abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31859957
quote:
BRUSSEL - Arabische leiders zijn fascistisch. Dat zegt Tweede Kamerlid Hirsi Ali (VVD) dinsdag in een interview met de Belgische krant De Morgen. „Fascisme is universeel. Het is niet alleen iets van de witte mens. Er bestaat geen enkel Arabisch land dat echt democratisch is en waar het individu vrij kan leven.”

Hirsi Ali stelt verder dat in de meeste Arabische landen geen vrijheid van godsdienst bestaat en vrouwen er slechter behandeld worden dan dieren. „De machthebbers passen er geweld en manipulatie toe op dezelfde manier als Mussolini en Hitler. Kijk bijvoorbeeld naar de gifgasaanval van Sadam Hoessein tegen de Koerden in Irak en het uit de weg ruimen van politieke tegenstanders zoals door het Assad-regime in Syrië.”
Bron : Telegraaf

diegene die fascistisch is Hiris Ali zelf
VVD misbruikt die gestoorde Hirsi Ali gewoon om stemmen te willen

Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:13:13 #2
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_31859990
Ze heeft het over Arabische landen, niet over moslimlanden. Dat maak je er zelf van, Meki.
pi_31860001
Deze keer heeft ze groot gelijk.
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:14:37 #4
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_31860020
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:11 schreef Meki het volgende:

[..]

Bron : Telegraaf

diegene die fascistisch is Hiris Ali zelf
VVD misbruikt die gestoorde Hirsi Ali gewoon om stemmen te willen

En Aboutaleb zou de Arabische landen wél democratisch noemen?
---verdwijnt---
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:16:59 #5
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_31860069
Iran is echtwel democratisch!

Of Marokko, of Syrie en wat dacht je van Tunesie!

Mag je overal zeggenw at je wil! Man... Wake up! Zelfs Egypte heeft alleen een schijndemocratie! Zucht! Ik vind dat ze gelijk heeft!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_31860071
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:13 schreef Frollo het volgende:
Ze heeft het over Arabische landen, niet over moslimlanden. Dat maak je er zelf van, Meki.
allebei hetzelfde

Laat die gestoorde wijf maar nou eens democratie brengen in Somalie
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:21:17 #7
116015 SicSicSics
pi_31860176
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:17 schreef Meki het volgende:

[..]

allebei hetzelfde

Laat die gestoorde wijf maar nou eens democratie brengen in Somalie
Maar jij vind dus dat ze geen gelijk heeft en dat ze geen recht van spreken heeft!?! Jij vind Arabische landen Democratisch!?! Of vind je alleen dat ze niet mag zeggen dat ze niet democratisch zijn??

En we hebben het nu niet over Somalie, je lijkt wel een kleuter! Zo'n "Ja maar zij doen het ook en daar wordt ook niks van gezegd"-ventje! Grow up, ik vind dat ze gelijk heeft me haar stelling en ik vind ook dat jij gelijk hebt en dat Somalie ook een betere regering verdient, maar dat was hier niet de issue!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:21:37 #8
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_31860186
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:13 schreef Frollo het volgende:
Noem jij dan eens een Arabisch niet-moslim land?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:22:10 #9
92279 N.icka
Windforce 11
pi_31860194
Meki gedraag je aub niet zo onnozel
pi_31860202
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:21 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Maar jij vind dus dat ze geen gelijk heeft en dat ze geen recht van spreken heeft!?! Jij vind Arabische landen Democratisch!?! Of vind je alleen dat ze niet mag zeggen dat ze niet democratisch zijn??

En we hebben het nu niet over Somalie, je lijkt wel een kleuter! Zo'n "Ja maar zij doen het ook en daar wordt ook niks van gezegd"-ventje! Grow up, ik vind dat ze gelijk heeft me haar stelling en ik vind ook dat jij gelijk hebt en dat Somalie ook een betere regering verdient, maar dat was hier niet de issue!
Ik vind dat Hirsi alleen aan provocatie meedoet
ze kraamt onzin uit terwijl die hirsi in de tweede kamer moet aan het werken
wij betalen haar niet om terrorisme aan te juichen
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:23:41 #11
92279 N.icka
Windforce 11
pi_31860232
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet over , lees nou eens beter
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:25:05 #12
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_31860265
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik vind dat Hirsi alleen aan provocatie meedoet
ze kraamt onzin uit terwijl die hirsi in de tweede kamer moet aan het werken
wij betalen haar niet om terrorisme aan te juichen
Volgens mij is eender wat Hirsi Ali zou zeggen voor jou een "provocatie", gewoon omdat je vriendjes dat ook vinden.
---verdwijnt---
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:25:10 #13
116015 SicSicSics
pi_31860267
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik vind dat Hirsi alleen aan provocatie meedoet True! Ze trapt hier ook nog eens een open deur in, maar dat doet ze al der hele "cariere"!
ze kraamt onzin uit terwijl die hirsi in de tweede kamer moet aan het werken En waar is het wat ze nu weer uitkraamt onzin!?! Ik zie er geen onzin in, het klopt toch wat ze zegt!?!
wij betalen haar niet om terrorisme aan te juichen Terrorisme aanjuichen... waar haal je dat vandaan!?!
Fine, fuck you then!
pi_31860273
quote:
KOPENHAGEN - De Nederlandse afgevaardigde Ayaan Hirsi Ali heeft maandag haar steun uitgesproken voor een Deense krant die cartoons over de islam publiceerde. Het is nodig moslims te tergen over hun relatie met de grondlegger van de islam, de profeet Mohammed, verklaarde de politica tegen de krant Jyllands-Posten. Provocatie is nodig om het debat aan te wakkeren, aldus Hirsi Ali.
Hier nog eentje
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:27:54 #15
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_31860323
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:25 schreef Meki het volgende:

[..]

Hier nog eentje
Goed, provocatie is nodig, en jij gaat er op in, dus Hirsi Ali's strategie werkt.

Als je dat mens nou gewoon zou negeren hé, dan zou ze ook niet meer zo invloedrijk zijn.
---verdwijnt---
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:28:38 #16
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_31860354
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Die zijn er niet volgens mij. Maar daar gaat het niet om. Mijn punt is alleen maar dat Meki kritiek op het gebrek aan democratie in Arabische landen bljikbaar ziet als een aanval op de islam, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:30:03 #17
116015 SicSicSics
pi_31860397
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:25 schreef Meki het volgende:

[..]

Hier nog eentje
Is er een andere manier dan, om mensen te laten zien dat ze stom bezig zijn... Dat kan toch alleen maar door ze een spiegel voor te houden!?! En dat sommige mensen daarmee op hun "tere"-kortzichtige zieltjes worden getrapt is niet alleen de schuld van degene die de spiegel vasthoud!

Het "don't shot the messenger" princiepe!?!
Fine, fuck you then!
pi_31860436
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:25 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik vind dat Hirsi alleen aan provocatie meedoet True! Ze trapt hier ook nog eens een open deur in, maar dat doet ze al der hele "cariere"!
ze kraamt onzin uit terwijl die hirsi in de tweede kamer moet aan het werken En waar is het wat ze nu weer uitkraamt onzin!?! Ik zie er geen onzin in, het klopt toch wat ze zegt!?!
wij betalen haar niet om terrorisme aan te juichen Terrorisme aanjuichen... waar haal je dat vandaan!?!
Daarom moet ze worden uitgezet wegens mensen tegen elkaar opzetten
er klopt helemaal niks
Neem nou VOORBEELDEN Turkije Tunesie Marokko ,Ze liegt gewoon
en ze huilt elke keer bij een bedreiging maar jammer ze vraagt er zelf om
pi_31860444
Wat me wel opvalt is dat de linksekerk zo erg toetrekt naar die (extreem)rechtse arabieren, terwijl de rechtse autochtonen in nederland vervloekt worden door de linksekerk.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31860451
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:28 schreef Frollo het volgende:

[..]

Die zijn er niet volgens mij. Maar daar gaat het niet om. Mijn punt is alleen maar dat Meki kritiek op het gebrek aan democratie in Arabische landen bljikbaar ziet als een aanval op de islam, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
dat doet Hirsi Ali wel dat doe ik niet
pi_31860509
Meki ga nou eens een keer kapot....
Huh?
pi_31860515
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:31 schreef Meki het volgende:
er klopt helemaal niks
Turkije
In Turkije wordt de uitgever, Fatih Tas, bedreigd met een gevangenisstraf van 1 jaar voor het publiceren van een bundel essays, wegens het maken van "propaganda tegen de ondeelbare eenheid van het land, natie en staat van de republiek Turkije"

Tunesie
In juni en december nam het Europees Parlement twee resoluties aan, waarin het gebrek aan vrijheid van vereniging en meningsuiting werd veroordeeld, en waarin de Tunesische regering werd opgeroepen om zowel een eind te maken aan schendingen van mensenrechten, als het naast elkaar bestaan van diverse politieke overtuigingen toe te staan; tevens verzocht zij de Europese Commissie een rapport over Tunesië uit te brengen.

Marokko
Beperkingen van het recht op vrijheid van vergadering en meningsuiting troffen vooral mensenrechtenactivisten uit de Sahara en mensen die de autoriteit van de koning in twijfel trokken.

Marokko is nog het meest 'lichtende' voorbeeld maar goed om nou te zeggen dat het democratisch is...
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:36:38 #23
116015 SicSicSics
pi_31860526
quote:

[..]

Daarom moet ze worden uitgezet wegens mensen tegen elkaar opzetten Dus we kunenn beter onze ogen sluiten en niks doen, wachten tot het weer een keer misgaat!
er klopt helemaal niks Dat roep je nu al de hele tijd, maar wat klopt er niet dan!?!
Neem nou VOORBEELDEN Turkije Tunesie Marokko ,Ze liegt gewoon Oke, die werken er al een beetje aan, maar om nou te zeggen dat er vrije pers is, je commentaar en ECHTE oppositie mag hebben en dat het getolereerd wordt dat emnsen zeggen wat ze denken over geloof, politiek en buitenlandse politiek...
en ze huilt elke keer bij een bedreiging maar jammer ze vraagt er zelf om Nee, ze zegt dat het moet stoppen, ze vraagt niet: "bedreig mij" er zijn van die domme koeien die niet nadenken maar meteen op hun veels te lange tenen getrapt worden, die niet kunenn relatieveren en die de dingen niet in perspectief kunnen plaatsen en dat is niet haar schuld!
Fine, fuck you then!
pi_31860540
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:36 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Turkije
In Turkije wordt de uitgever, Fatih Tas, bedreigd met een gevangenisstraf van 1 jaar voor het publiceren van een bundel essays, wegens het maken van "propaganda tegen de ondeelbare eenheid van het land, natie en staat van de republiek Turkije"

Tunesie
In juni en december nam het Europees Parlement twee resoluties aan, waarin het gebrek aan vrijheid van vereniging en meningsuiting werd veroordeeld, en waarin de Tunesische regering werd opgeroepen om zowel een eind te maken aan schendingen van mensenrechten, als het naast elkaar bestaan van diverse politieke overtuigingen toe te staan; tevens verzocht zij de Europese Commissie een rapport over Tunesië uit te brengen.

Marokko
Beperkingen van het recht op vrijheid van vergadering en meningsuiting troffen vooral mensenrechtenactivisten uit de Sahara en mensen die de autoriteit van de koning in twijfel trokken.
Laten we ook ff Nederland en USA en Cuba of Noord Korea of Vietnam ff bijnemen
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:38:17 #25
116015 SicSicSics
pi_31860571
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:37 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou, doe is...?
Fine, fuck you then!
pi_31860593
http://www.amnesty.nl/landeninfo/lan_vsva.shtml

Hoppa daar zeurt Hirsi weer nietover
pi_31860616
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:35 schreef Donders het volgende:
Meki ga nou eens een keer kapot....
Dat we uberhaup reageren op zulke poep....
Koop een taart en ga het vieren...
pi_31860622
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:36 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
Hirsi maakt steeds de Islam belachelijk en doet mee aan provocatie
vind je het gek dat alle Moslims haar haten ?

ze moet toenadering zoeken , geen provocatie
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:41:02 #29
116015 SicSicSics
pi_31860639
Klopt, maar dat doen andere wel... Ze is juist bezig om ergens anders aan de problemen te werken. Je kan je maar met 1 ding tegelijk bezig houden en ik heb haar nooit horen zeggen dat iedereen het goed doet, ze zegt alleen dat Arabische landen het slecht doen en dat heb ik je nog niet zien weerleggen!

Fine, fuck you then!
pi_31860677
Daar heeft Meki zowaar een keer gelijk in.

Mevrouw Ali gaat overigens ook weer eens erg kort door de bocht door landen als Turkije en Marroko op dezelfde hoop te gooien als landen zoals Iran en Syrië.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31860703
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:38 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nou, doe is...?
USA

http://www.amnesty.nl/landeninfo/lan_vsva.shtml

Cuba

http://www.amnesty.nl/landeninfo/llp_cuba_2005.shtml

Israel

http://www.amnesty.nl/landeninfo/lan_isra.shtml

en zo kan ik langer doorgaan
daar zegt Hirsi Ali niks over
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:43:21 #32
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_31860709
LOL, probeert lassiehond Hirsi Ali weer eens de aandacht te trekken met populistisch taalgebruik? Of ze nu gelijk heeft of niet vind ik eigenlijk irrelevant,wat ik belangrijker vind en zekers zeer discutabel zijn haar lichaamssappen die rijkelijk vloeien bij het doen van zulke uitspraken. Is er niet iemand die zich afvraagt waarom ze niet gewoon haar werk doet? Met onze belastingcenten maakt ze een film, schrijft ze een boek, doet ze belachelijke uitspraken en jaagt ze 1 miljoen Moslims de stuipen op het lijf. Ik moet de 1ste Moslim nog tegenkomen die haar aardig vindt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:44:23 #33
116015 SicSicSics
pi_31860738
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:40 schreef Meki het volgende:

[..]

Ze doet aan provocatie om te laten zien dat de Islam, dom en bekrompen bezig is, waar ik het helaas wel mee eens ben! (Ow, ik vind zware refo's ook dom en bekrompen ja!)
Ja, als die moslims nou eens dachten, vereek waar maken we ons druk om, die domme koe heeft er geen verstand van, laat maar lullen! Dan was er niks aan de hand geweest. Maar diezelfde beledigde moslims gaan met straffen en bedreigingen lopen gooien waar Hirsi nou juist van had gezegd dat het dom en achterlijk is. (zie de cirkel )

En met kopjes thee drinken kom je nergens met mensen die zichzelf opblazen omdat ze zo'n mooie godsdienst hebben!!!
Fine, fuck you then!
  Moderator dinsdag 1 november 2005 @ 10:45:08 #34
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31860756
fascistisch gaat me wat ver en ik heb een bloedhekel aan Hirshi Ali en dr gebrabbel maar heeft ze hier niet gewoon gelijk?

erg democratisch zijn die landen niet hoor.

verder ken ik de context niet, probeert ze een punt te maken over iets of komt ze gewoon uit het niets met die uitspraak (zijn we wel van dr gewend)?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:45:31 #35
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31860766
Ik dacht van hetzelfde Mocro'tje juist weleens gehoort te hebben dat niet alle arabieren moslims zijn, in de context van criminaliteit of iig van andere marokkanen/moslims op dit forum.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_31860786
quote:
Het is algemeen bekend dat vrouwen in Arabische landen worden verwaarloosd bij het maken van beleid. Inmiddels is de koning van Marokko wel één van de modernste koningen van alle Arabische landen wat betreft zijn nieuwe wetgeving.
Sinds 9 februari 2004 is in Marokko het nieuwe familiestatuut van kracht. De Marokkaanse koning Mohammed VI kondigde aan dat het Marokkaanse familierecht hervormd zou worden. Hij is een elftal maatregelen begonnen die moeten zorgen voor gelijkwaardige rechten voor vrouwen op het gebied van huwelijksrecht, echtscheiding, erfrecht, ouderlijke macht en alimentatie. Deze maatregelen zijn uitgebreid vermeld in de zogenaamde Mudawwana. Vanwege de aanwezigheid van een dergelijke wetgeving in Marokko is er de mogelijkheid om de vrouwenrechten in Marokko te verbeteren in de praktijk. Uit onderzoek van Truus Bongenaar is gebleken dat de man-vrouw verhouding onder Marokkanen vaak als erg onevenwichting werd omschreven. Dit komt onder andere tot uiting in de financiële afhankelijkheid van de vrouwen. De mannen beheren het geld. Helaas doen vrouwen ook geen beroep op hun recht op ontwikkeling dat zij vanuit de Koran hebben.
Marokko maakt ook tevergeefs geen deel uit van de lijst van 17+4 landen waarmee Nederland een structurele bilaterale ontwikkelingsrelatie heeft en komt daarom niet in aanmerking voor projecthulp. Daarom moet Marokko het hebben van individuele projecten en activiteiten met een emancipatoire strekking, die Nederland steunt in EU-verband.
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:46:18 #37
116015 SicSicSics
pi_31860790
quote:
Mooi, heel mooi, en ja, daar ben ik het ook niet mee eens, maar dit zijn geen redenen om te zeggen dat "Arabische" landen het wel goed doen!?! Toch!?!
Fine, fuck you then!
pi_31860836
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:37 schreef Meki het volgende:
Waarom dat dan weer ? Jij beweert dat Arabische landen helemaal niet fascistisch zijn en wel degelijk vrijheid van meningsuiting kennen. Je geeft dan drie voorbeelden van landen en die kan ik binnen vijf minuten weerleggen met dank aan Amnesty.

Op dat moment ga jij voorbeelden geven van andere landen om dat voorbeeld te ontkrachten. Ik heb nooit gezegd dat er in alle landen op de wereld behalve arabische landen vrijheid van meningsuiting bestaat. Je opmerking is daarmee ook compleet nutteloos. Misschien heb je nog een lijstje met arabische landen waar men wel vrijheid van meningsuiting kent ?
pi_31860852
Turkije is trouwens geen Arabisch land.

Hirsi Ali heeft een punt: Geen enkel Arabisch land heeft een echte democratisch regering en alle Arabische landen kennen grove schendingen van mensenrechten.
Ik geloof wel dat Marokko vorderingen maakt en dat in Libanon na het vertrekken van de Syrische veiligheidsdiensten ook positieve ontwikkelingen plaats vinden.
pi_31860867
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:44 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ze doet aan provocatie om te laten zien dat de Islam, dom en bekrompen bezig is, waar ik het helaas wel mee eens ben! (Ow, ik vind zware refo's ook dom en bekrompen ja!)
Ja, als die moslims nou eens dachten, vereek waar maken we ons druk om, die domme koe heeft er geen verstand van, laat maar lullen! Dan was er niks aan de hand geweest. Maar diezelfde beledigde moslims gaan met straffen en bedreigingen lopen gooien waar Hirsi nou juist van had gezegd dat het dom en achterlijk is. (zie de cirkel )

En met kopjes thee drinken kom je nergens met mensen die zichzelf opblazen omdat ze zo'n mooie godsdienst hebben!!!
Nee om VVD om stemmen te laten winnen

denk je dat Hirsi Ali moslims wilt helpen ?? ze wil alleen provocatie en zwart maken
Ik ben voor vrouwen rechten voor de duidelijkheid
pi_31860908
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:46 schreef Meki het volgende:
Een van de meeste moderne zegt niets. Ik kan wel zeggen dat een Mini een van de snelste auto's is als ik een beperkt deel van de automarkt (kleine autotjes) analyseer. Dat maakt het echter nog geen Ferarri.
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:51:14 #42
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31860925
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:49 schreef Meki het volgende:

[..]

denk je dat Hirsi Ali moslims wilt helpen ?? ze wil alleen provocatie en zwart maken
Ja toch wel? Wat goed van je!
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:52:03 #43
116015 SicSicSics
pi_31860945
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Euh, misschien ben ik heel naief, maar ik denk wel dat ze mensen wil helpen ja. En als mensen er nou eens voor gingen zorgen dat ze de provocatie kunnen ontkrachten in plaats van alleen maar te benadrukken dat ze gelijk heeft, ben je alweer een stukje verder... Maar dat doen ze niet, ze schreeuwen alleen moord en brand dat ze beledigd en verder word er niks over gezegd...
Fine, fuck you then!
pi_31860971
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:48 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Waarom dat dan weer ? Jij beweert dat Arabische landen helemaal niet fascistisch zijn en wel degelijk vrijheid van meningsuiting kennen. Je geeft dan drie voorbeelden van landen en die kan ik binnen vijf minuten weerleggen met dank aan Amnesty.

Op dat moment ga jij voorbeelden geven van andere landen om dat voorbeeld te ontkrachten. Ik heb nooit gezegd dat er in alle landen op de wereld behalve arabische landen vrijheid van meningsuiting bestaat. Je opmerking is daarmee ook compleet nutteloos. Misschien heb je nog een lijstje met arabische landen waar men wel vrijheid van meningsuiting kent ?
Marokko
Tunesie
Libanon
Turkije
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:53:54 #45
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_31861005
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Deze keer heeft ze groot gelijk.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:54:25 #46
116015 SicSicSics
pi_31861015
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:52 schreef Meki het volgende:

[..]

Marokko
Tunesie
Libanon
Turkije
Heb ik al gezged... ze doen hun "best" maar om nou te zeggen dat ze er al helemaal zijn!?!
Fine, fuck you then!
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:54:26 #47
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31861016
Maar eigenlijk is het wel een beetje triest dat de moslims door personen als Meki, BSB en nog wat andere lieden hier op dit forum worden vertegenwoordigd. Vooroordelen worden alleen maar bevestigd.
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:54:39 #48
13462 BansheeBoy
pi_31861024
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:46 schreef Pracissor het volgende:

Een moslim met zelfreflectie?
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:51 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ja toch wel? Wat goed van je!
Goed bezig jongen. Ga zo door met je slechte sarcasme, mensen als jij willen geen verbetering van de situatie, nee, jullie willen dat de Moslims/Marokkanen etc. dagelijks wordt duidelijk gemaakt wat hun zwakke punten zijn en dat ze achterlijk en inferieur zijn.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_31861058
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:54 schreef Pracissor het volgende:
Maar eigenlijk is het wel een beetje triest dat de moslims door personen als Meki, BSB en nog wat andere lieden hier op dit forum worden vertegenwoordigd. Vooroordelen worden alleen maar bevestigd.
ik vertegenwoordig geen Moslims ik vertegenwoordig hier alleen mezelf
pi_31861125
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:56 schreef Meki het volgende:

[..]

ik vertegenwoordig geen Moslims ik vertegenwoordig hier alleen mezelf
Probleem is dat je lid bent van de Moslim-gemeenschap en dat mensen je dus als een vertegenwoordiging van die gemeenschap zien...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:59:37 #51
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31861139
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

Goed bezig jongen. Ga zo door met je slechte sarcasme, mensen als jij willen geen verbetering van de situatie, nee, jullie willen dat de Moslims/Marokkanen etc. dagelijks wordt duidelijk gemaakt wat hun zwakke punten zijn en dat ze achterlijk en inferieur zijn.

²
Lees mijn volgende post dan maar, juist niet. Maar de praatjes die jullie hier ophangen zijn vaak totaal niet serieus te nemen. Als de mensen die hier rondhangen het idee krijgen dat jullie representatief voor de moslims zijn, worden vooroordelen bevestigd. Moslims die ik persoonlijk ken hangen niet vaak zulke achterlijke ideeen als jullie erop na.
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:00:29 #52
116015 SicSicSics
pi_31861153
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Probleem is dat je lid bent van de Moslim-gemeenschap en dat mensen je dus als een vertegenwoordiging van die gemeenschap zien...
ik niet, ik verwijt hem alleen maar een tunnelvisie (die ikzelf ongetwijfeld ook een beetje zal hebben) en dat hij geen moeite doet en mij nog niet heeft overtuigd van zijn stelling dat Hirsi hier geen gelijk heeft.
Fine, fuck you then!
pi_31861162
quote:
Marokko
Tunesie
Libanon
Turkije
Ik begrijp dat Nederlands lezen moeilijk voor je is, helemaal als het het ongelijk van je stelling bewijst. Daarom, speciaal voor jou en slechts eenmalig, zal ik m'n eerdere post nog eens plaatsen:
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Turkije

Tunesie

Marokko
Uiteraard zal ik ook Libanon voor je toevoegen:
Libabon
Er waren berichten over marteling en mishandeling, en ten minste twee gedetineerden overleden in hechtenis. Het geweld tegen vrouwen nam naar verluidt toe. De vrijheid van meningsuiting en vereniging werd aan banden gelegd. Ten minste drie mensen werden ter dood veroordeeld en drie terechtstellingen vonden plaats. Mensenrechtenorganisaties en parlementariërs zetten zich nadrukkelijker in voor het afschaffen van de doodstraf.
pi_31861199
Hirsi Ali heeft een foutje gemaakt door alleen arabische leiders fascistisch te noemen. Ze vergeet daarmee dat ook leiders van andere moslim landen (bijvoorbeeld Marokko maar met name Iran) fascistisch zijn. Maar omdat ze het verder bijna altijd bij het rechte eind heeft vergeef ik het haar.
Laten we door gaan met de oorlog tegen de Islam. Mensen uit alle volken verenigt u!
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:04:18 #55
13462 BansheeBoy
pi_31861241
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:59 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Lees mijn volgende post dan maar, juist niet.
Ik heb toch een andere indruk.
quote:
Maar de praatjes die jullie hier ophangen zijn vaak totaal niet serieus te nemen. Als de mensen die hier rondhangen het idee krijgen dat jullie representatief voor de moslims zijn, worden vooroordelen bevestigd.
Geef mij eens voorbeelden, want zo discussiëren kan ik ook, graag harde bewijzen, anders doe ik je uitspraken af als lucht op waterbasis.
quote:
Moslims die ik persoonlijk ken hangen niet vaak zulke achterlijke ideeen als jullie erop na.
Weten die vrienden van je hoe je over hen denkt en dat je ze belachelijk maakt op fora door met de Islam te spotten?

²
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:04:27 #56
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31861246
quote:

[..]

Marokko
Tunesie
Libanon
Turkije
sinds wanneer is turkije een arabisch land meki? ben je er nu ook tegen dat het lid wordt van de europese unie?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:07:44 #57
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31861329
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb toch een andere indruk.
[..]

Geef mij eens voorbeelden, want zo discussiëren kan ik ook, graag harde bewijzen, anders doe ik je uitspraken af als lucht op waterbasis.
[..]

Weten die vrienden van je hoe je over hen denkt en dat je ze belachelijk maakt op fora door met de Islam te spotten?

²
Lees dit topic door voor voorbeelden, als je ergens met je neus bovenop staat lijkt het mij duidelijk dat je het zelf mag pakken.
quote:
pi_31861427
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:40 schreef Meki het volgende:

[..]

Hé bijdehand, als jij zelf geen moslim bent zoek jij dan eens toenadering. Je weet alles toch beter?Zet JIJ dan eens die eerste stap die niemand wil nemen, omdat boel volgens die anderen alleen maar escaleert. Laat JIJ dan eens zien hoe het wèl kan, in plaats van hier de Grote Vervelio uit te hangen.
pi_31861433
Wat een wereldvreemde vrouw is het toch, als ze dit echt beweerd heeft.
pi_31861468
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:12 schreef Monidique het volgende:
Nee ze heeft het niet beweerd
pi_31861496
quote:

[..]

er klopt helemaal niks
Alle drie voorbeelden van een democratie die niet echt optimaal functioneert. In alle drie de landen heeft het leger of het koningshuis een erg grote vinger in de pap. Daarnaast is Turkije geen arabisch land.
pi_31861514
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:13 schreef buachaille het volgende:

[..]

Nee ze heeft het niet beweerd
Citaten worden nog al eens verkeerd weergegeven.
pi_31862307
Interessant om te weten of ze de Irakese leiders ook fascisten vindt.
pi_31862311
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:12 schreef Monidique het volgende:
Volgens mij ben jij een beetje wereldvreemd. de linksekerk noemde vroeger Zjirinovsky ook een facist, dan zijn die mensen die Ali noemt het ook.
En nu is ze op eens wereldvreemd
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31862327
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij een beetje wereldvreemd. de linksekerk noemde vroeger Zjirinovsky ook een facist, dan zijn die mensen die Ali noemt het ook.
En nu is ze op eens wereld vreemd
Ja.
pi_31862347
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja.
Humm je hebt zeker ook het syndroom van Georgina cq het syndroom van 2 maten meten.
pi_31862379
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Humm je hebt zeker ook het syndroom van Georgina cq het syndroom van 2 maten meten.
Waarom?
pi_31862410
Zjirinovsky mocht wel facist genoemd worden, maar mensen van hetzelfde kaliber - maar dan uit de arabische wereld - weer niet.
pi_31862421
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:51 schreef JohnDope het volgende:
Zjirinovsky mocht wel facist genoemd worden, maar mensen van hetzelfde kaliber - maar dan uit de arabische wereld - weer niet.
Wat heb ik nou weer met Zjirinovski te maken?
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:56:20 #70
8369 speknek
Another day another slay
pi_31862558
Fascisme gaat in het geval van Marokko en Tunesie inderdaad wat ver. Voor het Midden-Oosten heeft ze wel gelijk. Ze zijn wel allemaal ondemocratisch.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_31862743
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:51 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat heb ik nou weer met Zjirinovski te maken?
Ik wil hier mee zeggen de mensen die o.a. het hardste roepen dat Ali wereldvreemd is, zelf ook ooit wereld vreemd waren toen ze Zjirinovsky bestempelden als facist, terwijl die man van hetzelfde kaliber is als die arabieren die Ali beschrijft.
pi_31862787
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik wil hier mee zeggen de mensen die o.a. het hardste roepen dat Ali wereldvreemd is, zelf ook ooit wereld vreemd waren toen ze Zjirinovsky bestempelden als facist, terwijl die man van hetzelfde kaliber is als die arabieren die Ali beschrijft.
O, maar wat heb ik daar mee te maken?
pi_31862833
Meki ben je er nog ?
pi_31862860
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:03 schreef Monidique het volgende:

[..]

O, maar wat heb ik daar mee te maken?
jij bestempelde Zjirinovsky niet als facist vroeger?
pi_31862875
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

jij bestempelde Zjirinovsky niet als facist vroeger?
Weet ik niet. Deed ik dat? Hoe dan ook: ja, Zjirinovski is een fascist, in tegenstelling tot de meeste Arabische leiders, die over het algemeen eerder autoritair zijn. Je zou hem beter kunnen vergelijken met de nieuwe president van Iran, die zeker fascistisch genoemd kan worden.
pi_31863012
Deze gaat overigens dicht. Meki, als je een zoveelste discussie over Hirsi Ali wil beginnen, kan dit 1) beter in POL, en 2) op een normale manier. Dus zonder opmerkingen als "die gestoorde wijf".

Verder voor degenen die er een sport van lijken te maken zoveel mogelijk debiele reacties in "Meki-topics" te plaatsen, hier zou ik ook maar eens mee stoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')