abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:51:09 #51
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_32283360
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 04:14 schreef appelsientje het volgende:

[..]

morgen of overmorgen.. ik doe mijn wandelschoenen aan en ik loop er wel naar toe hopelijk is dat een beetje te doen vanuit mijn hostel.
Het weer valt vandaag wel tegen.. maar 18 graden en bewolkt.. brr koud
zou je ook wat fotos willen maken daar? lijkt me wel leuk om te zien hoe het er nu uit ziet

Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:38:52 #52
103793 kozakken
Living the life
pi_32295931
Wij vliegen op 12 december naar Australie! Ben ontzettend benieuwd hoe we het gaan vinden. Wel een bijzondere trip vanwege het huwelijk van zwagerlief (in Melbourne).
Wij vliegen eerst naar Sidney en gaan vanuit daar naar Melbourne met een auto. Is de bedoeling...
Iemand tips en ideeen?

Waar huren we goedkoop een auto en hebben we geen last van extra kosten vanwege het ophalen in Sidney en wegbrengen in Melbourne. (autohuur 8 dagen)
Het leek zo leuk, maar pffff.. Door de bomen zie ik echt het bos niet meer.
(of zoals manlief mailde naar bijna zusjevandewet: I cannot see the trees through the wood anymore )

Andere uitdaging is dat onze kleine kozakkeman van 1,5 ook mee gaat. Jippie... vliegen...
  donderdag 17 november 2005 @ 13:27:30 #53
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_32341449
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:38 schreef kozakken het volgende:
Wij vliegen op 12 december naar Australie! Ben ontzettend benieuwd hoe we het gaan vinden. Wel een bijzondere trip vanwege het huwelijk van zwagerlief (in Melbourne).
Wij vliegen eerst naar Sidney en gaan vanuit daar naar Melbourne met een auto. Is de bedoeling...
Iemand tips en ideeen?

Waar huren we goedkoop een auto en hebben we geen last van extra kosten vanwege het ophalen in Sidney en wegbrengen in Melbourne. (autohuur 8 dagen)
(of zoals manlief mailde naar bijna zusjevandewet: I cannot see the trees through the wood anymore )

Andere uitdaging is dat onze kleine kozakkeman van 1,5 ook mee gaat. Jippie... vliegen...
Nee hoor.. geen extra kosten paar reismaatjes hebben hetzelfde gedaan..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_32341875
Weinig foto's in het topic! Ik ben nu een half jaar terug... en mis het ZO erg!

De ruimte, de mensen, de natuur, de vrijheid.. de sfeer, alles! Ik ga er zeker stagelopen, en daarna wonen.. Omgeving Melbourne, denk ik.

I love Melbourne!:

Ik heb trouwens de Westkust gedaan. Lijkt me veel toffer dan de drukkte touristische oostkust!

Mijn route:

Met mijn eigen Ford Falcon:
Sydney - Melbourne - Tasmanie - Melbourne - Adelaide - Perth - Broom.

Auto verkocht, dikke 4WD gehuurd:

Broom - Gibb River Road - Bungle Bungle - Broom.

Gelift met ieren:
Broom - Darwin.

Toptijd gehad..

Beste dingen:

- Zalm vangen.
- Haai vangen.
- Dhufish vangen.

Hooked on fishin'! Rex hunt!

Cape Le Grand:

Vissen met vrienden:

Nullabor Plain:

Haaaaaaaaaaaaaai!

GibbRiverRoad met dikke 4WD:

Zonsondergangen zijn ZO mooi in Ozzz..

Aargh, ik wil terug!
pi_32347876
Ik wil ook beginnen met de zuid- en westkust.
Wil ook zeker wel naar de oostkust, maar pas op het laatst. Anders ga ik daar al mijn geld uitgeven aan het toeristenleven

Paar vraagjes:
- is een duikbrevet halen goedkoper in het westen?
- is daar ook regenwoud?
- is een retourtje Tasmanie duur?
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:49:45 #56
103793 kozakken
Living the life
pi_32369715
tanx appelsientje! Weet je toevallig bij welke maatschappij ze gehuurd hebben?
pi_32376683
Mooie foto's!
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:43:30 #58
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_32381655
WooHoo ik ga zowaar 4 (!) dagen in Darwin vertoeven begin februari, helaas maar zo kort omdat ik dan druk aan het werk ben in Azië, maar met de nieuwe route van budgetmaatschappij Tiger Airways (retour Singapore - Darwin 125 euro), vind ik het wel leuk om ff langs te gaan.

Ben al 2 keer (1x 1 jaar, 1x 3 maanden) in OZ geweest, ook in Darwin, maar Darwin is toch alweer 3 jaar geleden... iemand tips om te verblijven? De laatste keer dat ik daar was werden we door coppers (hoewel deze wel symphatiek waren) met ons tentje van het hostelterrein gegooid omdat kamperen in Darwin City niet was toegestaan...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_32387361
Mooie foto's!

Ik wil zoals het nu naar uitziet over een half jaartje ofzo richting Oz.
Dus hier vast even een post.

Druk bezig met van alles uitzoeken en aanvragen, voorpret is half the fun.
Hoewel die nieuwe luchthaventoeslagen wel weer even wat minder zijn..hopen dat dat binnenkort weer wat minder wordt.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_32405140
Ik wil ook zo graag naar australie! Maarja nu nog geen geld ervoor... Het land lijkt me eigenlijk erg leuk om in te wonen eigenlijk dus wil het wel eens ontdekken! Als je van plan bent om er te gaan wonen is t dan handig om in iedere redelijk grote plaatsen een tijdje daar te verblijven om te kijken wat je er van vindt ofzo? (misschien domme vraag hoor maarja ik heb er niet zo'n verstand van )
pi_32408508
Dat lijkt me wel zo handig ja. Als je wilt emigreren is het natuurlijk fijn als je weet dat je naar een stad verhuist die je ook leuk vindt.
pi_32435081
Ik ga er zeker wonen..
pi_32454883
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:48 schreef Oksel het volgende:
Ik ga er zeker wonen..
Ik vind het wel balen dat ik dan rond mijn 30e pas kan gaan. Ik ben rond mijn 24ste lerares basisonderwijs en je moet natuurlijk ook wel ervaring hebben in het onderwijs... dat vind ik wel kut want ja mijn halve leven is dan al zowat voorbij...
  maandag 21 november 2005 @ 21:11:49 #64
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_32463030
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:50 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Heb je nog nooit eerder gevlogen? Mijn langste tot nu toe is 11 uur 15 minuten nonstop, dat vloog echt voorbij.
Jawel hoor, al vaker gevlogen. Maar dan nog hou ik er niet van.
Ik denk dat ik een flink pak boeken mee ga nemen en mijn Zen voor de volledige 5 gig aan muziek
volpleur.

Maar heb er wel zin in! 3 weken oostkust en een flinke tijd in Sydney vertroeven bij mijn beste vriendin!
Nie sloan mo schuppe!
pi_32493028
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:38 schreef kozakken het volgende:
Iemand tips en ideeen?

Ik ben een paar jaar geleden met mijn moeder naar Australie geweest, we hadden een auto gehuurd en zijn in 2 weken van Melbourne naar Gold Coast gereden. We hebben overal ruim de tijd voor gehad, familiebezoekjes van een paar dagen tussendoor en ook een bruiloft

Wij hadden de auto bij Budget Rent a Car gehuurd en opgehaald in Melbourne en ingeleverd in Surfers Paradise. Geen extra kosten daarvoor Wij hadden een Toyota Corola. Neem wel een automaat (zijn de meeste auto's in Australie) want je stuur zit rechts en je rijdt links op de weg, genoeg om op te letten dus

De kustweg is trouwens veeeeeeel leuker dan de kortere weg die binnenlands loopt. Daar rijden veel van die grote roadtrains en is verder een erg saaie weg. De kustweg daarintegen is erg mooi
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  woensdag 23 november 2005 @ 22:40:25 #66
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_32522571
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:27 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Weet iemand toevallig hoe dat met Nieuw-Zeeland zit?
Sinds Juli kun je nu een working holiday visum krijgen voor 1jaar; dit kon al maar het verschil is dat je nu 1jaar voor dezelfde werkgever kan werken ivm 3 maanden!
Dit is aangepast voor maar een paar landen, geloof Duitsland, Zweden, België en Nederland. Hoe ik dit weet? Ik werkte voor een consultancy bureau (stage) die permanente visa verzorgde voor AUS/NZ en CAN. (kijk maar op de website van de NZIS)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_32588945
tvp
pi_32595132
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 07:26 schreef JSR het volgende:
tvp
Life sucks
  maandag 28 november 2005 @ 11:45:27 #69
11518 Kleibintje
Centrumradicaal
pi_32641081
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:42 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Als je in december gaat heb je niet echt veel keuze meer vrees ik. Veel zitten al vol voor die periode. Ik ben zelf nog niet in Australie geweest maar ik ga daar naar het Wake Up!-hostel en het Base-hostel, zagen er allebei wel goed uit.

Ik werd van de week gewezen op www.sydneycity.com.au , zag er ook wel goed uit. Een soort appartementjes of zo.
Het is me toch nog gelukt, ik een slaapplaats weten te regelen bij original backpackers, schijnt opzich wel een okay hostel te zijn. Ik hoef gelukkig niks voor over nieuwjaar te regelen, dan verblijf ik bij een vriend van een vriend.
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:24:41 #70
103793 kozakken
Living the life
pi_32674214
Tanx Vava.. Ik ben nog druk aan het zoeken naar een goed verhuurbedrijf.
Anders doen we het gewoon via d-reizen in Nederland. Misschien niet geheel avontuurlijk. Maar we hebben een klein mannetje bij ons waardoor ik opeens zekerheid ook wel heel belangrijk vind.

maar fijn om even een goed verhaal te horen. (kustweg is een goed idee. tanx!)
pi_32679688
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 16:24 schreef kozakken het volgende:
Tanx Vava.. Ik ben nog druk aan het zoeken naar een goed verhuurbedrijf.
Anders doen we het gewoon via d-reizen in Nederland. Misschien niet geheel avontuurlijk. Maar we hebben een klein mannetje bij ons waardoor ik opeens zekerheid ook wel heel belangrijk vind.

maar fijn om even een goed verhaal te horen. (kustweg is een goed idee. tanx!)
Gaan jullie onderweg ook logeren in motels?

Over het huren van de auto, dat hebben wij ook gewoon vanuit NL geregeld, bij een reisbureau waar we ook de tickets en hotel voor eerste nachten gereserveerd hebben. Ik weet wel dat het toen goedkoper was om in Australie zelf te regelen maar het is wel een fijn idee om het van te voren al te doen.
Als ik alleen was geweest had ik niks geregeld maar met mijn moeder samen, ook liever wat zekerheid
Let's plant a tree
  zaterdag 3 december 2005 @ 07:20:33 #72
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_32774495
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef Oksel het volgende:
Weinig foto's in het topic! Ik ben nu een half jaar terug... en mis het ZO erg!

De ruimte, de mensen, de natuur, de vrijheid.. de sfeer, alles! Ik ga er zeker stagelopen, en daarna wonen.. Omgeving Melbourne, denk ik.

I love Melbourne!:

[afbeelding]

Ik heb trouwens de Westkust gedaan. Lijkt me veel toffer dan de drukkte touristische oostkust!

Mijn route:

Met mijn eigen Ford Falcon:
Sydney - Melbourne - Tasmanie - Melbourne - Adelaide - Perth - Broom.

Auto verkocht, dikke 4WD gehuurd:

Broom - Gibb River Road - Bungle Bungle - Broom.

Gelift met ieren:
Broom - Darwin.

Toptijd gehad..

Beste dingen:

- Zalm vangen.
- Haai vangen.
- Dhufish vangen.

Hooked on fishin'! Rex hunt!

[afbeelding]

Cape Le Grand:

[afbeelding]

Vissen met vrienden:

[afbeelding]

Nullabor Plain:

[afbeelding]

Haaaaaaaaaaaaaai!

[afbeelding]

GibbRiverRoad met dikke 4WD:
[afbeelding]
[afbeelding]

Zonsondergangen zijn ZO mooi in Ozzz..

[afbeelding]

Aargh, ik wil terug!
Yeah Mooi foto's!!

Ik heb weer wat foto's online gezezt op mijn website!
www.hoeve.nu/oz
op dit moment zit ik in tasmania... het weer is niet echt goed (regen enzo) maar het is hier echt super mooi!! geweldige omgeving! Vreemd dat veel mensen het links laten liggen, want er is genoeg te zien hier!
pi_32774861
Wat kost het nou om naar Tasmanie te vliegen/varen?
  zaterdag 3 december 2005 @ 23:05:49 #74
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_32794217
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 09:15 schreef Kontiki het volgende:
Wat kost het nou om naar Tasmanie te vliegen/varen?
Dat ligt eraan.. rond kerst is het best duur heb ik net gemerkt met het boeken van mijn terug vlucht
Maar normaal kost het iets van $72,- incl www.jetstar.com.au
erg goed te doen.
pi_32804880
Jetstar lijkt me wel ok, ik heb via hun ook een ticket van Melbourne naar Nieuw-Zeeland geboekt.

Over 50 uur ga ik eindelijk leaven on een jetplane naar Australie
pi_32826774
de reden dat vooral veel australiers het laten liggen is omdat tasmaniers worden gezien als het "white trash" van australie...Heb ik zelf ook aan den lijve mogen ondervinden trouwens.... Maar vooral mensen hier in sydney zeggen dat je beter zover mogelijk uit de buurt van "tazzies" vandaan kan blijven (erg agressief en erg vies). Dat word er hier gezegd, heb er buiten die ene slechte ervaring nog niet veel van meegemaakt....
[Australia]-[Netherlands]-[Italy]-[Spain]
Singapore March 2006, Barcelona April 2006, UK May 2006 , Egypt July 2006, Italy October 2006, Switzerland December 2006
pi_32826776
Jetstar is erg goed mee te vliegen. Weinig vertragingen, goede service, efficiente stewardessen en in-check balies...Dit is trouwens ook het geval bij virgin blue....Ze doen niet onder voor elkaar kwa kwaliteit, alleen kwa prijs zo nu en dan is er eentje op bepaalde vluchten echt een heel stuk goedkoper.
Singapore March 2006, Barcelona April 2006, UK May 2006 , Egypt July 2006, Italy October 2006, Switzerland December 2006
pi_32831179
white trash
Life sucks
pi_32840105
Ik kan me niet voorstellen dat alle Tasmaniers zo zijn..zeker niet de stedelingen?

Enniehoe, een bezoekje aan Hobart zit wel in de planning als ik die kant op ga, langs the family
(die zijn in elk geval niet agressief en vies )
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_32847303
* AtDaMotDaMotDa doet een 'verkapt ik wil ook terug naar Oz' schop

Veel plezier iedereen, het wordt echt de reis van je leven. Dat dacht ik vantevoren niet maar dat is het echt geworden.

Oh ja iedereen.

Tip voor nieuwjaar in Sydney: Wil je een goede plek voor het vuurwerk hebben zorg dan dat je voor 12.00 uur 's middags (geen gein) bij de Harbour bent of bij Mrs. Macquire Point. Tegen het middaguur staan er anders al rijen dik en worden er geen mensen meer toegelaten tot bepaalde punten tenzij er mensen uitgaan. Ik heb zelf ook 6 uur in de rij gestaan en was lucky dat ik erin kon. De beste manier is nog om met een roeiboot/luchtboot de harbour in te varen (ken gasten die dat gedaan hebben) maar dat is pretty risky omdat er veel politie is en er een militaire naval base achter Mrs. Macquire point zit. Maar het is allemaal de moeite waard
Bloed, zweet en tranen!
pi_32856966
Hoi mede fokkers

Ik las hier net een gefrustreerde post over het wel of niet uitschrijven bij je gemeente. Ik zit met precies hetzelfde probleem omdat ik begin volgend jaar ga studeren in Melbourne. Weet iemand of er verder nog consequenties verbonden zijn aan het feit dat ik mij uitschrijf. Bij het gemeentehuis zei iemand dat je dan bv. moet bewijzen dat je die periode dat je uitgeschreven bent niet getrouwd bent ofzo.... vaag Niemand bij mijn zorgverzekeraar heeft het trouwens over een postadres gehad...
pi_32862139
Ik kijk net op de site www.oomverzekeringen.nl/basisverzekering en heb daar ingevuld dat ik als 21 jarige in Australie ga studeren (niet werken). Tot mijn grote verbazing zie ik dan het volgende staan: "

"Wanneer u maximaal 1 jaar in het buitenland verblijft, bent u verplicht de basisverzekering te sluiten."

Het komt er dus op neer dat het voor de basisverzekering geen kont uitmaakt of ik mij nu wel of niet uitschrijf?! Dan ben ik dus gvd dubbel gedekt

Een zeer gefrustreerde Neutron
pi_33018480
Gisteren de LP gekocht. Voorpret.
pi_33130655
Groeten vanuit Australie. Het is geweldig hier
pi_33150563
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:39 schreef Kontiki het volgende:
Groeten vanuit Australie. Het is geweldig hier
En je hebt alleen Sydney en omgeving nog maar gezien de rest is net zo geweldig, zo niet geweldiger!

Veel plezier!!
Let's plant a tree
pi_33151717
Ik hoop over een ruim jaar naar Australie te gaan. Ga vanaf nu deze topics volgen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_33151821
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik hoop over een ruim jaar naar Australie te gaan. Ga vanaf nu deze topics volgen
Wat ga je in Australie doen?
Let's plant a tree
pi_33152278
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:21 schreef Vava het volgende:

[..]

Wat ga je in Australie doen?
Dat is nog niet bepaald, zit hier dus zeker ook ideeen op te doen
pi_33152355
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:43 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Dat is nog niet bepaald, zit hier dus zeker ook ideeen op te doen

Wil je voor langere tijd gaan? Of gewoon een vakantie van een maand ofzo?
Let's plant a tree
pi_33152698
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:47 schreef Vava het volgende:

[..]

Wil je voor langere tijd gaan? Of gewoon een vakantie van een maand ofzo?
T wordt waarschijnlijk maar een week of 2 a 3. Daarna door naar Nieuw Zeeland (week of 3 a 4).
pi_33191125
IK hoor van familie dat het best wel een slechte zomer is, veel wind en veel REGEN!

Ben blij dat ik vorig jaar ben gegaan
Bloed, zweet en tranen!
pi_33207282
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:09 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
IK hoor van familie dat het best wel een slechte zomer is, veel wind en veel REGEN!

Ben blij dat ik vorig jaar ben gegaan
Dat ligt eraan waar je zit. Australie is namelijk best wel groot

Ik zit in Melbourne en de lente is tot nu toe echt geweldig geweest. De zomer begint langzaam opmars te maken, het is in Melbourne al weken niet meer onder de 20 graden (overdag) geweest. Af en toe een bui, maar voornamelijk nadat het twee dagen boven de 30 is geweest. Dit is mijn derde lente/zomer in Melbourne, en het is de beste tot nu toe.
pi_33208286
slechte zomer??? Waar?? het is hier bloedverziekend heet...Het is het hele weekend zo'n beetje 30-35 graden geweest......ondanks een buitje zo nu en dan....Het mag misschien iets kouder zijn, maar nog steeds heel warm.... Sydney
pi_33225699
En wat ik er nog aan wilde toevoegen: WE HEBBEN REGEN NODIG HIER.

Nee, echt, geen geintje. De waterreservoirs in het land zijn angstvallig leeg, vrijwel overal zijn stage 2 waterrestricties van kracht. In Melbourne valt het momenteel mee, zitten de reservoirs tot 60% vol, maar Brisbane en Sydney is echt een ramp. Dus ik hoop dat die cheerleaderpoppetjes in het bericht boven mij stiekem een regendans aan het uitvoeren zijn.
  maandag 19 december 2005 @ 21:06:30 #95
67174 Dos37
Come on Twente
pi_33226061
ik wil er ook weer heen. even wachten op een aanbieding van een vliegmaatschapij want 1000 euro voor 1 ticket vind ik iets te duur.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_33231316
die regendans werkte wel....gisteren de halve avond regen en onweer gehad .... Vandaag is het wel weer erg warm trouwens...het is 9 uur en het is al weer 26 graden.....Die water reserves gaan hier echt een ramp worden deze zomer....en die australische regering maar zeuren over die nieuwe "work relations laws"......Die regering hier is nog belachelijker bezig als de Nederlandse......
pi_33231374
je kan best goedkoper vliegen dan 1000 euro hoor..... Ik heb al tickets van 750-800 gezien....maar dan vlieg je wel met China Air ofzo....Singapore Airlines is hier (Sydney -Amsterdam) vandaan maar 900 euro return!!!
  dinsdag 20 december 2005 @ 07:35:41 #98
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_33236719
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:09 schreef rpgodfather het volgende:
je kan best goedkoper vliegen dan 1000 euro hoor..... Ik heb al tickets van 750-800 gezien....maar dan vlieg je wel met China Air ofzo....Singapore Airlines is hier (Sydney -Amsterdam) vandaan maar 900 euro return!!!
Vergis je niet in de belasting, want ook bij een ticket van 800 Euro komt minimaal zo'n 200 Euro aan belasting bij, dus een ticket all in zal in totaal iets kosten tussen de 1000 - 1250 euro.... en zoveel is dat nu ook weer niet, als je vergelijk dat het naar Azië ook zo'n 650 euro all in kost....

Wil je trouwens iets van Azië zien? Vlieg dan met Singapore Airlines (evt stopover in Singapura), of China Airlines, (evt stopover in Bangkok, Taipei en/ of Hong Kong!)
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:50:09 #99
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_33250274
damn vandaag s wat verhalen gelezen over rondreizen en wat ben ik enthousiast geworden zeg

vriendin heeft een paar jaar terug rondgereisd en die heeft er de tijd van dr leven gehad. en zo hoor ik iedereen die daar geweest is. ik wil ook!! maja heb nu lang het geld niet dus is denk ik de enige mogelijkheid over 3 jaar pas op mn nieuwe studie en dan als stage te gaan.
hoop het echt nog s te kunnen doen

[ Bericht 3% gewijzigd door SouthernSun op 20-12-2005 18:04:21 ]
pi_33277238
Zag nu een ticket bij China Airlines voor 1060EUR, met een stop-over in thailand op de heenreis en terug optioneel in Hong Kong Taipei of Bangkok (of rechtstreeks). Die sprak me wel aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')