Dat is niet zo bijzonder in Chasey Lain soms wel 3.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel gezien.
(Daar zat ook een piemel in)
quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:12 schreef ArtyShock het volgende:
Hmm. Dit schiet niet op zo. Ik ga maar eens pitten. Ik lees morgen wel wat er aan de hand was op die foto.
Het laatste stuk is echt ontroerendquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:11 schreef Sokolsky het volgende:
Zal het zelf even uitleggen. In Lars Von Triers Idioterne besluit een groep mensen de idioot in zichzelf naar boven te halen, oftewel zich te gedragen als geestelijk gehandicapten. Zo willen ze zichzelf en de maatschappij beter leren kennen. Helemaal gladjes verloopt dat natuurlijk niet.
Hier was één van de personages jarig en hij mocht kiezen wat voor spelletje hij wilde doen. "Grupseks" leek 'm wel wat. De dames waren iets minder enthousiast en op dit plaatje wordt getracht één van hen op minder subtiele wijze over te halen toch mee te doen.
Jep, zijn naam is Haas. Maar nu nog de film.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:13 schreef Sheridana het volgende:
Ik weet alleen dat die linker Lukas Haas is volgens mij...
Het laatste stuk van de film die ik zoek is ook erg goed, en ook die film is, tot nu toe, ondergewaardeerd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:14 schreef Sokolsky het volgende:
Het laatste stuk is heel erg goed. Ik vind de film ook tamelijk ondergewaardeerd.
Die zou ik niet weten. Veels te laat voor zulke moeilijke vragen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:13 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Jep, zijn naam is Haas. Maar nu nog de film.![]()
Maar die ken ik niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:15 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Het laatste stuk van de film die ik zoek is ook erg goed, en ook die film is, tot nu toe, ondergewaardeerd.![]()
Ondergewaardeerd?!?!?!?quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:14 schreef Sokolsky het volgende:
Het laatste stuk is heel erg goed. Ik vind de film ook tamelijk ondergewaardeerd.
Neuh. Denk maar niet aan een film titel ofzo hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:17 schreef mr_anonimous het volgende:
The Smell of youth
Over Idioterne toch niet?quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:17 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ondergewaardeerd?!?!?!?
Ik hoor alleen maar goede dingen over dit soort achterlijke kunststukjes...
En Sok pakt het punt +1quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:18 schreef Sokolsky het volgende:
The Last Days?
Ey! Waarom doe je dat toch?quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:18 schreef Sokolsky het volgende:
The Last Days?
Uit that 70's show.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:22 schreef Sokolsky het volgende:
Geen Mila Kunis. Ik weet ook niet wie dat is.
Och volgens mij weet iedereen hier wel dat hij in alle drie de Pirates films speelt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:45 schreef Sheridana het volgende:
Je had beter Lord of the Rings kunnen beperken tot 1
ik denk een bolletje cocainequote:Op dinsdag 1 november 2005 09:56 schreef RuneRose het volgende:
Wat voor zetpil krijgt dat meiske eigenlijk in haar mond bij Maria Full of Grace?
sorry...quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:09 schreef dolle_hond het volgende:
flauw sheri
eerst zeggen dat t nog 13 minuten duurt en dan na 7 minuten al de vraag stellen
RR +1quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:05 schreef RuneRose het volgende:
Blue Velvet
the colour purple
Red Dragon
The Green Mile
Black
White Noise
Orange county
ik ook....quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:21 schreef twentemeisje het volgende:
Goodmorning
Heb ik toch helemaal het dubbele punten topic gemist....![]()
als we gaan zoenenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:17 schreef Sheridana het volgende:
[..]
sorry...
was ook niet de bedoeling...
Mij ook.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:25 schreef twentemeisje het volgende:
Doet me denken aan de Goonies...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |