Das goed inderdaad!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:46 schreef Sokolsky het volgende:
Jonathan Demme
Philadelphia
Silence o/t Lambs
Stop making sense
(of als je Stop making Sense niet goed vindt, dan Manchurian Candidate)
Die heet toch Maddox en dat was pas in 2002 geloof ik.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:11 schreef Sokolsky het volgende:
Angelina Jolie?
Dat dacht ik ook, maar ze heeft in ieder geval wat geadopteerdquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die heet toch Maddox en dat was pas in 2002 geloof ik.
Jawoor, die is helemaal goed.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Nicole Kidama
Omdat dat je hunk is misschien?quote:
vertel het ons maar.quote:
ah, dus zo gek was het niet!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:19 schreef Sokolsky het volgende:
Chevy Chase van Nationaal Lampoon's Vacation ofzo?
Patch +1quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:19 schreef Patch het volgende:
Susan Visser, Amazones?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:20 schreef dolle_hond het volgende:
door patch geklopt worden met f5-en is geen schande
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:20 schreef dolle_hond het volgende:
door patch geklopt worden met f5-en is geen schande
mr_anonimous + 1quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Chevy Chase? Fletch?
Patch +1quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:31 schreef Patch het volgende:
Beverly D'angelo
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Brendan Fraser?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Paulie Shore?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Adam Sandler?
dit is zijn buik...quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:41 schreef sampoo het volgende:
Ik ken die kop maar de naam schiet mij niet te boven.
MasterWouter +1quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:01 schreef MasterWouter het volgende:
Luc Besson
Was je ons kwijt geraakt?quote:
Chielus + 1quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:20 schreef Chielus het volgende:
hannibal in de prequel
je houd je bronnen goed bij.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:28 schreef Patch het volgende:
Ik neem aan dat je doelt op Thekla Reuten
Nee hoor...quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:30 schreef Sheridana het volgende:
Ben ik de enige die niet wist dat er een nieuwe Highlander komt...?
dat is mijn beroep.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:29 schreef Chielus het volgende:
[..]
je houd je bronnen goed bij.
Patch +1
TM + 1quote:
Maar natuurlijk! TM's Andy +1quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Patrick Dempsey?
quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:11 schreef dolle_hond het volgende:
maanden in de titels
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zo stel ik me Tom Tykwer nou voor.
maar deze meneer is geen duitse meneerquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zo stel ik me Tom Tykwer nou voor.
Dit vond ik tot 10 minuten geleden een échte Tom Tykwer...quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:35 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Je weet niet hoe Tom Tykwer eruit ziet, maar je gokt dat hij er zo uitziet?
niet engels en niet uit snatchquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:40 schreef Sheridana het volgende:
Engels? Is hij niet uit Snatch?
nee ook nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:48 schreef Sheridana het volgende:
Is het dan Curtis Amstrong misschien?
neequote:Op dinsdag 1 november 2005 16:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is die dan Spaans misschien?
Die gast uit Mar Adentro (weet zijn naam even niet)
Als je ook nog zegt op welke plaats, dan welquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:01 schreef dolle_hond het volgende:
hebben jullie er iets aan als ik zeg dat hij in mijn acteurs-top20 stond?
je mag toch niet spieken in dat topicquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als je ook nog zegt op welke plaats, dan wel
het is ook een belgquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:43 schreef RuneRose het volgende:
Hij ziet eruit als een Belg.
neequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Hmmm een Belg.... Michaël Pas?
geen ideequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Was die gozer op de achtergrond op auditie voor de nieuwe Romero-film ofzo
mr_anonimous +1quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Above the Rim = Tupac
Garden State = Method Man
XXX2 = Ice Cube
The Outsiders = Tom Waits
Lethal Weapon II = Patsy Kensit
Labyrint = David Bowie
Prince of Darkness = Alice Cooper
Dune = Sting
8 Mile = Eminem
Coach Carter = Ashanti
Ja we zijn weer aan de bak!quote:
Nee, meer in de zin van:quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:18 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja we zijn weer aan de bak!
![]()
![]()
![]()
Of bedoel je dat je weggaat
Dan is hetquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:20 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Nee, meer in de zin van:
[afbeelding]
Trauma Woman +1quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:28 schreef BwennieBren het volgende:
Oded Fehr
Joehoe!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Danny the dog!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:51 schreef BwennieBren het volgende:
Die vliegende auto uit HP?
quote:Harry Potters auto gejat
28-10-2005 (filmfocus) - De blauwe Ford Anglia waarmee Harry Potter samen met Ron naar Hogwarths vloog in Harry Potter and the Chamber of Secrets is gestolen uit een Engelse filmstudio in Cornwall. De auto stond weliswaar verborgen onder een zeil, maar was vanaf de openbare weg wel zichtbaar.
De auto verkeerde overigens wel in zo'n slechte staat dat er niet mee gereden kon worden. De politie gaat er dan ook vanuit dat de Ford is weggesleept of met een oplegger meegenomen is. Ook is het niet duidelijk of het de autodieven om de klassieke auto zelf te doen was of om het feit dat Ford in de Potterfilm voorkomt.
Ik las het op CNN geloof ik...quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Bale in Bateman begins!
okay, okay, okay, okay... ik wou niet al te enthousiast klinken maar idd zoals mr_a zegt de beste van al de andere.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Beste Batman film ooit. Bastá.
Misschien wel beste Superhelden film tot nu toe.
Sluit ik mij bij aanquote:Op woensdag 2 november 2005 00:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 2 november 2005 00:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
He geen probleem BwennieBren.
Ach ik vond die van Tim Burton ook erg goed.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Met alle respect maar ik vond Micheal Keaton nooit echt geloofwaardig als Batman. Dan is Bale dat toch veel meer imho. Verder waren ze wel goed.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik vond die van Tim Burton ook erg goed.
Ik vond Michael Keaton wel okay, Bale is beter dat wel.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Met alle respect maar ik vond Micheal Keaton nooit echt geloofwaardig als Batman. Dan is Bale dat toch veel meer imho. Verder waren ze wel goed.
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:15 schreef BwennieBren het volgende:
Is dat Clancy Brown?
Met Carnivale kom je dan aan de 4. Hij zat ook in Flubber en doet de stem van mr. Krabbs in Spongebob.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:21 schreef Chielus het volgende:
ik ken hem uit Dead man walking, Straship Troopers & The shawshenk redemtion
Batman is natuurlijk altijd één van die serieuze karkaters ooit geweest en daarom vond ik die aanpak ook nooit echt zo geslaagd.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:20 schreef 7eVeNL het volgende:
Batman Begins is gewoon een stuk serieuzer, bedoel Tim Burton staat bekend om zijn fantasie rijke vormgeving van o.a de batman films, en in die setting is gebruik gemaakt van minder serieus script, wat ook helemaal niet zou passen bij die films, kortom christoper nolan, de regiseur vond dat het tjid was voor een serieuze aanpak in de batman reeks, wat volgens mij toch goed gelukt is![]()
Koop een zwarte?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:26 schreef Chielus het volgende:
als ik gele Range Rover zeg, dan zeggen jullie in koor......?
BB +1quote:Op woensdag 2 november 2005 00:34 schreef BwennieBren het volgende:
Ahh.. layer cake!
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Cursed?
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:57 schreef BwennieBren het volgende:
Crispin Glover?
quote:Op woensdag 2 november 2005 01:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Deze is denk ik te moeilijk. Als jullie willen stel ik wel een andere vraag.
Hij zat o.a. in Jude, Gone in Sixty seconds en 28 days laterquote:Op woensdag 2 november 2005 01:05 schreef ArtyShock het volgende:
Ik heb z'n kop wel eens gezien, maar ik zou echt niet meer weten waar...
Wie is zij trouwens?
Arty +1quote:Op woensdag 2 november 2005 01:07 schreef ArtyShock het volgende:
Lord of War
Adaptation
Con Air
The Rock
8mm
Bringing out the Dead
Leaving Las Vegas
Birdie
Red Rock West
Tja. Ze proberen niet eens. Maar goed, omdat ik eigenlijk naar bed wil en geen creativiteit over heb op dit moment voor een fatsoenlijke vraag;quote:Op woensdag 2 november 2005 01:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Arty ik doe mijn best om die Scorseseaward er door te drukken maar ze willen er niet echt aan.
quote:Op woensdag 2 november 2005 01:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Willem Dafoe?
Dat lijkt me van de subs van Ray afkomstig.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:18 schreef BwennieBren het volgende:
Ik zie nix....
BwennieBren Charles +1quote:Op woensdag 2 november 2005 01:28 schreef BwennieBren het volgende:
Never say never again
The Rock
The hunt for red october
Highlander
In the name of the rose
Medicine man
First knight
The league of extraord. gentlemen
quote:
Welterusten mr_a, slaap lekker!quote:Op woensdag 2 november 2005 01:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga mijn bedje op zoeken. Truste BB en Sokolsky
Ik ben er nog heel even, maar ga zo een filmpje kijken...quote:Op woensdag 2 november 2005 01:42 schreef BwennieBren het volgende:
Sok zijn we nog maar met zijn tweetjes of zijn er nog andere lurkers?
Ik laat de vraag wel aan de ochtenploeg over, ik wil het ook niet zo laat maken. Morgen moet ik om 10.00 uur bij de fysio zijn...quote:Op woensdag 2 november 2005 02:02 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ben er nog heel even, maar ga zo een filmpje kijken...
OKquote:Op woensdag 2 november 2005 02:12 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik laat de vraag wel aan de ochtenploeg over, ik wil het ook niet zo laat maken. Morgen moet ik om 10.00 uur bij de fysio zijn...
Vermoedelijk geen 3-uur durende epic adventure.quote:Op woensdag 2 november 2005 02:02 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ben er nog heel even, maar ga zo een filmpje kijken...
Krijg ik nog punten als ik zeg dat het Dirk Roofthooft uit "Any Way the Wind Blows" is.quote:
uiteraardquote:Op woensdag 2 november 2005 08:03 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Krijg ik nog punten als ik zeg dat het Dirk Roofthooft uit "Any Way the Wind Blows" is.![]()
* RuneRose heeft op DVD gekeken.![]()
Oh, sorry. Ik dacht dat de vorige die het punt had gewoon verder gng omdat het een vraag van gisteravond was.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:35 schreef dolle_hond het volgende:
doe je nog een nieuwe vraag RR?
kun je nagaan hoe geinteresseerd in ben in zijn carrierequote:Op woensdag 2 november 2005 10:15 schreef RuneRose het volgende:
Hij speelt niet in RoboCop, DH
My thoughts exactly...quote:Op woensdag 2 november 2005 10:23 schreef twentemeisje het volgende:
Mogen het ook ex-en zijn?
+quote:Op woensdag 2 november 2005 10:28 schreef Sheridana het volgende:
Matthew BroderickSarah Jessica Parker
Tim RobbinsSusan Sarandon
Sean PennRobin Wright-Penn
Michael DouglasCatherine Zeta-Jones
Dat is mijn oogst...
Dat impliceert de tegenwoordige tijd, dus ze mogen niet dood zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 10:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Even wat simpels:
... getrouwd zijn.
+Will Smith en Jada-Pinkett Smithquote:Op woensdag 2 november 2005 10:28 schreef Sheridana het volgende:
Dat is mijn oogst...
+quote:Op woensdag 2 november 2005 10:28 schreef Sheridana het volgende:
Dat is mijn oogst...
M'n opa & oma.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:41 schreef dolle_hond het volgende:
dan wil ik 5 echtparen (mogen ook ex-en zijn), waarvan de partners beiden inmiddels zijn overleden
neequote:Op woensdag 2 november 2005 10:49 schreef Sheridana het volgende:
moet het in 1 post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |