Hugh Grant lijkt 'ie zo wel een beetje op.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:47 schreef Sheridana het volgende:
Hij is Engels...evenals de hoofdpersoon en de film....
Is hij homo????quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Gary Oldman? prick up your ears?
Hetero kan ook nog. Als het maar hetzelfde is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:49 schreef wyccie het volgende:
Is hij homo????
Hetero kan ook nog. Als het maar hetzelfde is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:49 schreef wyccie het volgende:
Is hij homo????
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:50 schreef wyccie het volgende:
Jude Law!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:51 schreef Sokolsky het volgende:
Jij geeft ook onduidelijke hints als je met kontjes bezig bent Sheri...
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:56 schreef Sokolsky het volgende:
Wyccie stelt de vraag hè?
Dan roep ik alvast Salo.
Ik heb 'em van de maand ook nog bekeken...voor de 2e keer!quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:57 schreef Sokolsky het volgende:
Het blijkt dat wyccie ineens into dat soort films is... had ik helemaal niet achter haar gezocht.
Ik ook wel, maar wilde toch weten wat ik er een tweede keer van zou vinden. En wonder boven wonder maakte die de tweede keer meer indruk, ook dat hi 'harder' overkwam.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:00 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vond één keer wel meer dan genoeg...
Jij was drinken inschenken!!!quote:
Behalve dan dat 'ie apenballen zuigt en ik geen Edelweiss meer kan horen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:04 schreef Sheridana het volgende:
Jij was drinken inschenken!!!
En er is NIETS mis met the Sound of Music...![]()
Chasing Amy?quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:08 schreef Sokolsky het volgende:
Ach, laat dan ook maar zitten.
RuneRose +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |