ADSL van KPN is en blijft duurder dan die van haar concurrenten. Daar krijg je dan wel een rete-stabiele verbinding, een redelijke helpdesk en een zeer coulante klachtenafhandeling voor. Dat verklaart het prijsverschil.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:29 schreef thaleia het volgende:
Vreemd dat de KPN niet met prettige aanbiedingen komt om de klanten binnen te houden!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:27 schreef Enchanter het volgende:
Is internet via BBned of BabyXL al mogelijk zonder vaste telefoonaansluiting ?
Bij Planet wordt je gewoon stilzwijgend verlengd voor een jaar mits je een maand daarvoor hebt opgezegd. Je bent dus te laat ermee.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:09 schreef S4ndro het volgende:
Ik heb ADSL comfort van Planet Internet sinds september 2002. Dat kost zo'n 55 euro per maand, daar wil ik nu vanaf(internet niet zo vaak meer, en het is dus zonde van het geld). Wie weet ik dit abbonement zomaar op kan zeggen of wordt dit elk jaar automatisch met een jaar verlengd?
Direct ADSL van KPN is, net als XS4ALL, na het eerste jaar, per maand opzegbaar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef summerscent het volgende:
[..]
Bij Planet wordt je gewoon stilzwijgend verlengd voor een jaar mits je een maand daarvoor hebt opgezegd. Je bent dus te laat ermee.
Helaas is het bij veel providers zo. De enige dat ik weet dat niet zo is, is xs4all. Daar wordt na een jaar daarna maandelijks verlengd. Ze zijn wel iets duurder daardoor.
Nou daar ben ik dan mooi klaar mee, nog eens 10 x 55 euro betalen terwijl ik al 38 x 55 euro heb betaald, totaal. Hebben ze bijna 3000 euro aan me verdient.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef summerscent het volgende:
[..]
Bij Planet wordt je gewoon stilzwijgend verlengd voor een jaar mits je een maand daarvoor hebt opgezegd. Je bent dus te laat ermee.
Helaas is het bij veel providers zo. De enige dat ik weet dat niet zo is, is xs4all. Daar wordt na een jaar daarna maandelijks verlengd. Ze zijn wel iets duurder daardoor.
Is allang mogelijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:27 schreef Enchanter het volgende:
Is internet via BBned of BabyXL al mogelijk zonder vaste telefoonaansluiting ?
Wat zijn volgens jou de voordelen van deze provider, of heb je iets willekeurig uitgekozen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:14 schreef Esc het volgende:
zou dit wat zijn? http://www.adslwinkel.nl/default.aspx?Location=Compare&id=8979
vind alleen die 39 euro opzegkosten een beetje smerig.. maargoed voorderest is het een leuk abo lijkt me
Ik heb de volgende eisenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:20 schreef Gizz het volgende:
Wat zijn volgens jou de voordelen van deze provider, of heb je iets willekeurig uitgekozen?
55 euro voor 8/1Mbit is een beetje jammer als je bij andere providers 10/1 krijgt voor 34,95 of 24/1 voor 49.95.
ow, dank je wel, dan heb ik even te snel gelezen daarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:53 schreef Gizz het volgende:
Tweak biedt nu nog geen VoIP aan, gaan ze wel doen in de toekomst.
Voor VoIP heb je trouwens geen adsl2 nodig hoor, dat staat los van elkaar. Je kunt nu ook VoIP bellen door een programma als VoIPbuster te installeren.
das inderdaad betere shit! wel hopen dat ze leveren wat ze bewerenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:22 schreef Gizz het volgende:
Ik zou die adslwinkel site laten voor wat het is, hij laat maar heel weinig zien en geen ADSL2 abonnementen.
Check even http://www.tweakdsl.nl/ voor heel wat betere snelheden tegen lagere prijzen
KPN biedt niet zulke beste snelheden [tenzij erg duur]quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou voor direct ADSL van KPN gaan, geen gezeik met 2 partijen waar je aan betaalt, gewoon alles in 1 bij KPN.
Het heeft bovendien compleet geen nut om een provider te hebben.
voor gemiddeld gebruik heb je echt geen 20 mbit nodig, heb trouwens zelf Chello classic kabelquote:
ik gebruik niet zo gemiddeld:)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:28 schreef Ronaldsen het volgende:
voor gemiddeld gebruik heb je echt geen 20 mbit nodig, heb trouwens zelf Chello classic kabel
2 partijen waar je aan betaalt?? Als je geen telefoonabonnement hebt betaal je gewoon 9 euro extra aan je provider (dus niet aan een 2e partij), die alles verder regelt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou voor direct ADSL van KPN gaan, geen gezeik met 2 partijen waar je aan betaalt, gewoon alles in 1 bij KPN.
Het heeft bovendien compleet geen nut om een provider te hebben.
wow die setupkosten had ik zelfs helemaal overheen gelezenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:13 schreef Esc het volgende:
Bij die TweakDSL zitten wel wat verborgen kosten..
Verhuizen ¤ 110,- of omzetten van aderpaar
Setupkosten ¤ 75,- afhankelijk van type abonnement
modempakket ¤ 25,- bestaat uit: splitter, bekabeling, handleiding en verzendkosten
Opzegkosten ¤ 75,- afhankelijk van type abonnement
bij m'n huidige abonnement werd alles gratis geregeld en geleverd
voorlopig niet denk ik:)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:29 schreef Esc het volgende:
ik heb al een speedtouch 510, is dat genoeg of moet ik zelf nog een modem bijbestellen?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:53 schreef Gizz het volgende:
Tweak biedt nu nog geen VoIP aan, gaan ze wel doen in de toekomst.
de laatste keer niet..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:44 schreef Gizz het volgende:
Geen idee hoe het nu is, maar eind december had ik geen aansluitkosten en een voIP modem voor 49 euro extra.
En leuk dat je de verhuiskosten noemt, maar daarvoor moet je toch bij elke provider betalen?
verhuiskosten betaal je als je verhuist van locatie a naar locatie b en je wilt je abonnement meenemenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:52 schreef Esc het volgende:
vanaf 1 maart heb ik nergens meer een abonnement lopen, moeten er dan uberhaubt verhuiskosten worden betaald?
ben je tevreden met de diensten?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:44 schreef Gizz het volgende:
Geen idee hoe het nu is, maar eind december had ik geen aansluitkosten en een voIP modem voor 49 euro extra.
ja, volgens mij wel, ik zie inmiddels ook bijna overal kosten voor bv. upgrade van je abonnement... was voorheen ook nergensquote:En leuk dat je de verhuiskosten noemt, maar daarvoor moet je toch bij elke provider betalen?
Kan ik nog niet zeggen, aangezien ik nog via Demon internetquote:
Niet, dat is het hele idee van KPN directquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:06 schreef WEST het volgende:
vraagje, wij hebben KPN direct wat is daar de nieuwsserver van?
Als je zelf even de moeite had genomen om op de site van de kpn te kijken, dan had je kunnen zien dat de aansluitkosten ¤ 47,55 zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:21 schreef Mongwappo het volgende:
Zit erover na te denken om in ons studentenhuis over te stappen van @Home Intensief (Cable) naar Wanadoo Family (ADSL). Wanadoo is sneller en goedkoper (ong. 20e per maand). Probleem is alleen dat een oud-oud huisgenoot onze telefoonlijn een hele tijd geleden heeft opgezegd... Ik hoorde dat als je nu opnieuw een KPN-lijn wil aanschaffen, je ongeveer 100e aan aansluitingskosten moet betalen. Weet iemand of dit klopt?
Ik heb het nu 2 maanden, mijn computer staat altijd aan, en ik ben nog niet "offline" geweest.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:01 schreef Martijn85 het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om Orange Family te gaan nemen.
Heeft iemand hier ervaring mee, positief of negatief?
Dat klinkt allemaal zeer positiefquote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:51 schreef area51 het volgende:
[..]
Ik heb het nu 2 maanden, mijn computer staat altijd aan, en ik ben nog niet "offline" geweest.
Het is aanzienlijk sneller dan Chello Classic, niet alleen met FTP maar ook met bittorrent, aansluiten is een fluitje van een cent, installeren lukte NIET via de router, maar voor elke computer in huis afzonderlijk op het modem, maar toen dat eenmaal voorelkaar was werkte alles gewoon via de router.
Je betaald geen aansluitkosten, geen borg voor het modem, maar 22,95 voor het abbo en 1 euro per maand voor de huur van het modem, en daar kun je dus zelf geen modem voor kopen.
Je hebt dan wel nog een KPN lijn nodig BelBudget van 9,95.
De doorlooptijd was in mijn geval ongeveer 4 weken, zolang had KPN namelijk nodig om mijn llijn geschikt te maken voor ADSL. Ik kreeg een brief van kpn dat dat voor elkaar was en 's-anderendaags een pakket van Wanadoo (nu Orange) met een modem, telefoonstekker, stopcontact, telefoon en UTP-kabel, USB kabel, handleiding van 70 blz en een CD.
Je steekt de telefoonstekker van het modem in het telefoonstopcontact, de kabel van de telefoon in het modem en de UTP van de compu ook natuurlijk, CD draaien en klaar.
We hebben geen router van Planet zelf maar van Asus de WL-500g Deluxe volgens mijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:34 schreef Merkie het volgende:
Nee, zo'n router van Planet gaat maximaal tot 8mbit/s terwijl Orange Family maximaal 20mbit/s is. Dus dan mis je een hoop snelheid met je oude modem.
Speedlinq ADSL2+ Comfort 20.000 (20000/1024 Kbits)quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:41 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen Orange ADSL Family (zonder telefoon, want ik heb al kpn belbudget en bel toch verder niet), en Tiscali T6...
Ik zie op internet een hoop positieve en een hoop negatieve ervaringen over orange, maar wat ik zou willen weten is of er al veel storingen zijn geweest bij Orange?
Verder zag ik ook een mooie aanbieding van Speedlinq (Comfort 20000 compleet), hoe zijn daar de ervaringen mee?
Orange heeft Wanadoo overgenomen en gaat de merknaam Orange daarvoor hanteren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Speedlinq ADSL2+ Comfort 20.000 (20000/1024 Kbits)
Orange, is dat het nieuwe tele2/versatel?
Aha, wanadoo dus.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Orange heeft Wanadoo overgenomen en gaat de merknaam Orange daarvoor hanteren.
Werkt hier ook goedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:51 schreef Merovingian het volgende:
Orange.
Geen dankquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:25 schreef Dutch_Nelson het volgende:
tot 20 Mbit/s / 1024 Kbit/s*
Orange ADSL Family
mooie prijs, 23 euro.
Bedankt voor de orange tip![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |