quote:Op woensdag 21 december 2005 16:00 schreef NiNi het volgende:
Zag nu een ticket bij China Airlines voor 1060EUR, met een stop-over in thailand op de heenreis en terug optioneel in Hong Kong Taipei of Bangkok (of rechtstreeks). Die sprak me wel aan.
tassie zijn juist relaxquote:Op maandag 5 december 2005 04:17 schreef rpgodfather het volgende:
de reden dat vooral veel australiers het laten liggen is omdat tasmaniers worden gezien als het "white trash" van australie...Heb ik zelf ook aan den lijve mogen ondervinden trouwens.... Maar vooral mensen hier in sydney zeggen dat je beter zover mogelijk uit de buurt van "tazzies" vandaan kan blijven (erg agressief en erg vies). Dat word er hier gezegd, heb er buiten die ene slechte ervaring nog niet veel van meegemaakt....
leuke site heb jequote:Op woensdag 28 december 2005 11:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
tassie zijn juist relax
heb het er enorm naar me zin gehad moet ik zeggen
dan moet je wat verder naar boven....Ik heb 3 dagen in Old Bar gezeten.....6 uur van Sydney (ligt naast Taree)....20 km strand, heerlijk warm (25-27 graden) zeewater en geen sterveling op het strand :-)...Morgen weer terugquote:Op woensdag 28 december 2005 11:47 schreef appelsientje het volgende:
Het is hier zo warm in Sydney ...
ik zweet me echt kapot.. 40 graden.. en benauwd..
die foto's heb ik niet gemaakt....die van mij zijn niet zo mooiquote:Op donderdag 29 december 2005 10:16 schreef Kontiki het volgende:
Mooie foto's. Zit er toevallig een polarisatiefiltertje op bij die bovenste foto?
Anyway, ik ben Sydney nog niet uit geweest maar vanaf januari gaat daar zeker verandering in komen. Dit was toch wel het Sydney-gevoel; helemaal niets aan je hoofd en een koud biertje:
[afbeelding]
Ben je met oudjaarsavond ook nog in Sydney? Mooi vuurwerk op de brugquote:Op woensdag 28 december 2005 11:47 schreef appelsientje het volgende:
Het is hier zo warm in Sydney ...
ik zweet me echt kapot.. 40 graden.. en benauwd..
slaapzakje mee en ga je de nacht ervoor er liggenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:32 schreef rpgodfather het volgende:
ik was er vorig jaar...dit jaar wat verder naar boven...in Taree....Ik heb Sydney wel gezien met oud en nieuwecht een belachelijk drukke zooi en je moet je al om een uur of 3-4 gaan melden bij je gewenste plekje.....anders is er echt niks meer....
![]()
Yeah, daar waren wij ook bang voor. Nu hebben we een catamaran gehuurd waarmee we morgen de hele dag gaan zeilen. Na het vuurwerk leggen we weer aan en waarschijnlijk gaat het hele gebeuren verder in Bondi. Moet toch een mooie avond worden!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:32 schreef rpgodfather het volgende:
ik was er vorig jaar...dit jaar wat verder naar boven...in Taree....Ik heb Sydney wel gezien met oud en nieuwecht een belachelijk drukke zooi en je moet je al om een uur of 3-4 gaan melden bij je gewenste plekje.....anders is er echt niks meer....
![]()
Idd...zeer aardige mensen! Heb d'r oa 3 weken gewerkt, en het waren de beste weken van m'n reisquote:Op woensdag 28 december 2005 11:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
tassie zijn juist relax
heb het er enorm naar me zin gehad moet ik zeggen
Waar je allemaal overheen vliegt?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:22 schreef Sas22 het volgende:
Dit is niet bedoeld als topickick gewoon gezonde nieuwschierigheid.
Over twee weekjes vertrek ik richting Sydney (*O*![]()
) en vroeg me af of er een vaste route is die je vliegt? Ik ga met Cathay Pacific via Hong Kong.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt!
Ik tel nu al af![]()
Idd. Ik was nieuwschierig... ze zullen het vast wel aankondigen aan boord maar ik wou nu al even kijken naar de route.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waar je allemaal overheen vliegt?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:05 schreef Liejannuh het volgende:
Ow.Dan hebben ze de route veranderd.
Ik ben destijds met Cathay over Indonesie gevlogen. En dat weet ik omdat ik in de cockpit zag en de zon op zag komen boven Indonesie. Redelijk indrukwekkend overigens.
\quote:Op donderdag 29 december 2005 10:16 schreef Kontiki het volgende:
Mooie foto's. Zit er toevallig een polarisatiefiltertje op bij die bovenste foto?
Anyway, ik ben Sydney nog niet uit geweest maar vanaf januari gaat daar zeker verandering in komen. Dit was toch wel het Sydney-gevoel; helemaal niets aan je hoofd en een koud biertje:
[afbeelding]
Laat me raden.. je vlieft via Australianbackpackers ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:22 schreef Sas22 het volgende:
Dit is niet bedoeld als topickick gewoon gezonde nieuwschierigheid.
Over twee weekjes vertrek ik richting Sydney (*O*![]()
) en vroeg me af of er een vaste route is die je vliegt? Ik ga met Cathay Pacific via Hong Kong.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt!
Ik tel nu al af![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |