ADSL van KPN is en blijft duurder dan die van haar concurrenten. Daar krijg je dan wel een rete-stabiele verbinding, een redelijke helpdesk en een zeer coulante klachtenafhandeling voor. Dat verklaart het prijsverschil.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:29 schreef thaleia het volgende:
Vreemd dat de KPN niet met prettige aanbiedingen komt om de klanten binnen te houden!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:27 schreef Enchanter het volgende:
Is internet via BBned of BabyXL al mogelijk zonder vaste telefoonaansluiting ?
Bij Planet wordt je gewoon stilzwijgend verlengd voor een jaar mits je een maand daarvoor hebt opgezegd. Je bent dus te laat ermee.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:09 schreef S4ndro het volgende:
Ik heb ADSL comfort van Planet Internet sinds september 2002. Dat kost zo'n 55 euro per maand, daar wil ik nu vanaf(internet niet zo vaak meer, en het is dus zonde van het geld). Wie weet ik dit abbonement zomaar op kan zeggen of wordt dit elk jaar automatisch met een jaar verlengd?
Direct ADSL van KPN is, net als XS4ALL, na het eerste jaar, per maand opzegbaar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef summerscent het volgende:
[..]
Bij Planet wordt je gewoon stilzwijgend verlengd voor een jaar mits je een maand daarvoor hebt opgezegd. Je bent dus te laat ermee.
Helaas is het bij veel providers zo. De enige dat ik weet dat niet zo is, is xs4all. Daar wordt na een jaar daarna maandelijks verlengd. Ze zijn wel iets duurder daardoor.
Nou daar ben ik dan mooi klaar mee, nog eens 10 x 55 euro betalen terwijl ik al 38 x 55 euro heb betaald, totaal. Hebben ze bijna 3000 euro aan me verdient.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef summerscent het volgende:
[..]
Bij Planet wordt je gewoon stilzwijgend verlengd voor een jaar mits je een maand daarvoor hebt opgezegd. Je bent dus te laat ermee.
Helaas is het bij veel providers zo. De enige dat ik weet dat niet zo is, is xs4all. Daar wordt na een jaar daarna maandelijks verlengd. Ze zijn wel iets duurder daardoor.
Is allang mogelijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:27 schreef Enchanter het volgende:
Is internet via BBned of BabyXL al mogelijk zonder vaste telefoonaansluiting ?
Wat zijn volgens jou de voordelen van deze provider, of heb je iets willekeurig uitgekozen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:14 schreef Esc het volgende:
zou dit wat zijn? http://www.adslwinkel.nl/default.aspx?Location=Compare&id=8979
vind alleen die 39 euro opzegkosten een beetje smerig.. maargoed voorderest is het een leuk abo lijkt me
Ik heb de volgende eisenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:20 schreef Gizz het volgende:
Wat zijn volgens jou de voordelen van deze provider, of heb je iets willekeurig uitgekozen?
55 euro voor 8/1Mbit is een beetje jammer als je bij andere providers 10/1 krijgt voor 34,95 of 24/1 voor 49.95.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |