Moeten ze niet Sunchaser uitnodigen, die lulde bij de singleversie veel te veel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:46 schreef Nolius het volgende:
Het lijkt me nog steeds leuk de hele top 100 uit te zenden op FOK!radio (een track per album)
Over singleversie gesproken, wanneer komt die eigenlijk? sta te popelen om mijn top 100 te postenquote:Op maandag 14 november 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Moeten ze niet Sunchaser uitnodigen, die lulde bij de singleversie veel te veel.
Ik meen te herinneren dat Menjo 'm dit jaar niet wil doen. Ik kan het echter mis hebben ...quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:49 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Over singleversie gesproken, wanneer komt die eigenlijk? sta te popelen om mijn top 100 te posten
Hmquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik meen te herinneren dat Menjo 'm dit jaar niet wil doen. Ik kan het echter mis hebben ...
T bewijst dat het ook voornamelijk een lijst is van huidige populaire artiesten, de muziekfreaks zorgen nog een beetje voor de oude klassiekers heb ik het gevoel...quote:Op maandag 21 november 2005 17:14 schreef Guitarist het volgende:
Iron Maiden![]()
Red Hot Chili Peppers![]()
Nirvana![]()
Maar WTF doet RAMMSTEIN - Mutter in de lijst?![]()
( overigens wel 't beste R+ album )
Ok, succes!quote:Op zondag 20 november 2005 21:15 schreef Curchulain het volgende:
Ik ben bezig geweest een vergelijkbaar Excelsheet in elkaar te prakken als menjo voor de albumversie heeft gemaakt... als ik het doorzet zou ik willen proberen de 25e af te trappen om het geheel op 25 december te sluiten. Met wat mazzel kan de top dan op 1-1-06 gepubliceerd worden. Echter: onder voorbehoud!
Lijkt me top... heb m'n Top 100 van vorig jaar al enigszins gewijzigd voor de 2005 editie, dus kan 'm in principe zo postenquote:
Ja, ik dus ook alquote:Op woensdag 23 november 2005 17:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Lijkt me top... heb m'n Top 100 van vorig jaar al enigszins gewijzigd voor de 2005 editie, dus kan 'm in principe zo posten.
Dat bestaat dan ook niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:37 schreef Olmo het volgende:
Jammer dat in deze lijst nooit écht het beste album ooit wint.
Ech welquote:
Leuk! Wordt wel druk naast alle jaarlijstjes.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:42 schreef Curchulain het volgende:
Dames en heren, bij deze presenteer ik u:
De Fok! top 100 allertijden 2005 - deel 1
Shyte... XLS-link werkt niet... menjo, HELP!
Ow, dat zou ook een leuke verkiezing zijn: de elpeehoes top 100 aller tijden.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:26 schreef kamagurka het volgende:
Laten we het erop houden dat die plaat wel een van de beste hoezen heeft ooit
Als je dat album echt zo geweldig vindt, had je de titel wel goed gespeld.quote:
Jup al ge-edit. Ja het album is ge-wel-dig, beste lounge album ever!!!quote:Op maandag 19 december 2005 13:30 schreef Eye_of_god het volgende:
[..]
Als je dat album echt zo geweldig vindt, had je de titel wel goed gespeld.
Het is Mezzanine en niet Mezazinne.
* Beathoven luistertquote:
Ow de pikjesquote:Op maandag 19 december 2005 20:10 schreef allsystemshalt het volgende:
Jezus wat voor zooi is dut nu weer ?
Ja, het is vrijwel onmogelijk om alle albums te hebben. Het viel me op dat we toch een aardig eind kwamenquote:
Gekke Nolius, hehequote:Op maandag 19 december 2005 19:12 schreef Bravebart het volgende:
Toxicity ook echt uitspreken als Toxi City![]()
Maar verder relaxte paar uur luisteren![]()
We hadden hem graag gedraaid, alleen inladen in de computer ging nietquote:Op maandag 19 december 2005 19:47 schreef Bravebart het volgende:
Geen Queens of the stone ageHebben ze 'No one knows' niet eens
![]()
-edit- Had ik nog wel voor ze gehad![]()
mijn complimenten iigquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:15 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, het is vrijwel onmogelijk om alle albums te hebben. Het viel me op dat we toch een aardig eind kwamen![]()
Ben blij dat jullie het leuk vonden!
Aah, de shortlist voor dit jaar wordt voorbereid?quote:Op zondag 2 april 2006 18:36 schreef menjo het volgende:
Okee, heeft iemand nog dat bestand met de volledige eindlijst? Mijn exemplaar is op de een of andere manier verdwenen in de digitale bittenbak...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |