonderspositie (een rol die ie van Bommel niet wil geven) brengt ie net te weinig. Ik zie ook veel wedstrijden van HSV, en daar zwerft ie het hele veld over zonder mandekking, zonder achter zijn tegenstander aan te hoeven. Dan rendeert ie behoorlijk goed. En hij heeft een neusje voor de goal. Maar Aissati is veel meer een leider in de passing, hij verdeeld het spel als een Grote. Valt me heel erg op dat ie voor zijn 17 jaar een heel zuivere en harde passing heeft ondanks gebrek aan fysiek, alles met zijn wreef doet ie. Niet van die kromme binnenkant-voet passing. Een strakke rechte pass is altijd veel lekkerder voor de ontvanger qua aanname, dat houdt tempo in het spel.

Is ook niet voor niks dat VdV geen centrale rol kreeg bij Ajax en Oranje, hij is gewoon niet die man met dat veldbrede-overzicht en die specifieke kwaliteiten. Dat heb je of heb je niet, Aissati heeft het duidelijk wel.
pi_32366251
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Die druk joh, van al die Marokkanen. Zwaar hoor.
Ach, jeugdspelers gaan daar erg onbevangen mee om, heeft iemand me eens verteld.
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:29:57 #239
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_32369155
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:26 schreef rubbereend het volgende:
Ik wou het net zeggen ja
pi_32369200
'Alleen lopen we daar niet zo mee te koohoooop'.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32369798
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:41 schreef Edenoniphobic het volgende:
Gewoon opstellen die toppert. Hij zit op een heel stuk hoger niveau dan VdV op die leeftijd was. Die scoorde en soleerde veel, maar had bij lange na niet de spelverdelers klasse die Aissaiti nu heeft.
Laat 'm eerst maar een Europees talent van het jaar worden. Maat goed is-ie zeker en ik ben er voor om 'm mee te nemen naar WK06!
WE WON IT FIVE TIMES!
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:54:00 #242
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_32369830
Theo r0x

'Het enige goeie wa uit Amsterdam komt is de trein noar Eindhovuh...' En daar stappen Ibi en Isi gezamenlijk uit in Eindhoven
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_32369882
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:26 schreef rubbereend het volgende:
Precies
Ben gister nog erlangs gelopen op weg naar de MC
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:56:43 #244
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_32369889
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:54 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Theo r0x

'Het enige goeie wa uit Amsterdam komt is de trein noar Eindhovuh...' En daar stappen Ibi en Isi gezamenlijk uit in Eindhoven
* leolinedance eensch is
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:58:25 #245
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_32369931
Blegh... geef mij maar Subway food

Alhoewel... ik was daar vlak voor PSV-AC Milan geweest, toen was al het brood op
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_32370226
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:58 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Blegh... geef mij maar Subway food

Alhoewel... ik was daar vlak voor PSV-AC Milan geweest, toen was al het brood op
Gewoon de MC man
pi_32371118
Ik hoor van veel meisjes "wat een schatje"... en dat hoor ik niet snel over Marokkanen Oke hij is nog jong, maar t'is zijn karakter.. gewoon een geweldig ventje die nog eens onwijs goed kan voetballen... hopen dat er geen randdebielen zijn die hem gaan lopen schppen tijdens wedstrijden. Maar voorlopig ontwijkt hij de meeste tackels nog goed
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32371202
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:52 schreef LiverpoolFC het volgende:

[..]

Laat 'm eerst maar een Europees talent van het jaar worden. Maat goed is-ie zeker en ik ben er voor om 'm mee te nemen naar WK06!
Als de titel Europees Talent v/h Jaar het criteria is om bij oranje te komen, blijft er wel niet veel over van de selectie.

En er ligt misschien wel een Febo in Ehv, maar daar komen die jeugdspelertjes nooit, want ze worden altijd meteen gekidnapt in die PSV busjes aan de taxikant van het station. Vaak zat gezien.
pi_32372112
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:46 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Als de titel Europees Talent v/h Jaar het criteria is om bij oranje te komen, blijft er wel niet veel over van de selectie.

En er ligt misschien wel een Febo in Ehv, maar daar komen die jeugdspelertjes nooit, want ze worden altijd meteen gekidnapt in die PSV busjes aan de taxikant van het station. Vaak zat gezien.
Waar staat dat-ie eerst Europees talent van het jaar moet zijn voor geselecteerd te worden? Ik zeg alleen dat voordat je claim dat-ie verder is dan VDV een titel ETvhJ zou helpen

Of-ie die titel heeft of niet: gewoon selecteren! Maar dat stond ook al in die post
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32372213
Ah zo. Is VdV Euro-talent-vhj geweest ? Zeker in zijn tijd toen ie nog echt ongrijpbaar was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')