Hetero kan ook nog. Als het maar hetzelfde is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:49 schreef wyccie het volgende:
Is hij homo????
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:50 schreef wyccie het volgende:
Jude Law!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:51 schreef Sokolsky het volgende:
Jij geeft ook onduidelijke hints als je met kontjes bezig bent Sheri...
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:56 schreef Sokolsky het volgende:
Wyccie stelt de vraag hè?
Dan roep ik alvast Salo.
Ik heb 'em van de maand ook nog bekeken...voor de 2e keer!quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:57 schreef Sokolsky het volgende:
Het blijkt dat wyccie ineens into dat soort films is... had ik helemaal niet achter haar gezocht.
Ik ook wel, maar wilde toch weten wat ik er een tweede keer van zou vinden. En wonder boven wonder maakte die de tweede keer meer indruk, ook dat hi 'harder' overkwam.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:00 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vond één keer wel meer dan genoeg...
Jij was drinken inschenken!!!quote:
Behalve dan dat 'ie apenballen zuigt en ik geen Edelweiss meer kan horen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:04 schreef Sheridana het volgende:
Jij was drinken inschenken!!!
En er is NIETS mis met the Sound of Music...![]()
Chasing Amy?quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:08 schreef Sokolsky het volgende:
Ach, laat dan ook maar zitten.
RuneRose +1
Dat is niet zo bijzonder in Chasey Lain soms wel 3.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel gezien.
(Daar zat ook een piemel in)
quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:12 schreef ArtyShock het volgende:
Hmm. Dit schiet niet op zo. Ik ga maar eens pitten. Ik lees morgen wel wat er aan de hand was op die foto.
Het laatste stuk is echt ontroerendquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:11 schreef Sokolsky het volgende:
Zal het zelf even uitleggen. In Lars Von Triers Idioterne besluit een groep mensen de idioot in zichzelf naar boven te halen, oftewel zich te gedragen als geestelijk gehandicapten. Zo willen ze zichzelf en de maatschappij beter leren kennen. Helemaal gladjes verloopt dat natuurlijk niet.
Hier was één van de personages jarig en hij mocht kiezen wat voor spelletje hij wilde doen. "Grupseks" leek 'm wel wat. De dames waren iets minder enthousiast en op dit plaatje wordt getracht één van hen op minder subtiele wijze over te halen toch mee te doen.
Jep, zijn naam is Haas. Maar nu nog de film.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:13 schreef Sheridana het volgende:
Ik weet alleen dat die linker Lukas Haas is volgens mij...
Het laatste stuk van de film die ik zoek is ook erg goed, en ook die film is, tot nu toe, ondergewaardeerd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:14 schreef Sokolsky het volgende:
Het laatste stuk is heel erg goed. Ik vind de film ook tamelijk ondergewaardeerd.
Die zou ik niet weten. Veels te laat voor zulke moeilijke vragen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:13 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Jep, zijn naam is Haas. Maar nu nog de film.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |