zou je ook wat fotos willen maken daar? lijkt me wel leuk om te zien hoe het er nu uit zietquote:Op dinsdag 15 november 2005 04:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
morgen of overmorgen.. ik doe mijn wandelschoenen aan en ik loop er wel naar toehopelijk is dat een beetje te doen vanuit mijn hostel.
Het weer valt vandaag wel tegen.. maar 18 graden en bewolkt.. brr koud
Nee hoor.. geen extra kosten paar reismaatjes hebben hetzelfde gedaan..quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:38 schreef kozakken het volgende:
Wij vliegen op 12 december naar Australie! Ben ontzettend benieuwd hoe we het gaan vinden. Wel een bijzondere trip vanwege het huwelijk van zwagerlief (in Melbourne).
Wij vliegen eerst naar Sidney en gaan vanuit daar naar Melbourne met een auto. Is de bedoeling...
Iemand tips en ideeen?
Waar huren we goedkoop een auto en hebben we geen last van extra kosten vanwege het ophalen in Sidney en wegbrengen in Melbourne. (autohuur 8 dagen)
Het leek zo leuk, maar pffff.. Door de bomen zie ik echt het bos niet meer.![]()
(of zoals manlief mailde naar bijna zusjevandewet: I cannot see the trees through the wood anymore)
Andere uitdaging is dat onze kleine kozakkeman van 1,5 ook mee gaat. Jippie... vliegen...![]()
Ik vind het wel balen dat ik dan rond mijn 30e pas kan gaan. Ik ben rond mijn 24ste lerares basisonderwijs en je moet natuurlijk ook wel ervaring hebben in het onderwijs... dat vind ik wel kut want ja mijn halve leven is dan al zowat voorbij...quote:
Jawel hoor, al vaker gevlogen. Maar dan nog hou ik er niet van.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je nog nooit eerder gevlogen?Mijn langste tot nu toe is 11 uur 15 minuten nonstop, dat vloog echt voorbij.
Ik ben een paar jaar geleden met mijn moeder naar Australie geweest, we hadden een auto gehuurd en zijn in 2 weken van Melbourne naar Gold Coast gereden. We hebben overal ruim de tijd voor gehad, familiebezoekjes van een paar dagen tussendoor en ook een bruiloftquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:38 schreef kozakken het volgende:
Wij vliegen op 12 december naar Australie! Ben ontzettend benieuwd hoe we het gaan vinden. Wel een bijzondere trip vanwege het huwelijk van zwagerlief (in Melbourne).
Wij vliegen eerst naar Sidney en gaan vanuit daar naar Melbourne met een auto. Is de bedoeling...
Iemand tips en ideeen?
Waar huren we goedkoop een auto en hebben we geen last van extra kosten vanwege het ophalen in Sidney en wegbrengen in Melbourne. (autohuur 8 dagen)
Het leek zo leuk, maar pffff.. Door de bomen zie ik echt het bos niet meer.![]()
(of zoals manlief mailde naar bijna zusjevandewet: I cannot see the trees through the wood anymore)
Andere uitdaging is dat onze kleine kozakkeman van 1,5 ook mee gaat. Jippie... vliegen...![]()
Sinds Juli kun je nu een working holiday visum krijgen voor 1jaar; dit kon al maar het verschil is dat je nu 1jaar voor dezelfde werkgever kan werken ivm 3 maanden!quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:27 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Weet iemand toevallig hoe dat met Nieuw-Zeeland zit?
Het is me toch nog gelukt, ik een slaapplaats weten te regelen bij original backpackers, schijnt opzich wel een okay hostel te zijn. Ik hoef gelukkig niks voor over nieuwjaar te regelen, dan verblijf ik bij een vriend van een vriend.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:42 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Als je in december gaat heb je niet echt veel keuze meer vrees ik. Veel zitten al vol voor die periode. Ik ben zelf nog niet in Australie geweest maar ik ga daar naar het Wake Up!-hostel en het Base-hostel, zagen er allebei wel goed uit.
Ik werd van de week gewezen op www.sydneycity.com.au , zag er ook wel goed uit. Een soort appartementjes of zo.
Gaan jullie onderweg ook logeren in motels?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:24 schreef kozakken het volgende:
Tanx Vava.. Ik ben nog druk aan het zoeken naar een goed verhuurbedrijf.
Anders doen we het gewoon via d-reizen in Nederland. Misschien niet geheel avontuurlijk. Maar we hebben een klein mannetje bij ons waardoor ik opeens zekerheid ook wel heel belangrijk vind.
maar fijn om even een goed verhaal te horen. (kustweg is een goed idee. tanx!)
Yeahquote:Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef Oksel het volgende:
Weinig foto's in het topic! Ik ben nu een half jaar terug... en mis het ZO erg!
De ruimte, de mensen, de natuur, de vrijheid.. de sfeer, alles! Ik ga er zeker stagelopen, en daarna wonen.. Omgeving Melbourne, denk ik.
I love Melbourne!:
[afbeelding]
Ik heb trouwens de Westkust gedaan. Lijkt me veel toffer dan de drukkte touristische oostkust!
Mijn route:
Met mijn eigen Ford Falcon:
Sydney - Melbourne - Tasmanie - Melbourne - Adelaide - Perth - Broom.
Auto verkocht, dikke 4WD gehuurd:
Broom - Gibb River Road - Bungle Bungle - Broom.
Gelift met ieren:
Broom - Darwin.
Toptijd gehad..
Beste dingen:
- Zalm vangen.
- Haai vangen.
- Dhufish vangen.Hooked on fishin'! Rex hunt!
[afbeelding]
Cape Le Grand:
[afbeelding]
Vissen met vrienden:
[afbeelding]
Nullabor Plain:
[afbeelding]
Haaaaaaaaaaaaaai!
[afbeelding]
GibbRiverRoad met dikke 4WD:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonsondergangen zijn ZO mooi in Ozzz..
[afbeelding]
Aargh, ik wil terug!
Dat ligt eraan.. rond kerst is het best duurquote:Op zaterdag 3 december 2005 09:15 schreef Kontiki het volgende:
Wat kost het nou om naar Tasmanie te vliegen/varen?
En je hebt alleen Sydney en omgeving nog maar gezienquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:39 schreef Kontiki het volgende:
Groeten vanuit Australie. Het is geweldig hier![]()
Wat ga je in Australie doen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik hoop over een ruim jaar naar Australie te gaan. Ga vanaf nu deze topics volgen
Dat is nog niet bepaald, zit hier dus zeker ook ideeen op te doenquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nog niet bepaald, zit hier dus zeker ook ideeen op te doen
T wordt waarschijnlijk maar een week of 2 a 3. Daarna door naar Nieuw Zeeland (week of 3 a 4).quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Wil je voor langere tijd gaan? Of gewoon een vakantie van een maand ofzo?
Dat ligt eraan waar je zit. Australie is namelijk best wel grootquote:Op zondag 18 december 2005 15:09 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
IK hoor van familie dat het best wel een slechte zomer is, veel wind en veel REGEN!
Ben blij dat ik vorig jaar ben gegaan
quote:Op maandag 19 december 2005 23:09 schreef rpgodfather het volgende:
je kan best goedkoper vliegen dan 1000 euro hoor..... Ik heb al tickets van 750-800 gezien....maar dan vlieg je wel met China Air ofzo....Singapore Airlines is hier (Sydney -Amsterdam) vandaan maar 900 euro return!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |