Hij was maar ¤30. Merk Wildebeast en dan de Oriole.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:21 schreef Liejannuh het volgende:
Kijk, dat is een goede deal NiNi!
Kost dat? Ik zoek ook nog een nieuwe slaapzak.
Hoe ben je terug gegaan? Via de Grampians? De Grampians zijn echt geweldig, mooie bergen, mooie wandelingen, leuk om te klimmen. In Warrnambool hebben ze trouwens echt een heel leuk en gezellig hostel, mocht je het rondje nog een keer willen maken!quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:37 schreef Kontiki het volgende:
Dit weekend de Great Ocean Road gedaan. Was erg mooi om te zien. Maar juist de hotspots (12 apostels e.d.) vond ik een beetje tegenvallen, waarschijnlijk door de over exposure van foto's die je al zo vaak gezien hebt.
Het mooiste vond ik juist de verlaten strandjes waar bijna niemand kwam. Daar stonden ook vele 'apostels' in het water. Bay of Islands bijv. was erg mooi.
Over de financiele situatie; ik zal ook niet veel meer over hebben als ik terugkom, maar ik zal er geen seconde spijt van hebben. Ik zit hier pas 2,5 maand en merk nu al dat zo'n lange reis een enorme positieve invloed op je kan hebben. Zo'n ervaring is niet in geld uit te drukken. En schijt, dan zit ik straks in NL maar een jaar op een kamertje van 3 bij 3 in een lawaaierig gedeeld huis.
Na uitvoering voorgelicht te zijn bij de Bever Zwerfsport (en vervolgens hem gekocht te hebben bij Perryquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:36 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Over die slaapzakken: hoe kan ik erachter komen wat voor slaapzak het is die ik heb? Heb 'm toentertijd niet gekocht met het oog op extra-koud ofzo, dus ik hoop dat ie nu gaat voldoen, dat het maar "toevallig" de goede is...dus van wat voor materiaal zou ie dan gemaakt moeten zijn? En wat voor "klassen" heb je nou precies in slaapzakken, en aan hoeveel centjes moet ik dan denken...? Wist ik -voorheen- veel dat er (veel) verschil in was
![]()
de groeten uit nederland waar het koud isquote:Op zondag 26 februari 2006 02:10 schreef appelsientje het volgende:
Zooo de groeten vanuit OZ
Ik ga vandaag mildura verlaten, op naar Sydney en dan woensdag naar NIeuw Zeeland![]()
Daar heb ik echt zin in !!
Mijn zoon (die in OZ woont tijdelijk ) vind ze enorm duur, dus gewoon wat extra meenemen is het beste.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:11 schreef NiNi het volgende:
- Weet iemand of contactlenzen toevallig heel goedkoop zijn in Oz of gewoon meenemen van hier?
Omdat niemand de regels snaptquote:Op zondag 26 februari 2006 23:57 schreef Kontiki het volgende:
Zaterdag naar een Australian Rules Football game geweest, wat een waanzinnige sport is dat! Waarom is dat nooit buiten Australie populair geworden?
EN wat heel belangrijk is!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn zoon (die in OZ woont tijdelijk ) vind ze enorm duur, dus gewoon wat extra meenemen is het beste.
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:32 schreef WEST het volgende:
[..]
de groeten uit nederland waar het koud is![]()
Okay dan, dan ga ik dat doen!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn zoon (die in OZ woont tijdelijk ) vind ze enorm duur, dus gewoon wat extra meenemen is het beste.
In de Melbourne Telstra Dome hebben we de wedstrijd Geelong Cats - Carlton gezien. Met een meatpie op schootquote:Op maandag 27 februari 2006 00:35 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Omdat niemand de regels snaptIk ben vorig jaar naar Brisbane Lions - Richmond Tigers geweest. Waaro ben jij geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |