quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
grote meid hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:47 schreef Janetje het volgende:
Janetje is allang wakker..
quote:
Nooit gestopt..quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:56 schreef DeTolk het volgende:
weer begonnen met deze reeks?
Of nooit gestopt
Steen, vandaan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:56 schreef DeTolk het volgende:
weer begonnen met deze reeks?
Of nooit gestopt
conclusie: niet denkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb een tijdje terug meegedaan aan de reeks, maar dacht dat deze ter ziele was gegaan.
Je wilt me gewoon weer bang maken.quote:
Welnee! Het is gezelliger dan ooit!quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb een tijdje terug meegedaan aan de reeks, maar dacht dat deze ter ziele was gegaan.
Je kan ook overdrijven zeg.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welnee! Het is gezelliger dan ooit!
en, lukt het??quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je wilt me gewoon weer bang maken..
Hehehehe, yeah right.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat kan. Ik doe het alleen niet, dat is voor vrouwen
Nee, jij maakt mij niet meer(erg)bang!quote:
nou jij drijft anders behoorlijk op dit momentquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Uhuh! Maar niet overquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
nou jij drijft anders behoorlijk op dit moment
Dat is helemaal niet waar.. ik overdrijf helemaal echt compleet totaal echt werkelijk heulemaal toch echt heul nooit en te nimmer niet!quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
Kijk nou naar wat je schrijft joh!quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar.. ik overdrijf helemaal echt compleet totaal echt werkelijk heulemaal toch echt heul nooit en te nimmer niet!
Heeft rpp tieten dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
Niet echt, daarom noem ik m'n zusje altijd Jan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu of je moet een aaaaa cupje als tieten willen zien
*maar niet over cerrors zusje gaat beginnenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet echt, daarom noem ik m'n zusje altijd Jan.
Ach, over een jaar of vijf misschien. Dan ben ik 29, als ik lekker doorga in dit werk (geen sport, alleen op je luie reet zitten en drie keer per dag warm eten) komen die dingen vanzelf welquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu of je moet een aaaaa cupje als tieten willen zien
checkquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb een waterbed, remember...
kun je gezelig samen met je vriendin BH's gaan kopenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, over een jaar of vijf misschien. Dan ben ik 29, als ik lekker doorga in dit werk (geen sport, alleen op je luie reet zitten en drie keer per dag warm eten) komen die dingen vanzelf wel
quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet echt, daarom noem ik m'n zusje altijd Jan.
Ja rpp?quote:
Met wátquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
kun je gezelig samen met je vriendin BH's gaan kopen
We tellen af naar 250 natuurlijk..quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:50 schreef GoLLeM het volgende:
wat betekent 250-38?
Je moeder.quote:
kquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
We tellen af naar 250 natuurlijk..
We zijn nu dus op 212
weet even niet of ik daar nu juist blij om moet zijn of toch juist niet...quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, jij maakt mij niet meer(erg)bang!
Aftrekken kan je toch welquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:50 schreef GoLLeM het volgende:
wat betekent 250-38?
Jij wilt gewoon graag mensen bang maken he.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
weet even niet of ik daar nu juist blij om moet zijn of toch juist niet...![]()
Kouhouhoud.quote:
Hoeveel karaat?quote:
Neuh, hoeft niet van mij.quote:
zal ik met je mee dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neuh, hoeft niet van mij.
Ik denk dat ze zelf ook niet staat te springen om een beha voor d'r zoon te gaan kopen
onderschat mijn geheugen niet!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is goed
Als je het nog weet over vijf jaar
Dat kunnen we alleen amar overschatten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
onderschat mijn geheugen niet!!![]()
Dan ga je toch.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:37 schreef Janetje het volgende:
Ik wil naar huis..
Ja maar.. ja maar.. ik moet productief doen.. ik moet dingen maken..quote:
Frikandellen, bitterballen, etc etc.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar.. ja maar.. ik moet productief doen.. ik moet dingen maken..
Vertalingen, literatuurlijsten, revisies etc etc etcquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Frikandellen, bitterballen, etc etc..
Ik ook zo.. bah..quote:
* rompompom onder schat het geheugen van Vikingsmeisje nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
onderschat mijn geheugen niet!!![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:37 schreef Janetje het volgende:
Ik wil naar huis..
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom onder schat het geheugen van Vikingsmeisje niet
[..]
Daar sta je dan
's Avonds twintig over elf
Op een strand
Sigaretten weg te werken
Even eruit
Dat was alles wat je wou
Even alleen
Want je had zoveel te verwerken
En kijk eens aan
Daar staat de grote denker
Aan het werk
Op de grens van land en zee
De achtste dag
Dus vier dagen te gaan nog
Terwijl het leed wel was geleden op dag twee
Naar huis
Naar huis
Ik wil naar huis
Naar huis
Het leek zo mooi
Even wat tijd voor jezelf
Maar je hebt jezelf niet zo gek veel te vertellen
Dus je staat maar op
En sleept je naar het strand
Tot het moment komt dat je eindelijk mag bellen
Maar niet vandaag
Dat mag pas morgen
En dat komt eigenlijk door wat ze gister zei
Ze zei: 'Lief, als je niets hebt te vertellen
Dan hoef je niet te bellen, volgens mij'
Naar huis
Naar huis
Ik wil naar huis
Naar huis
Je denkt: Kom op,
Genoeg om niets getreurd
Hou eens op met dat huilen naar de maan
Nog een kwartier
Dan is het twaalf uur geweest
Dus theoretisch nog maar drie dagen te gaan
Dan mag je naar huis
Naar huis
Je mag naar huis
Naar huis
Ik wil naar huis
Naar huis
Ik wil naar huis
Naar huis
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:31 schreef cerror het volgende:
Ja, lul.
En nu tegen jou: Algoritmes.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:33 schreef Janetje het volgende:
[..]Je zei een lelijk woord tegen rpp
quote:
Zit ik aan een ander woord te denken of is dat geen vies woord.quote:
al·go·rit·mequote:Op dinsdag 1 november 2005 17:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zit ik aan een ander woord te denken of is dat geen vies woord..
Of het was een algorit-mes...quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
al·go·rit·me
het algoritme, de algoritmes
systematisch stelsel voor het uitvoeren van berekeningen en de
volgorde daarvan betekenisverwante termen
hyperoniem: voorschrift
Daar heb je wel een punt op zichquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:31 schreef cerror het volgende:
Ja, lul.
En gewoon wéér doen!quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt op zich
Jij zou het tagje (topickiller) moeten hebben..quote:
Zometeen lasagnequote:
Met worst?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij zou het tagje (topickiller) moeten hebben..
[..]
Zometeen lasagne![]()
Maar ja, ik heb (nog) geen tieten...quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij zou het tagje (topickiller) moeten hebben..
Zeg.. het is geen boerekool hoor...quote:
Ja ik wel? En dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar ja, ik heb (nog) geen tieten...
Voor een tagje moet je je tieten aan Danny mailen. Dat wist je toch wel?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg.. het is geen boerekool hoor...
Wel met extra geraspte kaas...
[..]
Ja ik wel? En dan?
En je bifi naar yvonne.. dat kan dus wel..quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voor een tagje moet je je tieten aan Danny mailen. Dat wist je toch wel?
heb wel een bh met opvulling voor je.. alleen eeeuh, zo groot dat cup B je zelfs niet meer op zal vallen over vijf jaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar ja, ik heb (nog) geen tieten...
Hoe weet jij dat nou!quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
En je bifi naar yvonne.. dat kan dus wel..
Danny wil nakende tieten zien, dus een BH is geen optiequote:Op dinsdag 1 november 2005 18:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb wel een bh met opvulling voor je.. alleen eeeuh, zo groot dat cup B je zelfs niet meer op zal vallen over vijf jaar![]()
cerror had toch ook een tagje?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou!
[..]
Danny wil nakende tieten zien, dus een BH is geen optie
oo, dacht dat je de hele dag met jezelf wilde spelen...quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou!
[..]
Danny wil nakende tieten zien, dus een BH is geen optie
Ja, waarom is dat weg eigenlijk?quote:
Dat doe ik wel als ik voor een dag een vrouw benquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
oo, dacht dat je de hele dag met jezelf wilde spelen...
vonnie had een nieuw speeltjequote:Op dinsdag 1 november 2005 18:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, waarom is dat weg eigenlijk?
Nee.. das intussen bijna net zo'n ouwe lul als jij...quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, tsja, cerror is ook geen 19 meer natuurlijk...
Wat een belachelijke link in je sig
Ik begin echt al enorm af te takelenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee.. das intussen bijna net zo'n ouwe lul als jij...Maar true.. very true..
Jup, absoluut...quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik begin echt al enorm af te takelen
Ik had het vooral over de linknaam die je hebt gegeven trouwens
Die lasagne ook momenteel...quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:18 schreef cerror het volgende:
Die boerenkool heerschte de pan uit!
Stamppot is zwaar Okay.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:18 schreef cerror het volgende:
En zo je mond in zeker?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:18 schreef cerror het volgende:
Que?quote:
I second that..quote:
Ik kan niet zonder.quote:
quote:
Daar ook niet zonder neen.quote:
Mijn quotes zullen niet verneuckt worden...quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mijn qut zal niet verneuckt worden...
Dat betwijfel ik ook inderdaad..quote:
Ik vond het best een relevante verneucking hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:36 schreef Janetje het volgende:
Mijn quotes zullen niet verneuckt worden...
Geen negers daten dus.quote:
Verneucken is nooit relevant..quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vond het best een relevante verneucking hoor.
Komt voor elkaar..quote:
Terwijl zwart je favo kleur isquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Verneucken is nooit relevant..
[..]
Komt voor elkaar..
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
kijk jij snapt het
daarbij zijn negers niet zwart maar bruin
Mierenneuken natuurlijk!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoe kom je nou in godsnaam weer bij dierensex?
tja soms type je het eerste waar je aan denkt hequote:Op dinsdag 1 november 2005 19:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoe kom je nou in godsnaam weer bij dierensex?
quote:
Wat een ongefundeerde insinuaties. J was aan het mierenneuken, dat bedoelde ik impliciet met deze post:quote:
*Zucht*...quote:
Ik neuk geen dieren..quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat een ongefundeerde insinuaties. J was aan het mierenneuken, dat bedoelde ik impliciet met deze post:
Goh, dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik neuk geen dieren..
Naja.. als ik er zo overna denk.. ik neu... ehmmm.. Naja.. in ieder geval ook geen dieren!
Necrofiel!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:37 schreef cerror het volgende:
Ik lik wel eens aan een tartaartje, telt een dood dier dus ook?
daar moet je niet aan likken, daar moet je je tanden in zettenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:37 schreef cerror het volgende:
Ik lik wel eens aan een tartaartje, telt een dood dier dus ook?
Eerst het zoute korstje.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
daar moet je niet aan likken, daar moet je je tanden in zetten
mm, daar zet je zacht je lippen tegen aan... en dan als je echt niet meer kan wachten en je verlangen zo groot is, dan mag je happen... oh....quote:
Voorspel is het halve maal.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mm, daar zet je zacht je lippen tegen aan... en dan als je echt niet meer kan wachten en je verlangen zo groot is, dan mag je happen... oh....
zie maar 1 plaatje en 2 gepimpte teksten...quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van mijn 'nieuwe' icon, 3 random sint plaatjes tussen de gepimpte tekst?
Als je 2 keer dezelfde tekst met dezelfde kleur invult komt hij 2 keer, dat ziet er dus uit als een keer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zie maar 1 plaatje en 2 gepimpte teksten...![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:02 schreef cerror het volgende:
Ik niet.
ik zie 'dolletjes' en 'lols ^^' met één plaatje....quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je 2 keer dezelfde tekst met dezelfde kleur invult komt hij 2 keer, dat ziet er dus uit als een keer.. Het duurd an in totaal 50 miliseconden ipv 25. Elk tekstframe wordt 25 miliseconden gezien en een sint plaatje 100 miliseconden.
Ik denk dat ik het doorheb. Je krijgt niet random drie verschillende plaatjes te zien, maar elke keer als je icon geladen wordt, komt er een van de drie plaatjes random in de cyclus.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je 2 keer dezelfde tekst met dezelfde kleur invult komt hij 2 keer, dat ziet er dus uit als een keer.. Het duurt dan in totaal 50 miliseconden ipv 25. Elk tekstframe wordt 25 miliseconden gezien en een sint plaatje 100 miliseconden.
Ik vroeg alleen een mening, jullie beginnen vragen te stellen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
okey!
is er nu genoeg aandacht geweest voor je ava??
![]()
Je hebt een kutavatar, serieus.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen een mening, jullie beginnen vragen te stellen..
quote:
ja, omdat wij niet zagen wat jij bedoeldequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen een mening, jullie beginnen vragen te stellen..
Dat jullie nou zom dom zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, omdat wij niet zagen wat jij bedoelde![]()
heeft niets met die ene hersencel van mij te maken maar meer met die klote-instellingen bij jouquote:
Zelfs die gebruik je verkeerd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heeft niets met die ene hersencel van mij te maken maar meer met die klote-instellingen bij jou
![]()
Of niet natuurlijk, ligt eraan van wiens standpunt je het bekijkt.quote:toch jammer dat ik mijn nagels net geknipt heb![]()
Daar ben ik vrouw voor, maar vraag me toch af wat jouw excuus is...quote:
jij mag heel blij zijn!quote:[..]
Of niet natuurlijk, ligt eraan van wiens standpunt je het bekijkt.
Mijn excuus voor domme opmerkingen is bier, wiet/hash of moeheid.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar ben ik vrouw voor, maar vraag me toch af wat jouw excuus is...
quote:[..]
jij mag heel blij zijn!
dan verkeer jij dagelijks in een dergelijke toestand zeker??quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mijn excuus voor domme opmerkingen is bier, wiet/hash of moeheid.
IK ben geen alcoholist of junk, ik ben soms moe.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan verkeer jij dagelijks in een dergelijke toestand zeker??
jaja, hoop dat cerror nog een broodje tartaar voor je over heeft, kan je daar eens in happenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
IK ben geen alcoholist of junk, ik ben soms moe.
Is dit een metafoor of heb je het serieus over een lekker vleesproduct?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jaja, hoop dat cerror nog een broodje tartaar voor je over heeft, kan je daar eens in happen![]()
Dat mag ik niet hopen. Happen!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Is dit een metafoor of heb je het serieus over een lekker vleesproduct?
beide..quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Is dit een metafoor of heb je het serieus over een lekker vleesproduct?
Au.quote:
En voor mij: belgh!quote:
En waar kan ik die verwachten?quote:
Zoalng ze niet bijt is alles goed toch?quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:22 schreef JDude het volgende:
Ghalleau!
o, ik mag zo graag mijn tanden in jou zetten...quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zoalng ze niet bijt is alles goed toch?
hoe...quote:
Au.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, ik mag zo graag mijn tanden in jou zetten...![]()
Een complimentquote:
je gaat je op mij afrukkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Au.. Nu moet ik met deze gedachte naar bed, ik maak er wel lippen van, dat handkart wat beter.
.
Je kan ook overdrijven...quote:
Maar daarom telt 'ie nog niet minderquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
(maar daar zal ik wel alleen in zijn)
Tena hield het niet?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik dreef vanmiddag al, moet ik nu weer![]()
daardoor moet ie juist meer tellenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar daarom telt 'ie nog niet minder
Ja, zo had ik 't moeten stellenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
daardoor moet ie juist meer tellen![]()
Niet de lakens?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het handdoekje zit bij de vuile was![]()
T'ring!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het handdoekje zit bij de vuile was![]()
Mooi hè!quote:
Mazzelaar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
nee, die zijn morgen aan de beurt![]()
Al heb ik wél zin, dan wordt het nog geen overmorgenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
als ik geen zin heb, wordt het overmorgen
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:52 schreef cerror het volgende:
Je verdiend echt een tag.
kwestie van het heft in eigen hand nemenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Al heb ik wél zin, dan wordt het nog geen overmorgen
en bedankt!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:43 schreef cerror het volgende:
Het is saai verdomme.
Was het maar zo simpelquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
kwestie van het heft in eigen hand nemen
sorry, mijn fout, ik moet vanavond nog wat de deur uit hebben, dus ik was even afgeleidquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:50 schreef JDude het volgende:
Alweer zo'n puike TopicKillerTM
Het is heul niet saai! Alleen af en toe wat lang stilquote:
geef me nog even een paar minuten (shit, 1 november haal ik dus al nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is heul niet saai! Alleen af en toe wat lang stil.
Het lot van een hopeloze romanticus.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
leg uit waarom het dan bij jou niet simpel is...
haar geur willen blijven ruiken tot je denkt dat ze echt zo muf stinkt??quote:Op woensdag 2 november 2005 00:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Het lot van een hopeloze romanticus.
Neuh, zover is het nog lang niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
haar geur willen blijven ruiken tot je denkt dat ze echt zo muf stinkt??
Jawel... maar, nouja, laat maarquote:Op woensdag 2 november 2005 00:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
er is nog geen haar??
hebben wij donderdag een afspraak danquote:Op woensdag 2 november 2005 00:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Jawel... maar, nouja, laat maar
'k Zie 'r donderdag iig weer![]()
Whehehehe! Zo had ik 't nog niet bekekenquote:Op woensdag 2 november 2005 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Snap alleen niet waarom dat nou met het verschonen van de lakens heeft te maken... Die kan toch iedereen verschonen wanneer je maar wilt??
o, jij denkt dat ik alleen mijn lakens verschoon als ik gerotzooi hebquote:Op woensdag 2 november 2005 00:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehehe! Zo had ik 't nog niet bekeken
Ik dacht dat jij het al druk genoeg had met killdingesquote:Op woensdag 2 november 2005 00:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
hebben wij donderdag een afspraak dan![]()
was ik bijna vergeten![]()
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 2 november 2005 00:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
o, jij denkt dat ik alleen mijn lakens verschoon als ik gerotzooi heb![]()
wie er niet is wordt niet gerekendquote:Op woensdag 2 november 2005 00:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het al druk genoeg had met killdinges
En de intertoys verkopen ze schaalmodellen van haar.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het al druk genoeg had met killdinges
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:21 schreef cerror het volgende:
[..]
En de intertoys verkopen ze schaalmodellen van haar.
My little nympho.
Ah, dan passen jullie vrij aardig bij elkaar denk ikquote:Op woensdag 2 november 2005 00:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
wie er niet is wordt niet gerekend![]()
Niet eens een opblaasversie?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:21 schreef cerror het volgende:
En de intertoys verkopen ze schaalmodellen van haar.
My little nympho.
leg uitquote:Op woensdag 2 november 2005 00:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, dan passen jullie vrij aardig bij elkaar denk ik
daar zijn ze druk mee bezig die te fabricerenquote:
Huh, zei ik wat?quote:
Tja, je kan er op blazen ja...quote:
Zie icon.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en misschien komt er dan een fluitje uit
Neuh, da's stoken enzoquote:Op woensdag 2 november 2005 00:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
kom op, nu moet je ook staan voor je woord![]()
Neuh, dit was volledig ontopic!quote:
quote:
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 2 november 2005 00:32 schreef cerror het volgende:
Eindelijk een niet opgegeild persoon!
ben vanavond eens niet geilquote:Op woensdag 2 november 2005 00:32 schreef cerror het volgende:
Hey Jackson!
Wat jij wilquote:
Die zijn allemaal afgehaaktquote:Op woensdag 2 november 2005 00:34 schreef cerror het volgende:
Nu snap ik her heulemaal geen reet meer van.
Waar is al het oude volk?
Hoewel VM wel een vrij aardige toevoeging voor de reeksch is gebleken.quote:
Dus?quote:
die zullen wel geen tijd hebbenquote:Op woensdag 2 november 2005 00:34 schreef cerror het volgende:
Nu snap ik her heulemaal geen reet meer van.
Waar is al het oude volk?
Ha..... mee eens....quote:Op woensdag 2 november 2005 00:32 schreef cerror het volgende:
Hey Jackson!
ik doe me bestquote:Op woensdag 2 november 2005 00:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoewel VM wel een vrij aardige toevoeging voor de reeksch is gebleken.
Ik heb zo'n mooie zin in me hoofd.... iets met praten...quote:Op woensdag 2 november 2005 00:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ben vanavond eens niet geil![]()
Je ziet d'r (zeldzame) PI over 't hoofdquote:
De hoeren.quote:
1 |
stil maar, begin het bijna te lerenquote:Op woensdag 2 november 2005 00:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Je ziet d'r (zeldzame) PI over 't hoofd
Zeg het ze!quote:
Wat de neuk doen die teringlelijke scrolldingen bij m'n code-tagquote:Op woensdag 2 november 2005 00:38 schreef JDude het volgende:
Het volgende topic gaat trouwens
[ code verwijderd ]
heten, dat dat maar vast duidelijk is
Dat was geen verwijt naar jouquote:Op woensdag 2 november 2005 00:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
stil maar, begin het bijna te leren![]()
geen idee, zo technisch ben ik (nog) nietquote:Op woensdag 2 november 2005 00:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat de neuk doen die teringlelijke scrolldingen bij m'n code-tag
Tja, gezien Frank en Janet allebeide wegzijn.....quote:Op woensdag 2 november 2005 00:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het is te hopen voor ze dat ze wat te neuken hebben...
Nu lach je nog...quote:
Ik ben er hoor..quote:Op woensdag 2 november 2005 00:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, gezien Frank en Janet allebeide wegzijn.....
Whehehe lurckert.quote:
zullen ze het vast wel gezellig hebben...quote:Op woensdag 2 november 2005 00:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, gezien Frank en Janet allebeide wegzijn.....
Frank was snel klaar en ging slapen?quote:
Djennepennepinopennedenneke.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:43 schreef djenneke het volgende:
Ja, maar nou ben ik er weer een keertje! JDude
Roeliepoelie
Hoe is 't leven daar in het Hoge Noorden (van Breda)?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:43 schreef djenneke het volgende:
Ja, maar nou ben ik er weer een keertje! JDude
Roeliepoelie
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Frank was snel klaar en ging slapen?
Benieuwd of J'tje morgen ook over spierpijn komt klagen.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is nog aanwezig (het=leven). Veel meer kan ik er niet van maken...quote:Op woensdag 2 november 2005 00:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoe is 't leven daar in het Hoge Noorden (van Breda)?
Ahuhquote:Op woensdag 2 november 2005 00:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoe komt 't zo?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is nog aanwezig (het=leven). Veel meer kan ik er niet van maken...![]()
Met jou alles goed?
Dat is nog wel aardig dan, toch?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoe komt 't zo?
Hier variërend tussen Matig en Goed
Denk dat dat wel meevalt hoor.. goeie warming up doet wonderen..quote:Op woensdag 2 november 2005 00:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Benieuwd of J'tje morgen ook over spierpijn komt klagen.
Ja, ik klaag niet al te hardquote:Op woensdag 2 november 2005 00:50 schreef djenneke het volgende:
Dat is nog wel aardig dan, toch?
Ik moet werk hebben, en gauw! En eens goed zat worden en volvreten.
Helpt aardig tegen de depressie volgende uit punt 1.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, ik klaag niet al te hard
Vooral die laatste twee punten doen 't goed
meneertje ongeduld...quote:Op woensdag 2 november 2005 00:57 schreef JDude het volgende:
Kom op kinders, nog ff doorposten! Volgende deel staat al klaar
Met mate.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
meneertje ongeduld...
Klinkt bekend..quote:
Als een cerror.quote:
Traumas zijn tof.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, die trauma's van je kennen we nou wel...
BeF is verworden tot een traumadump annex -verwerkingsplaats.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:59 schreef djenneke het volgende:
Ja, die trauma's van je kennen we nou wel...
Beter gek kun je niet vinden, doe mij een beetje van dat cerror-gek, ik mag dat wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |