Das erg snel...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:01 schreef Flat-Eric het volgende:
Zoals de planning nu is, ga ik in januari 2006 die kant op.
Ook naar Kata Tjuta geweest?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:44 schreef Dandilion het volgende:
hoi ik ben in november terug gekomen van 9 weken backpacken! SUPER!!!!!!
my dream came true
I went to Uluru
De meeste mensen gaan in september/oktober richting Down Under. Tickets zullen dan lager liggen dan in december als je net nog de jaarwisseling mee wil pakken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:01 schreef Flat-Eric het volgende:
Heb sinds het afronden van de middelbare school ongeveer 7 jaar geleden de drang gehad om naar Australië te gaan. Toendertijd was het op die korte termijn niet mogelijk om de financiën rond te krijgen. Nu ik tegen het afronden van mijn studie loop moet het er nu maar van komen; ook nog geen zin om gelijk aan het werk te gaan.
Zoals de planning nu is, ga ik in januari 2007 die kant op. Misschien iets eerder zodat ik Oud & Nieuw nog meepak in Sydney. Kan me echter wel voorstellen dat tickets dan iets duurder zijn.
Leuk om jullie ervaringen te lezen, begin er al zin in te krijgen!![]()
Dan gaan we samen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:01 schreef Flat-Eric het volgende:
Heb sinds het afronden van de middelbare school ongeveer 7 jaar geleden de drang gehad om naar Australië te gaan. Toendertijd was het op die korte termijn niet mogelijk om de financiën rond te krijgen. Nu ik tegen het afronden van mijn studie loop moet het er nu maar van komen; ook nog geen zin om gelijk aan het werk te gaan.
Zoals de planning nu is, ga ik in januari 2007 die kant op. Misschien iets eerder zodat ik Oud & Nieuw nog meepak in Sydney. Kan me echter wel voorstellen dat tickets dan iets duurder zijn.
Leuk om jullie ervaringen te lezen, begin er al zin in te krijgen!![]()
ja vanaf adelaide via oodnadatta track naar alice gereden.quote:
Ja ik ben er ook geweestquote:Op zondag 29 januari 2006 20:53 schreef Dandilion het volgende:
[..]
ja vanaf adelaide via oodnadatta track naar alice gereden.
tof!!!!
Jij?
je bent in elk geval al goed op wegquote:Op zondag 29 januari 2006 21:04 schreef Gronnaephos het volgende:
Nou ja, op het moment is het allemaal een beetje afwachten of het überhaupt wel door gaat enzo, maar als het doorgaat, heb ik er echt al zin in! Betekent wel dat ik de zomervakantie rustig aan moet doen en veel moet werken, maar dat heb ik wel over voor een heel jaar géén school/universiteit en de vakantie van m'n leven![]()
Maand vakantie??? Hele aardige baas.. 7 weken onbetaald verlof.. en 3 weken vakantie. Het is te doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:01 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar die Oodnadatta track lijkt me erg mooi! Jij had met je 9 weken meer tijd dan ikik had maar een maand vakantie
Dan doe je dat toch!quote:
Hier kan ik een heel lang filosofisch antwoord op typen, maar laat ik dat maar niet doen. Wel een vraag... heb je de zekerheid en vastigheid van een baan en een leven volgens de standaard van de Nederlandse samenleving perse nodig? Zo zeer zelfs dat je liever een baan achter de hand houdt, dan wat van de wereld te zien nu je jong bent en de mogelijkheid hebt. Ben er zelf nog niet helemaal uit, maar ben wel blij dat ik in ieder geval niet aan een baan vast zit. En nee, ik ben absoluut niet rijk, maar ben ook niet geinteresseerd in het maken van carriere.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:39 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ja ontslag nemen is simpel; er zeker van zijn dat je weer nieuw werk vindt wat minderJammer is dat toch...
Ik heb mijn baan - voor mijn studie dus - wel opgezegd, en er ook wel even tegenaan gehikt. Maar toen het moment daar was, was het eigenlijk wel een opluchting. Ik ga nu doen wat ik eigenlijk al langere tijd wilde, maar waar ik nooit geld voor had. Kom wellicht bankroet thuis, maar ik weet zeker dat ik me anders altijd zou hebben afgevraagd wat ik gemist zou hebben. Hooguit vraag ik me nu in de toekomst af of ik er wijs aan heb gedaan, maar dan kan ik daar tenminste een goede afweging over maken...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:22 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Hier kan ik een heel lang filosofisch antwoord op typen, maar laat ik dat maar niet doen. Wel een vraag... heb je de zekerheid en vastigheid van een baan en een leven volgens de standaard van de Nederlandse samenleving perse nodig? Zo zeer zelfs dat je liever een baan achter de hand houdt, dan wat van de wereld te zien nu je jong bent en de mogelijkheid hebt. Ben er zelf nog niet helemaal uit, maar ben wel blij dat ik in ieder geval niet aan een baan vast zit. En nee, ik ben absoluut niet rijk, maar ben ook niet geinteresseerd in het maken van carriere.
Geen probleem [ben zelf ook niet bepaald een van de stamgasten] & graag gedaan.quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:19 schreef DeeCee het volgende:
[..]
Pokerface, sorry voor m'n late reactie (druuuk met werk hiero in Swiss), maar super bedankt voor al die info!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |