quote:
Welterusten mr_a, slaap lekker!quote:Op woensdag 2 november 2005 01:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga mijn bedje op zoeken. Truste BB en Sokolsky
Ik ben er nog heel even, maar ga zo een filmpje kijken...quote:Op woensdag 2 november 2005 01:42 schreef BwennieBren het volgende:
Sok zijn we nog maar met zijn tweetjes of zijn er nog andere lurkers?
Ik laat de vraag wel aan de ochtenploeg over, ik wil het ook niet zo laat maken. Morgen moet ik om 10.00 uur bij de fysio zijn...quote:Op woensdag 2 november 2005 02:02 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ben er nog heel even, maar ga zo een filmpje kijken...
OKquote:Op woensdag 2 november 2005 02:12 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik laat de vraag wel aan de ochtenploeg over, ik wil het ook niet zo laat maken. Morgen moet ik om 10.00 uur bij de fysio zijn...
Vermoedelijk geen 3-uur durende epic adventure.quote:Op woensdag 2 november 2005 02:02 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ben er nog heel even, maar ga zo een filmpje kijken...
Krijg ik nog punten als ik zeg dat het Dirk Roofthooft uit "Any Way the Wind Blows" is.quote:
uiteraardquote:Op woensdag 2 november 2005 08:03 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Krijg ik nog punten als ik zeg dat het Dirk Roofthooft uit "Any Way the Wind Blows" is.![]()
* RuneRose heeft op DVD gekeken.![]()
Oh, sorry. Ik dacht dat de vorige die het punt had gewoon verder gng omdat het een vraag van gisteravond was.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:35 schreef dolle_hond het volgende:
doe je nog een nieuwe vraag RR?
kun je nagaan hoe geinteresseerd in ben in zijn carrierequote:Op woensdag 2 november 2005 10:15 schreef RuneRose het volgende:
Hij speelt niet in RoboCop, DH
My thoughts exactly...quote:Op woensdag 2 november 2005 10:23 schreef twentemeisje het volgende:
Mogen het ook ex-en zijn?
+quote:Op woensdag 2 november 2005 10:28 schreef Sheridana het volgende:
Matthew BroderickSarah Jessica Parker
Tim RobbinsSusan Sarandon
Sean PennRobin Wright-Penn
Michael DouglasCatherine Zeta-Jones
Dat is mijn oogst...
Dat impliceert de tegenwoordige tijd, dus ze mogen niet dood zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 10:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Even wat simpels:
... getrouwd zijn.
+Will Smith en Jada-Pinkett Smithquote:Op woensdag 2 november 2005 10:28 schreef Sheridana het volgende:
Matthew BroderickSarah Jessica Parker
Tim RobbinsSusan Sarandon
Sean PennRobin Wright-Penn
Michael DouglasCatherine Zeta-Jones
Dat is mijn oogst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |