ik ben benieuwd!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:07 schreef Jordy-B het volgende:
Vanavond met Ricky Wilson, van The Kaiser Chiefs...
'k heb echt bijna de bank bevuild na die opmerking...quote:so sorry Stevie, if you're watching...
ow!![]()
![]()
Ja dat was geweldig! "You'll be running out of Kaiser Chiefs songs soon, we only made one album"quote:
Wie???quote:Bill Bailey and Phill Jupitus are kept in check by guest host Lauren Laverne, and are joined by Fightstar's Charlie Simpson, Linda Robson, Mint Royale's Neil Claxton and comedian Rhod Gilbert.
Achteraf gezien wel. Ik ga klaar zitten nu.quote:Op maandag 3 april 2006 12:26 schreef Jordy-B het volgende:
Linda Robson ken je toch wel?
Hij heeft een jaartje vrijaf genomen en nu zitten we dit seizoen met gastpresentatoren. Volgende week Jeremy Clarkson.quote:Op maandag 3 april 2006 22:03 schreef LostFormat het volgende:
Waar is die oude presentator? Mark LeMark ofzo? Is'ie er mee genokt?
Hij heeft 'n seizoen vakantie, ofzo...quote:Op maandag 3 april 2006 22:03 schreef LostFormat het volgende:
Waar is die oude presentator? Mark LeMark ofzo? Is'ie er mee genokt?
Alleen als je in de UK woont.quote:Op maandag 3 april 2006 22:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Kennelijk is de uitzending van vanavond nu ook in broadband te zien, inclusief verwijderd materiaal op de site van de bbc.
Dat had ik dan weer niet meegekregen.quote:Op maandag 3 april 2006 22:40 schreef Jordy-B het volgende:
Alleen als je in de UK woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |