Zou ik ook doen, die lui staan al drie weken droog.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:22 schreef Rica het volgende:
Deze week staat in het teken van gezondheid en conditie opbouwen en wat doen ze bij de eerste aanblik van zuip en snoepwaar?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En wat kan ze toch lekker met dat kontje schudden he?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:24 schreef Pinball het volgende:
Heeej.. Lieske doet haar 3 seconden dansje weer evenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die abba muziek van net...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ikke niet snappen...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuk toch beter dan een hangende chantalquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:24 schreef Pinball het volgende:
Heeej.. Lieske doet haar 3 seconden dansje weer evenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Net zo'n slappe hap als de bewoners dusquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef APK het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, die lui staan al drie weken droog.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dido al 5 maanden wel op een andere manierquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef APK het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, die lui staan al drie weken droog.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ingrid bedoel je..? Dido heeft daar de moves niet voor...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Dido kan er ook wel wat van hoor... Dat Salsa-dansen...
Vond ik zelfs lekker om naar te kijken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nope, dat was Dido.... Die heeft héél ff staan dansen....quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:29 schreef theMi het volgende:
[..]
Ingrid bedoel je..? Dido heeft daar de moves niet voor...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt, viel me ook al op dat ze het aardig goed kan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, dat was Dido.... Die heeft héél ff staan dansen....
Menno is er blijkbaar niet erg van gecharmeerd...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, dat was Dido.... Die heeft héél ff staan dansen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop